اگر می‌خواهید ریلز اینستاگرام شما توجه مخاطبانتان را به خود جلب کند و بهترین نتایج ممکن را برای برند و حسابتان به دست آورد، باید یک طراحی عالی برای کاور آن ایجاد کنید. یک نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای ریلز باید بتواند حرفه ای بودن و کیفیت ویدئو شما را تکمیل کند کند و در عین حال افراد بیشتری را به محتوای اینستاگرام شما جذب کند. چه کسی می‌دانست که یک تصویر کوچک ساده می‌تواند چنین نقش قابل توجهی داشته باشد؟

 

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز


خوشبختانه، زمانی که ابزار های مناسبی را در اختیار داشته باشید، ساخت نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای ریلز می‌تواند ساده و آسان باشد! نمی دانید از چه ابزارهایی استفاده کنید؟ یا به دنبال نکاتی برای بهینه کردن طراحی کاور ریلز هستید! در این مقاله سه نکته و ترفند مهم برای طراحی کاور پست اینستاگرام Reels  را با شما به اشتراک می‌گذاریم و بهترین برنامه طراحی آنلاین را نیز به شما معرفی می‌کنیم که در آن قالبهای آماده رایگان و قابل ویرایش برای طراحی کاور ریلز وجود دارد.

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

چرا طراحی کاور پست اینستاگرام مهم است؟

طراحی کاور پست اینستاگرام Reels می‌تواند در حمایت از یک استراتژی بازاریابی عالی تأثیرگذار باشد. به همین دلیل است که باید از نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام حرفه ای الهام بگیرید!
کاورهای تاثیرگذار می‌توانند به شما کمک کنند تا توجه مخاطبین بیشتری را به محتوای ویدیوی خود جلب کنید و آنها را متقاعد کنید که درباره آنچه شما می‌گویید اطلاعات بیشتری کسب کنند. با گذشت زمان، این نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا دسترسی به ریلزها را افزایش دهید و رشد پیج تان را به حداکثر برسانید.
طراحی کاور ریلز اینستاگرام می‌توانند به شما کمک کند برند خود را به عنوان یک تجارت حرفه ای با تمرکز بر کیفیت معرفی کنید. اگر عکس‌های کار شما واضح و جذاب باشند، این ارزش‌ها را به عنوان بخشی از شخصیت برند شما نشان می‌دهند که می‌تواند برای اعتبار برند شما مفید باشد. به یاد داشته باشید، نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام روی فید ظاهر می‌شود!
در نهایت، افزودن یک عکس کاور به آخرین ریلز اینستاگرام، در واقع می‌تواند به تقویت الگوریتم کمک کند . برنامه اینستاگرام هنگام تجزیه و تحلیل و توزیع محتوای شما، تمام داده‌ها را در نظر می‌گیرد. افزودن یک نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام خوب می‌تواند اطلاعات بیشتری به الگوریتم بدهد تا به آن کمک کند محتوای شما را به افراد بیشتری نشان دهد.

۵ نکته برتر برای طراحی کاور پست اینستاگرام

اگر نگاهی به نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای ریلز بیندازید می‌بینید که آنها ساده هستند. فقط باید برای ساخت آنها، این سه مورد ضروری را در نظر داشته باشید و شروع به ایجاد عکس های کاور، بهتر از همیشه کنید!

1. یک عنوان را به کاور اضافه کنید

یک تصویر هزاران کلمه را بیان می‌کند، اما گاهی اوقات، واقعاً لازم است منظور خود را با چند کلمه بگویید.
به جای تکیه بر جزئیات بصری، گنجاندن برخی جزئیات متنی در نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام می‌تواند در جلب توجه مخاطب و نگاهی اجمالی به موضوعات یا ایده هایی که ویدیوی شما پوشش می‌دهد موثر باشد. این عنوان به مخاطبین کمک می‌کند تا بدانند چه انتظاری از تماشای ریلز داشته باشند و آنها را ترغیب می‌کند که ویدیوی شما را ببینند.

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

هنگام افزودن متن به نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام، چند نکته وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. اطمینان حاصل کنید که جزئیات متن شما واضح و خوانا است. سعی کنید عنوان کوتاهی را انتخاب کنید که مستقیماً به اصل مطلب اشاره کند بدون اینکه قاب بیننده را تحت تأثیر قرار دهد.
نکته مهم این است که متن خود را در مرکز عکس کاور نگه دارید. فقط یک نمای مربعی از نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام شما در فیدتان قابل مشاهده است. پس بهتر است کاور را برای کوچکترین حالت نمایش طراحی کنید تا بدانید متن شما به طور کامل در هر شکل از نمایش در برنامه اینستاگرام دیده می‌شود.

2. از فیلتر، استیکر، نماد و هر عنصر دیگری برای جذاب تر کردن کاور ریلز استفاده کنید

با تصاویر ساده رول دوربین خود خداحافظی کنید! در عوض، یک نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام حرفه ای ایجاد کنید.
کاورهای موثر Reels اینستاگرام به وضوح نیاز دارند. سعی کنید کاور کوچکی طراحی کنید که از تصویر واضح و عناصر طراحی برجسته استفاده می‌کند که مستقیماً با برند شما و پیامی که می‌خواهید در ریلز اینستاگرام خود به مخاطب منتقل کنید، مرتبط است.
همانطور که کاور ریلز اینستا را طراحی می‌کنید، به این فکر کنید که کاور شما در فید، اکسپلور و سایر نواحی اینستاگرام چگونه به نظر می‌رسد. با عناصری که به راحتی قابل مشاهده هستند، شروع کنید رنگ و جذابیت را به قاب خود اضافه کنید و بدون اینکه آن را بیش از حد شلوغ کنید یک نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام فوق العاده داشته باشید.
فراموش نکنید که تصویر کاور شما با ویدیویی که به اشتراک می‌گذارید مطابقت داشته باشد. از ترکیبی از تصاویر رول دوربین و ویژگی‌های طراحی گرافیکی برای طراحی تصویری استفاده کنید که به طور واقعی نشان‌دهنده ریلز باشد که می‌خواهید پست کنید

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

3. به ظاهر و فضای برند خود وفادار بمانید

به شخصیت و هویت برند خود وفادار بمانید و کاورهای ریلز اینستاگرام را طوری طراحی کنید که با برند شما هماهنگ باشد.
ریلز اینستاگرام شما بخشی از روایت برند تان و استراتژی بازاریابی فراگیر شما است. تم‌ها و عناصر رایج برندتان، مانند رنگ‌ها و فونت های مشابه را در نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام استفاده کنید تا ظاهر محتوای خود را ثابت نگه دارید که به راحتی قابل تشخیص باشد.
هنگام ساخت کاورهای ریلز اینستاگرام، فرصت هایی را برای بیان اینکه چه کسی هستید و برند شما چیست ایجاد کنید. جزئیات خاصی را به عکس کاور اضافه کنید که مخاطبینی که از قبل کسب و کار شما را می‌شناسند با آن آشنا هستند.
به یاد داشته باشید که ریلز اینستاگرام را به عنوان یک راه جدید بازاریابی دیجیتال در نظر بگیرید. به جای رجوع به رول دوربین خود برای استفاده از یک تصویر قدیمی، یک نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام که متناسب با پیج شما باشد به آن اضافه کنید. حتی ممکن است بتوانید بعداً طرح‌ها را برای سایر فعالیت های بازاریابی خود کمی ویرایش کنید و مورد استفاده قرار دهید.

۴. طراحی کاور ریلز را با فرمت و ابعاد مناسب انجام دهید! 

طراحی با ابعاد مناسب استرس فرآیند آپلود را از بین می‌برد و اطمینان حاصل می‌کند که کاور پست شما واضح و بدون پیکسل در برنامه اینستاگرام به نظر می‌رسد. عکس روی جلد شما باید 1920 در 1080 پیکسل باشد. طراحی شما باید هم برای نسبت تصویر 9:16 در فید Reel و هم برای نسبت تصویر 1:1 در فید پیج اینستا خوب به نظر برسد.

۵. از ابزارهای مناسب برای طراحی کاور پست اینستاگرام استفاده کنید

ابزارهای مناسب می‌توانند تفاوت زیادی در طراحی کاور ریلز اینستاگرام ایجاد کنند. برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو یک ابزار طراحی گرافیکی ساده و کاربرپسند که حتی با مهارت های هنری و فناوری بسیار کم، می‌توانید عناصر پیچیده تری را به تصویر خود اضافه کنید. این ابزار چندین نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام دارد که می‌تواند به شما کمک کند طراحی کاور ریلز خود را از هم اکنون شروع کنید!

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

نحوه ساخت نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام

برای ساخت کاورهای سفارشی ریلز اینستاگرام، نیازی نیست هزینه زیادی به طراح پست اینستاگرام بپردازید. می‌توانید از ابزار طراحی گرافیکی رایگان دومینگو استفاده کنید. طراحی کاور ریلز با این نرم افزار بسیار ساده است فقط باید ۵ مرحله آسان زیر را طی کنید:
مرحله 1:حساب کاربری خود را در دومینگو باز کنید و روی  "استوری اینستاگرام"  کلیک کنید. حالا در پنل سمت راست، موضوع ریلز را در نوار جستجو تایپ کنید تا قالب های آماده را ببینید.

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

مرحله 2: زمانی که قالب های «استوری اینستاگرام» را دیدید، صفحه را اسکرول کنید و روی یکی از آنها کلیک کنید. اکنون می‌توانید مطمئن باشید که نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام شما اندازه مناسبی برای کاور ریلز دارد.

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

مرحله 3: از ابزارهای ویرایشی دومینگو استفاده کنید.

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

 "ابزارهای بسیار متنوعی در ویرایشگر آنلاین دومینگو در اختیار شما قرار گرفته تا کاور خود را با آنها سفارشی کنید.
مثلا اگر گزینه "ایکون" را از نوار کناری انتخاب کنید و سپس یک تگ مرتبط را  "جستجو" کنید، صدها نماد مرتبط به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید آنها را به نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام اضافه کنید. 
همچنین می‌توانید تصاویر مختلف را در گالری تصاویر جستجو کنید تا عکس هایی را برای طراحی کاور پست اینستاگرام خود انتخاب کنید. 
گزینه های زیادی از جمله اتیکت های رایگان و شکلک‌ها در ابزارها وجود دارد.

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

از طرف دیگر، می‌توانید با استفاده از ابزارهای متن  استوری ساز آنلاین دومینگو، متن کاور را ویرایش کنید و از صدها فونت فارسی انلاین رایگان برای جذابتر کردن عنوان و متن کاور بهره ببرید.

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

با ابزار پس زمینه نیز می‌توانید بک گراند کاور پست اینستاگرام را تغییر دهید تا با فید شما یا با ویدئویی که قرار است در ریلز دیده شود، هماهنگ باشد
مرحله 4: پس از اینکه کاور را طراحی کردید، روی «دانلود» کلیک کنید. حالا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و آن را آپلود کنید.

نمونه طراحی کاور هایلایت اینستاگرام 

چه کسی می‌گوید استوری های اینستاگرام شما نمی توانند برای همیشه در پروفایل تات زنده بمانند؟ به لطف هایلایت های اینستاگرام، می‌توان آنها را در فید شما جاودانه کرد تا مخاطبان شما بارها و بارها از آن لذت ببرند. اما برای ایجاد هایلایت باید از نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام ایده بگیرید تا این هایلایت‌ها در پیج شما جذاب و کاربردی به نظر برسند.
هایلایت‌های اینستاگرام نه تنها می‌توانند «عمر» محتوای استوری‌های شما را افزایش دهند، بلکه روشی عالی برای دسته بندی محتوای پیج شما هستند. بسیاری از برندها و اینفلوئنسرها از نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام ایده می‌گیرند تا هایلایت‌ها (گرافیک هایی که در امتداد نوار هایلایت بالای فید شما قرار دارند) را برای نشان دادن موضوعات مختلف طراحی کنند. به عنوان مثال: یک وبلاگ نویس در زمینه مادر و کودک ممکن است "مادر شدن"، "شیر دادن" و "تغذیه کودک" را به عنوان چند هایلایت به نمایش بگذارد.
شما می‌توانید از نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام الهام بگیرید و آنها را با رنگ‌ها، طرح‌ها و گرافیک های مورد نظر خودتان سفارشی کنید تا به زیبایی کلی حساب خود بیفزایید. در این مقاله، چند نمونه کاور هایلایت اینستاگرام زیبا برای الهام بخشیدن به خلاقیت های شما را نیز معرفی می‌کنیم.

10 نمونه طراحی کاور هایلایت زیبای اینستاگرام

برای طراحی نمونه کاور هایلایت اینستاگرام می‌توانید همان مراحلی که برای طراحی کاور پست اینستاگرام ریلز توضیح دادیم را دنبال کنید.
اما خبر خوبی که برای شما دارم این است که در برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو یک گزینه مجزا برای کاور هایلایت اینستاگرام وجود دارد

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

با کلیک روی آن می‌توانید چندین کاور هماهنگ را مشاهده کنید و آنها را برای خودتان سفارشی کنید:

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

از این نمونه طراحی کاور هایلایت اینستاگرام می‌توانید برای ساخت هایلایت های خیره کننده ایده بگیرید. اما اگر به ایده بیشتری نیاز دارید در ادامه 10 پیج که از کاورهای هایلایت جذابی استفاده می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم:

1# کاور هایلایت اینستاگرام: @amyporterfield

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

2# کاور هایلایت اینستاگرام: @refinery29

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

3# کاور هایلایت اینستاگرام: netflix@

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

4# کاور هایلایت اینستاگرام: @the_indigo_project

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

5# کاور هایلایت اینستاگرام: spell@

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

6# کاور هایلایت اینستاگرام: @getoffline.co

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

7# کاور هایلایت اینستاگرام: @lonelyplanet

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

8# کاور هایلایت اینستاگرام: @goaldiggerpodcast

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

9# کاور هایلایت اینستاگرام : @growglow.co

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

10# کاور هایلایت اینستاگرام: @vitablevitamins

نمونه طراحی کاور پست اینستاگرام برای جذابتر کردن ریلز

آیا یک میانبر برای طراحی کاور پست اینستاگرام می‌خواهید؟

اگر وقت کافی برای طراحی کاور پست اینستاگرام از ابتدا ندارید، جای نگرانی نیست! برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو دارای ده‌ها قالب از پیش طراحی کاور پست اینستاگرام است که با گرافیک‌ها و تصاویر زیبا کامل شده است. فقط کافی است به قسمت قالب های آماده بروید و «موضوع پیج تان» را جستجو کنید تا ببینید چه طرح هایی به شما پیشنهاد می‌شود. آنها را با رنگ های برند خود سفارشی کنید و هوراااا آنها آماده استفاده هستند!
برای طراحی کاور پست اینستاگرام رایگان آماده اید؟ کلیک کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین