اینستاگرام ابزار ایده آلی برای تبلیغ بهترین تاتو کار زن یا مرد است و تاتو کاران حرفه ای برای تبلیغ بهترین پیج تتو در اینستاگرام از طراحی پست های جذاب و منحصر به فرد استفاده می‌ کنند که برای مخاطبین خاص آنها جالب باشد.
از آنجایی که تبلیغ در رسانه های اجتماعی مانند اینستا امکان دسترسی به مخاطبان زیادی را به صورت رایگان فراهم می‌آورد، رسانه های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام یا پینترست به ابزارهای بازاریابی موفقی برای تبلیغ پیج بهترین تاتو کار تبدیل شده اند.
جستجوی بهترین پیج تتو در اینستاگرام به مخاطبین کمک می‌کند تا هنر تاتو کار مشاهده کنند زیرا اغلب تتو کاران، نمونه کارهای تتوی خود را با مخاطبان زیادی به اشتراک می‌گذارند و خلاقیت خود را در طرح های جذاب و بی نظیر به رخ می‌کشند که پتانسیل بالایی برای جذب دنبال کنندگان و مشتریان بالقوه دارد.

 

چگونه می‌توانم از طراحی پست اینستا برای تبلیغ بهترین پیج تتو در اینستاگرام استفاده کنم؟

 

چرا طراحی پست اینستاگرام برای تاتو کار مهم هستند؟

رسانه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام به اندازه‌ای مهم شده‌اند که علاقه‌مندان به تاتو و مشتریان تاتو زمانی که می‌خواهند تصمیم بگیرند که به کدام تاتو کار حرفه ای در تهران یا سایر شهر‌ها مراجعه کنند ابتدا در این پلتفرم به جستجوی آنها می‌پردازند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند یا نمونه تتوهای انجام شده را ببینند. 
هرچند لایک‌ها، کامنت‌ها و فالوورها همیشه به مشتری تبدیل نمی شوند اما برای اکثر تاتو کاران، جذب فالوورهای بیشتر بهترین راه برای تامین هزینه‌های زندگی است.
طبق یک مطالعه در سال 2018، نزدیک به 90 درصد از افرادی که به صورت آنلاین به دنبال بهترین تاتو کار بوده اند، در مورد نمونه کارهای آنها در اینستاگرام تحقیق کرده اند.
این میزان توجه به محتوای اینستاگرام کاملا تایید می‌کند که اگر افرادی در جستجوی خدمات تاتو هستند، به برندهایی که در اینستاگرام فعال هستند بیشتر اعتماد می‌کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید بهترین پیج تتو در اینستاگرام باشید باید با طراحی پست های جذاب، شروع به تعامل با مخاطبین کنید.

آیا می‌توانم از طراحی پست اینستاگرام برای تبلیغ آموزش تاتو استفاده کنم؟

اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای تبلیغ دوره های آموزشی است و شما نیز می‌توانید از این فرصت استفاده کنید تا با طراحی پست های تبلیغاتی افراد علاقه مند را به دوره آموزش تاتو دعوت کنید.
برای طراحی پست های تبلیغاتی در زمینه تبلیغ آموزش تتو در بهترین پیج تاتو اینستاگرام می‌توانید از قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو کمک بگیرید.

چگونه می‌توانم از طراحی پست اینستا برای تبلیغ بهترین پیج تتو در اینستاگرام استفاده کنم؟

با انتشار این نوع پست های تبلیغاتی و استفاده از هشتگ‌ها مناسب، شانس بیشتری برای دسترسی به علاقه مندان به یادگیری این هنر دارید.

چگونه می‌توانم از طراحی پست اینستا برای تبلیغ بهترین پیج تتو در اینستاگرام استفاده کنم؟

تقریبا نیمی از مغز ما درگیر پردازش تصاویر بصری است. ما به پست های اینستاگرام جذاب و رنگارنگ به روشی طبیعی و اغلب ناخودآگاه واکنش نشان می‌دهیم. کاربران به ندرت می‌توانند بیان کنند که یک طراحی یک پست، چگونه بر آنها تأثیر گذاشته است، اما شک نکنید که طراحی پست اینستا با استفاده از قالب های آماده دومینگو به ایجاد یک تجربه شگفت انگیز که منجر به جذب مشتریان بیشتری به دوره آموزشی شما خواهد شد، کمک می‌کند.
از طرفی این قالب های آماده به شما در صرفه جویی و مدیریت زمان کمک می‌کنند اگر در حال برگزاری یک دوره آموزشی هستید و در عین حال باید کار تتوی مشتریان خود را نیزانجام دهید، قطعا فرصت زیادی برای تبلیغ در بهترین پیج تاتو اینستاگرام ندارید.
اینجا است که قالب های آماده برنامه طراحی پست آنلاین و رایگان دومینگو به کمک شما می‌آید تا در کمتر از 5 دقیقه یک پست تبلیغاتی جذاب برای بازاریابی دوره آموزشی تاتو خود بسازید و در پیج تاتو خود منتشر کنید.

چه مطالبی در پست اینستاگرام برای پیج تتو منتشر کنیم؟

بیایید با چند ایده جذاب که می‌توانید به عنوان یک هنرمند تاتو در رسانه های اجتماعی پست کنید، آشنا شوید:
•    نمونه کار تتوهای انجام شده
•    نمای نزدیک از طرح های تاتو
•    تصویر مشتریان راضی
•    ویدیوی نحوه انجام تاتو
•    تصاویری از محیط کار و تجهیزات تاتو
•    عکس سلفی با مشتریان
•    آموزش نحوه مراقبت از پوست بعد از تتو
•    تتوهای جالب روی بدن سلبریتی‌ها
•    طراحی پست های آموزشی درباره نحوه تتو کردن
•    اخباری که صنعت تاتو را تحت تاثیر قرار می‌دهد
•    اطلاعاتی درباره دوره آموزشی تتو
به عنوان یک قانون کلی در نظر بگیرید که چند نوع محتوا را انتخاب کنید و شروع به طراحی پست برای بهترین پیج تاتو اینستاگرام کنید.

چگونه در اینستاگرام فالوور بیشتری برای پیج تتو جذب کنیم؟

مدیریت رسانه های اجتماعی برای هنرمندان تاتو گاهی سخت می‌شود. لایک کردن، اشتراک گذاری، فالو کردن، رای دادن، قلب گذاشتن یا هر شکل دیگری از تعامل رسانه های اجتماعی نشانه استعداد یا موفقیت شما با عنوان بهترین پیج تتو در اینستاگرام نیست. رسانه‌های اجتماعی ابزاری هستند که می‌توانید از آن برای بهبود حرفه خود و عمیق کردن ارتباط خود با جامعه هنری استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از آن می‌تواند اعتیادآور باشد و به کیفیت زندگی شما آسیب برساند .
برای جذب فالوور می‌توانید از روش های زیر کمک بگیرید:

پیج های مرتبط با کار تاتو را معرفی و تگ کنید

اکانت های معروف و مرتبط با صنعت تاتو مانند مد و هنر را که با اهداف شما مرتبط هستند، تگ کرده و آنها را در پیج خود معرفی کنید.
از هشتگ‌های مرتبط در طراحی پست‌های بهترین پیج تاتو اینستاگرام استفاده کنید 
هشتگ‌های مرتبط با حرفه خود را پیدا کرده و پس از طراحی پست اینستا هنگام انتشار، آنها را در کپشن بنویسید. هشتگ‌ها باید مرتباً تکرار شوند، هر سه تا شش ماه یک‌بار می‌توانید هشتگ‌های پرکاربرد را بررسی و به‌روزرسانی کنید. نوشتن  3تا 5 هشتگ برای هر پست مناسب است با اینحال می‌توانید هشتگ های بیشتری اضافه کنید که تعداد بازدید کمی دارند زیرا موجب می‌شود پست شما بهتر دیده شود.

مشتریان، همکاران و محله خود را در تمام پست‌ها تگ کنید

پیج تاتو خود را در هر پست خود تگ کنید و سعی کنید حداقل یک پیج دیگر را نیز تگ کرده باشید. این کار به اینستاگرام نشان می‌دهد که افراد دیگر را درگیر کرده اید و کاربر فعالی هستید.
تصاویری از همکاران خود را در پست های اینستاگرام قرار دهید و آنها را تگ کنید. می‌توانید از عکس مشتریان نیز برای طراحی پست اینستاگرام استفاده کرده و آنها را تگ کنید.

از محتوای تولید شده توسط کاربر به نفع خود استفاده کنید

محتوای ایجاد شده توسط هنرمندان دیگر یا استودیوی تاتو را در استوری های خود به اشتراک بگذارید به ویژه اگر شما را در پست های خود تگ کرده اند.  

به نظرات مهربانانه، قدردانانه و مثبت پاسخ دهید

با مخاطبین خود تعامل داشته باشید. به تمام نظرات آنها پاسخ بدهید و آنها را لایک کنید یا به پیج آنها بروید و پست هایشان را لایک کنید.

پست های اینستاگرام را در زمان مناسب منتشر کنید

طراحی پست جذاب برای بهترین پیج تاتو اینستاگرام به تنهایی منجر به تعامل بیشتر نمی شود بلکه انتشار پست در زمان های مناسب برای مخاطبان نیز اهمیت زیادی دارد.
سه شنبه‌ها، پنج شنبه‌ها صبح و عصر و جمعه‌ها زمان خوبی برای پست گذاشتن است. این زمان‌ها تعامل مخاطبین با پست های اینستاگرام بسیار بیشتر است.

چند ایده برای طراحی پست اینستاگرام در زمینه تاتو و خالکوبی

ایده‌ها و تاکتیک های زیر برای تمامی رسانه های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام که پلتفرم پویا و سریعی است به شرطی که با برند و هدف بهترین پیج تاتو اینستاگرام شما تطبیق داده شوند و مرتباً به روز شوند، می‌تواند منجر به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر شما شود.
از نمونه کار های خود برای طراحی پست بهترین پیج تاتو اینستاگرام استفاده کنید
نمونه کارهای تتو، آثار فوق‌العاده ای برای معرفی شما به دنبال‌کنندگان هستند. با طراحی پست اینستا که شامل تصاویری از نمونه کارهایتان می‌شود می‌توانید شناخت از برندتان را افزایش داده و مشتریان بیشتری جذب کنید.

چگونه می‌توانم از طراحی پست اینستا برای تبلیغ بهترین پیج تتو در اینستاگرام استفاده کنم؟

تصاویری از طرح های خلاقانه خودتان اضافه کنید

وقتی می‌خواهید به عنوان بهترین پیج تتو اینستاگرام توجه مخاطبین را جلب کنید، به اشتراک گذاشتن تصاویری از طراحی های خلاقانه خودتان همیشه بیشتر از یک تصویر تکراری جلب توجه می‌کند.
کاری که انجام می‌دهید یا سبک هنری شما در کنار تصاویری از جایی که کار می کنید (سالن خودتان یا سالن تتوی مجهز) و نحوه تماس با شما برای طراحی یک پست اینستاگرام جذاب کافی است.
تصویر خالکوبی‌ها نشان دهنده سبکی هستند که طبق آن کار می‌کنید و در آن تخصص دارید. در عین حال،انتشار پست منظم از آنها، فید بهترین پیج تاتو اینستاگرام را منسجم و زیبا نگه می‌دارد.

چگونه می‌توانم از طراحی پست اینستا برای تبلیغ بهترین پیج تتو در اینستاگرام استفاده کنم؟

البته باید انواع دیگر محتوا را نیز به اشتراک بگذارید. به عنوان یک قانون سرانگشتی، تعادل خوب بین محتوای اصلی شما که شامل طرح های خلاقانه خودتان می‌شود و سایر انواع تصاویر، 80/20 است که می‌تواند شامل پیشرفت های اخیر در هنر خالکوبی یا تتو، طرح های جالب روی بدن سلبریتی‌ها، تصاویر مشتریان، و پست های آموزشی به انتخاب شما باشد .
از محتوای ایجاد شده توسط کاربر نیز  می‌توانید در صورت مرتبط بودن با فید خود استفاده کنید که موجب می‌شود در زمان صرفه جویی کنید و به اینستاگرام نشان دهید که در پیج خود با سایر اکانت‌ها نیز همکاری می‌کنید.

طرح های جالب تتو را که سلبریتی‌ها انتخاب کردند به اشتراک بگذارید 

تصویر سلبریتی هایی که تتو کرده اند را در فید خود پست کنید و از این محتوای فید به نفع خود استفاده کنید.
می‌توانید سلبریتی‌ها را در زمان و مکان مناسب تگ کنید تا محتوای ارسال شده شما توسط فالوورهای آنها دیده شود.
استفاده از هشتگ های مرتبط با استفاده از نام سلبریتی مورد نظر، هدف شما را که ایجاد دسترسی بیشتر است، تکمیل می‌کند، بنابراین، هشتگ های مرتبط را برای بهترین پیج تاتو اینستاگرام هوشمندانه انتخاب کنید.

پست های تعاملی برای بهترین پیج تاتو اینستاگرام طراحی کنید

از محتوای تعاملی برای جلب توجه مخاطب استفاده کنید. طراحی پست های تعاملی نیاز به ایده های خلاقانه دارد که می‌تواند شامل پرسیدن سوال، نظرسنجی، برگزاری مسابقه یا قرعه کشی و موارد دیگر شود.

چگونه می‌توانم از طراحی پست اینستا برای تبلیغ بهترین پیج تتو در اینستاگرام استفاده کنم؟

فراموش نکنید که خودتان نیز باید روی پست های تعاملی نظر بدهید، آنها را تگ کنید و لایک کنید!
برای طراحی پست اینستاگرامی بهترین پیج تاتو می‌توانید از قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو کمک بگیرید. برای ثبت نام رایگان کلیک کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین