کارت ویزیت روشی آسان و جذاب برای معرفی خود به همکاران، پارتنرها، مشتریان و مشتریان بالقوه است. تاکنون محتواهای بسیاری در ارتباط با چگونگی ساخت بهترین کارت‌های ویزیت منتشر کرده‌ایم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نکات آموزشی بسیار زیادی در ارتباط با طراحی کارت ویزیت یاد بگیرید. اما در این مطلب می‌خواهیم چند نمونه کارت ویزیت به شما نشان دهیم که احتمالا نکات زیادی از آن‌ها خواهید آموخت.

در ادامه‌ی این مطلب نگاهی خواهیم انداخت به کارت‌های ویزیت افراد مشهوری هم‌چون استیو جابز، بیل گیتس و ایوان ویلیامز و به بررسی نکات و ترفندهای آموزشی از نحوه‌ی طراحی آن‌‌ها خواهیم پرداخت.

استیو جابز

استیون پال جابز کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. در سال ۱۹۷۶، جابز ۲۱ ساله به‌ همراه دوستش استیو وازنیاک ۲۶ ساله، شرکت اپل را تأسیس کردند. جابز را می‌توان یکی از کارآفرینان برتر دنیا دانست که ذهن خلاق و نوآور او زبان‌زد خاص وعام است. استیو جابز در نهایت بر اثر عوارض ناشی از سرطان لوزالمعده، در تاریخ چهارشنبه ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در سن ۵۶ سالگی درگذشت.

نکات طراحی کارت ویزیت از استیو جابز

طراحی‌های ساده معمولا تاثیرگذارتر هستند و تا مدت‌ها کاربرد دارند.
اگر می‌خواهید یک کارت ویزیت ساده و رسمی ایجاد کنید، حتما یک المان (رنگ، تایپوگرافی یا پس‌زمینه) طرح‌دار و خاص داشته باشید تا به کارت خود جذابیت بصری بیشتری ببخشید.

اندی وارهول

اندی وارهول با نام اصلی اندرو وارهولا هنرمند، نویسنده، عکاس و فیلم‌ساز پیشرو آمریکایی، از بنیان‌گذاران هنر پاپ دههٔ ۱۹۵۰ در ایالات متحده بود. او شناخته‌شده‌ترین چهره هنر پاپ و دارای اندیشه‌های بسیار آوانگارد بود.

هنر پاپ، هنری کمابیش یاغی و ضد ارزش‌های هنری آکادمیک بود که در میانهٔ قرن بیستم پا گرفت. آثار اندی وارهول با وجود آنکه در زمان حیات او مخالفان بسیاری در میان منتقدان داشت، محبوبیت عام زیادی کسب کرد. او در ۲۲ فوریه ۱۹۸۷ در نیویورک درگذشت و همان‌جا به خاک سپرده شد.



نکات طراحی کارت ویزیت از اندی وارهول

کارت ویزیت شما باید بازتابی از خودتان باشد، بنابراین، اگر خلاق هستید، کارت ویزیت شما باید نشانگری از آن باشد. هر چه در طراحی کارت ویزیت خود منحصر به فرد، جسور و خلاق باشید، احتمال این‌که تاثیرگذار باشید، بیشتر و بیشتر خواهد شد.

ایوان ویلیامز

ایوان ویلیامز متولد ۳۱ مارس، ۱۹۷۲ کارآفرین آمریکایی و مؤسس چندین شرکت اینترنتی است، دو سایت از ده سایت برتر اینترنت توسط شرکت‌های ایوان ویلیامز ایجاد شده‌است، از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان تارنماهای بلاگر و توییتر را نام برد.

نکات طراحی کارت ویزیت از ایوان ویلیامز

کارت ویزیت شما باید از یک هویت بصری مناسب بهره ببرد تا مردم شما و برندتان را از طریق آن بشناسند. لوگو و المان‌های بصری برند خود را به عنوان اصلی‌ترین تمرکز کارت ویزیت‌تان انتخاب کنید.

ریچارد نیکسون

ریچارد میلهوس نیکسون زاده ۹ ژانویه ۱۹۱۳ – درگذشته ۲۲ آوریل ۱۹۹۴یکی از سیاست‌مداران و سی و هفتمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بود، که از سال ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۴ این مقام را در اختیار داشت. او اولین و تنها رئیس‌جمهور این کشور بود که از مقام خود کناره‌گیری کرد. او پیش‌تر به عنوان نمایندهٔ مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا و سناتور ایالات متحده آمریکا از کالیفرنیا و نیز سی و ششمین معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا از ۱۹۵۳ تا ۱۹۶۱ فعالیت کرده بود. نیکسون دومین معاون رئیس‌جمهور جوان تاریخ آمریکا و اولین شهروند کالیفرنیا بود که به مقام رئیس‌جمهور یا معاون رئیس‌جمهور می‌رسید.

نکات طراحی کارت ویزیت از ریچارد نیکسون

لازم نیست همه‌ی کارت‌های ویزیت مدرن و خلاقانه باشند، برخی از کسب‌وکاررها نیاز به کارت ویزیت کلاسیک و سنتی دارند.
با اضافه کردن امضای خود به کارت ویزیت می‌توانید اثر ماندگارتری بر مخاطب داشته باشید. البته فقط زمانی‌که به اندازه‌ی کافی مشهور و محبوب باشید.

والت دیزنی

والتر الیاس دیزنی زاده ۵ دسامبر ۱۹۰۱ – درگذشته ۱۵ دسامبر ۱۹۶۶، یک تاجر، کاریکاتوریست، پویانما، تهیه‌کننده، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، کارآفرین و صداپیشه آمریکایی بود. او یکی از چهره‌های سرشناس صنعت انیمیشن آمریکا و سراسر جهان، به عنوان یک نماد بین‌المللی و بشردوست شناخته شده‌است که به‌خوبی در طول فعالیت‌هایش درقرن بیستم همگان او را می‌شناسند.

او و برادرش به غول تجاری هالیوود مشهورند. دیزنی، بنیان‌گذار محصولات والت دیزنی است که بعدها به یکی از معروف‌ترین و بهترین شرکت‌های تولید فیلم تبدیل و مشهور شد. این شرکت در حال حاضر با نام کمپانی والت دیزنی معروف است و درآمد سالانه بسیار بالایی دارد.

نکات طراحی کارت ویزیت از ریچارد نیکسون

در صورت امکان از طرح کارت ویزیت خود فقط برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات استفاده نکنید، بلکه آن را به عنوان فرصتی تلقی کنید برای نمایش آن‌چه که در واقعیت انجام می‌دهید. دیزنی کاریکاتوریست بود، بنابراین کارت ویزیت او دارای یک کارتون بود. اگر شما یک گرافیست باشید، شاید اضافه کردن یک نمونه‌کار هم‌چون لوگو می‌تواند اثربخش‌تر باشد،

بیل گیتس

ویلیام هنری «بیل» گیتس کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌دار، نیکوکار و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی، که در سال ۱۹۷۵ با مشارکت پل آلن شرکت مایکروسافت را تأسیس نمود.وی تا مارس ۲۰۱۷ با دارایی خالص ۸۶ میلیارد دلار، به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته می‌شد.

نکات طراحی کارت ویزیت از بیل گیتس

این کارت ویزیت را بیل گیتس در سال ۱۹۷۵ ساخت و برای ساخت آن از جدیدترین روندها بهره برد. شما هم می‌توانید همین کار را در سال ۲۰۲۱ انجام دهید.

استفاده از کارت ویزیتی که از جدیدترین روندهای دنیا بهره می‌برد، نشان می‌دهد که شما انسان بروزی هستید و برای بهبود دنیا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین