کارت ویزیتی که خوب طراحی شده باشد، موفقیت شما را تضمین نمی‌کند، اما قطعاً می‌تواند به شما کمک کند! یک کارت ویزیت خوب می‌تواند در برداشت اولیه‌ی دیگران از شما تاثیرگذار باشد و یک بازاریاب خوب برای شما باشد. با این حال، اکثر کارت‌های ویزیت دور انداخته می‌شوند، این دو موضوع نشان می‌دهند که در روند ساخت کارت‌های ویزیت مشکلات بسیاری وجود دارد.

شاید یکی از مهم‌ترین مشکلات کلیشه‌ای بودن آن‌ها و عدم خلاقیت باشد. ما در ادامه‌ی این متن سعی می‌کنیم تصویر برخی از کارت‌های ویزیتی را که با خلاقیت و نوآوری طراحی شده‌اند، ارائه کنیم. در این ۱۲ کارت ویزیت تاثیرگذار خلاقیت و نوآوری بیش از هر چیزی برجسته است.

این کارت‌های ویزیت در برخی اوقات کاربردی، در برخی شرایط سرگرم‌کننده و در بعضی موارد نیز نوستالژیک هستند.

در ۱۰ دقیقه کارت ویزیت خود را به صورت آنلاین بسازید

۱) کارت ویزیت مربی یوگا

یوگا یکی از ورزش‌های محبوب حال حاضر است و مربی‌ها برای این‌که بتوانند مشتریان بیشتری را به باشگاه خود جذب کنند، معمولا از راه‌های بازاریابی گوناگون استفاده می‌کنند. اگر چه میزان مهارت هر شخص در توسعه‌ی شغل او تاثیرگذار است، با این حال، جذب مشتری بالقوه نیز مهارت‌ها و روش‌های خاص خود را می‌طلبد.

در ادامه شاهد چند کارت‌ ویزیت‌ خلاقانه هستید که مربی‌های یوگا در سراسر دنیا از آن‌ها استفاده کرده‌اند. کارت‌ ویزیت‌هایی که صرفا برای انتقال شماره تماس یا ایمیل به کار نمی‌روند، بلکه کاربردهای مخصوص به خود را دارند.

در تصویر اول شاهد یک کارت ویزیت با دو سوراخ هستید که زمانی‌که انگشتان‌تان را داخل آن‌ها می‌برید، به نظر می‌رسد که جزوی از بدن نقاشی روی کارت هستید، در حالی که مقداری کشش هم در انگشتان‌تان ایجاد می‌شود.

تصویر دوم هم مربوط به یک مت یوگا (به همراه اطلاعات تماس) است که بالطبع محصول با ارزش‌تری نیز محسوب می‌شود، اما برای اهدای آن بودجه‌ی بیشتری نیز باید مدنظر قرار دهید.

 


 
۲) کارت ویزیت رنده

یک شرکت تولید کننده پنیر کار جالبی برای کارت‌های ویزیت خود انجام داده است. بدین صورت که به جای کارت‌های ویزیت کاغذی، یک کارت ویزیت فلزی در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید پنیرهای‌تان را رنده کنید. بنابراین، به شما دلیلی می‌دهد که کارت ویزیت آن‌ها را نزد خود نگه دارید.

۳) کارت ویزیت برای مربی فیتنس و بدن‌سازی

شما می‌توانید این کارت ویزیت را از وسط برش دهید و این قسمتی که بریده می‌شود، دقیقا همان‌ جایی است که چربی اضافه در آن جمع شده است. این کارت همانند یک وسیله‌ی سرگرمی عمل می‌کند و به احتمال زیاد یک لبخند به لب کاربر شما بیاورد که دوست نداشته باشد، آن را دور بیندازد. علاوه بر آن، خلاقیت اصلی این کارت در آن است که فورا پیام خود را منتقل می‌کند.

 

 

۴) کارت ویزیت طراحان بلومین

شاید اگر به ما بگویند یک کارت ویزیت برای طراحان بسازیم، در اولین مرحله به این فکر می‌کنیم که چطور رنگ‌ها و اشکال را کنار هم بگذاریم تا بتوانیم یک کارت ویزیت جالب با ویژگی‌های خاص خلق کنیم.

اما بلومین یک کار جالب انجام داده است. یک پاکت که داخل آن بذرهایی قرار دارد. آن را بکارید، از زیبایی بی‌نهایت آن لذت ببرید و تا همیشه به یاد بلومین باشید.

۵) کارت ویزیت خلاقانه دندانپزشک

این کارت ویزیت مخصوص دندان‌پزشکان طراحی شده است که همانند یک نگهدارنده‌ی کاغذ نیز عمل می‌کند. البته پاکت کارت این نقش را بر عهده گرفته است و داخل آت یک کارت با اطلاعات تماس قرار دارد. هنگامی که کارت داخل پاکتش قرار دارد، روی تصویر دندان یک لک سیاه دیده می‌شود که با بیرون آوردن کارت از بین می‌رود.

۶) مربی ورزش‌های کششی

برای این‌که متن این کارت ویزیت را بخوانید، مجبور هستید که کارهای کششی انجام دهید و به انگشتان خود فشار وارد کنید.

۷) کارت ویزیت آرایشگر مو

 یک کارت ویزیت با مزه برای آرایشگرها که همانند جامدادی نیز عمل می‌کند. مشتریان می‌توانند آن را روی میز خود قرار دهند و یا به عنوان دکور در کتابخانه‌ی خود برای آن جا باز کنند. بنابراین، دیگر دوست نخواهند داشت که کارت ویزیت شما را دور بیندازند.

۸) کارت ویزیت متخصص سرمایه‌گذاری و بورس

هیچ چیزی بیشتر از نمودارها نمی‌تواند شغل متخصصان سرمایه‌گذاری را تعریف کند. این کارت خلاقانه در اولین کانکشن پیام خود را منتقل می‌کند، هم‌چنین می‌تواند به عنوان خط کش و ابزارآلات ریاضی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

۹) فروشنده قاب عکس

به عنوان یک فروشنده‌ی قاب عکس، سخت می‌شود ایده‌ای یافت که بهتر از قاب عکس رایگان باشد. بی تردید، تعداد بسیار کمی پیدا می‌شود که دوست نداشته باشند، عکس‌های خود را داخل یک قاب عکس زیبا قرار دهند. البته فضای کوچکی برای قرار دادن اطلاعات تماس خود خواهید داشت، اما همین که یک راه ارتباطی همیشگی در اختیار مشتری قرار دهید، بسیار باارزش است.

۱۰) تعمیرکار دوچرخه

 این کارت ویزیت مخصوص تعمیرکاران دوچرخه و سایر صنایع مربوط به دوچرخه است. با ارائه‌ی چنین کارت ویزیتی شما یک ابزار به درد بخور همیشگی در اختیار قرار می‌دهید. چیزی که احتمالا نیاز داشته باشد.

۱۱) فروشگاه ابزارآلات موسیقی

 یک شانه‌ی زیبا شبیه ابزارآلات موسیقی، می‌تواند ایده‌ی بی‌نظیری باشد برای افرادی که در صنایع مرتبط با ابزارآلات موسیقی فعالیت می‌کنند.

۱۲) کارت ویزیت تنیس

 تنیس یک بازی محبوب بین جوانان است که اغلب طرفداران آن هم پر و پا قرص هستند. یک کارت ویزیت شبیه به زمین تنیس می‌تواند برای این کاربران جذاب باشد، چرا که تمایل خواهند داشت، آن را روی گوشه‌ای از میز خود قرار دهند.


 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین