کارت ویزیت حسابداران می‌تواند ابزار ساده‌ای برای برقراری ارتباط با شما باشد البته می‌توانید آن را کمی گسترش دهید تا طیف وسیعی از خدماتی را که ارائه می‌دهید فهرست کنید و آن را به یک بروشور تبلیغاتی کوچک تبدیل کنید. حسابداران معمولا به قیمت اهمیت زیادی می‌دهند و سرشان در حساب و کتاب است. به همین دلیل طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان می‌تواند یک گزینه ایده ال برای آنها باشد. 
از انجاییکه در شغل حسابداری باید دقت زیادی به جزئیات داشته باشند معمولاً نسبت به آنچه در کارت ویزیت شان می‌خواهند درج کنند، دید خوبی دارند. آن‌ها اغلب کارتی را دیده‌اند که دوست دارند و سبک، فونت و رنگ خاصی را انتخاب کرده اند تا استفاده کنند.
بنابراین به راحتی می‌توانند از بین قالب های آماده، یک نمونه را برای طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان انتخاب کنند که مطابق سلیقه شان باشد.

 

طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان برای خدمات مالی

 

10 نکته برای طراحی کارت ویزیت مالی

برخی از حسابداران ارزش یک کارت ویزیت موثر را دست کم می‌گیرند و تعداد زیادی کارت ویزیت دارند که تقریباً شبیه به 10 یا 20 سال پیش هستند.
شاید این اصطلاح را شنیده باشید که اگر کارت ویزیت فعلی تان برای مشتریان جذاب است، پس از آن استفاده کنید. اما نکته اینجا است که حسابداران چندان به دنبال جذابیت کارت ویزیت شان نیستند آنها صرفا برای اینکه راه ارتباطی سریعی را در اختیار کارفرمایان یا افرادی که نیاز به برقراری ارتباط با آنها دارند، قرار دهند از کارت ویزیت استفاده می‌کنند. 
بنابراین، قبل از به اشتراک گذاشتن 10 نکته کلیدی برای طراحی کارت ویزیت انلاین رایگان برای خدمات مالی، اجازه دهید فقط یک سوال کلیدی را مطرح کنیم.

وقتی کارت ویزیت خود را به دیگران می‌دهید چه انتظاری از آنها دارید؟

آیا هدف شما از طراحی کارت ویزیت انلاین رایگان، ارائه اطلاعات تماس است یا برای انتقال پیامی به دیگران از آن استفاده می‌کنید؟ آیا می‌خواهید مخاطبین ان را در کیف خود نگهدارند تا در صورت نیاز به مشاوره برای خدمات مالی (یا یک حسابدار جدید) با شما تماس بگیرند؟ یا فقط می‌خواهید آنها اطلاعات شما را به پایگاه داده خود اضافه کنند و ایمیل های تبلیغاتی را برای شما ارسال کنند؟ (احتمالاً قصد شما این نیست اما اگر طراحی کارت ویزیت تان نتواند مشتری واقعی را جذب کند، نهایتا از اطلاعات تماس آن برای ارسال تبلیغات استفاده خواهد شد).
آنچه که مخاطبین بعد از دریافت کارت ویزیت شما در عمل انجام خواهند داد بستگی به شرایطی دارد که باعث شده است کارت را به آنها ارائه دهید. اگر شما عادت دارید هرکسی را می‌بینید دست تان را در جیب تان کنید و یک کارت ویزیت به او بدهید سزاوار همه ایمیل‌ها و پیام های تبلیغاتی هستید که دریافت می‌کنید.
اما هدف شما واقعا این است که کارت ویزیت تان یک ابزار بازاریابی موثر باشد، راهی برای به خاطر سپردن، تماس با شما و کمک به شما در متمایز شدن از سایر حسابدارانی که مخاطبین و مشتریان شما با آنها ملاقات می‌کنند.

طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان برای خدمات مالی

بهترین راه برای تشخیص اینکه چه نوع کارت ویزیتی برای خدمات مالی مناسب است این است که یک دسته تصادفی از کارت های مختلف مثلاً 64 کارت را از افراد دیگر در حرفه خدمات مالی جمع آوری کنید. حالا آنها را در یک مربع 8×8 روی میز خود بچینید. کدام یک توجه شما را بیشتر جلب می‌کند؟ من شرط می‌بندم که هیچ یک از این کارت‌ها دارای چاپ سیاه و سفید ساده نیستند. 
آیا می‌خواهید طراحی کارت ویزیت انلاین رایگان شما نیز برجسته باشد؟ آیا دوست دارید مخاطبین تان، کارت شما را به دیگران نشان دهند، چون متفاوت و بهتر است؟ 
پس بیایید ۱۰ نکته طلایی که باید در ساخت کارت ویزیت آنلاین رایگان خدمات مالی رعایت کنید به شما نشان دهیم.

ضخامت کارت و ظاهر آن

آیا می‌خواهید مردم به کارت ویزیت شما نگاه کنند و درباره اینکه چقدر بی کیفیت یا ارزان است، فکر کنند؟ اکثر مردم همین تصور را در مورد شما و خدمات مالی که ارائه می‌دهید، خواهند داشت. شما نمی خواهید که آنها چنین برداشتی از شما داشته باشند. پس یک طرح حرفه ای را روی یک متریال شکیل چاپ کنید تا اعتبار خود را افزایش دهید. 
برای طراحی یک کارت ویزیت انلاین رایگان حرفه ای باید نکاتی را در ظاهر آن در نظر بگیرید:

عناصر کلیدی کارت خود را برنامه ریزی کنید

نام شما، نوع کار شما، این واقعیت که شما حسابدار، مشاور مالیاتی یا هر چیز دیگری هستید و اطلاعات تماس شما. لطفاً به یاد داشته باشید که آنچه را که کسب و کار شما انجام می‌دهد را نیز درج کنید. 

مهمترین جزئیات تماس شما کدامند؟

اگر یک دفتر کار دارید و مشتریان می‌توانند در دفتر شما حضور پیدا کنند، آدرس دفترکارتان را درج کنید. اگر به صورت دورکاری فعالیت می‌کند، آدرس، اهمیت کمتری دارد. بنابراین ابتدا تلفن و آدرس ایمیل خود را قرار دهید. وب سایت شما ممکن است جزو اطلاعات باشد. شما اغلب می‌خواهید که مخاطبین جدید از وب سایت شما بازدید کنند تا سابقه شما را بررسی کنند، و ببینند اطلاعات تخصصی که در آنجا ارائه می‌دهید با آنچه در هنگام ملاقات با آنها گفته اید، مطابقت دارد. بهتر است یک رزومه مناسب در سایت تان درج کنید که اطلاعات کاملی رباره شما به مراجعه کنندگان می‌دهد.

طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان برای خدمات مالی

اطلاعات تماس شخصی را از جزئیات اصلی کسب و کارتان متمایز کنید

اطلاعات شخصی تان را با اطلاعات مربوط به شغل تان قاطی نکنید زیرا فقط باعث سردرگمی می‌شود. اطلاعات تماس شخصی شما شامل شماره تماس مستقیم و شماره تلفن همراه و همچنین آدرس ایمیل شما خواهد بود. برخی از افراد عمداً شماره تماس مستقیم یا تلفن همراه خود را از روی کارت حذف می‌کنند و هنگام دادن کارت به مخاطبین "ویژه" به صورت دستی آنها را اضافه می‌کنند. در چنین شرایطی باید علت کار خود را برای مخاطب توضیح دهید تاوتاثیر منفی در ذهن او نگذارید.

آدرس شبکه های اجتماعی را به طراحی کارت ویزیت انلاین رایگان اضافه کنید

من شک دارم که بسیاری از حسابداران پیج توییتر، لینکدین یا سایر شبکه های اجتماعی خود را در کارت ویزیت شان گنجانده باشند. اما اگر حساب‌های فعالی در این پیام رسان‌ها دارید، منطقی است که آدرس آنها را در کارت ویزیت خود قرار دهید.

سبک و اندازه فونت فارسی آنلاین را به درستی انتخاب کنید

مطمئن شوید که افراد بالای 50 سال می‌توانند متن کارت شما را بخوانند. اگر خواندن آن آسان نیست، درج اطلاعات در آن چه فایده ای دارد؟ اگر کسی نتواند آن را بخواند، فایده ای ندارد که جزئیات زیادی را روی کارت ویزیت خود قرار دهید.

طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان برای خدمات مالی

چگونه انتظار داریم افرادی که کارت ویزیت خود را به آنها می‌دهیم ما را به خاطر بسپارند؟ آیا از اینکه شما را فراموش کنند یا با شخص دیگری اشتباه بگیرند، خوشحال می‌شوید؟ آیا کارت شما به اندازه ای حرفه ای است که آنها را وادار کند تا از بین صدها نفر دیگر که ملاقات کرده اند، شما را به خاطر بیاورند؟ 
برخی از حسابداران یک عکس سه در چهار از خود را روی کارت ویزیت چاپ می‌کنند تا مشتریان چهره آنها را به خاطر بسپارند.

فضای کافی را در طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان در نظر بگیرید

اگر می‌خواهید از هر دو طرف کارت استفاده کنید، مطمئن شوید که فضایی را برای گیرنده کارتتان باقی می‌گذارید تا در جایی روی آن یادداشت کند. و اطمینان حاصل کنید که با پوشش لمینیت مانع چنین فعالیت معقولی نشوید. 

کارت شما باید خدمات شما را منعکس کند

تعداد کمی از مشاوران حرفه ای همان سبک کارتی که یک هنرمند یا طراح گرافیک استفاده می‌کند را می‌پسندند. شما باید سبک خاصی را برای طراحی کارت ویزیت انلاین انتخاب کنید که با خدمات مالی مرتبط باشد. اگر سبک مدرن سلیقه شما نیست، پس سعی نکنید یک قالب با طزح مدرن را انتخاب کنید. همه به یک مشاور مدرن احتیاج ندارند. خیلی از شرکت های بزرگ به دنبال خدمات مالی کلاسیک هستند زیرا معتقدند که می‌توانند به این افراد بهتر اعتماد کنند زیرا سعی نمی‌کنند کسی یا چیزی باشند که نیستنند.

آیا به شما کمک می‌کند که از رقبایتان متمایز شوید؟

اگر می‌خواهید از رقبا متمایز شوید، مطمئن شوید که کارت ویزیت شما حاوی اطلاعات کافی در مورد کارهایی است که شما یا شرکتتان انجام می‌دهید. آیا شما «فقط» حسابدار هستید یا فقط مشاور مالیاتی؟ آیا می‌خواهید مردم به یاد داشته باشند که شما چه کار می‌کنید یا چه صلاحیتی دارید؟

آیا برای تبلیغ خدمات مالی شما مفید است؟

اگر می‌خواهید مخاطبین کارت شما را نگهدارند یا آن را به دیگران نشان دهند، باید اطلاعات مفیدی در آن ارائه دهید. 
بهتر است چند نمونه از خدماتی که ارائه می‌کنید را در کارت ویزیت خود درج کنید. به خدماتی اشاره کنید که مشتریان بیشتر به آن نیاز دارند یا خودشان نمی توانند انجام دهند و حتما باید از خدمات یک مشاور مالی برای انجام دادن آنها استفاده کنند. 
همیشه به هر یک از مشتریان خود دو کارت ویزیت بدهید. یک کارت را برای خودشان نگهدارند و کارت دیگر را به دوست یا همکار دیگری که شما را به او معرفی می‌کنند ارائه دهند.
برای طراحی کارت ویزیت انلاین رایگان خود، به سادگی روی این لینک کلیک کنید تا تمامی طرح های کارت ویزیت ما برای صنعت حسابداری را مشاهده کنید.
حالا با کمک راهنمای زیر می‌توانید یک کارت ویزین شکیل و حرفه ای برای تبلیغ خرمات مالی تان طراحی کنید.

اموزش ساخت کارت ویزیت آنلاین رایگان برای خدمات مالی

طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان برای خدمات مالی با کمک ابزارهای طراحی دومینگو اصلا کار سخت و زمانبری نیست. شما با طی کردن ۳ مرحله ساده زیر می‌توانید در کمتر از چند دقیقه یک کارت ویزیت حرفه ای داشته باشید:

1.    دز سایت دومینگو ثبت نام کنید و پس از ورود به حساب کاربری گزینه کارت ویزیت را انتخاب کنید

طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان برای خدمات مالی

2.    در قسمت موضوع، مالی و حسابداری را فیلتر کنید تا قالب های آماده مرتبط با حوزه کاریتان به شما نمایش داده شود

طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان برای خدمات مالی

3.    وارد ویرایشگر آنلاین دومینگو کنید و قالب کارت ویزیت را با ابزارهای موجود ویرایش کنید. 
شما می‌توانید لوگو برندتان را آپلود کنید و با کلیک به کارت ویزیت اضافه کنید. 

طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان برای خدمات مالی

همچنین می‌توانید از ابزار رنگ برای تغییر رنگ بخش های مختلف قالب آماده استفاده کنید.

طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان برای خدمات مالی

شما به صدها فونت فارسی آنلاین هم دسترسی دارید و امکان تغییر فونت هر متنی که در کارت ویزیت نوشته شده برای شما وجود دارد.
در نهایت، پس از اتمام طراحی، می‌توانید کارت ویزیت را دانلود کرده و آن را چاپ کنید.
برای طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان آماده اید؟ کلیک کنید. 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین