بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی می‌تواند برای ساخت تراکت های تبلیغاتی چشم نواز به شما کمک کند. حتی اگر هیچ تجربه ای در طراحی نداشته باشید، از میان طیف گسترده از ای قالب های آماده که برای هر کسب و کاری طراحی شده، یک نمونه را انتخاب کنید و بدون زحمت متناسب با نیاز خود آن را ویرایش کنید !
رابط کاربر پسند تراکت ساز آنلاین ،ساخت تبلیغات خیره کننده برای رویدادها، مسابقات، کمپین‌ها یا تبلیغ محصولات و خدمات شما را آسان می‌کند. بدون نیاز به تجربه یا دانش طراحی، به سرعت و به راحتی شروع به ساخت محتواهای جذاب بصری کنید و تاثیر آنها را بر مخاطبین تان افزایش دهید!
در ادامه ابتدا توضیحاتی رباره فلایر به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی می‌دهیم سپس یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی تراکت با فونت فارسی را به شما معرفی می‌کنیم.

تراکت چیست؟

تراکت یک نوع تبلیغات کاغذی است که معمولاً در مکان های عمومی به دست افراد داده می‌شود یا توسط تراکت پخش کن‌ها، توزیع می‌شود. این محتوای تبلیغاتی معمولاً در دو طرف برگه چاپ می‌شوند و حاوی اطلاعاتی در مورد یک محصول یا رویداد هستند. آنها را باید با کمک بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی به گونه ای طراحی کرد که چشم نواز و به راحتی قابل خواندن باشند تا توجه مخاطب را جلب کرده و آنها را وادار به اقدام کنند.
تراکت های بازاریابی را می‌توان در مکان های عمومی توزیع کرد یا به آدرس مشتریان خاصی پست کرد.

 

بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی

 

نحوه استفاده از تراکت برای بازاریابی

راه‌های مختلفی برای استفاده از تراکت‌ها وجود دارد، اما برخی از رایج‌ترین آن‌ها شامل توزیع آن‌ها در مکان‌های عمومی، تبلیغ با انهه همراه با اقلام فروخته شده در فروشگاه‌ها یا پست کردن آن‌ها به مشتریان بالقوه می‌شود

چرا طراحی تراکت با بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی مهم است؟

تراکت‌ها ابزار بازاریابی مهمی هستند زیرا امکان دسترسی به تعداد زیادی از مخاطبین در مدت زمان کوتاه را به شما می‌دهند. از طرفی طراحی و چاپ آنها نسبتاً ارزان است، که آنها را به گزینه ای عالی برای مشاغل کوچک یا سازمان هایی با بودجه محدود تبدیل می‌کند.
برای ساخت تراکت با بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی باید به عواملی مانند چشم نواز بودن، خوانایی آسان و مختصر بودن توجه کرد.

بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی

طراحی تراکت از این جهت مهم است که در جلب توجه مخاطب موثر است. تبلیغاتی با طراحی خوب باید چشم نواز و خوانا باشد و متنی واضح و مختصر داشته باشد که تمام اطلاعات لازم را ارائه دهد.
تراکت به عنوان یکی از قدیمی ترین اشکال بازاریابی شناخته می‌شود. با توجه به ظهور رسانه های تبلیغاتی دیجیتال، پلتفرم های بازاریابی آنلاین مانند ایمیل، رسانه های اجتماعی و غیره امروزه به بخشی ضروری از استراتژی های بازاریابی تبدیل شده اند. با این حال، بسیاری از شرکت‌ها هنوز از این آگهی‌های تبلیغاتی به‌عنوان یک رسانه مؤثر بازاریابی استفاده می‌کنند. بازاریابان باتجربه حتی پیشنهاد کرده اند که تراکت یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغات آفلاین است.
تبلیغاتی که از بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی استفاده می‌کند، گزینه ای مقرون به صرفه برای تبليغات محصولات یا خدمات شما به مخاطبان هدف است. در صورت استفاده استراتژیک، کمپین های توزیع تراکت می‌توانند مشتریان نامحدودی را برای شما فراهم کنند.
دلیل اینکه طراحی تراکت هنوز منسوخ نشده است این است که مناسب همه انواع مشاغل است و می‌تواند به آنها کمک کند تا به بهترین شکل ممکن به هدف بازاریابی خود برسند. جدای از آن، دلایل زیادی وجود دارد که چرا اکثر مردم این نوع بازاریابی را ابزاری مفید برای تبلیغات آفلاین می‌دانند، از جمله:

طراحی تراکت با فونت فارسی ارزان‌تر از سایر روش‌های تبلیغات آنلاین هستند

وقتی نوبت به تبلیغات ارزان قیمت می‌رسد، صاحبان مشاغل باید به این فکر کنند که چقدر تراکت‌ها می‌توانند مفید باشند. اولین قدم ر بازاریابی هر کسب و کاری حیاتی است زیرا باید با یک تیم یا افراد همفکر دیگر مشکرت کنید. پس از انجام کار، باید طرح کلی برای تراکت ارائه دهید. هنگامی که ایده اولیه نهایی شد، باید از قالب های آماده در بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی استفاده کنید تا بدون زحمت و بسیار ارزانتر از استخدام طراح حرفه ای، به شما امکان ساخت تراکت را بدهد.

دسترسی آسان به مصرف کننده بالقوه را ممکن می‌کند

با استفاده از تبلیغات آفلاین، می‌توانید با حداقل تلاش، خیلی سریع به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنید. بر خلاف تبلیغات آنلاین، که در آن شما باید یک برنامه ریزی دقیق در مورد نحوه هدف قرار دادن مشتریان بالقوه خود به صورت آنلاین داشته باشید، می‌توانید به راحتی آگهی خود را در مکان های مختلف توزیع کنید و منتظر باشید تا مشتریان شما را پیدا کنند و با شما تماس بگیرند.
تراکت‌ها دسترسی آسان به مشتریان شما را تضمین می‌کند زیرا تعداد زیادی از مردم می‌توانند در حال حرکت این تبلیغات را مشاهده کنند، یا می‌توانند محتوای آن را در راه خانه یا محل کار مرور کنند.

بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی

مردم به راحتی جذب تراکت هایی با طراحی عالی می‌شوند

علیرغم استفاده بیش از حد از رسانه های تبلیغات آنلاین مانند بنرها، وب سایت‌ها، پلتفرم های رسانه های اجتماعی و غیره، تراکت هایی که قالب های آماده در بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی ساخته شده همچنان می‌توانند توجه مردم را به خود جلب کنند. به دلیل طراحی منحصر به فرد آنها، مردم به راحتی جذب شان می‌شوند. بنابراین، ساخت تبلیغات با طراحی منحصر به فرد که بتواند هزاران چشم را به سمت خود بکشد، ضروری است.

امکان دریافت بازخورد فوری را فراهم می‌کند

یکی از دلایل مهمی که چرا بیشتر کسب و کارها همچنان به این تبلیغات علاقه نشان می‌دهند، امکان در دسترسی سریع به مخاطبان صحیح است. برخلاف بازاریابی آنلاین، نیازی نیست که بنشینید و منتظر نتایج بمانید، زیرا افرادی که بروشور را در دست دارند، بلافاصله به آن پاسخ می‌دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تراکت‌ها را بین مخاطبان صحیح توزیع کنید.

می‌توان از طرح های هنری جذاب برای ساخت آن استفاده کرد

بروشورها می‌توانند طراحی هنرمندانه و خلاقانه داشته باشند زیرا مشتریان هدف شما حتی نمی توانند فرصتی برای نادیده گرفتن محتوای آن پیدا کنند. همه مردم تمایل دارند آنچه را که در اطرافشان است بخوانند. وقتی صحبت از تبلیغات آنلاین به میان می‌آید، این احتمال وجود دارد که بخش بزرگی از مشتریان هدف شما توجه زیادی به تبلیغات تان نکنند. با این حال، وقتی مردم در محل کار خود یا در مکان دیگری هستند، مطمئناً آنچه را که در اطرافشان است می‌خوانند. بنابراین، با ایجاد یک طرح تبلیغاتی مؤثر که پیام درست را به آنها منتقل کند، می‌توانید توجه شان را جلب کنید.

امکان سفارشی سازی تبلیغات در بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی وجود دارد

هنگامی که شما در حال ساخت تراکت با قالب های آماده در بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی هستید، می‌توانید ویژگی های برندتان را به آن اضافه کنید تا با مشتریان هدف شما ارتباط برقرار کند. هر بار که مشتری بالقوه به طرح تراکت نگاه می‌کند، پیام تبلیغاتی شما به آنها یادآوری می‌شود. 
این تبلیغات به کسب و کارها فرصتی می‌دهد تا محصولات یا خدمات خود را با بودجه محدود تبلیغ کنند و به آنها کمک می‌کند تا نتایج واقعی ایجاد کنند. موفقیت تبلیغات تراکت بیشتر به مکانی بستگی دارد که شما برای توزیع آن انتخاب می‌کنید. همچنین ضروری است که بروشور خود را به گونه ای طراحی کنید که توجه مردم را جلب کند و آنها را برای خرید محصول یا استفاده از خدمات شما ترغیب کند .

بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی

چه مشاغلی به طراحی تراکت با نرم افزار طراحی آنلاین نیاز دارند؟

بسیاری از مشاغل با کمک قالب های آماده در بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی توانسته اند کمپین های بازاریابی بسیار ارزان قیمتی را راه اندازی کنند که نتایج فوق العاده ای برایشان داشته است.
اما رایج ترین کاربرد تراکت ساز آنلاین برای موارد مشاغل زیر است

بازاریابان

•    طراحی سریع بروشورهای جذاب بصری برای کمپین های بازاریابی مختلف، معرفی محصول و رویدادهای تبلیغاتی 
•    استفاده از قالب های سفارشی که با هویت برند مشتریان شان همسو هستند
•    طراحی تراکت هایی با کیفیت بالا برای رسانه های دیجیتال و چاپی 

مشاغل کوچک و متوسط

•    تراکت های تبلیغاتی برای رویدادهای داخلی، فعالیت های تیمی و اطلاعیه های شرکت.
•    تبلیغات برای جذب استعدادهای برتر و برقراری ارتباط موثر، تبلیغات استخدامی چشم نواز 
•    اطلاع رسانی درخصوص به روز رسانی های مهم خط مشی، توصیه های بهداشتی و تغییرات اساسی در شرکت 

NGO‌ها و سازمان های دولتی

•    تبلیغات جذاب برای جمع‌آوری کمک‌های مالی، برنامه‌های داوطلبانه و کمپین‌های تبلیغاتی 
•    تبلیغ رویدادها، کارگاه‌ها و سمینارهای غیرانتفاعی برای جذب خیرین و داوطلبان بالقوه 
•    اشتراک گذاری داستان های موفقیت، دستاوردهای پروژه، و توصیفات 

مراقبت های بهداشتی

•    بروشورهای آموزشی برای کمپین های بهداشت و سلامت، سمینارهای پزشکی و برنامه های سلامت و رفاه اجتماعی 
•    اطلاع رسانی درباره خدمات، تخصص‌ها و امکانات مراکز درمانی، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها 
•    اطلاعات ضروری برای حفظ سلامت، یادآوری واکسیناسیون و توصیه های بهداشت عمومی 

چگونه از بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی استفاده کنیم؟

با کمک بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی نیازی به صرف ساعت‌ها وقت برای گدراندن دوره های آموزشی کار با ابزارهای طراحی پیشرفته یا صرف هزینه برای استخدام یک طراح گرافیک حرفه ای ندارید. 
بدون هیچ تجربه طراحی، قالب های تراکت موجود را بررسی کنید و از آنها به عنوان الهام‌بخش برای ایجاد طرح های جذاب کنید. قالب های بروشور و پروژه های گذشته خود را در پوشه‌ها سازماندهی کنید و از هر دستگاهی در هر کجا به آنها دسترسی داشته باشید تا در نهایت در وقت خود صرفه جویی کنید.

1. یکی از قالب های آماده در بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی را انتخاب کنید

با انتخاب از بین قالب های آماده ساخته شده توسط متخصصان طراحی گرافیک، تراکت طراحی کنید. استفاده از تراکت ساز آنلاین دومینگو بسیار آسان است و به شما امکان می‌دهد تصاویری با ظاهر حرفه ای ایجاد کنید. با استفاده از دومینگو، آماده چاپ تراکت برای کنفرانس‌ها، کمپین های تبلیغاتی یا نمایشگاه های حرفه ای در عرض چند دقیقه خواهید بود.

بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی

2. تنها با چند کلیک قالب را سفارشی کنید

تصاویرتان را آپلود کنید یا تصاویر استوک رایگان را از کتابخانه دومینگو انتخاب کنید تا بروشور سفارشی خود را بسازید. عناصر طراحی گرافیکی را بکشید و رها کنید، کادرهای متن را اضافه کنید، رنگ‌های برند را انتخاب کنید. همه این ویژگی های را در یک ویرایشگر کاربر پسند در دسترس داشته باشید تا یک تراکت بی نقص طراحی کنید.

بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی

فونت های فارسی متنوع را به راحتی و بدون دردسر روی تراکت امتحان کنید تا به ظاهر حرفه ای مورد نظرتان برسید. در پلتفرم ما به راحتی به پالت رنگ و فونت های سفارشی دسترسی پیدا کنید.

بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی

شکلک، اتیکت یا نماد مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید. با کتابخانه رایگان دومینگو که شامل عناصر گرافیکی با کیفیت بالا، اجزای طراحی و نمادهای متنوع می‌شود، به راحتی تراکت های سفارشی خود را ایجاد می‌کنید.

بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی

3. تراکت خود را دانلود کنید

فایل خود را از تراکت ساز آنلاین دومینگو، رایگان دانلود کنید و تبلیغات خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا آن را پرینت بگیرید و با توزیع در مکان های عمومی به نتیجه مطلوب برسید.

جمع بندی

دومینگو به عنوان بهترین نرم افزار طراحی تراکت با فونت فارسی، کتابخانه گسترده ای از قالب های آماده را برای طراحی هر نوع محتوای بازاریابی از جمله پوسترها و بروشورها و پست و استوری اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد که همگی قابل ویرایش هستند.
با کمک این تراکت ساز آنلاین می‌توانید در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید، تبلیغات خود را با دقت طراحی کنید و سپس آنها را چاپ کنید یا به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین