تفاوتی ندارد بخواهید در یک رویداد یا نمایشگاه تجاری شرکت کنید یا یک جلسه مهم برای معرفی محصولات یا خدمات تان. ارائه کارت ویزیت به بازدیدکنندگان یا شرکت کنندگان در جلسه باعث برقراری ارتباط بهتر می‌شود و به افراد کمک می‌کند برند شما را به خاطر بسپارند. از آنجایی که کارت‌های ویزیت جنبه مهمی از برندسازی را تکمیل می‌کنند و وظیفه مهم ایجاد یک تاثیر اولیه خوب را بر عهده دارند، طراحی آنها باید با دقت و طبق اصول اولیه انجام شود. اما اگر بودجه شما محدود باشد آیا امکان طراحی کارت ویزیت رایگان برای برندتان وجود دارد؟ خوشبختانه، بله. در این مقاله به شما بهترین نرم افزار برای ساخت کارت ویزیت رایگان را به شما معرفی می‌کنیم.

 

طراحی کارت ویزیت رایگان

 

11 نکته برای طراحی کارت ویزیت رایگان

کارت ویزیت شما نه تنها باید معرف برند تان باشد، بلکه باید نشان دهنده کاری باشد که انجام می‌دهید. طراحی نقش کلیدی در نشان دادن این اطلاعات مهم دارد، مهمتر از آن، شما اطلاعات تماس تان را در آن قرار می‌دهید که به مشتریان کمک می‌کند بتوانند با شما در تماس باشند. 
با این حال، از آنجایی که فضای موجود در کارت ویزیت معمولی بسیار محدود است، باید به طراحی و چیدمان آن فکر کنید تا تمام اطلاعات لازم روی آن باشد و حرفه ای و جذاب به نظر برسد.
برای اینکه به هدف تان برسید و از طرف دیگر هزینه زیادی بابت ساخت این محتوای مهم برای برندسازی پرداخت نکنید، می‌توانید از برخی ابزارهای طراحی آنلاین برای طراحی کارت ویزیت رایگان استفاده کنید. امروزه ابزارهای رایگان زیادی وجود دارد که به صورت آنلاین به شما کمک می‌کند تا کارت ویزیت خود را طراحی کنید. اما قبل از اینکه شروع به ساخت کارت ویزیت با قالب های آماده رایگان کنید، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

1. اندازه مناسب را برای طراحی کارت ویزیت رایگان انتخاب کنید

یک کارت ویزیت باید به اندازه ای بزرگ باشد که محتوای آن خوانا باشد اما به اندازه ای کوچک باشد که در جیب یا کیف پول جا شود. اندازه استاندارد 3.5 اینچ در 2 اینچ است، اما می‌توانید طراحی کمی بزرگ‌تر برای قرار دادن اطلاعات بیشتر یا طرحی کوچک‌تر که شامل لینک هایی به نمونه کارها یا پروفایل‌های آنلاین باشد، انتخاب کنید.

طراحی کارت ویزیت رایگان

2. از طرح رنگ برند خود برای ساخت کارت ویزیت استفاده کنید

برخی از کسب و کارها، کارت ویزیت تمام سفید را ترجیح می‌دهند، در حالی که برخی دیگر به رنگ های چشم نواز تمایل دارند. با این حال، استفاده از طرح رنگ برند تان را نادیده نگیرید، که می‌تواند به گسترش آگاهی برند به مشتریان بالقوه کمک کند.
هنگامی که تغییرات قابل توجهی در برند ایجاد می‌کنید، مطمئن شوید که کارت ویزیت تان را به روز کنید.
اگر یک تم رنگی خاص برای برندتان ندارید، پس باید با روانشناسی رنگ‌ها آشنا شوید تا ببینید کدام یک، تصویر برند شما را بهتر نشان می‌دهد.

3. لوگوی کسب و کار خود را در طراحی کارت ویزیت رایگان درج کنید

گنجاندن لوگوی شرکت شما راه دیگری برای ایجاد آگاهی از برند است. هر چه مشتری لوگو، نام تجاری و سایر مراجع شرکت شما را بیشتر ببیند، احتمال اینکه آن را به خاطر بسپارد بیشتر می‌شود.
بسته به شکل و اندازه لوگو، آن را در یک گوشه کارت یا در مرکز اضافه کنید. هدف این است که بدون اشغال فضای زیادی برای اطلاعات مهم (مانند نام تجاری، شماره تماس، خدمات) قابل مشاهده باشد.

4. تمام اطلاعات تماس خود را در کارت ویزیت وارد کنید

به غیر از نام و شماره تماس، سایر روش های برقراری ارتباط مانند آدرس ایمیل، URL وب سایت و آدرس شبکه های اجتماعی را نیز در نظر بگیرید.
اگر یک کسب‌وکار محلی هستید، آدرس شرکت خود را در صورتی که مشتریان احتمالی ترجیح می‌دهند حضوری به دفتر یا فروشگاه شما مراجعه کنند، اضافه کنید.

5. متریال با کیفیت را برای چاپ کارت ویزیت انتخاب کنید

کاغذ ارزان یا مقوای شل و ول می‌تواند کارت شما را غیرحرفه‌ای جلوه دهد – بنابراین کارت ضخیم‌تری را انتخاب کنید که حس حرفه ای بودن به برند شما بدهد. همچنین می‌توانید گزینه‌های مختلف جوهر، مانند جوهر متالیک، اکریلیک، یا جوهر برجسته برای چاپ کارتی منحصربفردتر انتخاب کنید.

6. دعوت به اقدام را فراموش نکنید

کارت ویزیت باید مردم را ترغیب کند که با شما تماس بگیرند، بنابراین برای اطمینان از اینکه مشتریان بالقوه قدم بعدی را برمی دارند، یک تماس برای اقدام در نظر بگیرید.
برای مثال، CTA شما می‌تواند این باشد: «امروز با ما تماس بگیرید» یا «برای جزئیات بیشتر از وب‌سایت ما دیدن کنید» یا « یک نسخه آزمایشی رایگان از ما بخواهید».

7. طراحی کارت ویزیت رایگان را ساده نگه دارید

مردم در طول سال از انواع مشاغل و حرفه‌ها کارت ویزیت دریافت کرده اند. در حالی که استفاده از رنگ‌ها و طرح های چشم نواز برای برجسته کردن کارت تان وسوسه انگیز است، این ایده، همیشه ضروری یا مفید نیست.
اگر کسب و کار شما منحصر به فرد است یا خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهد، احتمال دارد که شخص کارت ویزیت شما را نزد خود نگه دارد. به جای نگرانی در مورد رنگ های عجیب و غریب، طرح ساده ای را انتخاب کنید که شامل تمام اطلاعات ضروری مورد نیاز برای خرید محصول یا خدمات شما (به عنوان مثال، نام، لوگو، شماره تماس) باشد.

8. از چاپ با کیفیت استفاده کنید

دو گزینه برای چاپ کارت ویزیت وجود دارد: خودتان این کار را انجام دهید یا از خدمات طراحی استفاده کنید. اگربخواهید خودتان کارت ویزیت را چاپ کنید، برای اطمینان از حرفه ای به نظر رسیدن به یک چاپگر و جوهر با کیفیت نیاز دارید. به دنبال جدیدترین چاپگرهای مارک های معروف مانند Epson و HP باشید.
در غیر این صورت، از یک انتشارات کمک بگیرید که می‌تواند چندین طرح برای چاپ کارت و جوهر در اختیار شما قرار دهد.

9. قبل از چاپ اطلاعات کارت ویزیت را تصحیح کنید

قبل از چاپ کارت ویزیت حتما اطلاعات را یک بار بخوانید و تصحیح کنید تا مطمئن شوید که اشتباه تایپی وجود ندارد. دوبار بررسی کنید که اطلاعات تماس دقیق و به‌روز باشد و لوگو، برچسب‌ها و رنگ‌ها به درستی پیام برند شما را منتقل کنند.

10. یک QRکد اضافه کنید

افزودن یک QR کد به کارت ویزیت، تماس افراد با شما را آسان‌تر می‌کند. این کد را به صفحه اینستاگرام یا یک صفحه فرود در وب سایت تان لینک دهید. برخی برندها از آن برای کدهای تخفیف استفاده می‌کنند تا مشتریان بالقوه را تشویق کنند تا مشتری آنها شوند.
کال تو اکشن شما می‌تواند چیزی شبیه این باشد: «کد QR را برای تخفیف اسکن کنید!»

طراحی کارت ویزیت رایگان

11. یک فونت خوانا انتخاب کنید

طراحی کارت ویزیت فراتر از اضافه کردن لوگو و رنگ است. نوع فونتی که انتخاب می‌کنید می‌تواند تفاوت بین تماس گرفتن و انداختن کارت در سطل زباله باشد.
انتخاب فونتی که خواندن آن دشوار است، دومی را تضمین می‌کند. بنابراین فونتی قابل خواندن را انتخاب کنید. اگر تایپ فیس برند شما مشابه و خوانا است، از همان استفاده کنید.

طراحی کارت ویزیت رایگان با دومینگو

دومینگو یک ابزار محبوب است که توسط بسیاری از مشاغل کوچک برای طراحی کارت ویزیت رایگان استفاده می‌شود. بهترین مزیت در مورد طراحی کارت ویزیت با استفاده از دومینگو این است که نیازی نیست یک طراح متخصص باشید. ابزارهای این نرم افزار طراحی به شما کمک می‌کند تا یک کارت را بدون هیچ زحمتی طراحی کنید. شما می‌توانید از قالب های آماده که توسط طراحان حرفه ای ایجاد شده اند استفاده کنید یا طرح خود را از ابتدا بسازید. 
با توجه به قالب های آماده این ابزار طراحی کارت ویزیت رایگان اصلا طول نمی کشد و نتیجه نهایی نیز دارای کیفیت بالایی است. پس از طراحی کارت ویزیت، می‌توانید آن را دانلود و چاپ کنید. 
برای طراحی کارت ویزیت رایگان می‌توانید قالب های فوق العاده کارت ویزیت ما را مرور کنید و از آنها برای ایجاد بهترین کارت برندتان استفاده کنید! قالب های آماده ما کارها را برای شما آسان تر می‌کند - فراموش نکنید که تمام اطلاعات شرکت خود را با ویرایشگر آنلاین ما درج کنید، و شما آماده چاپ هستید!

کارت ویزیت خود را بصورت آنلاین طراحی کنید

از ابزار ویرایش آنلاین دومینگو برای ایجاد طرحی منحصر به فرد و خاص، مطابق با نیاز خود استفاده کنید. تنها در چند دقیقه به نتیجه عالی برسید.

کارت ویرایش شده را به صورت رایگان دانلود کنید

اکنون طراحی کارت ویزیت کاملاً جدید شما تمام شده است، وقت آن است که آن را دانلود کنید! فرمت  JPG، PDF یا PNG را انتخاب کنید و آماده چاپ آن و به اشتراک گذاری آن با جهان هستید!

طراحی کارت ویزیت رایگان

از ایده های طراحی کارت ویزیت ما الهام بگیرید

در مجموعه طرح‌های حرفه‌ای ما، طرح های ایده‌آلی برای کسب‌وکار خود پیدا خواهید کرد. 

نمونه طراحی کارت ویزیت رایگان برای مشاغل کوچک

تقریباً 40 درصد از مردم اگر یک کارت ویزیت ارزان قیمت دریافت کنند، کار با آن برند را انتخاب نمی کنند. به همین دلیل است که به اشتراک گذاشتن ماهیت و روح کسب و کار شما با طراحی حرفه ای یک عامل کلیدی در جلب توجه مشتریان شما است. قالب های کارت ویزیت ما، تمام امکاناتی که برای جلب توجه مخاطب نیاز دارید، ارائه می‌دهند.
چند نمونه از قالب های کارت ویزیت حرفه ای رایگان را در ادامه با هم می‌بینیم:

کارت ویزیت مالی و حسابداری

طراحی کارت ویزیت رایگان

کارت ویزیت معماری

طراحی کارت ویزیت رایگان

کارت ویزیت بازاریابی

طراحی کارت ویزیت رایگان

قالب کارت ویزیت رایگان تکنولوژی

طراحی کارت ویزیت رایگان

قالب طراحی کارت ویزیت رایگان مدیریت

طراحی کارت ویزیت رایگان

قالب کارت ویزیت برای املاک

طراحی کارت ویزیت رایگان

برای ویرایش قالب کارت ویزیت در دومینگو ثبت نام کنید

چگونه یک کارت ویزیت را متمایز طراحی کنیم؟

شما نمی خواهید کارت شما در میان انبوهی از کارت های دیگر گم شود. پس باید چند نکته برای جلب توجه بیشتر کارت ویزیت تان را رعایت کنید.
نظر مشتری: افزودن یک خط از نظرات مشتری یا رضایت آنها نشان می‌دهد که شما حرفه ای هستید که ارزش تماس گرفتن را دارد. می‌توانید این یک خط را در بالا یا پایین کارت قرار دهید.
از بافت در طراحی کارت ویزیت رایگان استفاده کنید: روکش مات یا براق تنها گزینه های شما نیستند. می‌توانید طرح‌های بافت‌دار، مانند جوهر برجسته را امتحان کنید تا کلمات و اشکال از روی سطح کارت برجسته دیده شوند.
از یک شکل یا اندازه منحصر به فرد استفاده کنید: به جای طراحی با شکل و اندازه استاندارد (3.5 اینچ در 2 اینچ)، سعی کنید کارت ویزیت را به شکل دایره، ستاره یا مربع تغییر دهید.

چرا کارت ویزیت موثر است؟

دادن کارت ویزیت یک حرکت اساسی در صنعت تجارت است. آیا مطمئن‌تر نیستید اگر طرحی که به اشتراک می‌گذارید تجسم کامل برند شما باشد؟ علاوه بر ارائه تمام اطلاعات مرتبط باکسب و کار تان - مانند ایمیل، شماره تلفن یا آدرس - می‌تواند شخصیت و تصویر شرکت خود را با طراحی شیک و خوش سلیقه به اشتراک بگذارید.
با ابزار آنلاین و کاربرپسند دومینگو، کارت ویزیت رایگان و حرفه ای طراحی کنید تا تأثیر ماندگاری داشته باشید! ابزارهای ما برای کمک به شما در ساخت کارت ویزیت حرفه ای و چشم نواز در عرض چند دقیقه طراحی شده اند. از میان طیف وسیعی از قالب‌ها، طرح مورد نطرتان را انتخاب کنید یا طرح خود را از ابتدا ایجاد کنید. اگر یک فریلنسر هستید یا صاحب کسب و کار کوچک تان، دومینگو طرح های اماده و مناسبی برای شما دارد! ابزار آنلاین ما به شما کمک می‌کند یک کارت ویزیت خاص طراحی کنید که تاثیری ماندگار بر مشتریان و شرکای بالقوه تان خواهد گذاشت. پس چرا منتظرید؟ همین امروز در دومینگو ثبت نام کنید و به راحتی شروع به طراحی کارت ویزیت رایگان خود کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین