مدیر عامل (CEO) بالاترین رتبه حرفه ای در یک سازمان یا اداره است که معمولاً توسط هیئت مدیره منصوب می‌شود. این فرد مسئول مدیریت کل روزانه یک شرکت را برعهده دارد و گاهی اوقات رئیس، رئیس هیئت مدیره، موسس یا مالک شرکت (در مورد کارآفرینان و مالکان انحصاری) نیز می‌باشد.این سمت نیاز به طراحی یک کارت ویزیت حرفه ای و رسمی دارد. در این مقاله به بررسی چند نمونا کارت ویزیت برای مدیر عامل می‌پردازیم و بهترین برنامه برای ساخت کارت ویزیت اداری را نیز به شما معرفی می‌کنیم.
کارت ویزیت نشان دهنده برند و مشخصات شخصی و اداری است. معمولاً حاوی اطلاعات تماس شخصی مانند نام، عنوان شغلی، آدرس ایمیل، وب سایت، آدرس دفتر و شماره تلفن است. حتی با وجود پیشرفت‌های فناوری که در سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم، کارت‌های ویزیت ابزاری مؤثر برای نمایش تصویر کسب‌وکار شما، ایجاد تأثیرات مثبت اولیه بر گیرندگان و سوق دادن مشتریان به سمت هر کسب و کاری باقی مانده‌اند.
کارت‌های ویزیت علاوه بر تأثیرگذاری بر روی مشتریان، به عنوان یکی از اصلی ترین محتواهای بازاریابی نیز شناخته می‌شوند و نقش مهمی در تبلیغ کسب‌وکار شما دارند. 

 

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

 

15 نمونه کارت ویزیت خیره کننده از برخی از بزرگترین مدیر عاملان جهان

در ادامه نمونه‌هایی از طرح‌های کارت ویزیت مدیرعامل وجود دارد که می‌توانید در سال 2023 از آنها الهام بگیرید.

1. کارت ویزیت مدیر عامل مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ یک برنامه نویس کامپیوتر، سرمایه دار تجاری، کارآفرین اینترنتی، بشردوست و مدیر عامل/هم بنیانگذار سایت شبکه اجتماعی فیس بوک و شرکت مادر آن، پلتفرم های متا، آمریکایی است. مارک در وایت پلینز نیویورک به دنیا آمد و در دانشگاه هاروارد تحصیل کرد، جایی که فیس بوک را با هم اتاقی هایش داستین موسکوویتز، ادواردو ساورین، کریس هیوز و اندرو مک کولوم راه اندازی کرد.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

در سال‌های اولیه فیس‌بوک، مارک یک بار کارت ویزیتی داشت که روی آن نوشته شده بود: «I’m CEO Bitch» مارک این عبارت را برای تقلید از سبک بنیانگذار اپل استیو جابز به زبان آورد.

2. کارت ویزیت مدیر عامل بیل گیتس

بیل گیتس یک سرمایه گذار تجاری، نویسنده، بشردوست و بنیانگذار اصلی شرکت مایکروسافت در کنار دوستش پل آلن است. او یکی از برجسته ترین کارآفرینان جهان در انقلاب کامپیوتری و یکی از ثروتمندترین افراد در جهان است. او در طول فعالیت خود در مایکروسافت، مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و معمار ارشد نرم افزار بود.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

او همچنین یکی از بنیانگذاران بنیاد بیل و ملیندا گیتس است که ا  برنامه های توسعه و بهداشت جهانی حمایت می‌کند. طزاحی کارت ویزیت گیتس بسیار سادا و در عین حال جذاب است. روی این کارت فقط نام شرکت، نام خودش، عنوتن شعلی، آدرس و شماره تماس دیده می‌شود.

3. لری پیج: درج عنوان رئیس و مدیر عامل در کارت ویزیت

لری پیج دانشمند کامپیوتر آمریکایی، نجیب زاده تجاری، کارآفرین اینترنتی و یکی از بنیانگذاران بزرگترین شرکت فناوری جهان، گوگل است .
او همچنین مدیر اجرایی (مدیر عامل) شرکت آلفابت بود که در 26 مارس 1973 در ایست لنسینگ، میشیگان متولد شد. اما، صرف نظر از سابقه اش، علایق پیج به کامپیوتر و اشتیاق شدید او برای ابداع فناوری های جدید، بر حرفه اش تأثیر گذاشت.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

این کارت ویزیت با طراحی ساده اش در سال 1998 چاپ شد، او گوگل را در 4 سپتامبر همین سال تاسیس کرد. طراحی کارت ویزیت او شامل یک لوگوی بزرگ در مرکز است که نشان می‌دهد کجا کار می‌کند.

4. ایوان ویلیامز: ساخت کارت ویزیت برای موسس و مدیرعامل

ایوان ویلیامز یک برنامه نویس کامپیوتر، میلیاردر کارآفرین فناوری و مدیر اجرایی آمریکایی است. او بنیانگذار، مدیر عامل و رئیس شبکه اجتماعی آنلاین و سرویس شبکه اجتماعی توییتر است که در کلارکز، نبراسکا متولد شده است.
ایوان از سال 2008 تا 2010 به عنوان مدیر عامل توییتر، و از سال 2007 تا 2019 عضو هیئت مدیره آن بود. او علاوه بر توییتر، بلاگر و مدیوم، دو تا از بزرگترین پلتفرم های وبلاگ نویسی جهان را نیز تأسیس کرد.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

پس از انصراف از تحصیل در دانشگاه نبراسکا-لینکلن، قبل از شروع به کار در بازاریابی در O'Reilly در استارتاپ‌ها و مشاغل فناوری مختلفی مشغول به کار شد. اولین کارت ویزیت او با نماد پرنده آبی و طراحی ساده چاپ شد.

5. مایکل دل: نمونه کارت ویزیت مدیر عامل

مایکل دل یک سرمایه گذار آمریکایی، تاجر میلیاردر، بشردوست و بنیانگذار، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل یکی از برجسته ترین شرکت های زیرساخت فناوری در جهان، Dell Technologies است.
در اولین سال تحصیلی خود در دانشگاه تگزاس، او قبل از درخواست مجوز فروش برای مناقصه قراردادهای ایالت تگزاس، کسب و کاری را با جمع اوری و فروش رایانه های شخصی شروع کرد.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

پس از ثبت شرکت خود به عنوان PCs Limited، او جوانترین مدیر عامل شرکتی شد که در بین 500 شرکت برتر رتبه بندی شده است. کارت ویزیت او دارای لوگوی بزرگ PCs Limited است که محل کار او را نشان می‌دهد. طراحی کارت ویزیت اش کاملا خیره کننده و ساده است و یک فضای خالی برای امضای او دارد

6. استیو جابز: نمونه کارت ویزیت بنیانگذار مدیرعامل

استیو جابز یک بازرگان، کارآفرین، طراح صنعتی، رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران شرکت اپل است. او عضو هیئت مدیره، رئیس و سهامدار عمده پیکسار والت دیزنی نیز می‌باشد.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

اگرچه او در کالج رید در پورتلند، اورگان ثبت نام کرد، اما در اوایل سال 1974 در شرکت آتاری به عنوان طراح بازی های ویدئویی مشغول به کار شد. کارت ویزیت او دارای یک پالت سیاه و سفید ساده است و آرم سیب رنگی است.

7. جری یانگ: نمونه کارت ویزیت مدیر عامل

جری یانگ یک کارآفرین، تاجر، برنامه نویس کامپیوتر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق یاهو است.
یانگ که در 6 نوامبر 1968 در تایپه، تایوان به دنیا آمد، به عنوان یک پیشگام در بخش فناوری اینترنت شناخته شده است و در سال 1999 توسط موسسه MIT Technology Review به عنوان یکی از 100 مبتکر برتر جهان زیر 35 سال معرفی شد. او در رشته مهندسی برق در دانشگاه استنفورد تحصیل کرد.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

کارت ویزیت او بسیار شلوغ‌تر از کارت‌های سایر مدیرعاملان به نظر می‌رسد و لوگوی برند یاهو در مرکز، نشان‌دهنده محل کار او است.

8. اریک اشمیت: درج عنوان مدیر عامل در کارت ویزیت

اریک اشمیت یک مهندس نرم‌افزار، تاجر، و مدیر عامل/رئیس اجرایی گوگل بین سال‌های 2001 تا 2015 بود. او در فالز چرچ، ویرجینیا به دنیا آمد و در بلکسبورگ بزرگ شد.
اریک همچنین از سال 2015 تا 2017 به عنوان رئیس اجرایی Alphabet Inc خدمت کرد و پس از آن از سال 2017 تا 2020 به عنوان مشاور فنی در Alphabet مشغول به کار شد.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

در سال ۲۰۱۷، او با ثروت تخمینی ۱۱.۱ میلیارد دلار در رتبه ۱۱۹ مین ثروتمند جهان قرار گرفت. کارت ویزیت لری پیج دارای طراحی ساده و رسمی با لوگوی شرکت و لوگوی غول پیکر گوگل در سمت چپ برای نشان دادن محل کار وی است.

9. میچل بیکر: نمونه کارت ویزیت مدیرعامل و موسس

میچل بیکر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت موزیلا و بنیاد موزیلا است. او مسائل تجاری و خط مشی را هماهنگ می‌کند و گروه عظیمی از کارمندان و داوطلبانی را که به برنامه اینترنت موزیلا، مرورگر وب موزیلا فایرفاکس و سایر محصولات موزیلا روح می‌بخشند، انگیزه می‌دهد.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

کارت ویزیت او دارای لبه های گرد و خمیده و تصاویری از لوگوی اصلی دایناسور است که موزیلا برای اولین بار از آن استفاده کرد. اگرچه ظاهر آن کمی با کارت های متداول متفاوت است، اما حاوی نام، عنوان، اطلاعات تماس و URL وب سایت است و به گونه ای طزاحی شده که گیرندگان آن به راحتی به خاطر می‌آورند.

10. جان دوناهو: نمونه کارت ویزیت مدیر عامل

جان دوناهو یک تاجر آمریکایی و مدیر عامل بزرگترین شرکت پوشاک ورزشی جهان، نایک است. قبل از این شغل، او به عنوان رئیس و مدیر عامل سابق eBay و رئیس PayPal خدمت می‌کرد.
جان مدرک لیسانس خود را در اقتصاد از دارتموث گرفت و در ابتدای کار خود برای Bain & Company کار کرد و در سال 1999 به عنوان اولین رئیس و مدیر عامل شرکت انتخاب شد.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

کارت ویزیت او طراحی کلاسیک اما خیره کننده ای دارد و شامل نام، عنوان، اطلاعات تماس و امضای وی است که طراحی منحصر به فردی را ایجاد کرده است.

12. تیم برنرز لی:کارت ویزیت مدیر عامل گوگل

سر تیموتی برنرز لی دانشمند کامپیوتر انگلیسی است که به عنوان مخترع شبکه جهانی وب (WWW) شناخته می‌شود.
او عضو حرفه ای علوم کامپیوتر در دانشگاه آکسفورد و استاد موسسه فناوری ماساچوست است. در سال 2014، او کنسرسیوم شبکه جهانی وب را در آزمایشگاه علوم کامپیوتر مؤسسه فناوری ماساچوست راه اندازی کرد.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

کارت ویزیت مدیر عامل تیم برنرز لی، دارای طراحی ساده و کمی شلوغ با رنگ‌های آبی، سیاه و سفید است که شامل نام، عنوان، آدرس دفتر، آدرس ایمیل، شماره تلفن و امضای وی می‌شود.

13. جف بزوس: درج عنوان بنیانگذار و مدیر عامل در کارت ویزیت

جف بزوس سومین مرد ثروتمند جهان، یک کارآفرین، سرمایه گذار، صاحب رسانه و فضانورد تجاری آمریکایی است. او بنیانگذار، مدیرعامل، نایب رئیس و مدیر عامل بزرگترین فروشگاه تجارت الکترونیک جهان، آمازون است .

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

طراحی کارت ویزیت او دارای آرم آمازون با نام، عنوان، آدرس دفتر، شماره تلفن و آدرس ایمیل وی است.

14. استیو وزنیاک: مدیر عامل یا مدیر اجرایی در کارت ویزیت

استیو وزنیاک مخترع، برنامه نویس، بشردوست، مهندس الکترونیک، کارآفرین و یکی از بنیانگذاران شرکت اپل است. او در سال 1975 شروع به توسعه و طراحی Apple I و Apple II کرد که به یکی از میکروکامپیوترهای بسیار موفق تبدیل شد

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

کارت ویزیت وزنیاک دارای طراحی متفاوت با پوشش متالیک و درج آرم تجاری، نام و سایر مشخصات تماس ضروری است.

15. چاک جونز: کارت ویزیت نایب رئیس

چارلز مارتین جونز معروف به چاک جونز انیماتور، فیلمساز، کارگردان، نویسنده و فیلمنامه نویس آمریکایی است. او بیشتر به خاطر همکاری با کارتون برادران وارنر در مجموعه‌های کوتاه لونی تونز و مری ملودی شناخته می‌شود. کارت ویزیت او نشان دهنده رابطه او با انیمیشن داکی است.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

5 قالب های آماده برای ساخت کارت ویزیت مدیرعامل

تا اینجا شما را با چند نمونه کارت ویزیت حرفه ای از معروفترین مدیرعاملان جهان آشنا کردیم. اما برای اینکه بتوانید کارت ویزیت خودتان را طراحی کنید نیاز به استفاده از یک ابزار طراحی حرفه ای دارید.
کارت ویزیت ساز آنلاین دومینگو یکی از بهترین نرم افزار طراحی کارت ویزیت برای کامپیوتر  و گوشی است که به شما کمک می‌کند با قالب های آماده و ابزارهای طراحی پیشرفته در کمتر از چند دقیقه کارت ویزیت جداب و حرفه ای بسازید.
بیایید با 5 قالب کارت ویزیت مدیرعامل که در برنامه طراحی کارت ویزیت با گوشی ایفون و اندروید دومینگو وجود دارد و می‌توانید برای طراحی های کارت خود آن‌ها را ویرایش کنید، اشنا شویم:

1.  ساخت کارت ویزیت برای مدیر با طراحی کلاسیک

استفاده از طراحی کلاسیک برای کارت ویزیت به عنوان مدیر عامل، جایگاه و برند شخصی شما را تقویت می‌کند. با رنگ هایی که نشان دهنده قدرت و رهبری هستند می‌توانید این مدل کارت را برای خودتان سفارشی کنید.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

2. طراحی کارت ویزیت اداری با تصویر برای مدیر عامل

کارت ویزیت عکس دار که در آن فقط اطلاعات تماس اولیه درج شده می‌توانید یک طرح ساده اما صمیمی باشد که به برقراری ارتباط بهتر با مشتریان کمک می‌کند. با رنگ های زنده و فونت های فارسی زیبا می‌توانید این کارت ویزیت را برای خودتان بسازید.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

3. ساخت کارت ویزیت هنری برای مدیرعامل

در این نوع کارت ویزیت از طرح های هندسی برای ایجاد ظاهری زیبا، خلاقانه و بسیار حرفه ای استفاده شده است. فقط کافی است اطلاعات موجود در کارت را ویرایش کنید تا یک طرح باشکوه داشته باشید.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

4. استفاده از طرح رنگی در ساخت کارت ویزیت مدیر عامل

طرح های رنگی در طراحی کارت ویزیت ظاهری منحصر به فرد و زیبا ایجاد می‌کنند و معمولا توسط مدیرعاملین مشاغل دارویی، مد، مواد غذایی و غیره استفاده می‌شوند.

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

5. کارت ویزیت پازلی برای مدیر عامل

کارت ویزیت پازلی یکی از جدیدترین طرح‌ها برای چاپ کارت است که می‌تواند برای کسب و کارهای آنلاین مثل مدیرعامل شرکت های دیجیتال مارکتینگ مورد استفاده قرار گیرد

ساخت کارت ویزیت برای مدیر عامل

برای مشاهده و ویرایش قالب های کارت ویزیت دومینگو کلیک کنید.

جمع بندی

کارت‌های ویزیت ابزارهای بازاریابی ضروری هستند که به ایجاد اولین تأثیر مثبت بر روی مخاطبان کمک می‌کنند و از فعالیت‌های سازمان یا اداره شما حمایت می‌کنند. به عنوتن یک مدیر عامل، داشتن کارت ویزیت برای ساخت و تبلیغ برند تان بسیار مهم است. امیدواریم با نمونه کارت کیزیت هایی که به شما نشان دادیم بتوانید با کمک ابزار کارت ویزیت ساز آنلاین دومینگو طرح مناسبی برای خودتان چاپ کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین