صنعت املاک و مستغلات یک صنعت با سرعت رشد و تغییرات بسیار سریع است و ایجاد ارتباطات حضوری قدرتمند و بر پایه‌ی اعتماد با خریداران و مشتریان بالقوه بسیار حیاتی و ضروری می‌باشد.
اگرچه امروزه بسیاری از خریداران از طریق اینترنت برای پیدا کردن خانه‌ی مناسب خود استفاده می‌کنند، اما این بدین معنا نیست که آن‌ها املاک را نیز به همین طریق پیدا می‌کنند!

تحقیقات نشان می‌دهند در حال حاضر تنها ۹ درصد از افراد خانه‌ی خود را به صورت آنلاین پیدا می‌کنند و حدود ۴۰ درصد از افراد مشاور املاک خود را از طریق مراجعه حضوری یا یک آشنا شناسایی می‌کنند.

این اطلاعات و آمار و ارقام نشان‌دهنده‌ی چه چیزی هستند؟

ما امروزه بودجه‌ی بسیار عظیمی را به فعالیت‌ها و تبلیغات آنلاین اختصاص می‌دهیم، در حالی که شبکه‌ی ارتباطات فیزیکی شما می‌تواند نقش بسیار گسترده‌ای در رشدتان ایفا کند. ایجاد یک رابطه‌ی پایدار کار چندان پیچیده و سختی هم‌چون دیجیتال مارکتینگ نیست. ما سال‌های قبل کارهای بسیار گسترده‌ای در زمینه‌ی تبلیغات و بازاریابی آفلاین انجام دادیم، اما با همه‌گیر شدن بازاریابی دیجیتال روش‌های گذشته را کنار گذاشتیم. به خاطر داشته باشید، با این‌کار بازاریابی دیجیتال در سال‌های آینده بسیار رشد خواهد داشت، اما یک پلن بازاریابی اثربخش برای حال حاضر و آینده، پلنی است که بتواند ترکیبی از این دو برنامه را در بر گیرد.

همان‌طور که گفتیم شبکه‌ی ارتباطی شما می‌تواند مهم‌ترین منبع رشد و توسعه‌ی کسب وکار شما باشد و اینجاست که نقش کارت ویزیت و اهمیت طراحی آن روشن و آشکار می‌شود. کارت‌های ویزیت تنها راه قدرتمند ارتباط سریع و به اشتراک‌گذاری اطلاعات تماس شما هستند و بر اعتبار کسب وکار شما می‌افزایند. آن‌ها هم‌چنین می‌توانند دروازه‌ی ورود به وب‌سایت شخصی شما باشند.

با این حال، طراحی موثر کارت ویزیت کار چندان ساده‌ای نیست و هر کارت ویزیتی توانایی واسطه شدن برای یک ارتباط طولانی‌مدت را ندارد. بنابراین، باید بدانید که چگونه یک کارت ویزیت خوب طراحی کنید. در ادامه‌ی این متن ما چند طرح جالب و اثربخش از کارت‌های ویزیتی که برای کسب‌وکارهای مرتبط با املاک و مستغلات طراحی شده، ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید از اطلاعات مطرح شده روی کارت‌ها و هم‌چنین طرح‌های آن‌ها الهام بگیرید و کارت ویزیت شخصی خود را سفارشی‌سازی کنید.

از کیو آر کد استفاده کنید

این روزها اکثر بنگاه‌ها و املاک از طریق اینترنت در دسترس هستند. بنابراین، می‌توانید با استفاده از یک کیو آر کد به وب‌سایت خود لینک دهید. طبیعتا روی کارت‌ ویزیت خود قادر به ارائه‌ی اطلاعات زیاد نخواهید بود، اما وجود لینک به وب‌سایت می‌تواند این گپ را پر کند.

کیو آر کد یک روش بسیار ساده برای انتقال کاربر اولیه به وب‌سایت، قرار گرفتن لیست تماس یا ذخیره اطلاعات تماس در یک لحظه است.

رنگ طلایی را فراموش نکنید

صنعت املاک و مستغلات یک صنعت لوکس است و  اگر کارت ویزیت شما بر همین موج سوار شود، امکان تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد شد. اضافه کردن رنگ طلایی به این کارت می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب باشد.

برندینگ بسیار مهم است

 برندینگ در عصر فعلی که تعداد مشاغل بسیار زیاد است، به امری مهم تبدیل شده است. برای این‌که کارت ویزیت شما در راستای برندینگ‌تان باشد، باید از هویت بصری و چشم‌انداز شما پشتیبانی کند. با این حال، خلاقیت به خرج دهید، از رنگ‌ها استفاده کنید اما یکپارچه و سازگار بمانید.

شیک و براق چاپ کنید

در صنعت لوکس املاک و مستغلات یک لوگوی درخشان و براق می‌تواند کسب وکار شما را بیش از پیش حرفه‌ای نشان دهد.

متنوع باشید

کسب و کار شما ممکن است در بخش‌های مختلفی فعالیت داشته باشد، می‌توانید برای هر بخش یک کارت ویزیت جداگانه (تحت یک هویت) تهیه کنید.

تاریخچه بسازید

اگر از عقبه‌ی قدرتمندی برخوردار هستید، حتما راجع به آن صحبت کنید. یا اگر محل استقرار شما به المان‌های تاریخی نزدیک است، با تصاویر نمادینی از آن کارت ویزیت خود را جذاب‌تر کنید.

رسمی باشید

در عین حال که می‌توانید لوکس و زیبا باشید، می‌توانید رسمی باشید و اطلاعات و رنگ‌ها را در حداقل‌ترین میزان خود نگه دارید.

لوکیشن، لوکیشن، لوکیشن!

می‌توانید نقشه‌ی مکانی خود را بر روی کارت ویزیت خود طراحی کنید. این می‌تواند یک ایده‌ی بسیار خلاقانه و جذاب برای یک کسب وکار مرتبط با املاک باشد.

 با قرار دادن اسم و تصویر خود کارت‌ ویزیت‌تان را شخصی‌سازی کنید

افزودن عکسی از خود بر کارت ویزیت‌تان، روابطی را که شروع می کنید با مشتریان تقویت می‌کند. این نه تنها به مشتریان کمک می‌کند که شما را به خاطر بسپارند بلکه باعث می‌شود کار شما شخصی تر و قابل دسترسی تر باشد.
 

کمتر بیشتر است

یک طراحی مینیمال همراه با کارت ضخیم و لوکس می‌تواند مارک تجاری شما را بهتر نشان دهد. یک رنگ جسورانه و یک جفت طرح عمودی در کنار هم  یک طراحی کارت ویزیت بسیار تمیز و مدرن می‌سازد.
 
در ادامه‌ی این متن با چند کارت ویزیت املاک و مستغلات آشنا خواهید شد:
 
 
کارت ویزیت به طرح کلید:‌ کلید یکی از المان‌های اصلی مرتبط با صنعت املاک است و در اولین دیدار پیام را منتقل می‌کند.
کارت ویزیت ترکیبی با عکس‌های زیبا از خانه، ویلا و آپارتمان
کارت ویزیت به طرح ماکت خانه:‌ خانه یکی از المان‌های اصلی مرتبط با صنعت املاک است و در اولین دیدار پیام را منتقل می‌کند.
کارت ویزیت به طرح کلید:‌ کلید یکی از المان‌های اصلی مرتبط با صنعت املاک است و در اولین دیدار پیام را منتقل می‌کند.
کارت ویزیت به طرح کلید:‌ کلید یکی از المان‌های اصلی مرتبط با صنعت املاک است و در اولین دیدار پیام را منتقل می‌کند.
کارت ویزیت به طرح کلید:‌ کلید یکی از المان‌های اصلی مرتبط با صنعت املاک است و در اولین دیدار پیام را منتقل می‌کند.
کارت ویزیت به طرح کلید:‌ کلید یکی از المان‌های اصلی مرتبط با صنعت املاک است و در اولین دیدار پیام را منتقل می‌کند.
کارت ویزیت ساده املاک
کارت ویزیت املاک به همراه تصویر بنیانگذار

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین