بروشور یک محتوای تبلیغاتی قابل چاپ است که می توانید از آن برای تبلیغ و بازاریابی یک کسب و کار، محصول یا خدمات استفاده کنید. بروشورها معمولاً بر روی کاغذ باکیفیت چاپ می شوند و حاوی اطلاعات دقیقی در مورد آنچه فروخته می شوند، هستند.
بسیاری از کسب و کارها از طراحی بروشور برای بازاریابی و جلب توجه مخاطبین هدف شان استفاده می کنند. اما کسب و کارهایی وجود دارند که قطعا به چاپ این محتوای بازاریابی نیاز دارند تا بتوانند در رقابت تنگاتنگی که وجود دارد پیروز میدان باشند.

 

6 کسب و کار که به طراحی بروشور نیاز دارند

 

1. طراحی بروشور املاک و مستغلات

کارگزاران املاک و مستغلات می توانند از بروشورها برای بازاریابی املاک و فروش بیشتر استفاده کنند. از طریق بروشورها، می‌توانید ویژگی‌های یک ملک، مانند اندازه، قیمت و امکانات آن را به نمایش بگذارید. همچنین می توانید از آن برای ارائه اطلاعات در مورد محله اطراف استفاده کنید.

6 کسب و کار که به طراحی بروشور نیاز دارند

بروشورهای قابل چاپ می توانند یک ابزار بازاریابی موثر برای صنعت املاک و مستغلات باشند زیرا آنها یک محتوای کامل و جامع را در اختیار خریداران بالقوه قرار می دهند که می توانند هنگام خرید ملک به آن مراجعه کنند. 
همچنین می‌توانید از بروشورها برای بازاریابی ساخت و ساز و مشارکت استفاده کنید و درباره تجربیاتی که در پروژه های قبلی بدست آورده اید اطلاعاتی درج کنید تا سازندگان را ترغیب کنید برای ساخت و ساز روی خرید زمین های شما سرمایه گذاری کنند.

2. ساخت بروشور هتل، رستوران و کافی شاپ

بروشورهای قابل چاپ یک ابزار بازاریابی عالی برای رستوران ها، کافی شاپ ها و حتی هتل ها هستند. می توانید از آنها برای تبلیغ غذاهای مخصوص، سنتی، فست فود، انواع دسر و قهوه هایی که سرو می کنید و همچنین خدماتی که در هتل ارائه می دهید یا امکاناتی که در اختیار مهمانان قرار می دهید، استفاده کنید. همچنین می توانید از بروشورهای تبلیغاتی برای تبلیغ پیشنهادات ویژه، تخفیف ها و رویدادها استفاده کنید. می‌توانید عکس‌ها، قیمت اتاق‌ها و اطلاعاتی در مورد امکانات رفاهی خود را نیز به آن اضافه کنید.

6 کسب و کار که به طراحی بروشور نیاز دارند

بروشورها راهی عالی برای دستیابی به مشتریان بالقوه و تبلیغ کسب و کار شما هستند. اگر بخشی از صنعت هنل داری هستید، باید از بروشورهای چاپی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید.

3. فروشگاه های کوچک یا زنجیره ای

فروشگاه های کوچک یا فروشگاه های زنجیره ای می توانند بیشترین سود را از تبلیغات با بروشورها ببرند. اگر مدیر فروشگاه هستید می توانید از بروشورها برای تبلیغ تخفیف ها، پیشنهادات ویژه و محصولات جدید استفاده کنید. همچنین می‌توانید از آنها برای ارائه اطلاعاتی درباره فروشگاه‌های خود، مانند زمان بازگشایی، مکان و جزئیات تماس استفاده کنید.

6 کسب و کار که به طراحی بروشور نیاز دارند

4. طراحی بروشور نمایشگاه ماشین

صنعت خودرو بخشی است که می تواند از بروشورهای چاپی به خوبی استفاده کند تا درباره نمایندگی‌های خودرو، تعمیرگاه‌های خودرو، کارواش، لاستیک‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های لوازم جانبی و خدمات فروش اقساطی خودرو اطلاعاتی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

6 کسب و کار که به طراحی بروشور نیاز دارند

می‌توانید از یک بروشور برای ارائه جزئیات بیشتر در مورد مدل، ویژگی‌ها و مزایای یک خودروی جدید استفاده کنید. همچنین می توانید از آن برای تبلیغ پیشنهادات و تخفیف های ویژه استفاده کنید.

5. ساخت کارت ویزیت استارتاپ و مشاغل خانگی

چاپ بروشور برای مشاغل خانگی و استارتاپ ها می تواند یک استراتژی بازاریابی موثر باشد زیرا به آنها ها اجازه می دهد خدمات و محصولات خود را به صورت سازمان یافته و حرفه ای به نمایش بگذارند. به‌علاوه، بروشورها می‌توانند به طور مؤثر به مخاطبان گسترده‌ای دست یابند، زیرا می‌توانید آنها را به روش‌های مختلفی مانند از پست مستقیم، تحویل درب منزل یا پخش کردن در مکان های عمومی یا رویدادهای محلی توزیع کنید.

6 کسب و کار که به طراحی بروشور نیاز دارند

6. ساخت کارت ویزیت مد

صنعت مد یکی از محبوب ترین صنایع در جهان است و همچنین یکی از رقابتی ترین آنها شناخته می شود. برندهای مد برای متمایز شدن از دیگر افراد باید از هر ابزار بازاریابی از جمله بروشورهای چاپی استفاده کنند.
یک بروشور با طراحی خوب می تواند یک ابزار بازاریابی تاثیرگذار برای یک برند مد باشد. می توانید از آن برای نمایش یک کالکشن جدید، برجسته کردن محصولات ضروری یا ایجاد هویت بصری برای برند استفاده کنید.

4 دلیلی که کسب و کار شما باید از بروشور استفاده کند

فکر می کنید بروشورها دیگر کاربردی نیستند؟ بهتر است تجدید نظر کنید. برای مشاغلی که حرف های زیادی برای گفتن دارند، بروشورها ابزار فروش ایده آلی هستند. به علاوه مشتریان دوست دارند یک محتوای فیزیکی در دست داشته باشند و در زمان لازم از آن استفاده کنند.
در اینجا 4 دلیل دیگر وجود دارد که چرا کسب و کار شما باید بروشورها را در کمپین های بازاریابی خود در نظر بگیرد.

بروشورها مقرون به صرفه هستند

ماهیت دائماً در حال تغییر بازاریابی دیجیتال می تواند به این معنی باشد که به روز ماندن با آن پرهزینه است، اما بروشوری که خوب طراحی شده می تواند با گذت زمان همچنان جذاب و کارامد باقی بماند که آن را به یک دارایی مقرون به صرفه در بازاریابی شما تبدیل کند.
هزینه اولیه طراحی و چاپ بروشور بسیار کمتر از ارزشی است که می تواند در ماه ها و حتی سال های آینده برای کسب و کار شما فراهم کند. به خصوص اگر طراحی بروشور را با استفاده از ابزارهای طراحی آنلاین رایگان مثل دومینگو انجام دهید.

امکان توزیع بروشورها در هر موقعیتی وجود دارد

بروشورها کاملا تطبیق پذیر هستند و می توانند تقریباً در جایی برای بازاریابی مورد استفاده قرار گیرند. تفاوتی ندارد در یک نمایشگاه تجاری، حضور دارید یا یک سمینار. حتی ممکن است فقط در یک جلسه کوچک برای تبلیغ محصولتان شرکت کرده باشید. در هر صورت با ارائه بروشور می توانید اعتبار برند خود را نشان دهید.

نشان دهید که یک کسب و کار حرفه ای هستید

داشتن یک بروشور چاپی آماده نه تنها راه بسیار خوبی برای درگیر شدن در گفتگو است بلکه  نشان می‌دهد که شما یک کسب‌وکار حرفه‌ای هستید. به جای اینکه از افراد حاضر در جلسه یا سمینار بخواهید تا به وب سایت شما نگاهی بیندازند تا با برند شما یا محصولات تان آشنا شوند، می توانید فوراً یک بروشور در اختیار آنها قرار دهید تا اطلاعات مناسب را از آن دریافت کنند.
از بروشورها می توان برای آگاهی دادن به مشتریان بالقوه استفاده کرد و آنها را در مسیر خرید رو به جلو پیش برد. این محتوای چاپی به شما فرصت بیشتری می‌دهد تا با پاسخ دادن به هر سؤالی که ممکن است برای مشتری پیش بیاید، آن ها را به خریداران واقعی تبدیل کنید.

همیشه در دید و در دسترس است

مطالعات نشان می دهد که اکثر مشتریان زمانی که به تصاویر محصولات روی محتواهای چاپ شده نگاه می کنند بیشتر ترغیب به خرید می شوند تا محتوای دیجیتال. البته این درصورتی درست است که شما طراحی بروشور را کاملا حرفه ای و با تصاویر بسیار واضح انجام داده باشید. زمانیکه شما بروشور را بدست مشتریان می دهید احتمالاً بارها و بارها به آن نگاه می کنند و هر از چند گاهی نگاه شان به این محتوای چاپی می افتد. 
در معرض دید بودن بروشور هم آگاهی از برند را افزایش می دهد و هم به احتمال زیاد مخاطبین را به مشتری تبدیل می شود.
بروشورها روشی مطمئن برای ارائه اطلاعات هستند که به راحتی در دسترس می باشند. مشتریان بالقوه به جای جستجوی در وب یا در وب سایت شما، می توانند به سادگی بروشوری را که به آنها داده اید باز کنند و با همکاران، خانواده و دوستان نیز به اشتراک بگذارند.

چطور بروشور حرفه ای طراحی کنیم؟

برای طراحی بروشور حرفه ای باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. اول، بروشور باید از نظر بصری جذاب باشد. طراحی باید طبق هویت برند باشد و تصاویر باید باکیفیت باشند. دوم اینکه بروشور باید متن جامع و کاملی داشته باشد و متن آن نیز باید جذاب و آموزنده باشد بدون اینکه بیش از حد به تبلیغات بپردازد. 
مهم نیست در چه حوزه و صنعتی فعال هستید، اگر قصد دارید از بروشورهای چاپی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید، این نکات را در نظر داشته باشید. با کمی برنامه ریزی، می توانید بروشوری طراحی کنید که به برند شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شود.
حالا که ارزش بروشورها و رسانه های چاپی را در کسب و کارتان می دانید، وقت آن است که با کمک کاتالوگ ساز آنلاین دومینگو یک بروشور حرفه ای طراحی کنید!

6 کسب و کار که به طراحی بروشور نیاز دارند

ما می‌توانیم قالب های آماده ای را به شما پیشنهاد کنیم تا از آنها به نفع بازاریابی کسب‌وکارتان استفاده کنید، همراه با ابزارهای طراحی رایگان و فونت های فارسی زیبا و متنوع، ساخت یک بروشور واقعاً برجسته که مطمئنیم به کسب‌وکار شما در دستیابی به اهدافش کمک می‌کند، اصلا سخت و پیچیده نیس
ما هر آنچه را که شما برای طراحی یک بروشور حرفه ای نیاز دارید در نرم افزار طراحی آنلاین مان گنجانده ایم. از جمله:

6 کسب و کار که به طراحی بروشور نیاز دارند

طرح های آماده که قابل فیلتر شدن و ویرایش هستند

6 کسب و کار که به طراحی بروشور نیاز دارند

ابزار ادیت عکس انلاین

6 کسب و کار که به طراحی بروشور نیاز دارند

فونت های فارسی آنلاین زیبا

6 کسب و کار که به طراحی بروشور نیاز دارند

گالری عکس استوک رایگان

6 کسب و کار که به طراحی بروشور نیاز دارند

ابزار ترسیم

6 کسب و کار که به طراحی بروشور نیاز دارند

استیکر و شکلک

6 کسب و کار که به طراحی بروشور نیاز دارند

ابزار تغییر استایل

6 کسب و کار که به طراحی بروشور نیاز دارند

و صدها ابزار کاربردی دیگر که برای استفاده از آنها نیازی به هیچ مهارت طراحی ندارد و می توانید با قیمتی مقرون به صرفه کاتالوگ و بروشور محصول خود را بسازید.

جمع بندی

بروشورهای چاپی می توانند یک ابزار بازاریابی عالی برای مشاغل در صنایع مختلف باشند. هنگامی که بروشورها به درستی طراحی و چاپ شوند، می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا برجسته شوند، آگاهی از برند را افزایش دهند و لید بیشتری ایجاد کنند. 
هنگامی که از این محتواهای چاپی در کنار سایر روش های بازاریابی، مانند شبکه های اجتماعی استفاده می کنید، می‌توانند راهی مؤثر برای دستیابی به مخاطبان گسترده باشند. اگر بدانید چطور آنها را طراحی کنید و از بروشورها به عنوان یک ابزار بازاریابی هوشمندانه استفاده کنید، می توانید نتایج فوق العاده ای از توزیع آنها بگیرید.
ما ابزار طراحی آنلاین بروشور به زبان فارسی را برای رفع تمام نیازهای طراحی و گرافیکی شما ارائه می دهیم. ما معتقدیم قالب های از پیش آماده ما می توانند پیامی را که شرکت شما می خواهد به مخاطب منتقل کند را برجسته کرده و به شما کمک کند راحت، سریع و ارزان، بروشور حرفه ای محصولات یا خدمات تان را طراحی کنید. 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین