آیا شما یک آرایشگر، متخصص ناخن یا متخصص زیبایی هستید و با اینکه چه محتوایی در اینستاگرام پست کنید مشکل دارید؟ آیا به دنبال ایده هایی برای اشتراک گذاری در پیج اینستاگرام سالن زیبایی خود هستید و می‌خواهید از یک سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای خلق محتوای خاص و جذاب استفاده کنید؟

 

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی


در این مقاله، ترفندهایی را برای طراحی پست اینستاگرام رایگان در سایت طراحی و ویرایش دومینگو به شما معرفی می‌کنیم.
اما پیش از معرفی این سایت و قالب های اماده آن، بیایید با اصول اولیه طراحی پست اینستا شروع کنیم: 
مهمترین اصل برای ساخت پست های خلاقانه، استفاده از عکس های زیبا و جذاب است که برای جذب فالوور اینستاگرام ضروری است.
اصل دیگر، داشتن یک تم هماهنگ در پیج سالن زیبایی اینستاگرام است که در آن تمام پست های شما دارای سبکی ثابت و حاوی اطلاعات برند شما باشند.
رعایت همین دو اصل مهم، تفاوت زیادی برای سالن زیبایی شما ایجاد می‌کند، از جمله:
فالوور های خود را سریعتر افزایش خواهید داد زیرا مخاطبین جذب فید حرفه ای شما می‌شوند
لایک‌ها و کامنت های بیشتری در مورد عکس های خود دریافت خواهید کرد
مخاطبین سبک کار شما را تشخیص می‌دهند و آگاهی از برند خود را نیز تقویت خواهید داد.
در مجموع حتی اگر می‌خواهید از سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی خود استفاده کنید به عکس های زیبا برای سالن خود نیاز دارید. البته شما نیازی به عکاسی حرفه ای ندارید و قطعاً مجبور نیستید ساعت‌ها در روز برای عکس گرفتن وقت بگذارید.
بهترین روشی که به شما پیشنهاد می‌کنیم، استفاده از ایده هایی است که می‌توانید از قالب های آماده سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی بگیرید و برای به اشتراک گذاشتن عکس های زیبا در پیج اینستا خود از آنها استفاده کنید تا بتوانید یک فید عالی ایجاد کنید و مشتریان بیشتری را در رسانه های اجتماعی جذب کنید.

1: سبک پست‌ها و تم بصری پیج خود را انتخاب کنید

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

برای اینکه بتوانید یک فید زیبا در اینستاگرام ایجاد کنید، باید یک «تم» هماهنگ با برند خود انتخاب کنید.
طراحی پست های اینستاگرام شما نباید تصادفی باشند بلکه همه آنها باید حال و هوای مشابهی داشته باشند که در کنار هم قرار گرفتن آنها ظاهری منحصر به فرد و حرفه ای به حساب کاربری شما بدهد.
زمانیکه می‌خواهید از سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی استفاده کنید، ابتدا باید از خود بپرسید که به دنبال چه نوع تم هماهنگی برای پیج اینستا هستید.
برای درک بهتر این موضوع چند تم منتخب از پیج های مرتبط با سالن زیبایی را برای شما آماده کرده ایم:

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

همانطور که مشاهده می‌کنید، هر پیج بر اساس سلیقه شخصی، سبک کار و همچنین برند تجاری خود پست هایی را با رنگ و حال و هوای مشابه منتشر کرده است.
قالب های آماده دومینگو به شما ایده می‌دهند که از چه تم و طرحی برای فید اینستاگرام خود استفاده کنید. با توجه به اینکه می‌توانید این قالب‌ها را براساس نیاز خود سفارشی سازی و ویرایش کنید، بهتر است پس از انتخاب یک قالب مناسب سوالات زیر را از خود بپرسید و براساس پاسخ آنها، قالب را ویرایش کنید تا برای پیج اینستاگرام شما مناسب شود: 
چه رنگ هایی نمایانگر برند سالن زیبایی شما است؟ 
آیا باید از فیلتر رنگی خاصی استفاده کنید؟ 
می‌خواهید فید کلی شما چه نوع «احساسی» را در مخاطب برانگیزد؟
زمانیکه به این سوالات پاسخ دادید به راحتی می‌توانید رنگ و طرح مناسب برای پیج خود را انتخاب کنید.

2: از مدل‌ها و مشتریان خود عکس بگیرید و سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی آپلود کنید

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

شما می‌توانید با گوشی موبایل خود عکس‌های زیبای زیادی از مشتریان خود بگیرید و در پست های آینده از آنها استفاده کنید.
حتی می‌توانید از مشتریان خود بخواهید پس از اینکه از سالن زیبایی شما به مهمانی یا عروسی رفتند، از خودشان عکس بگیریند و برای شما ارسال کنند. سپس می‌توانید عکس های آنها را به عنوان نمونه کارهایتان در پیج به اشتراک بگذارید و انها را تگ کنید. 
چند نمونه از تصاویری که مشتریانتان می‌توانند برای شما ارسال کنند را در ادامه می‌بینید:

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

اگر بتوانید از قالب های آماده سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی استفاده کنید، عکس‌های شما حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسند و مطمئنا مشتریان شما نیز همین پست‌ها را در پیج شخصی خود به اشتراک می‌گذارند و از این طریق مشتریان بیشتری با سالن زیبایی شما آشنا می‌شوند.
نیازی نیست برای استفاده از قالب های آماده سایت طراحی پست رایگان دومینگو، هزینه بپردازید و استفاده از ابزارهای حرفه ای آن می‌تواند بسیار سرمایه گذاری خوبی باشد. شما می‌توانید عکس های سالن زیبایی خود را در وب سایت اپلود کرده و برای ساخت انواع محتوای تبلیغاتی از پست و استوری گرفته تا بنر وب سایت از آنها در نرم افزار انلاین و رایگان ما استفاده کنید.

چند نکته برای عکاسی از مشتریان سالن زیبایی برای پست اینستاگرام: 

برای عکاسی با گوشی موبایل به تمام جزییات دقت کنید. نحوه نشستن مشتری، جزئیات دکوراسیون سالن زیبایی، سایر افرادی که به جر مشتری در عکس دیده می‌شوند، نورپردازی مناسب و موارد دیگر. برای هر عکس سوژه متفاوتی در نظر بگیرید ک مطمئن شوید که تنوع زیادی وجود دارد!
برای انتشار عکس‌ها در فید خود عجله نکنید و  همه عکس های مربوط به یک مشتری را به یکباره پست نکنید، شما می‌توانید یک روز وقت بگذارید و چندین عکس متنوع بگیرید اما تا ماه‌ها بعد از آنها استفاده کنید.
اگر خودتان و تیمتان در عکس‌ها دیده می‌شوید بهتر است لباس‌های مختلف بپوشید تا همه عکس‌ها تکراری نباشد و به نظر نرسد که همه در یک روز گرفته شده‌اند!

3: از مشتریان خود بخواهید تا سالن زیبایی شما را در تصاویر تگ کرده و عکس های خود را به اشتراک بگذارند

محتوای تولید شده توسط کاربر بهترین محتوا است!
وادار کردن مشتریان شما برای تگ کردن سالن زیبایی تان در عکس هایشان مزایای بسیار زیادی دارد، از جمله:
موجب می‌شود فالور های مشتریان تان با کسب و کار شما آشنا شوند و به اشتراک گذاشتن نام برند شما را با مشتریان بالقوه جدید از جمله دوستان و فالوورهای مشتریان تان را امکان پذیر می‌کند که به گسترش دسترسی شما کمک خواهد کرد.
شما می‌توانید با اجازه مشتری، پست های انها را برای تبلیغ سالن خود در اینستاگرام به صورت پست یا استوری در پیج خود قرار دهید.
همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، سان زیبایی Drybar این کار را با برخی از عکس های مشتری خود برای تبلیغ خدماتش انجام داده است:

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

4: چندین پست برای معرفی محصولات آرایشی کاربردی و مورد علاقه خودتان پست کنید

آیا در سالن زیبابی خود محصولات آرایشی و بهداشتی می‌فروشید؟ حدس من این است که احتمالاً این کار را می‌کنید!
اگر چنین است، عکس‌هایی را مستقیماً از برندهای محصولات تهیه کنید و با استفاده از قالب های آماده دومینگو در پبج خود به اشتراک بگذارید.
سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی، راهی عالی برای تبدیل کردن عکس‌های محصولات به پست های حرفه ای و در عین حال افزایش فروش محصولات هستند.
بیایید به پیج یک سالن زیبایی قبل از اینکه به توصیه ما عمل کند، نگاهی بیندازیم.  همانطور که می‌بینید پیج آنها پر از عکس های تکراری و بی روح است:

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

زمانیکه که آنها شروع به استفاده از عکس های رسمی محصولات پرفروش خود  در فید اینستا کردند و از عکس های با کیفیت بالاتر و روشن تر، استفاده کردند ببینید چه تفاوتی ایجاد کرد!

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

شما هم می‌توانید از صدها قالب متنوع نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو برای تبلیغ محصولات ارایشی در پیج سالن زیبایی خود استفاده کنید:

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

5: از بافت‌ها، رنگ‌ها و جزئیات خدماتی که در سالن زیبایی خود ارائه می‌دهید، عکس های نزدیک بگیرید

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیباییسایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

فید اینستاگرام شما مانند یک اثر هنری است و هر پست داستان شما را می‌سازد.
با کمک سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی خیلی سریع و آسان می‌توانید عکس‌هایتان را طوری جلوه دهید که انگار از یک مجله مد در آمده‌اند؟
اگر می‌خواهید پست های حرفه ای منتشر کنید، روی جزئیات مانند بافت مو، رنگ های مختلف، جزئیات موجود در سالن خود (مانند گلدان گل)، نمای نزدیک از محصولات و غیره زوم کنید.
کلوزآپ‌ها به خوبی با عکس های سالن معمولی ترکیب می‌شوند تا ترکیبی ایجاد کنند در کنار هم به جذابتر شدن فید شما کمک خواهد کرد:

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

6: از تصاویر آماده سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی استفاده کنید

گاهی اوقات، شما نمی توانید با گوشی همراه خوو تصویر عالی بگیرید که برای متمایز نشان دادن سالن زیبایی شما در نگاه مشتریان تان کافی باشد.
در این شرایط می‌توانید از تصاویر موجود در سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی استفاده کنید. در ادامه سه وب سایت شگفت انگیز که در این زمینه به شما کمک می‌کند را معرفی می‌کنیم:
اولین مورد Unsplash است ، یک سایت عکس استوک رایگان.  کافی است هر چیزی را در آن جستجو کنید و می‌توانید تعداد زیادی عکس فوق العاده زیبا پیدا کنید. برای مثال، اگر «minimalist» را جستجو کنید، چند عکس سفید ساده و عالی پیدا خواهید کرد:

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

یا اگر "healthy" را جستجو کنید، عکس هایی مانند این دریافت خواهید کرد:

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

یکی دیگر از سایت های عالی Twenty20 است .
هرچند این یک سایت رایگان نیست اما میلیون‌ها عکس زیبای اینستاگرامی دارد که آماده استفاده است. شما 19 دلار در ماه پرداخت می‌کنید و دسترسی نامحدودی به انواع مجموعه های انتخاب شده دارید. من به خصوص عاشق "Pink Paradise" هستم:

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

اما توصیه من، بازدید از سایت طراحی و ویرایش آنلاین رایگان دومینگو است. شما می‌توانید به طور کامل به عکس های موجود در کتابخانه این سایت اعتماد نکنید. در مواقعی که به جرقه ای متفاوت نیاز دارید، از این عکس‌ها برای تکمیل پست اینستاگرام سالن زیبایی خود استفاده کنید.

7: با جستجوی هشتگ های معتبر، عکس های زیبا را در اینستاگرام پیدا کرده و در سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی استفاده کنید

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

روزانه میلیون‌ها عکس زیبا در اینستاگرام منتشر می‌شود... چرا از برخی از آنها استفاده نکنیم؟ اگر به دنبال عکس هایی با موضوعات مرتبط با خدمات ارائه شده در سالن زیبایی خودتان باشید به راحتی می‌توانید ایده های زیادی بدست اورید.
البته شما مجاز نیستید هر محتوایی که تولید شده توسط کاربران به اشتراک گذاشته شده را برداشته و مجددا استفاده کنید، بهتر است با تگ کردن عکاس و قرار دادن پیوندی به پروفایل اصلی در توضیحات عکس خود، نشان دهید که برای قانون کپی رایت ارزش قائل هستید.
اما چگونه می‌توانید عکس های زیبا را در اینستاگرام پیدا کنید؟
در اینجا چند هشتگ وجود دارد که توصیه می‌کنم آنها را بررسی کنید:

#beautysalon
#hairstyle
#Healthcare
#facebeauty
#hairbeauty 

8: فید خود را با گرفتن و به اشتراک گذاری عکس های خلاقانه و متنوع تازه نگه دارید

زیباترین فیدهای اینستاگرام دارای تنوع زیادی هستند. آنها فقط عکس مشتریان و خدمات خود را منتشر نمی کنند. اگر می‌خواهید پیج جذابی داشته باشید که فالورهاهایتان را خسته نکند پست هایتان نباید یکسان به نظر برسند!
پیج هایی که فالورهای زیادی دارند، فید خود را با ترکیبی از پست های متنوع پر می‌کنند و مطالب جالب و سرگرم کننده را به اشتراک می‌گذارند.
معمولا ساده ترین راه برای استفاده از قالب های سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی این است که تعداد زیادی عکس از موها، ناخن یا آرایش مشتریان تان بگیرید و سپس همه آنها را وارد قالب های اماده کرده و به سرعت پست کنید.
اما تنوع چاشنی زندگی است! فقط نگاه کنید که چگونه پیج Heyday از انواع مختلف عکس‌ها برای خلق داستان برند خود استفاده می‌کند:

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

سعی کنید شما هم همین کار را با فید اینستاگرام تان انجام دهید! 

ترفند استفاده از سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

بیایید چند ترفند را که با استفاده از انها می‌توانید پیج اینستا خود را متنوع و سرگرم کننده نگه دارید مرور کنیم: 

ترفند1: از قالب های اماده استوری اینستاگرام برای انتشار عکس های خنده دار و سرگرم کننده استفاده کنید حتی اگر با فید شما هماهنگی ندارند

اگر عکس هایی دارید که با تم شما مطابقت ندارد یا کیفیت ان پایین است اما سرگرم کننده یا خنده دار است می‌توانید آنها را در استوری اینستاگرام خود قرار دهید!
برای ساخت استوری اینستاگرام، نیازی نیست مانند عکس‌هایی که در فید خود پست می‌کنید خیلی دقیق باشید، عکس های پست اینستا باید با کیفیت بالا، روشن و نشان دهنده تم/سبک سالن زیبایی شما باشند. 
اما کاملا طبیعی است که همه عکس‌های شما در حد انتشار در پست اینستاگرام نیستند. اما این بدان معنا نیست که شما باید آنها را نادیده بگیرید.
هر عکسی که در فید شما عالی به نظر نمی رسد، به جای آن در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید! فالوورهای شما از دریافت به‌روزرسانی‌های جدید لذت خواهند برد، و شما می‌توانید آنها را سرگرم کنید.

ترفند 2: قالب های آماده سایت دومینگو را با ابزارهای حرفه ای و رایگان سفارشی کنید

قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو قابلیت ویرایش و سفارشی سازی دارند.

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان دومینگو، قالب های بسیار متنوعی برای سالن زیبایی دارد با این حال شما محدود به استفاده از قالب‌ها به همان شکل و طرح نیستید. بلکه می‌توانید هر قالب را با ابزارهای بسیاررمتنوعی ویرایش کرده و هر نوع عکس، استیکر، شکل فریم و غیره را به آنها اضافه کنید تا فید شما متنوع به نظر برسد.

ترفند 3: عکس هایی از محیط سالن زیبایی خود بگیرید و با قالب های اماده دومینگو، پست های حرفه ای از آن بسازید!

آخرین ترفندی که قصد دارم با شما به اشتراک بگذارم، استفاده از عکس های سالن زیبایی تان است. سرمایه گذاری روی عکس های با کیفیت از سالن زیبایی و تجهیزات تان، موجب ارتقای نام تجاری و اعتبار بیشتر فید اینستاگرام شما خواهد شد.
اگر بودجه چندانی برای تبلیغات و بازاریابی ندارید، از عکس های عالی سالن زیبایی خود در قالب های آماده سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی استفاده کنید. این نوع پست‌ها توجه هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند و آنها ترغیب می‌شوند که برای دریافت خدمات متنوع به آرایشگاه شما مراجعه کنند.
هنگام گرفتن عکس از زوایای مختلف سالن زیبایی خود، نورپردازی را فراموش نکنید. نور مناسب برای عکس های عالی، ضروری است.  اگر یک پروژکتور بخرید و در سالن خود داشته باشید می‌توانید عکس های فوق العاده ای بگیرید.

بهترین سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی

گرفتن عکس های زیبا بخش مهمی از تبلیغات و بازاریابی و جذب فالوورهای اینستاگرام، است که به تعامل بیشتر و در نهایت طولانی تر شدن لیست مشتریان شما کمک می‌کند.
اگر بتوانید با قالب های آماده سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی، کارتان را در بهترین حالت به نمایش بگذارید، ارزش‌های برندتان را بیان کنید، و یک تم هماهنگ بسازید، بازاریابی اینستاگرام را درست انجام داده اید! 
نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو بهترین سایت برای ساخت پست های خلاقانه و متنوع است. در این سایت می‌توانید قالب های آماده را با ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. امکان استفاده از قابلیت‌ها و امکانات این برنامه تحت وب روی هر دستگاهی از اندروید و ای او اس گرفته تا دستکتاپ وجود دارد.
اگر به دنبال کسب درآمد بیشتر از سالن زیبایی خود هستید، فرصت را از دست ندهید و همین امروز در سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای سالن زیبایی ثبت نام کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین