ساخت تم اینستاگرام نیاز به ویرایش، برنامه ریزی و زمان بندی زیادی برای محتوای شما دارد، که گاهی اوقات ممکن است طاقت فرسا باشد. راه حل این مشکل استفاده از یک برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام است که می تواند به تقویت برند و رشد اکانت شما نیز کمک کند.
دطراحیر این مقاله برای کمک به طراحی یک تم مناسب، فهرستی از برنامه‌های آنلاین تم اینستاگرام را گردآوری کرده‌ایم که تضمین می‌کند فید شما همیشه بهترین ظاهر را دارد!

 

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

 

تم پست اینستاگرام چیست؟

تم پست اینستاگرام طرحی است که پست‌های اینستاگرام خود را با آن به روشی استراتژیک و کارآمد ویرایش و سازماندهی می‌کنید .
هنگامی که یک تم برای پست اینستاگرام داشته باشید، پست های شما با طرحی جذاب کنار هم قرار می گیرند و از نظر بصری چشم نوازی می کنند.
از سبک های مختلفی می توانید در برنامه تم پست اینستاگرام برای طراحی فید خود استفاده کنید:
چند رنگ
روشن
تک رنگ
رنگارنگ
سیاه و سفید
دو رنگ
البته سبک های خیلی بیشتری نیز وجود دارد! شما می توانید هر نوع تمی که می خواهید در برنامه های ساخت تم اینستاگرام برای فید های خود ایجاد کنید.
برای درک بهتر نحوه استفاده از تم برای پست های اینستاگرام، بیایید به دو پیج کخ نمونه‌ای از فید اینستاگرام بدون تم و دارای تم هستند نگاهی بیندازیم: 

پست های اینستاگرام بدون تم

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

همانطور که می بینید، در این پیج، تصاویر فید اینستاگرام  خیلی منسجم نیستند. البته، این روش پست گذاشتن، لزوما بد نیست.
شما همچنان می توانید یک استراتژی بازاریابی موفق در پیج کسب و کار خود یا پیج شخصی تان، بدون تم اینستاگرام داشته باشید. با این حال، برخی ترجیح می دهند یک موضوع در حساب خود داشته باشند.
اما با استفاده از برنامه تم پست اینستاگرام و کمی برنامه ریزی، فید اینستاگرام، مثل تصویر زیر می تواند شکل زیباتری به خود بگیرد:

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

پس از اینکه چندین پست را با تم جدید در فید خود قرار دهید متوجه خواهید شد که می‌توانید فالوورهای بیشتری را با یک تم قوی، جذب و حفظ کنید، عمدتاً به این دلیل که وقتی کاربری برای اولین بار وارد حساب کاربری شما می شود، بلافاصله تصاویر جذابی که با یک تم کنار هم قرار گرفتند، توجه او را به خود جلب می کند.

بهترین برنامه های تم پست اینستاگرام

می توان برنامه های ساخت تم پست اینستاگرام را به دو دسته تقسیم کرد:
برنامه هایی که به شما کمک می کنند عکس های تان را مطابق با تم خود ویرایش کنید
برنامه هایی که به شما در برنامه ریزی، تجسم و زمان بندی تم کمک می کنند

1. برنامه های تم پست اینستاگرام برای ویرایش محتوا

ویرایش مداوم عکس های تان، یکی از راه های دستیابی به ظاهری منسجم است. در ادامه برخی از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای اینستاگرام آورده شده است.

دانلود برنامه ساخت تم پست اینستاگرام VSCO( iOS  ,Android )

VSCO یک برنامه بسیار محبوب ویرایش عکس و ویدیو است که با تعداد زیادی از تنظیمات مناسب، ارائه می شود که می توانید با یک کلیک آسان روی عکس های خود اعمال کنید.
فیلترهای مختلف زیادی برای انتخاب دارد و به راحتی می توانید  شدت فیلتر را روی عکس های خود تنظیم کنید. همچنین می‌توانید از VSCO برای ویرایش‌های دیگر مانند وضوح و تنظیم کنتراست استفاده کنید.

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

VSCO چندین حالت از پیش تنظیم شده رایگان برای استفاده کاربران دارد. در عین حال، می توانید برای ارتقاء و دسترسی به موارد بیشتر، هزینه جداگانه ای پرداخت کنید.

دانلود لایت روم  برای iOS و اندروید

لایت روم برنامه ویرایش عکس محبوب و بسیار قدرتمندی است اما می تواند برای مبتدیان کمی گیج کننده باشد.
برای ساخت تم پست های اینستاگرام ابتدا باید که مواردی را که می‌خواهید محدود کنید، سپس می توانید از گزینه های این برنامه استفاده کنید تا به شما در ویرایش، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی محتوای اینستاگرام کمک کند.

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

لایت روم به اندازه VSCO دارای تنظیمات از پیش نصب شده نیست، با این حال، می توانید قالب های آماده و از پیش تنظیم شده را  بخرید و آنها را به برنامه اضافه کنید!

دانلود برنامه Snapseed برای( iOS ، Android )

Snapseed یکی دیگر از برنامه های ویرایش قدرتمند عکس ها و ساخت تم پست های اینستاگرام شما است. Snapseed نسبت به لایت روم برای مبتدیان محبوب تر است و این قدرت را دارد که ویرایش‌های فتوشاپ را درست در کف دست شما (و به صورت رایگان) قرار دهد.

ابزارهای مختلف موجود در Snapseed

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

دو ابزاری که مهم در این برنامه تم پست اینستاگرام، ابزار پرسپکتیو و کشیدن عکس هستند.
ابزار پرسپکتیو Snapseed به شما کمک می‌کند پرسپکتیو عکس‌هایی را که با زاویه‌ای نامناسب گرفته شده‌اند تغییر دهید. می‌توانید ابزار پرسپکتیو را در زیر مشاهده کنید:

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

این ابزار، به راحتی پرسپکتیو هر عکسی را تنظیم می کند.
"ابزار کشیدن عکس" را می توان برای کشیدن پس زمینه استفاده کرد.
عکس سمت چپ نشان می‌دهد که پس‌زمینه تصویر اصلی تا آنجایی که من می‌خواهم به سمت چپ کشیده نمی‌شود. ابزار گسترش به کشیدن یک پس‌زمینه ساده (که در تصویر سمت راست مشاهده می‌شود) کمک می‌کند.

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

برنامه ویرایشگر عکس Prisma ( iOS ، Android)

از پریسما می توان برای تبدیل عکس به نقاشی با استفاده از افکت های مختلف استفاده کرد! این نبسیاررم افزار، متفاوت از برنامه های فوق است زیرا هدف آن روتوش عکس ها نیست. اگر برای ایجاد محتوای دراماتیک و منحصر به فرد به یک برنامه تم پست اینستاگرام نیاز دارید، Prisma می تواند برنامه مورد نظر شما باش

برنامه Afterlight ( iOS ، Android ) برای ساخت تم پست اینستاگرام

مانند سایر برنامه‌ها، Afterlight دارای ویرایش اولیه و پیشرفته است، اما یکی از ویژگی‌های برجسته آن، امکان افزودن افکت‌های نور به تصاویر شما است.

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

به عنوان مثال، در تصویر بالا، افکت های نورپردازی را به آن اضافه کردیم. انواع و رنگ های مختلفی از نور وجود دارد که می توانید به عکس اضافه کرده و همچنین می توانید شدن تاثیر آن را کنترل کنید!

برنامه ساخت تم پست اینستاگرام TouchRetouch ( iOS ، Android )

TouchRetouch به حذف هر گونه آبحکت یا افراد ناخواسته در عکس های شما کمک می کند. این عملکرد معمولاً مختص نرم افزارهای گران قیمت ویرایش عکس مانند فتوشاپ است.
ابزار ویرایشی آن، بسیار دقیق است و می تواند مواردی را که می خواهید حذف کنید ویرایش کند.
در سه عکس زیر، عکس اول چند آبجکت ناخواسته را نشان می دهد. با استفاده از ابزار قلم مو، به راحتی می توانیم موارد ناخواسته را رنگ آمیزی کنیم و برنامه، آنها را از بین می برد.

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

دانلود Over برای iOS و Android

می توانید از Over برای افزودن متن و گرافیک به تصاویر خود استفاده کنید. Over برای ساخت استوری های اینستاگرام نیز عالی است، زیرا گزینه هایی برای تایپوگرافی بیشتر از آنچه که خود برنامه  استوری اینستاگرام ارائه می دهد، در اختیار دارید.

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

اگر تمایل به ارسال نقل قول در فید اینستاگرام خود دارید، استفاده از Over را دوست خواهید داشت.

برنامه ساخت تم پست اینستاگرام PicsArt

( iOS ، Android )
PicsArt یک برنامه هنری است که می تواند به شما در توسعه و ایجاد یک تم فید اینستاگرام فوق العاده خلاقانه کمک کند.
PicsArt برای زمانی عالی است که عکس‌های شما به یک افکت اضافی نیاز دارند. ویژگی های مورد علاقه من افکت بلر و افکت اسکچ است که با کلیک یک دکمه قابل اعمال است.
افکت بلر

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

افکت اسکچ

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

برنامه Remini برای سخت تم پست اینستاگرام در( iOS ،Android )

تصور کنی در یک لحظه باید یک عکس سریع بگیرید که باید تنظیمات آن را بلافاصله انجام دهید. بعد از اینکه عکس خود را گرفتید، متوجه می شوید که عکس شما تار است اما برای دوباره گرفتن آن خیلی دیر شده است.
Remini برای صرفه جویی در روز اینجاست و عکس های شما را بهبود می بخشد و به حذف هرگونه تاری که به طور تصادفی رخ داده است کمک می کند.

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

2. برنامه های تم پست اینستاگرام برای برنامه ریزی و زمان بندی محتوا

بعد از اینکه محتوای خود را ویرایش کردید، نوبت به برنامه ریزی فید می رسد. برنامه ریزی فید می تواند به شما کمک کند تا تصاویر و ویدیوهای خود را به طور منسجم سازماندهی کنید.
اکثر برنامه‌های برنامه‌ریزی تم اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهند که پست‌های فعلی‌تان را ببینید، به همراه اینکه پست‌های جدیدتان در هنگام آپلود چگونه به نظر می‌رسند و محتوا را دوباره در اینستاگرام ارسال کنید!

اپلیکیشن UNUM ( iOS )

Unum یک برنامه رایگان و ممتاز است که به شما امکان می دهد فید خود را برای مشاهده تصویری از ظاهر آن برنامه ریزی کنید.

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

این شبکه به کاربران این امکان را می دهد که عکس های جدید خود را آپلود کنند و فیدهای فعلی اینستاگرام خود را به آنها نشان دهند. می توانید به راحتی عکس های جدید را بکشید و رها کنید تا محتوای خود را مرتب و سازماندهی کنید.

اپلیکیشن Preview برای iOS و Android

پیش‌نمایش یکی دیگر از برنامه‌های برنامه‌ریزی با برنامه‌های رایگان و ممتاز است.
مانند UNUM، طرح رایگان Preview شامل شبکه‌های برنامه‌ریزی فید کشیدن و رها کردن، پست‌های نامحدود، ویرایشگرهای عکس و موارد دیگر است.
پیش‌نمایش همچنین به شما امکان می‌دهد عکس‌های استوک رایگان را دانلود کنید تا در فید خود بگنجانید. و اگر محتوای تولید شده توسط کاربر بخشی از استراتژی اینستاگرام شما باشد (و باید باشد)، پیش نمایش به شما امکان می دهد ببینید محتوای ارسال شده مجدد شما در فید شما چگونه خواهد بود.

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

ویژگی های پلانولی Planoly برای ساخت تم پست اینستاگرام در ( iOS ، Android )

یکی دیگر از ابزارهای بسیار محبوب برای برنامه ریزی فید اینستاگرام Planoly است. برخلاف دیگر برنامه‌ های زمان‌بندی‌، Planoly به کاربران اجازه می‌دهد تا شبکه‌های فید متعدد ایجاد کنند و به شما امکان مقایسه ایده‌های مختلف را می‌دهد.

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

برنامه ساخت تم پست اینستاگرام برای ویندوز HopperHQ ( pc )

HopperHQ یکی دیگر از ابزارهای ممتاز برنامه‌ریزی اینستاگرام است که به شما اجازه می‌دهد تحقیقات هشتگ را انجام دهید، محتوای خود را زمان‌بندی کرده و تحلیل‌های خود را برای یک استراتژی بازاریابی جامع اینستاگرام بررسی کنید.

نرم افزار آنلاین طراحی پست اینستاگرام Tailwind ( pc )

ابزار برنامه ریزی اینستاگرام Tailwind به دلایل زیادی محبوب است. اول، استفاده از آن فوق العاده شهودی است. اما جنبه مورد علاقه من از Tailwind یاب ابزار هشتگ آنهاست.
ابزار هشتگ Tailwind یکی از بهترین هشتگ یاب های اینستاگرام است. اگر می خواهید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید، استفاده از هشتگ برای کسب و کار در اینستاگرام بسیار مهم است.
با برنامه‌ریزی اینستاگرام Tailwind، نه تنها می‌توانید محتوای خود را برنامه‌ریزی کنید و ببینید که تم اینستاگرام شما چگونه به نظر می‌رسد، بلکه می‌توانید صدها هشتگ با رتبه‌بندی آسان را نیز پیدا کنید.

معرفی 10 برنامه حرفه ای آنلاین برای ساخت تم پست اینستاگرام

Tailwind's Hashtag Finder هشتگ هایی را بر اساس رقابت پذیری آنها پیشنهاد می کند
می توانید برای حساب کاربری رایگان با Tailwind در اینجا ثبت نام کنید. من به شدت توصیه می کنم هشتگ یاب را امتحان کنید!

دانلود برنامه Buffer برای ساخت پست اینستاگرام در iOS و Android

بافر یک ابزار برنامه ریزی محبوب است. طرح رایگان نسبتاً ابتدایی است، اما برای کسانی که نیاز به برنامه ریزی چند پست در هفته دارند، عالی است.
طرح رایگان Buffer شامل تصویری از فید شما نمی‌شود، بنابراین برنامه‌ای نیست که بتوانید از آن برای برنامه‌ریزی محتوای خود استفاده کنید، با این حال، اگر از نسخه رایگان UNUM استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را با برنامه رایگان Buffer برای زمان‌بندی محتوای خود همگام کنید!

برنامه Plann برای ساخت تم پست اینستاگرام iOS

Plann فقط برای iOS در دسترس است اما در آینده برای اندروید نیز در دسترس خواهد بود.
Plann ویرایش عکس، مدیریت پست، برنامه ریزی فید، هشتگ یاب، قالب های فید اینستاگرام، قابلیت ارسال مجدد و موارد دیگر را ارائه می دهد.

چگونه یک تم فید اینستاگرام را دانلود می کنید؟

برای شروع ساخت تم پست اینستاگرام خود، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع تم با چه سبکی را می خواهید.
می‌توانید با جستجو در Pinterest برای «ایده‌های تم پست اینستاگرام» یا با پیمایش در حساب‌های مورد علاقه خود در اینستاگرام، موارد الهام‌بخش را جستجو کنید.
شما همچنین باید برند خود را در نظر بگیرید! به عنوان مثال، اگر شما یک اینفلوئنسر مد قدیمی هستید، ممکن است بخواهید یک تم فید اینستاگرام قدیمی را در نظر بگیرید .
برای اینکه تحقیق در زمینه تم برای شما آسانتر شود، می توانید بیش از ایده های مختلف تم پست اینستاگرام را همراه با دستورالعمل هایی برای تکرار آن ها بررسی کنید!

نکاتی برای انتخاب بهترین برنامه آنلاین‌ تم اینستاگرام

هنگام انتخاب بهترین برنامه تم پست اینستاگرام  برای کمک به برنامه ریزی فید خود، باید به نیازهای تان به عنوان یک کاربر نگاهی بیندازید. برنامه های رایگان بسیاری وجود دارند که به شما امکان ویرایش، برنامه ریزی و زمان بندی محتوا را می دهند.
از طرف دیگر، می‌توانید تم های حرفه ای و خاص را خریداری کنید تا به ویژگی هایی دسترسی پیدا کنید که به شما امکان می‌دهند همه را یکجا ویرایش، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کنید.
با ابزارهای مناسب، می‌توانید به تم پست اینستاگرام خود به نحوی برسید که فالوورهای مناسب را جذب کرده و تعامل تان را بهبود بخشبد!
اگر به دنبال قالب های آماده برای ساخت تم پست اینستاگرام یا طراحی بنر اینستاگرام می گردید که به صورت رایگان در اختیار شما قرار بگیرد، پیشنهاد می کنیم از نرم افزار آنلاین طراحی پست و استوری اینستاگرام دومینگو استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین