با نزدیک شدن به فصل خرید کریسمس، مشتریان بیشتری به دنبال محصولات مورد نیاز شان در شبکه های اجتماعی و بخصوص اینستاگرام هستند. طبق تحقیقات اخیر Adobe Analytics هزینه های خرید آنلاین در ایالات متحده در طول فصل خرید کریسمس، 124.1 میلیارد دلار پیش بینی می شود و مصرف کنندگان تقریبا 57٪ از خرید خود را از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک انجام می دهند. این آمارها نشان می‌دهد که چرا طراحی پست اینستاگرام برای کریسمس تاثیر قابل توجهی در افزایش فروش فروشگاه های آنلاین و پیج های فروشگاهی دارد.
در واقع، 20 تا 40 درصد فروش سالانه فروشگاه های خانگی در چند ماه آخر سال انجام می شود و برای صاحبان مشاغل اینترنتی به معنای یک دوره عالی برای تبلیغ آنلاین محصولات خود و افزایش فروش است.

 

چطور با طراحی ‌پست اینستاگرامی برای کریسمس فروش خود را افزایش دهیم؟

 

ایده های طراحی پست اینستاگرام برای کریسمس

اگر از اینستاگرام برای رشد کسب و کار کوچک تان استفاده می کنید، طراحی پست های اینستاگرامی تبلیغاتی برای کریسمس، یک ایده بازاریابی عالی است. زیرا فعالیت بیش از یک میلیارد کاربر فعال، این پلتفرم را به یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان هدف، ارتباط با آنها و ترغیب آنها به خرید تبدیل کرده است. بعلاوه، اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، بنابراین مکان مناسبی برای نمایش محصول شماست تا مشتریان بالقوه را جذب کرده و تشویق کند که آن را بخرند. جای تعجب نیست که 39 درصد از کسب و کارهای کوچک، سرمایه گذاری در بازاریابی اینستاگرام را طی سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش داده اند.
با این حال، طراحی پست تبلیغاتی مناسب برای اینستاگرام به خصوص در تعطیلاتی مانند کریسمس بسیار مهم است، زیرا به علت رقابت بسیار زیاد، پست شما باید آنقدر جذاب باشد که توجه مخاطب را به خود جلب کند. 
در ادامه مقاله، می‌توانید ایده‌های متنوعی برای طراحی پست اینستا در تعطیلات کریسمس را که می‌تواند در جلب توجه مشتریانتان موثر بوده و به افزایش فروش شما کمک کند، مرور کنید.

1. پیشنهاد ویژه برای خرید هدیه کریسمس

خرید هدیه کریسمس، پدیده ای است که نزدیک به این تعطیلات همه افراد به آن فکر می کنند. وقتی صحبت از تعطیلات کریسمس به میان می‌آید، اکثر مردم وسواس زیادی برای خرید هدیه به خرج می‌دهند، بنابراین فروشگاه های آنلاین می‌توانند با انتشار پست های تبلیغاتی فروش ویژه در اینستاگرام، یک استراتژی بازاریابی موثر را اجرا کرده و محصولات خود را برای خریدارانی که به دنبال تهیه هدیه کریسمس هستند، عرضه کنند.
با انتشار پست تبلیغاتی فروش محصول با پیشنهاد ویژه در کریسمس، کسب و کار خود را دوباره در کانون توجه قرار می دهید. اگر به دنبال بهترین نرم افزار برای طراحی پست اینستاگرام با گوشی هستید، برنامه طراحی رایگان دومینگو را به شما پیشنهاد می کنیم. با استفاده از قالب های آماده این نرم افزار طراحی و ویرایش انلاین که یک نمونه از آن را در تصویر زیر می بینید و ابزارهای حرفه ای که در اختیار شما قرار می گیرد، به راحتی می توانید پست اینستا جذابی برای کریسمس طراحی کنید که به افزایش فروش شما منجر شود.

چطور با طراحی ‌پست اینستاگرامی برای کریسمس فروش خود را افزایش دهیم؟

اگرچه می توانید محصول خود را به این قالب آماده اضافه کنید، اما تمرکز اصلی پست شما باید بر روی فصل کریسمس باشد. در غیراینصورت، محصول شما چندان پرفروش به نظر نمی رسد. برای بسیاری از مردم، کریسمس به معنای هدیه گرفتن است، نه زمان فروش. بنابراین، فروش با پیشنهاد تخفیف یا دریافت هدیه یک راه حل اساسی برای فروش محصول شما است. 
به علاوه، طراحی پست باید کاملا چشم نواز باشد تا توجه دنبال کنندگان را به خود جلب کند. شما حتی می توانید از ابزار طراحی گرافیکی رایگان دومینگو ساخت یک پست اینستاگرامی متناسب با هویت برند خود استفاده کنید. خوشبختانه، ابزارهای طراحی گرافیکی دومینگو برای خلق پست های خیره‌کننده کریسمس متناسب با هویت برند تان کاملا رایگان هستند و می توانید روی هر دستگاهی از آنها استفاده کنید.
برای اینکه فروش کسب و کار خود را افزایش دهید، می‌توانید از ساخت استوری متحرک اینستاگرام نیز برای تبلیغ محصولات تان نهایت استفاده را ببرید . استوری های اینستاگرام با محدود بودن به 24 ساعت، نه تنها افراد را تشویق به اقدام می کند، بلکه بهترین راه حل برای تبلیغ و بازاریابی محصولات در مدت زمان محدود هستند. 

2. محصولات مرتبط با خرید فصلی کریسمس را در پست اینستاگرام معرفی کنید

اگر می‌خواهید به روز باشید، باید محصولات جدیدی که مرتبط با فصل خرید کریسمس هستند را برای افزایش فروش به فروشگاه اینترنتی خود اضافه کرده و برای طراحی پست معرفی محصول، انعطاف پذیر و خلاق باشید تا محتوایی متناسب با سلیقه مشتریان ارائه دهید. به عنوان مثال، به عنوان یک برند فروش کیک و کلوچه خانگی، می توانید روی محصولات تان تزئیناتی مرتبط با کریسمس داشته باشید (شبیه عکس زیر) و فراموش نکنید که دنبال کنندگان خود را با طراحی پست اینستاگرامی برای کریسمس از محصولات جدید مطلع کنید.

چطور با طراحی ‌پست اینستاگرامی برای کریسمس فروش خود را افزایش دهیم؟

حتی اگر کسب و کار محلی خود را در اینستاگرام تبلیغ می کنید، می توانید از قالب های اماده دومینگو ایده بگیرید که چگونه محصولات تان را معرفی کنید و مشتریان بالقوه را تشویق کنید که از پیج اینستا شما بازدید کنند.
همه فروشندگان می دانند که مشتریان محصولات جدید را دوست دارند، و اگر محصول شما با خرید فصلی مطابقت داشته باشد، یک موقعیت برد-برد برای کسب و کار شما خواهد بود.

3. یک پست قرعه کشی کریسمس با هدایای جذاب در اینستا منتشر کنید

تعطیلات کریسمس بهترین زمان برای تعامل با فالوورها است. بنابراین، برگزاری یک قرعه کشی و دادن هدایای کریسمس را در طراحی پست اینستاگرام پیج فروشگاهی خود نظر بگیرید. 
این استراتژی نه تنها توجه فالوورهای شما را جلب می کند، بلکه باعث افزایش تعامل در حساب شما نیز می شود. علاوه بر این، مخاطبین، هدایا را دوست دارند، بنابراین این تاکتیک منجر به فروش بیشتر و جذب مشتری می شود.

چطور با طراحی ‌پست اینستاگرامی برای کریسمس فروش خود را افزایش دهیم؟

طبیعت ما این است که هر چیز رایگانی را دوست داشته باشیم، بنابراین مخاطبین برای اینکه شانس بردن هدایا را داشته باشند، وارد قرعه کشی می شوند. این روش بازاریابی مقرون به صرفه موجب می شود محصولات شما به صورت آنلاین، بیشترین بازدید را داشته باشد و از طرف دیگر به افزایش آگاهی از برند و ایجاد وفاداری مشتری کمک می کند. به علاوه، می توانید با ارائه تخفیف ویژه برای همه شرکت کنندگان، آنها را تشویق به خرید محصول خود کنید. علاوه بر این، می‌تواند راهی عالی برای یافتن مخاطبان هدف برای کمپین بازاریابی اینستاگرام شما در کریسمس باشد،  پس این فرصت را از دست ندهید و با قالب های جذاب دومینگو یک پست قرعه کشی برای روز کریسمس طراحی کنید. 

4. برای مشتریان وفادارتان، پست پیشنهاد تخفیف در زمان محدود برای خرید کریسمس طراحی کنید

شما می توانید به دنبال کنندگان وفادار خود هدیه ای منحصر به فرد در روز کریسمس بدهید. انتشار پست تبلیغاتی درخصوص تخفیف های محدود ایده خوبی برای بهبود تجربه مشتری است. زیرا مشتریانی وفادار ترغیب می شوند که برای از دست ندادن فرصت، محصولاتی که با تخفیف‌های محدودی در روز کریسمس به آنها فروخته می‌شوند، را خریداری کنند.
اینگونه پست های تبلیغاتی در مخاطب احساس فوریت ایجاد کرده و به افزایش فروش تان نیز کمک می کند.

چطور با طراحی ‌پست اینستاگرامی برای کریسمس فروش خود را افزایش دهیم؟

این نوع پست ها، فرصتی عالی برای خرید محصولات با تخفیف ویژه برای مشتریان وفادار است و برای کسب و کار شما، فرصتی است تا لایک های اینستاگرام بیشتری به دست آورده و فروش خود را افزایش دهید.
برای استفاده بهینه از تخفیف در زمان محدود، باید مدت کوتاهی مثلا فقط روز کریسمس را برای آن تعیین کنید تا مشتریان سریع عمل کنند.

5. پست های خنده دار و الهام بخش در پیج خود بگذارید

مردم احساسات مثبت را دوست دارند. اگر بتوانید عواطف خوبی برای فالوورهای خود ایجاد کنید، هرگز شما را فراموش نخواهند کرد. این واقعیت که کلمات، قدرت ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به مردم را دارند، کاملا اثبات شده است. بنابراین، اکثر مردم پست های خنده دار و الهام بخش را دوست دارند.
قالب های آماده دومینگو که امکان ویرایش و افزودن متن یا عکس با آنها وجود دارد به شما امکان می دهد، تعامل بهتری با مخاطبین تان داشته باشید.

چطور با طراحی ‌پست اینستاگرامی برای کریسمس فروش خود را افزایش دهیم؟

با ویرایش این قالب ها نیازی به استخدام طراحان حرفه ای برای طراحی پست اینستاگرامی جذاب کریسمس ندارید و به راحتی می توانید در نرم افزار طراحی آنلاین و رایگان ما یکی از قالب ها را انتخاب کرده  و با افزودن متن های مخاطب پسند، فالوورهای خود را تشویق کنید تا محتوای شما را  در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند تا توجه مخاطبین جدید به پیج شما جلب شود. 

6. عکس هایی از سبک زندگی مرتبط با محصولات خود در فصل کریسمس به پست های اینستاگرامی اضافه کنید

مشتریان از پست های تبلیغاتی خسته می شوند و معمولا به دنبال ایده های تازه در اینستاگرام می گردند. به همین علت، عکس های سبک زندگی در بین اینستاگرامرها محبوب هستند. حتی اگر می خواهید محصول خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید، باید آنها را در پست های لایف استایل نمایش دهید. عکس‌های سبک زندگی باعث ایجاد احساسات مثبت می‌شوند، بنابراین نسبت به عکس‌های صرفا تبلیغاتی تعامل بیشتری ایجاد می‌کنند.
بیایید نگاهی به یکی از قالب های آماده دومینگو با تم لایف استایل بیندازیم .

چطور با طراحی ‌پست اینستاگرامی برای کریسمس فروش خود را افزایش دهیم؟

این قالب برای تبلیغ کالکشن جدید یک فروشگاه لباس طراحی شده است. شما نیز می‌توانید با تلفن خود عکس‌هایی از سبک زندگی همراه با محصولات تان بگیرید و محتوایی تولید کنید که باعث ایجاد تعامل شود.

7. با اینفلوئنسرها برای انتشار پست تبلیغاتی برندتان در زمان کریسمس همکاری کنید

بیشتر مشتریان قبل از خرید هر کالایی از افرادی که به آنها اعتماد دارند (دوستان، اقوام، اینفلوینسرها) نظرشان را می پرسند، بنابراین همکاری با اینفلوئنسرها برای انتشار پست های تبلیغاتی کریسمس بهتر از انتشار آنها در پیج خود برند است. اگر می‌خواهید به مخاطبین زیادی دسترسی داشته باشید، عکس‌های جدید بگیرید و یک اینفلوئنسرهای اینستاگرام انتخاب کنید که دنبال‌کنندگانش همان مخاطبان هدف شما هستند.

چطور با طراحی ‌پست اینستاگرامی برای کریسمس فروش خود را افزایش دهیم؟

سپس می توانید پست جذاب و جالبی که طراحی کرده اید را در پیج آنها به اشتراک بگذارید تا فالورهای آنها را به سمت پیج یا فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید.

چگونه از کمپین بازاریابی اینستاگرام در کریسمس بیشترین سود را ببریم؟

تا اینجا با ایده های اینستاگرامی که می توانید در فصل تعطیلات کریسمس برای افزایش فروش خود از آنها استفاده کنید اشنا شدید، در ادامه مهم است که بدانید چگونه از کمپین بازاریابی فصلی خود بیشترین بهره را ببرید.

مراحل سفارش و خرید محصول را برای مخاطبین تان ساده کنید.

کاربران امروزی با حجم اطلاعاتی که از طرف برندهای مختلف در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، درگیر هستند و می دانند گزینه های زیادی در بازار وجود دارد که به سادگی امکان خرید آنلاین را دز کوتاهترین زمان ممکن به آنها می دهد. بنابراین، نباید وقت خود را برای یافتن نحوه خرید محصول از پیج شما تلف کنند. 
هرچه فرآیند خرید از فروشگاه انلاین شما آسان‌تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که فالوورهای اینستاگرام شما خریدشان را تکمیل کنند. برای تبلیغ پیج خود  در اینستاگرام،  باید اطلاعات دقیقی در مورد محصولات و قیمت ها به فالوورهای تان ارائه دهید. از تگ های قابل شناسایی برای فروش بیشتر در اینستا استفاده کنید و به فکر راحتی فالوورهای خود باشید.

پیشنهاد ارسال رایگان بدهید.

وقتی نوبت به فصل تعطیلات کریسمس می رسد، مشتریان آماده اند خرید هستند. با این حال، آنها می خواهند در صورت امکان در هزینه های خود صرفه جویی کنند، بنابراین اکثر آنها به دنبال فروشگاه هایی با ارسال رایگان می گردند. بر اساس یک مطالعه ، از هر 10 مشتری 9 نفر می‌گویند که ارسال رایگان انگیزه آنها را برای خرید آنلاین از یک پیج فروشگاهی بیشتر می کند. بنابراین، جای تعجب نیست که یکی از دلایلی که کاربران خریدهای خود را تکمیل نمی کنند، هزینه ارسال است. اگر می خواهید فروش بیشتری به صورت آنلاین داشته باشید، امکان ارسال رایگان را برای کاربران فراهم کنید و با انتشار یک پست اینستاگرامی به عنوان هدیه ویژه کریسمس، یک قدم جلوتر از رقبای خود بمانید.

چطور با طراحی ‌پست اینستاگرامی برای کریسمس فروش خود را افزایش دهیم؟

 بسته بندی هدیه کریسمس را به صورت رایگان ارائه دهید.

در طول فصل تعطیلات کریسمس، بیشتر مشتریان با کمبود زمان مواجه هستند و فرصتی برای بسته بندی هدایای خود ندارند. برای تشویق مشتریان به خرید از پیج شما، می توانید بسته بندی هدیه رایگان را به عنوان تخفیف ویژه کریسمس پیشنهاد دهید که تأثیر مثبتی بر اعتبار برند شما خواهد داشت. 

برای خریداران واقعی، هدایای کوچک بفرستید. 

دریافت یک هدیه باعث خوشحالی مشتریان واقعی شما می شود و یک راه معتبر برای برقراری ارتباط با مشتریان تان و ایجاد تمایل آنها برای بازگشت به فروشگاه و خرید بیشتر است. در واقع، 90٪ از مصرف کنندگان موافق هستند که هدایای کوچک رایگان وفاداری به برند را افزایش می دهد. هدایای ارزان قیمت و متنوع زیادی وجود دارد که می توانید همراه با محصولات خریداری شده برای مشتریان تان ارسال کنید. به عنوان مثال، در فصل تعطیلات کریسمس، می توانید یک کارت پستال تبریک کریسمس را همراه محصول بفرستید.

طراحی پست اینستاگرامی کریسمس با نرم افزار آنلاین و رایگان دومینگو را امتحان کنید

فصل تعطیلات یک زمان عالی برای فروش بیشتر است و صاحبان مشاغل کوچک باید از این هیاهو و از تبلیغ در رسانه های اجتماعی بیشترین استفاده را ببرند. 
شما می توانید از ایده هایی که معرفی کردیم و قالب های آماده دومینگو برای تبلیغ محصول خود در اینستاگرام استفاده کنید و کسب و کار خود را رونق ببخشید.

چطور با طراحی ‌پست اینستاگرامی برای کریسمس فروش خود را افزایش دهیم؟

تمامی قالب هایی که چند نمونه از آنها را در این پست مشاهده کردید، قابلیت ویرایش با ابزارهای رایگان نرم افزار ما را دارند. پس معطل نکنید و همین امروز با ثبت نام رایگان در نرم افزار طراحی پست و استوری رایگان دومینگو شروع به طراحی پست اینستاگرامی خود برای کریسمس کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین