استفاده از عکس های متحرک در پست و استوری اینستاگرام یکی از روش های موثر برای جذب مخاطب است. فایل‌های GIF و ویدیوها، پایه اصلی رسانه‌های اجتماعی هستند. این روزها دیدن یک عکس ثابت به صورت آنلاین به ندرت پیش می‌آید، و با وجود نرم افزارهایی که با آن می‌توانید حرکت و جلوه‌های ویژه را به عکس‌های خود اضافه کنید، شاهد افزایش تعداد این تصاویر متحرک در پست و استوری اینستاگرام هستیم.
روش های زیادی برای متحرک سازی عکس وجود دارد اما اگر بخواهید عکس‌ها را با گوشی ایفون متحرک کنید یا حرکت را به یک لحظه ثابت در زمان اضافه کنید، از چه نرم افزاری می توانید استفاده کنید؟ خوب، چندین برنامه برای متحرک سازی عکس در گوشی آیفون و اندروید وجود دارد که در ادامه مقاله به شما معرفی می کنیم.

نرم افزار متحرک سازی عکس Motionleap برای ایفون و اندروید

از این نرم افزار می توانید برای متحرک سازی عکس خود استفاده کرده یا یک فیلتر روی عکس  خود اعمال کنید. از ابزارهای آن نیز می توانید برای کنترل سرعت عکس متحرک خود بهره ببرید.
Motionleap اولین برنامه در لیست ما است و دلیل خوبی هم برای آن داریم. این برنامه با بیش از 250000  رای ۴ ستاره درصدر لیست نرم افزارهای متحرک سازی در  Play Store، قرار دارد.
استفاده از Motionleap رایگان است، اگرچه نسخه حرفه ای و اشتراکی آن نیز وجود دارد. بر خلاف بسیاری از دیگر از متحرک کننده های عکس موجود، هنگامی که آن را در تلفن خود دانلود می کنید، علامت واترمارکی روی تصویر شما قرار نمی دهد.
هدف اصلی این برنامه، متحرک کردن عکس‌های ثابت و تبدیل آن‌ها به ویدیوهای کوتاه و حلقه‌ای است. شما این کار را با برنامه‌ریزی نشانه‌های جهت‌دار در تصویر خود با کشیدن انگشت شست خود روی صفحه انجام می‌دهید.
همچنین می توانید بخش هایی از تصویر خود را ثابت نگه داشته و فیلترهایی را در بالای تصویر خود اعمال کنید تا فضایی را در تصویر خود ایجاد کنید.
متأسفانه، Motionleap عکس‌های ثابت متحرک شما را در قالب ویدیو ذخیره می‌کند، مگر اینکه برای اکانت حرفه‌ای پول پرداخت کرده باشید. بنابراین اگر به دنبال تبدیل عکس های متحرک به GIF هستید، باید از برنامه های دیگر استفاده کنید.
امکان دانلود: Motionleap برای ایفون و اندروید در اپ استور و پلی استور وجود دارد.

برنامه متحرک سازی عکس Werble

برای متحرک سازی عکس باید از فیلترهای Werble استفاده کنید تا تصویر خود را یکپارچه سازی کنید. سپس یک Overlay اعمال کنید و عکس متحرک خود را از Werble ذخیره کنید.
وربل مانند Motionleap عمل می کند. هدف اصلی آن متحرک سازی عکس های شما است، و در حالی که حساب اصلی رایگان است، خریدهای درون برنامه ای نیز در دسترس هستند. بیشتر انیمیشن های Werble از طریق افکت های فیلتری انجام می شوند که می توانید در بالای تصاویر خود اضافه کنید.
نکته مثبت نرم افزار متحرک سازی عکس Werble این است که به طور خودکار این تصاویر را به عنوان GIF ذخیره می کند، بنابراین آنها برای انتشار به عنوان پست و استوری اینستاگرام آماده هستند. اما برای حذف واترمارکی که روی تصویر شما می گذارد، باید پول پرداخت کنید. آن واترمارک قطعا آنقدر بزرگ است که آزاردهنده باشد.
دانلود برنامه متحرک سازی عکس Werble برای ایفون و امکان خریدهای درون برنامه ای رایگان از اپ استور وجود دارد.
نرم افزار ساخت عکس متحرک GIPHY برای پست و استوری اینستاگرام 
پس از دانلود و اجرای این نرم افزار باید به GIPHY اجازه دسترسی به دوربین خود را برای ساختن GIF بدهید. سپس از ابزار ساخت GIPHY GIF برای متحرک سازی عکس های خود استفاده کنید.
احتمالاً GIPHY را به عنوان یک موتور جستجوی بزرگ برای هر محتوایی مرتبط با GIF می شناسید. GIPHY به‌عنوان بهترین برنامه ای که به شما امکان می‌دهد فایل‌های GIF قابل انتشار در پست و استوری اینستاگرام بسازید و عکس‌های متحرک را ایجاد کنید، شناخته می شود. می توانید با استفاده از ابزارهای انیمیشن داخلی روی عکس هایی که آپلود کردید، کار کنید.
ما واقعاً GIPHY را به دلیل کاربری آسان و رابط بصری آن دوست داریم که شامل یک سازنده استیکر موجود برای iPhone X و بالاتر می شود و همچنین می‌توانید به عکس‌های متحرک خود زیرنویس اضافه کنید یا ویدیوهای کوتاه خود را ویرایش کنید. به عنوان یکی از بهترین برنامه های متحرک سازی عکس برای ایفون، GIPHY قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.
دانلود: GIPHY برای اندروید  و iOS رایگان است.

نرم افزار ساخت گیف برای ایفون ImgPlay

با ImgPlay می توانید در گوشی آیفون یا اندرویدی خود،  GIF بسازید و سپس از آن خروجی گرفته و به عنوان پست یا استوری منتشر کنید. 
ImgPlay برنامه ای است که تا حدودی شبیه Motionleap و Werble  می توانید برای متحرک سازی عکس ها در موبایل از آن استفاده کنید. این برنامه، عکس های متحرک و آماده را برای انتشار به عنوان پست و استوری اینستاگرام ایجاد می کند و دارای کنترل های پیشرفته و قابل درک است. متأسفانه، یک واترمارک نیز روی تصویر شما می‌چسبد، که نمی‌توانید آن را حذف کنید مگر اینکه اکانت خود با پرداخت پول، ارتقا دهید.
در ImgPlay، فرآیند ساخت عکس های متحرک و GIF می تواند به چند روش مختلف انجام شود. می توانید عکس های ثابت را در کنار هم قرار دهید، از عکس های پشت سر هم یا فیلم ها استفاده کنید.
دانلود ایمگ پلی برای گوشی اندروید و  iOSرایگان است با اینحال نسخه پریمیوم آن نیز موجود می باشد.

 

10 برنامه متحرک سازی عکس برای ایفون مناسب برای پست و استوری اینستاگرام

 

برنامه متحرک سازی عکس Movepic برای آیفون

تصویر خود را به نرم افزار  Movepic وارد کنید،  یک کاور به تصویر خود اضافه کنید و از فایل خود  به صورت GIF خروجی بگیرید.
Movepic شبیه Motionleap است که عکس‌ها را متحرک می‌کند، اما بخش بزرگی از این متحرک سازی را می‌توان با پوشش‌ها و فیلترهای داخلی آن انجام داد.
نکته منفی این است که نمی‌توانید واترمارک را بدون ارتقا به یک حساب VIP حذف کنید. همچنین به‌طور خودکار تصاویر شما را به‌جای GIF به صورت یک فایل فیلم ذخیره می‌کند. با وجود این، هنوز هم ارزش امتحان کردن دارد.

دانلود رایگان: Movepic برای اندروید و iOS و ارتقای آن به نسخه پریمیوم امکان پدیر است.

متحرک سازی عکس پست و استوری اینستاگرام با برنامه StoryZ

برای متحرک سازی عکس های خود در Story Z ثبت نام کنید سپس فیلترهایی برای عکس های خود در کتابخانه Story Z جستجو کنید و روی عکس های خود اعمال کنید.
StoryZ با وجود رابط کاربرپسند، یکی از بهترین برنامه های متحرک سازی عکس برای آیفون است. این برنامه روی عکس‌های ثابت کار می‌کند تا آن‌ها را متحرک کند، و این کار را از طریق مسیرهای حرکتی برنامه‌ریزی‌شده، فیلترهای رنگی، و کاورها انجام می‌دهد - که بسیاری از آنها رایگان و واقعا شگفت‌انگیز هستند. همچنین فایل های شما را به صورت خودکار به صورت GIF ذخیره می کند.
یکی از بهترین مزیت های نرم افزار ساخت عکس متحرک StoryZ  این است که می توانید واترمارک را از تصویر خود حذف کنید فقط کافی است قبل از ذخیره فایل به سادگی یک تبلیغ سریع را تماشا کنید. اگر می‌خواهید عکس‌ها را متحرک کنید، این برنامه یکی از بهترین است.
دانلود: StoryZ برای اندروید و ایفون، رایگان است و امکان ارتقا با نسخه پریمیوم نیز وجود دارد.

برنامه متحرک سازی عکس Photo Bender برای اندروید

Photo Bender یک برنامه مخصوص اندروید است که به شما امکان می دهد تصاویر خود را به صورت دیجیتالی تغییر دهید تا عکس ها را متحرک کنید. می توانید این کار را با تغییر رنگ تصویر، خم کردن، کشش و استفاده از براش انجام دهید. سپس می توانید عکس های خود را به صورت MP4، GIF، JPEG و PNG ذخیره کنید.
در حالی که این برنامه به اندازه برخی از دیگر برنامه های متحرک سازی عکس برای آیفون که در این پست معرفی کردیم، رتبه بالایی ندارد، اما امکانات فوق العاده آن را نباید نادیده گرفت.
دانلود Photo Bender برای اندروید رایگان است.

برنامه متحرک سازی عکس VIMAGE برای آیفون و اندروید

دلیل اینکه VIMAGE در سال 2018 برنده جایزه Google Play شد این است که می‌تواند تصاویر متحرک واقعاً فوق‌العاده‌ای را تنها با چند ضربه ایجاد کند. طیف گسترده‌ای از فیلترها، انیمیشن‌ها و صداها برای متحرک سازی عکس ‌هایتان با گوشی آیفون در این نرم افزار وجود دارد.
آیا می خواهید آسمان عکس خود را به ابرهای آفتابی تغییر دهید؟ مشکلی نیست شما حتی نیازی به انتخاب آسمان ندارید زیرا VIMAGE به طور خودکار آن را برای شما شناسایی و جایگزین می کند.
مانند بسیاری از این برنامه‌ها، برای حذف واترمارک، دسترسی به کتابخانه کامل افکت ها و امکان ذخیره تصاویر خود تا رزولوشن 2560p باید هزینه پرداخت کنید.
دانلود: VIMAGE 3D برای اندروید و iOS رایگان، است و البته نسخه پریمیوم آن نیز موجود می باشد.

برنامه ساخت عکس متحرک Zoetropic برای آیفون و اندروید 

اگر می خواهید عکس خود را در عرض چند دقیقه متحرک کنید، Zoetropic برای شما مناسب است. اگرچه لیست ویژگی های آن به اندازه سایر برنامه هایی که پوشش داده ایم گسترده نیست، اما به خوبی این کار را انجام می دهد.
برای شروع، شما عکس خود را انتخاب کنید، سپس نقاط حرکت را انتخاب کنید. در مرحله بعد، مناطقی را که می خواهید ثابت نگه دارید، تثبیت یا ماسک می کنید. در نهایت، انیمیشن ها و کاور های خود را انتخاب می کنید. شما همچنین می توانید برچسب ها را اضافه کنید و رنگ ها را تغییر دهید.
متأسفانه تعداد افکت هایی که می توانید در یک حساب کاربری رایگان به آن دسترسی داشته باشید بسیار محدود است. با این وجود، اگر به یک راه سریع برای متحرک سازی یک عکس برای گوشی آیفون نیاز دارید، ممکن است آنچه را که به دنبالش هستید بیابید.
دانلود Zoetropic برای اندروید و iOS رایگان، است البته برای نسخه پریمیوم آن با امکانات بیشتر باید هزینه پرداخت کنید.

برنامه متحرک سازی تصویر Lumyerبرای پست و استوری اینستا

آخرین برنامه در لیست ما Lumyer است که به شما امکان می دهد صدها افکت مختلف را به تصاویر خود اضافه کنید تا آنها را متحرک کنید. از جلوه‌های آب و هوایی ظریف، انیمیشن‌های فصلی برای هالووین و کریسمس گرفته تا تغییرات کلی صحنه مانند ظاهر شدن در ترن هوایی، Lumyer می‌تواند این کار را انجام دهد.
اما توجه داشته باشید: پرداخت برای حذف واترمارک به شما امکان دسترسی به همه افکت ها را نمی دهد. خریدهای درون‌برنامه‌ای متعددی وجود دارد که می‌توان از بین آنها انتخاب کرد. اگر با پرداخت درون برنامه ای موافق هستید، Lumyer انتخاب خوبی است، اما در غیر این صورت ممکن است بهتر باشد یکی از دیگر پیشنهادات برنامه متحرک سازی عکس را انتخاب کنید.
دانلود Lumyer برای اندروید و iOS با خریدهای درون برنامه ای، به صورت رایگان در دسترس است.

عکس های پست و استوری اینستاگرام خود را متحرک کنید تا هیجان انگیزتر شوند

اکنون که برخی از برنامه‌های عالی برای متحرک سازی عکس در گوشی ایفون و اندروید را بررسی کرده‌ایم بهتر است برای ساخت و پست و استوری اینستاگرام نیز نرم افزار آنلاین venngage، canva و دومینگو را معرفی کنیم. زمانیکه ویدئو ها یا گیف های متحرک را با استفاده از این برنامه ها ایجاد کردید، می توانید وارد نرم افزار آنلاین دومینگو شده و یکی از قالب های آماده پست و استوری اینستا را انتخاب کنید.
سپس می توانید ویدئوی متحرک را در نرم افزار آپلود کرده و در محل مناسبی از قالب قرار دهید. امکان ویرایش رنگ، متن و افزودن استیکر های مختلف نیز وجود دارد. در نهایت شما می توانید در عرض چند دقیقه پست یا استوری جذاب خود را طراحی کرده و منتشر کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین