اگر یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد، تصور کنید که گنجاندن برخی از تاثیرگذار ترین کلمات در آن چقدر ارزشمند است. همه ما حداقل یک بار در زندگی خود در موقعیتی قرار می گیریم که شرایط سخت، عجیب و غریب یا حتی دلخراشی را تجربه می کنیم و از آنجایی که ما انسانها موجوداتی اجتماعی هستیم، به همراهی دیگران نیاز داریم. تحقیقات اخیر نشان می دهد که اشتراک گذاری افکار در رسانه های اجتماعی می تواند سطح استرس ما را کاهش دهد. همچنین، دانشمندان روی تاثیر تصاویر تحقیق کرده‌اند و متوجه شدند تصاویر بیشتر از متون به خاطر سپرده می‌شوند. بنابراین، به اشتراک گذاشتن یک پیام دلگرم کننده به عنوان ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی می تواند در آن زمان های سخت به همه ما کمک کند. طراحی پست انگیزشی اینستاگرام و به اشتراک گذاری آنها می تواند هم نشاط آور و هم از نظر زیبایی شناسی جذاب باشد.
پست های انگیزشی اینستاگرام می توانند دید مثبتی برای کل روز و حتی برای مدت طولانی ایجاد کنند. ممکن است بخواهید به کارمندان، همکاران یا دنبال کنندگان خود در اینستاگرام انگیزه دهید، اما برای طراحی یک پست انگیزشی برای پیج اینستاگرام خود نیاز به ایده تولید محتوا دارید.
به همین دلیل است که ما قالب‌های پست انگیزشی اینستاگرام را در دومینگو ارائه کرده‌ایم. با کمک ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی و قالب های رایگان پست اینستاگرام ما، می توانید به راحتی انگیزه بخش ترین پست ها را برای پیج خود طراحی کنید.
خوب به نظر می رسد؟
به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه با قالب های آماده ما ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی بگیرید.

۵ ایده جدید تولید محتوا برای پیج انگیزشی

بهترین ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی

گاهی اوقات ممکن است تصمیم گیری در مورد اینکه چه نوع محتوای انگیزشی را به طور مداوم پست کنیم، سخت و زمانبر باشد. از این رو، برای کمک به شما در طراحی پست های انگیزشی اینستاگرام، چند ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی را که با قالب های آماده دومینگو به راحتی نی توانید طراحی کنید، معرفی می کنیم. با این ایده ها، فرآیند طراحی پست انگیزشی اینستاگرام برای شما آسان تر می شود.

یک پیام برای روحیه بخشیدن به کار تیمی منتشر کنید

یکی از هیجان انگیزترین نکات در مورد طراحی پست انگیزشی، امکان ترکیب کردن فونت ها، رنگ ها و دیگر عناصر طراحی برای ارائه پیامی قدرتمند به عنوان یک اثر هنری خوب است. این قالب پست اینستاگرام کاملاً آنچه در پیام آن آمده است را نشان می دهد. به عنوان ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی، می توانید عبارت متن  را با استفاده از فونت ها و رنگ های مختلف برای تأکید بر آنها برجسته کنید.

۵ ایده جدید تولید محتوا برای پیج انگیزشی

با انتخاب تصویری از افراد شاد و پرانرژی مزیت جمله انگیزشی را بهتر نشان دهید. بنابراین، سعی کنید مانند این قالب بر روی جزئیات کوچک تمرکز کنید تا تصویر شما نه تنها هزاران کلمه بلکه یک میلیون کلمه را بیان کند.

در مورد قدرت اراده و اعتماد به نفس پست منتشر کنید

آیا می خواهید به طراحی پست اینستاگرام انگیزشی خود ظاهری قدرتمند و ساده بدهید؟ شما نمی توانید قدرت نقل قول هایی را که به افراد قدرت تصمیم گیری در شرایط بحرانی می دهند و اعتناد به نفس آنها را برمی انگیزند، دست کم بگیرید.

۵ ایده جدید تولید محتوا برای پیج انگیزشی

در این ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی، یک تصویر در پس زمینه اضافه شده که شروع پیشرفت را برای توصیف نقل قول نشان می دهد. آیا به نظر نمی رسد که کشف کهکشان ها از قدرت اراده و اعتماد به نفس الهام گرفته است؟

تشویق به عادات خوب از بهترین ایده ها برای تولید محتوا پیج انگیزشی 

صحبت در مورد یک مشکل و راه حل آن می تواند انگیزه بخش باشد. در این قالب طراحی پست اینستاگرام، ما از یک تصویر برای نشان دادن نظم و انضباط استفاده کرده ایم، زیرا این پست باعث ایجاد انگیزه در افراد برای منظم ماندن می شود.

۵ ایده جدید تولید محتوا برای پیج انگیزشی

یک عکس انگیزشی را با یک نقل قول انگیزشی ترکیب کنید

گاهی اوقات ترکیب یک نقل قول با یک تصویر مرتبط می تواند روحیه افراد را تقویت کند. از این رو در این پست از این عکس استفاده کرده ایم تا افراد برای رسیدن به آرزوی خود ریسک کنند و تصویر کاملاً مطابق با نقل قول است و توانایی آن را برای ایجاد انگیزه افزایش می دهد.

۵ ایده جدید تولید محتوا برای پیج انگیزشی

از عناصر طراحی برای انتقال پیام استفاده کنید

یکی از ایده های تولید محتوا برای پیج انگیزشی، طراحی عناصر برای تجسم پیام است. شما مطمئناً می توانید یک عکس از فردی که ر حال خندیدن است، آپلود کنید و هیچ اشکالی ندارد. با این حال، می‌توانید به طور غیرمنتظره‌ای از عناصر طراحی برای افزودن عمق، ظرافت و حالت استفاده کنید، درست مانند این قالب پست اینستاگرام که در آن از تصاویر ماه و دریاچه به زیبایی برای انتقال پیام استفاده شده است.

۵ ایده جدید تولید محتوا برای پیج انگیزشی

بهترین روش طراحی پست با ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی

اگر ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی خود را انتخاب کرده اید، وقت آن رسیده است که طراحی خود را کامل کنید. ما بهترین شیوه طراحی پست انگیزشی اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.

برای بهتر نشان دادن ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی، یک پس زمینه ایجاد کنید

پس زمینه، اصلی ترین عنصر در طراحی پست انگیزشی است که می تواند یک طرح تاثیرگذار را ایجاد کند یا آن را بی روح نشان دهد. هدف اصلی شما جلب توجه مخاطبان است اما طراحی شما نباید طوری باشد که نقل قول یا پیام تان نادیده گرفته شود. با در نظر گرفتن این موارد، مطمئن شوید که یک پس زمینه خیره کننده برای پست خود ایجاد می کنید. شما می توانید مانند این دو قالب، به دنبال پس زمینه تکرنگ یا پس زمینه عکس بروید.

ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی با پس زمینه تک رنگ

۵ ایده جدید تولید محتوا برای پیج انگیزشی

ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی با پس زمینه عکس

۵ ایده جدید تولید محتوا برای پیج انگیزشی

فقط مطمئن شوید که پس زمینه شما نقل قول تان را ناخوانا نمی کند. برای انجام این کار، می توانید:
عکسی را انتخاب کنید که خیلی شلوغ نباشد.
برای افزایش خوانایی متن، یک فیلتر رنگی به عکس اضافه کنید.
کنتراست رنگ را بین فونت ها و پس زمینه خود حفظ کنید.
فونت هایی را انتخاب کنید که با پس زمینه شما مطابقت داشته باشد.
برای اینکه عکس پس‌زمینه‌تان شلوغ نشود، می‌توانید از ابزار پس زمینه در پنل ابزار دومینگو استفاده کنید.

۵ ایده جدید تولید محتوا برای پیج انگیزشی

سپس با کمک ابزار ادیت عکس آنلاین با یک کلیک تصویر خود با یک فیلتر محو کنید. 

حداکثر سه فونت مختلف را انتخاب کنید

هنگامی که می خواهید طراحی خود را چشم نواز کنید، سادگی همیشه کلید اصلی است. به همین دلیل است که همیشه توصیه می کنیم برای یک نوع پست، بیش از سه فونت انتخاب نکنید و این نکته در مورد طراحی ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی نیز صادق است.

۵ ایده جدید تولید محتوا برای پیج انگیزشی

ترکیب رنگ خود را درست انجام دهید

وقتی در مورد رنگ ها صحبت می کنید، باید مطمئن شوید که تم رنگی پست انگیزشی شما درست انتخاب شده است. رنگ هایی را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند و مطمئن شوید که به راحتی دیده می شوند. ترکیب رنگی عالی می تواند چشمان فالوورهای شما را سریعتر از آنچه تصور کنید، جلب کند.

۵ ایده جدید تولید محتوا برای پیج انگیزشی

ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی را ساده و خوانا طراحی کنید

برای اینکه پست اینستاگرام انگیزشی خود را به یاد ماندنی و بازنشر کنید، سعی کنید آن را ساده و خوانا طراحی کنید. در واقع نقل قولی که برای درج در پست خود انتخاب کرده اید نباید بیش از دو تا سه جمله باشد. علاوه بر این، یک طراحی ساده می تواند نقل قول شما را بهتر از یک طرح شلوغ نشان دهد

نحوه طراحی پست های انگیزشی اینستاگرام در دومینگو 

 آیا آماده طراحی یک پست انگیزشی در اینستاگرام هستید؟ ابزار طراحی عالی در دومینگو و انتخاب قالب‌ها به شما در انجام این کار کمک می‌کنند. با ثبت نام در دومینگو شروع کنید و این سه مرحله ساده را برای طراحی پست انگیزشی اینستاگرام خود دنبال کنید.

مرحله 1: یک قالب مربوط به ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی را انتخاب کنید

هنگامی که وارد برنامه دومینگو می شوید، در صفحه همه قالب ها قرار می گیرید، جایی که با دیدن طیف گسترده ای از قالب ها در دسته ها و موضوعات مختلف مجذوب خواهید شد.

۵ ایده جدید تولید محتوا برای پیج انگیزشی

از آنجایی که به دنبال طراحی پست های انگیزشی اینستاگرام هستید، از بین گزینه های موجود، پست اینستاگرام را انتخاب کرده و در نوار جستجو، "انگیزشی" تایپ کرده و روی نتیجه کلیک کنید.
حالا می توانید قالب های آماده مربوط به ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی را مرور کنید.
هنگامی که یک قالب مناسب برای خود پیدا کردید، ماوس خود را روی آن ببرید و کلیک کنید تا وارد ویرایشگر شوید.
اگر می‌خواهید پست اسلایدی بسازید می توانید گزینه هارمونیک را تیک بزنید و از بین مجموعه ای از قالب های شبیه بهم یک مجموعه را انتخاب کرده و آنها را سفارشی کنید.

مرحله 2: قالب را سفارشی کنید

سفارشی کردن قالب هیجان انگیزترین و حیاتی ترین بخش طراحی پست با ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی است. هنگامی که یک قالب مناسب را انتخاب کردید، می توانید آن را به دلخواه شخصی سازی کنید. پس زمینه را تغییر دهید، متن را اضافه کنید، ویرایش کنید یا حذف کنید، کنتراست رنگ را تغییر دهید و موارد دیگر.
برای تغییر نقل قول، روی متن موجود در قالب کلیک کنید. اگر چندین باکس متن وجود دارد، می توانید با کلیک بر روی آنها و زدن دکمه حذف در پنل ویرایش، آنها را حذف کنید.
هنگامی که نقل قول خود را تایپ کردید، می توانید سبک، رنگ و اندازه فونت را با استفاده از پنل ویرایش تغییر دهید.
دومینگو به شما امکان می دهد تقریباً هر چیزی را که در قالب می خواهید سفارشی کنید و برای آن به هیچ مهارت طراحی نیاز ندارید. فقط باید کمی خلاق باشید.
آماده اید که ایده تولید محتوا برای پیج انگیزشی خود را به یک پست جذاب تبدیل کنید؟ همین الان رایگان شروع کنید. 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین