صرف وقت برای تولید محتوا در مورد درختان اصلا اتلاف وقت نیست. انواع محتوایی که در مورد درختان منتشر می شود معمولا آرامش بخش و الهام بخش است. طراحی پست اینستا برای روز درختکاری با تصاویر شگفت انگیز نیاز به متن های فوق العاده ای نیز دارد. چه به دنبال یک قالب آماده و ساده برای  پست اینستاگرام خود باشید یا یک ابزاری که برای ساخت پستی الهام بخش در زمینه درختکاری به شما کمک کند، نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو بهترین انتخاب شما خواهد بود.
در این نرم افزار مجموعه ای از بهترین قالب های آماده برای روز درختکاری وجود دارد که شامل بهترین تصاویر مربوط به درختان و طرح های مناسب برای پست اینستاگرام است. شما می توانید براساس سلایق فالوورهای خود بهترین تصاویر یا پست ها را از این برنامه آنلاین تحت وب انتخاب و ویرایش کنید.

راهنمای طراحی پست اینستا در روز درختکاری

برای طراحی پست اینستاگرام شما نیاز به تصاویر جذاب و متن های گیرا دارید. گرفتن تصاویر زیبا از درختان کار چندان سختی نیست. فقط کافی است در هر سفری که می روید، شروع به عکاسی در فضای باز کنید و از درختان مختلفی که در طبیعت اطرافتان میبینید عکس بگیرید. 
اگر هر بار که به مسافرت می روید چند دقیقه از زمان سفر را صرف عکاسی از درختان کنید، پس از چند ماه متوجه می شوید که تعداد زیادی عکس جذاب دارید که می تواند در طراحی پست اینستا برای روز درختکاری از آن استفاده کنید.

طراحی پست اینستا برای روز درختکاری

در کتابخانه نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو نیز مجموعه ای تصاویر مربوط به درختان از طبیعت ایران و جهان قرار گرفته که می توانید برای طراحی پست های خود از آنها نیز استفاده کنید.
در این نرم افزار، قالب های آماده متعددی با مضمون طبیعت نیز داریم که در آنها تصاویری از جمله خورشید، آبشارها ، غروب، جنگل، رودخانه، دریاچه، کوه، دریا، آفتاب و طلوع خورشید دیده می شود.
شما می توانید هر یک از این قالب های آماده را انتخاب کرده و به سلیقه خود برای طراحی پست اینستا برای روز درختکاری با ابزارهای رایگان این برنامه آنلاین و رایگان، ویرایش و سفارشی سازی کنید.

تاریخچه روز درختکاری در جهان

تاریخ روز درختکاری اولین بار در سال 1872 توسط شخصی به نام استرلینگ مورتون در نبراسکا آمریکا روز 10 آوریل برگزار شد. گفته می شود در آن روز بیش از یک میلیون اصله درخت کاشته شد اما پس از مدتی این تاریخ به آخرین جمعه آوریل تغییر پیدا کرد.
امروزه اکثر کشورهای جهان به درختان احترام می گذارند و در این روز درخت و نهال می کارند. البته تاریخچه این روز با توجه به آب و هوای هر کشور متفاوت است و اکثراً سعی می کنند در یک روز از سال که درخت توانایی رشد را داشته باشد، روز درختکاری را برگزار کنند. از جمله کشورهایی مانند آلمان، مصر، پاکستان، مکزیک می توان به این نکته اشاره کرد که روز کاشت در روزهای 5 آوریل، 26 آوریل و 18 مرداد و پنجشنبه دوم تیرماه است.
اگر می خواهید برای پیج اینستاگرام خود پست روز درختکاری طراحی کنید، می توانید از این اطلاعات استفاده کرده و متن های جالبی بنویسید که برای فالوورهایتان جذاب باشد.

روز درختکاری در ایران

بسیاری از مورخان روز درختکاری را متعلق به زرتشت پیامبر ایرانی می دانند و برخی از نوشته های دیگر حاکی از آن است که داریوش و کوروش در این روز که با جشن مردم همراه بود شرکت کرده و درخت می کاشتند.
روز درختکاری در ایران دارای پیشینه ای از منافع ملی و سنت های تاریخی است، تاریخ نشان می دهد که ایرانیان باستان جشن های خاصی داشتند، در این جشن ها به کاشت درخت و احترام به خاک و کشاورزی می پرداختند.
در کشور ما، درختکاری در ۱۵ اسفند برگزار می شود و مردم در پارک ها، جنگل ها و سراسر شهر اقدام به کاشت نهال های جوان می کنند. ایرانیان هر ساله در روز درختکاری به استقبال سال نو می‌روند و در واقع با این کار نمادین بهار را زنده می‌کنند. در این روز در مقابل اکثر پارک ها و فضای سبز و سایر نقاط شهر به شما نهال رایگان داده می شود تا روز درختکاری را جشن بگیرید.
اگر شما هم به محیط زیست تان اهمیت می دهید می توانید با استفاده از قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو یک پست انگیزه بخش برای روز درختکاری طراحی کرده و دیگران را تشویق به کاشت درخت در این روز کنید.

طراحی پست اینستا برای روز درختکاری

متن مناسب طراحی پست اینستاگرام برای روز درختکاری

اگر به دنبال یک متن مناسب هستید که در طراحی پست اینستاگرام به کار ببرید و دیگران را تشویق به درختکاری کنید، می توانید از چند جمله زیر الهام بگیرید. کاشت درخت وظیفه مهمی است که برای آیندگان به جا می ماند، بنابراین می توانید برای تشویق به کاشت درخت درباره اثرات بلندمدت آن توضیح بدهید و پس از نوشتن یک متن مناسبگ، عکسی را به پست اینستاگرام خود اضافه کنید.
بیایید چند نمونه متن مناسب برای طراحی پست اینستا روز درختکاری را با هم مرور کنیم:
"کسی که درختی می کارد، امیدی می کارد." - لوسی لارکوم
بهترین زمان برای کاشت درخت بیست سال پیش بود. اما زمان اکنون برای بیست سال آینده دیر نیست.» - ضرب المثل چینی
"معنای واقعی زندگی کاشتن درختانی است که انتظار نشستن زیر سایه آنها را ندارید." - نلسون هندرسون
"یکی امروز زیر سایه نشسته است، زیرا کسی مدتها پیش درختی کاشته است." - وارن بافت
«تا هر روز بی‌وقفه بر ساحل دریا راه بروم، تا روحم بر شاخه‌های درختانی که کاشته‌ام آرام گیرد، تا زیر سایه چناری شاداب شوم.» – کتیبه مقبره مصری
«درختان باستانی گرانبها هستند. چیز دیگری روی زمین وجود ندارد که میزبان چنین غنایی از حیات در یک موجود زنده باشد.» - سر دیوید آتنبرو
« خلق کردن، مختص خدا و شاعران است، اما برای کاشت یک درخت، نه باید خدا بود و نه شاعر. فقط کافی است یک بیل داشته باشید.» - آلدو لئوپولد

متن های تاثیر گذار برای طراحی پست روز درختکاری در اینستاگرام

در ادامه بهترین متن های اینستاگرامی که برای طراحی پست روز درختکاری شما مناسب هستند را مرور می کنیم. فالوورهای شما این متن ها را دوست خواهند داشت!
درختان دوستان من هستند. با آنها آرام می شوم و روحم را تازه می کنم.
اگر دنبالم می گردی، در بین طبیعت وحشی پیدایم کن. من در میان درختان بلند بیشتر احساس زنده بودن می کنم.
به بزرگی درختان، رویاپردازی کنید. 
مکان دلخواه من جایی است که توسط درختان احاطه شده باشم.

نقل قول های کوتاه مناسب طراحی پست اینستا برای روز درختکاری 

ما اینترنت را جست‌وجو کردیم و چند نقل قول‌ کوتاه شگفت‌انگیز را که می توانید برای طراحی پست اینستاگرام روز درختکاری استفاده کنید، پیدا کردیم. بنابراین، اگر به دنبال کپشن یا متن پست اینستاگرام در مورد درخت و درختکاری هستید،  لیست کامل نقل قول های زیر را بررسی کنید .
"وقتی درختان مرتفع سقوط می کنند، صخره های روی تپه های دور می لرزند" - مایا آنجلو
"اگر من یک درخت بودم، دلیلی برای دوست داشتن یک انسان نداشتم." - مگی استیفواتر
"درختان پناهگاه ما هستند." - هرمان هسه
"باشد چون درخت و عاشقان سایه درخت. سایه گر چه دور افتد بایدش آن جا شدن» - مولانا
"درختان مجزا، اگر کنار هم رشد کنند، قوی تر می شوند." - وینستون چرچیل
"طوفان باعث می شود درختان ریشه های عمیق تری داشته باشند." - دالی پارتون
"زندگی بدون عشق مانند درختی بدون شکوفه و میوه است." – کاهیل جبران
مثل درخت قوی و استوار باش

کپشن های کوتاه مناسب برای پست اینستاگرام روز درختکاری

اگر به دنبال لیستی از کپشن های کوتاه اینستاگرام برای روز درختکاری هستید، این فهرست بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهد.
کپشن هایی که مناسب طراحی پست اینستا برای روز درختکاری هستند حتما لازم نیست طولانی و خسته کننده باشند. گاهی اوقات کوتاه و دقیق بودن کپشن درباره درختان بهترین کارایی را دارد.
درختان شعرهایی هستند که زمین بر آسمان می سراید. - خلیل جبران
"من در میان درختان بلند بیشتر زنده ام."
"تمام خرد ما در درختان ذخیره شده است." – سانتوش کلوار
"درخت صمیمی ترین ارتباط ما با طبیعت است." - جورج ناکاشیما
"درختان به روح انسانها آرامش می دهند." - نورا والن

 

طراحی پست اینستا برای روز درختکاری

 

کپشن های جالب درباره درختان برای طراحی پست اینستا

گاهی اوقات وقتی به دنبال متنی درباره درخت و درختکاری می‌گردید، نوشته های جالب و خنده دار توجه شما را جلب می کند. بیایید بهترین کپشن های جالب و خنده دار برای اینستاگرام را نیز با هم مرور کنیم. 
درختان را زمانی که برگ هایشان می ریزد دوست داشته باشید و آنها را تشویق کنید تا سال آینده دوباره تلاش کنند. - چاد سوگ
"درختان همیشه به جای دوستان مایه آرامش هستند." - دیوید میچل
"اگر درختی در جنگل بیفتد و کسی نباشد که صدایش را بشنود، آیا فقط در آنجا دراز می کشد و می پوسد؟" - چاک پالانیوک

متن مناسب طراحی پست اینستا برای روز درختکاری

ممکن است به دنبال عنوانی برای قرار دادن روی یک عکس و طراحی پست اینستا برای روز درختکاری باشید. در ادامه لیستی از بهترین متن ها که می‌توانید آنها را با تصاویر زیبا ترکیب کنید تا پست های جذاب بسازید، می خوانیم:
دراز کشیدن زیر درخت مورد علاقه ام، تماشای زیبایی های اطرافم، من را در جایی که درختان بلند هستند پیدا کن
درختانی که تا افق امتداد دارند، قاب تصویر من شده اند
درختان شعرهایی هستند که زمین بر آسمان می سراید. – خلیل جبران
"کسی که فکر می کند برگ های ریخته شده مرده اند، هرگز رقص آنها را در یک روز طوفانی تماشا نکرده است." – شیره تامیر
«دیگر هرگز نگویید هیچ چیز زیبایی در دنیا وجود ندارد. همیشه یک درخت وجود دارد که شما را با لرزش یک برگش شگفت زده کند.» - آلبرت شوایتزر
"وقتی ریشه ها عمیق باشد، دلیلی برای ترس از باد وجود ندارد."
"در هرج و مرج، آرامش خواهید یافت، زیرا خورشید هنوز از میان درختان می درخشد." - کیتی لی
مانند درخت سر قدم ساز، زیرا که ره تو زیر و بالاست، شاخ ار چه نظر به بیخ دارد، کان قوت مغز او هم از پاست -مولانا
بشکفت درخت در زمستان، در بهمن میوه‌ها پزیده‌ست، گویی که خدای عالمی نو، در عالم کهنه آفریده‌ست -مولانا

متن های الهام‌بخش یا تفکر برانگیز درباره درختان

ممکن است به دنبال شرحی در مورد درختان باشید که الهام بخش مخاطبان تان یا برانگیزاننده باشد. هر یک از این نقل قول ها باعث می شود مخاطبین تان لحظه ای درنگ کنند و به طبیعت بیندیشند.
"روشن ترین راه برای ورود به کائنات از طریق یک بیابان جنگلی است." - جان مویر
"درختی که اشک شوق در چشم من می نشاند، در چشم دیگران فقط یک چوب سبز است که سد راهشان شده" - ویلیام بلیک
"در جنگلی با صد هزار درخت، هیچ دو برگی شبیه هم نیستند و هیچ دو سفری در یک مسیر مشابه قرار ندارند.» - پائولو کوئیلو
«به درخت‌ها گوش کن که در باد تاب می‌خورند. برگ هایشان راز می گوید. پوست شان همچنان که روی تنه رشد می کند آهنگ روزهای قدیم را می خواند. و ريشه آنها زندگی می بخشد. زبانشان بسته است اما حرکاتشان گویا است.» – وریا نظریان
"وقتی درختان می سوزند، بوی دل شکستگی را در هوا به جا می گذارند." - جودی توماس
" ماهیت واقعی هر درخت سبز بسیار با شکوه تر از هر چیزی است که از طلا و نقره ساخته شده باشد." - مارتین لوتر
"همه درختان، برگ های خود را از دست می دهند اما هیچ یک از آنها نگران از دست دادنشان نیست." - دونالد میلر

چطور بهترین پست های اینستاگرام را برای روز درختکاری طراحی کنیم؟

اکنون شما لیستی از بهترین کپشن ها و متن های مربوط به درخت و درختکاری را دارید که می توانید از آنها برای ساخت پست اینستا الهام بگیرید. اما نوشتن متن برای طراحی پست کافی نیست ما علاوه بر متن های فوق العاده، قالب های آماده برنامه طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو را به شما معرفی می کنیم که می توانید از طرح ها و چیدمان آنها برای ساخت پست های متنوع و جذاب استفاده کنید.

طراحی پست اینستا برای روز درختکاری

همین امروز در اپلیکیشن طراحی پست اینستا دومینگو به رایگان ثبت نام کنید و طراحی خود را شروع نمایید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین