با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه، نمی توان قدرت اینستاگرام را در بازاریابی پیج فروش لباس زنانه انکار کرد. با این حال، با وجود تعداد بی‌شماری از برندهای مد که به شدت به دنبال برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خود بر روی این پلتفرم هستند، چگونه می توانید پست های جذابی طراحی کنید که شما را از سایر پیج های فروش لباس زنانه متمایز کند؟
برای اینکه فروش بالایی در اینستا داشته باشید همیشه نباید جزو برندهای معروف یا مارک های مشهور باشید بسیاری از کسب و کارهای خانگی کوچک با به کارگیری استراتژی بازاریابی درست در اینستاگرام و طراحی پست های جذاب و پر انرژی توانسته اند مشتریان را متقاعد کنند که خرید خود را از آنها انجام دهند.
بنابراین، نکته اینجا است که بفهمید برند شما چگونه می تواند از سایر پیج های فروش لباس زنانه متمایز شود؟ چگونه می توانید استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را برای درامد بیشتر بهینه کنید و در عین حال به ارزش های برند خود وفادار بمانید؟
شاید شما تازه شروع کرده اید و باید روی جذب مخاطب و ارتباط با آنها تمرکز کنید؟ یا شاید قبلاً روش هایی را در بازاریابی اینستاگرام امتحان کرده اید، اما هنوز هیچ نتیجه قابل توجهی برای شما نداشته است؟
در هر صورت، ما بهترین راه‌هایی که برای افزایش فروش پیج های فروش لباس زنانه در اینستاگرام موثرند و می توانند حضور در اینستا را ارتقا دهند، گردآوری کرده‌ایم. اما پیش از اینکه به ایده های پرطرفدار بپردازیم بهتر است درباره بازاریابی برای برندهای مد و پوشاک اطلاعاتی کسب کنیم.

 

چطور با طراحی پست اینستاگرام، از پیج فروش لباس زنانه درامد بیشتری کسب کنیم؟

 

بازاریابی اینستاگرام برای برندهای مد

اگر پیج فروش لباس زنانه در اینستاگرام دارید احتمالا با خودتان فکر کردید که چرا بازاریابی اینستاگرام به ویژه برای برندهای مد اینقدر موفق است؟ خوب، ماهیت بصری اینستاگرام و سهولت اشتراک گذاری و برقراری ارتباط به این معنی است که این پلتفرم کاملاً برای برندهای مد و دنبال کنندگان آنها مناسب است.
وقتی صحبت از فروش لباس زنانه می شود، همه نظر و سبک خاص خود را دارند. اینستاگرام اشتراک گذاری این نظرات، شروع گفتگو و توسعه بحث درباره مد روز را آسان می کند.
در واقع، بازاریابی اینستاگرام در حال حاضر به قدری با دنیای مد و لباس یکپارچه شده که حتی شاهد تاثیرگذاری اینستاگرام بر برندهای مد هستیم. برندهای مد در سرتاسر جهان شروع به تبلیغ لباس‌های رنگارنگ و جذاب که تصاویر آن «مناسب طراحی پست اینستا» باشد، کرده‌اند. 
رنگ‌های تند، تصاویر چاپ شده برجسته، و طرح های عجیب و غریب، همگی می توانند برای طراحی پست اینستاگرام با تعامل بالا مناسب باشند. این نوع پست ها مطمئناً مخاطب را حین پیمایش متوقف می کند و فروش بالایی را برای پیج فروش لباس زنانه در این پلت فرم ایجاد می کند. از سوی دیگر، سبک های ظریف و پارچه های با رنگ ساده ممکن است همیشه توجه مخاطب را به پیج مد در اینستاگرام را جلب نکند، به همین علت این نوع لباس ها کم کم در حال از مد افتادن هستند.

چطور با طراحی پست اینستاگرام، از پیج فروش لباس زنانه درامد بیشتری کسب کنیم؟

اینستاگرام به محبوبیت خود در بازاریابی پیج های فروش لباس زنانه و مردانه و برندهای مد ادامه می دهد و ویژگی هایی مانند پست های تبلیغاتی و پست های مشترک با کاربر، استوری های تعاملی و امکان ارتباط با اینفلوئنسرها این پلتفرم را به بستری عالی برای بازاریابی برندهای مد تبدیل می کند.

چگونه پیج فروش لباس زنانه می تواند استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را ارتقا دهد؟

احتمالا شما فکر می کنید اگر پیج های فروش لباس زنانه بخواهند در اینستا متمایز باشند، تنها کاری که باید انجام دهند این است که محتوای «کاربرپسند» و چشم‌نواز ایجاد کنند، چند CTA اضافه کنند و محصولات خود را در فروشگاه اینستاگرام آپلود کنند، درست است؟ اما در واقع اینطور نیست…. نه کاملا.
تبدیل همه آن «لایک‌ها» به افزایش فروش و درامد به صورت مستمر، به زمان، استراتژی و تلاش نیاز دارد.
بازاریابی اینستاگرام، زمانی که به خوبی برای پیج فروش لباس زنانه با طراحی پست های جذاب انجام شود، می‌تواند دسترسی به مسیر موفقیت را برای برندهای مد آسان کند – اما، همه اینها باید به صورت استراتژیک انجام شوند.
مانند هر کانال بازاریابی دیگری، پیج های فروش لباس زنانه ابتدا باید مشتریان بالقوه خود را درک کنند، سپس با آنها ارتباط برقرار کنند، یک نقطه عطف ایجاد کنند، و فرایند خرید مشتری را تا حد امکان ساده کنند . حتی کسب‌وکارهای کوچک نیز اگر برای درک و ارتباط با مخاطبان خود وقت بگذارند، می‌توانند بخشی از مشتریان اینستاگرام را برای خود کنند.
برای اینکه شما را در مسیر مستقیم موفقیت قرار دهیم، بهترین تاکتیک‌های بازاریابی اینستاگرام را که می‌تواند به پیج های فروش لباس زنانه کمک کند تا با طراحی پست های جذاب درآمد خود را افزایش دهند، با شما به اشتراک می گذاریم. 

از استوری های اینستاگرام برای افزایش فروش پیج لباس زنانه استفاده کنید

اگر از استوری های اینستاگرام به طور کامل استفاده نمی کنید، فرصت بزرگی را از دست داده اید! از آنجایی استوری ها در بخش دیگری به جز فید اصلی در دسترس هستند، انتشار استوری های تبلیغاتی در پیج فروش لباس زنانه اینستاگرام شانس بیشتری برای دیده شدن توسط مخاطبان به شما می دهد و فرصت های قدرتمندی را برای برقراری ارتباط با مخاطبان از طریق ایجاد محتوای بصری تمام صفحه ارائه می دهد.
اگر خیلی مطمئن نیستید که چه نوع محتوایی را در استوری خود پست کنید، یکی از ایده های زیر را امتحان کنید:
یک «پشت صحنه» از کسب و کار خود را نشان دهید که ممکن است شامل چیدمان ویترین، بازدید مشتریان از کالکشن جدید لباس های زنانه یا نگاهی اجمالی به نحوه بسته بندی لباس هایی که برای مشتریان ارسال می شود، باشد.
یک ویدیوی تبلیغاتی درباره لباس های جدید مناسب برای فصلی که در آن قرار دارید، پست کنید.
هنگامی که در حال عکسبرداری از نیوکالکشن لباس ها هستید، یک ویدیوی "کوتاه از محل کارتان" تهیه کنید.
در مورد فروش لباس های زنانه جدید در فصل آینده یک پست تبلیغاتی آماده کنید و در استوری آن را به اشتراک بگذارید.
یک آموزش "چگونه سبک مناسب لباس را انتخاب کنیم" در مورد استایل های جذاب با پوشیدن یک (یا چند) دست از لباس های فروشگاه خود منتشر کنید.
محتوای تولید شده توسط کاربر (البته با اجازه کتبی آنها!) را منتشر کنید.

چطور با طراحی پست اینستاگرام، از پیج فروش لباس زنانه درامد بیشتری کسب کنیم؟

از Stories به عنوان راهی برای آموزش مشتریان خود با ارسال اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات خود استفاده کنید.
برای استفاده بیشتر از استوری های اینستاگرام، می توانید Reel بسازید یا آن را به هایلایت های پیج فروش لباس زنانه خود اضافه کنید.
بسیاری از برندهای مد از محتواهای زیر برای طراحی پست و استوری جذاب استفاده می کنند:
محتوای UGC
مسابقات و اهدای جوایز
معرفی لباس یا کالکشن های فصلی
اطلاعات در مورد سبک لباس پوشیدن یا مد روز
معرفی لباس های جدید

پست های جذاب که جلب توجه می کنند، ایجاد کنید

استراتژی شما برای طراحی پست و استوری اینستاگرام باید تولید محتوای با کیفیت بالا باشد. مهمتر از همه، هر پستی که طراحی می کنید باید ویژگی های زیر را داشته باشد:
سرگرم کننده باشد؛ 
کپشن مناسبی داشته باشد، 
مشتری را برای خرید راهنمایی کند،
فراخوان برای اقدام مناسب داشته باشد
برای سرگرم کردن مخاطب می توانید محتواهای طولانی ویدیویی، صوتی یا اسلاید شو در اینستاگرام منتشر کنید.
طراحی پست های آموزشی درباره نحوه لباس پوشیدن یا سبک های روز دنیا می تواند سرگرمی جالب توجه دیگری باشد.
انتشار اخباری درباره لباس هایی که سلبریتی ها در جشن های مختلف پوشیده اند نیز می تواند برای مخاطبین پیج لباس زنانه در اینستا سرگرم کننده باشد.
پیج های موفق ترکیبی از چندین محتوا را در فید خود به اشتراک می گذارند که می تواند شامل طراحی پست اینستا با موضوع سبک زندگی، محتوای تولید شده توسط کاربر، محتوای ویدیویی مفید و تصاویر معرفی لباس های جدید باشد. 
برخی از پیج های فروش لباس زنانه نیز ترکیبی از تصاویر و ویدیوهای لباس های خود را منتشر می کند و به کاربران اینستاگرام درباره نحوه طراحی یا ست کردن لباس ها با یکدیگر آموزش می دهد.

چطور با طراحی پست اینستاگرام، از پیج فروش لباس زنانه درامد بیشتری کسب کنیم؟

خلاقیت را در طراحی پست های اینستا به کار بگیرید

واقعیت را قبول کنید؛ اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که اکثر فروشگاه های لباس زنانه از آن برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. بنابراین می تواند یک چشم انداز بسیار رقابتی پر از برند های مد باشد که برای جلب توجه مخاطبین خود پست طراحی می کنند. بنابراین، شما باید با محتوای خلاقانه متمایز شوید!
استوری های اینستاگرام فرصت های بی پایانی را برای خلاقیت به بازاریابان ارائه می دهد. از نظرسنجی‌ها، پرسش‌ها و آزمون‌ها در استوری‌های اینستاگرام استفاده کنید تا مخاطبان خود را به تعامل وادار کنید.
طراحی پست های تعاملی اینستا نیز می تواند بهترین راه برای جذب مخاطبان شما باشد. این پست ها می تواند گفتگوهایی را بین دنبال کنندگان شما درباره مد جدید سال یا سبک لباس پوشیدن سلبریتی ها و سایر مطالبی که مخاطبین دوست دارند درباره آن صجبت کنند، باشد. 
پست‌های پیج فروش لباس زنانه می توانند شامل محتوای ویدیویی خلاقانه، آموزش‌ها، عکس‌های رنگارنگ و سبک لباس پوشیدن سلبریتی ها باشد. شما می توانید از محتوای پرطرفدار و محتوای برندهای دیگر الهام بگیرید. فقط به یاد داشته باشید؛ هدف شما تلاش برای طراحی یک پست منحصر به فرد است، نه کپی کردن پست برند های دیگر.
مثلا برای معرفی جدیدترین کالکشن لباس های خود می توانید مجموعه ای از تصاویر را شامل عکس هایی از کلوزآپ لباس ها که مدل های جذاب آنها را پوشیده اند، طراحی کنید و با قرار دادن دوربین بالا و اطراف مدلهایی که فیگورهای جالبی گرفته اند، لباس‌ها را از همه زوایا به تصویر بکشد، و در نتیجه نمایی فوق‌مدرن و فوق‌واقعی از لباس ایجاد کنید.

محتوای تولید شده توسط کاربر را در پیج فروش لباس زنانه به اشتراک بگذارید

مانند اینفلوئنسر مارکتینگ، محتوای تولید شده توسط کاربر یا UGC جریان ثابتی از محتوا را به برندهای مد ارائه می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا با جامعه مد درگیر شوند. هر محتوایی که از کاربران گرفته شده باشد مانند بررسی ویدیویی، یک آموزش، یک وبلاگ یا عکس یکی از مشتریانتان با لباسی که از پیج شما خریداری شده می تواند برای به اشتراک گذاری مجدد مناسب باشد.
اگر اصطلاح UGC را تازه شنیده اید، می توانید با یک کمپین کوچک شروع کنید تا تجربه کسب کنید. سپس، با گذشت زمان، می‌توانید شروع به ساخت کمپین‌های بزرگ‌تر بر اساس ایده های جدید کنید.

چطور با طراحی پست اینستاگرام، از پیج فروش لباس زنانه درامد بیشتری کسب کنیم؟

زمانی که UGC به خوبی انجام شود، می‌تواند میزان دسترسی و تعامل شما را افزایش دهد، مشتریان بالقوه را به پیج شما بکشاند و محتوای شگفت‌انگیزی تولید کند که می‌توانید آن را دوباره به اشتراک بگذارید.
ایجاد یک کمپین UGC آسان است، اما ترغیب مشتریان به اشتراک گذاری محتوایشان اینطور نیست! برای برندهای مد، UGC معمولا شامل عکس هایی از مشتریانی است که لباس های خریداری شده از شما را می پوشند یا تصاویری از خود در مهمانی ها نشان می دهند که لباس شما را بر تن دارند. کمپین های UGC به سادگی با درخواست از کاربران برای به اشتراک گذاری این محتوا کار می کنند. از آنجایی که اینستاگرام تماماً در مورد اشتراک‌گذاری عکس‌های شخصی است، UGC ممکن است به سادگی از آنها بخواهد که یک قدم جلوتر رفته و عکس هایشان را تگ کنند یا از یک هشتگ برای منشن کردن پیج شما استفاده کنند.
با این حال، معمولا درخواست ساده کافی نیست، بازاریابان با ارائه یک تخفیف یا جایزه برای بهترین UGC که هر هفته یا هر ماه ارسال می‌شود، مخاطبین را به تگ کردن پیج فروش لباس زنانه تشویق کنند.
برای سهولت در تطبیق پست های ارسالی، یک هشتگ برای برند خود ایجاد کنید. هشتگ باید به راحتی قابل یادآوری شود و باید به وضوح به مشتریان اطلاع داده شود. از هر طریقی که می توانید در مورد کمپین UGC خود به آنها بگویید، یک ایمیل اطلاع رسانی ارسال کنید، در مورد آن در حساب اینستاگرام خود پست کنید و هشتگ را در پست های خود تکرار کنید.

CTA های خود را در پست های تبلیغاتی اینستاگرام اصلاح کنید

ایجاد محتوای چشم نواز، همکاری در کمپین ها با وبلاگ نویسان، و راه اندازی کمپین بازاریابی UGC، ایده های فوق العاده ای برای بازاریابی پیج فروش لباس زنانه است، اما بازاریابان چگونه تمام این فعالیت ها را به درآمد بیشتر تبدیل می کنند؟
خوب، همه چیز مربوط به فراخوانی برای اقدام شما است که به عنوان CTA  نیز شناخته می شود.
اگر کاربران اینستاگرام محتوای شما را دوست دارند و پست های شما را مرتب لایک می کنند و روی آنها نظر می دهند، عالی است. برخی از آنها حتی ممکن است پس از دیدن پست های شما برای خرید مستقیماً به وب سایت شما مراجعه کنند، که حتی بهتر است! البته، خرید مستقیم از طریق اینستاگرام مسیر خرید را بسیار سریعتر می کند.
اما ممکن است هنوز تک تک محصولات خود را در پست های اینستاگرام تان آپلود نکرده باشید، به خصوص اگر لباس های کمی برای فروش دارید که مدام تغییر می کنند و هر هفته محصولات جدیدی را معرفی می کنید. بنابراین، داشتن CTA های واضح و قانع کننده به این معنی است که تلاش های شما بسیار موثرتر خواهد بود.  پست‌های شما دقیقاً به کاربران می‌گویند که کجا می توانند سایر لباس ها را مشاهده کرده و خرید کنند.

چطور با طراحی پست اینستاگرام، از پیج فروش لباس زنانه درامد بیشتری کسب کنیم؟

به عنوان مثال، می توانید از مخاطبین بخواهید برای سفارش لباس به لینک موجود در بیو اینستاگرام تان مراجعه کنند.

آماده طراحی پست برای بازاریابی پیج لباس زنانه اینستاگرام با قالب های آماده برنامه دومینگو هستید؟

امیدواریم این راهنما به شما نشان داده باشد که ایجاد و اجرای یک استراتژی مناسب برای بازاریابی پیج فروش لباس زنانه در اینستاگرام آسان است. اگر واقعاً به برنده شدن در بازاریابی اینستاگرام فکر می کنید باید بدانید که این فرایند نیاز به زمان و تلاش دارد. حتی زمانی که یک استراتژی اینستاگرام را در نظر گرفتید و پست و استوری متناسب با آن را در پیج فروش لباس زنانه خود منتشر کردید بلافاصله شروع به دیدن نتایج نمی کنید بلکه باید دائماً پست های جدید را امتحان کنید تا فالوورهای شما خسته نشوند و بتوانید حتی کاربران جدید بیشتری را برای تعامل با پیج خود جذب کنید.
قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو همراه با ابزار رایگان آن به شما امکان می دهد پست های بسیار جذاب و فوق العاده تولید کنید و در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسید.

چطور با طراحی پست اینستاگرام، از پیج فروش لباس زنانه درامد بیشتری کسب کنیم؟

خوشبختانه، ما می توانیم در آنجا به شما کمک کنیم! زمان‌بندی پست اینستاگرام به این معنی است که می‌توانید یک تقویم بازاریابی محتوای شگفت‌انگیز را ایجاد و اجرا کنید و وظایف پست‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی خود را خودکار کنید. در عین حال، می‌توانید ساعت‌ها را در برنامه‌تان آزاد کنید و روی ارائه ایده‌های شگفت‌انگیز برای محتوای بعدی خود کار کنید. حتی می توانید روی کارهای دیگری مانند پاسخ دادن به نظرات یا ایجاد تبلیغات اینستاگرام تمرکز کنید تا بتوانید به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید.
بیاموزید که چگونه بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را با ابزار زمان بندی آسان ما به صورت خودکار انجام دهید تا بتوانید روی ایجاد محتوای منحصر به فرد تمرکز کنید که به شما کمک می کند از مد و لباس متمایز شوید.
آیا آماده هستید تا از بقیه متمایز شوید و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کنید؟ خب، منتظر چه هستی؟ راه خود را از طریق بهترین نکات بازاریابی اینستاگرام ما شروع کنید و نتایج را گزارش دهید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین