تبلیغات بنری که به عنوان یکی از موثرترین روش های تبلیغات مجازی نیز شناخته می شود، نوعی تبلیغات آنلاین است که در یک سایت یا شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام یا ایتا منتشر می شود. تبلیغات آنلاین مانند پست و استوری اینستا را می توان با قالب پست اینستاگرام آماده که در سایت طراحی بنر رایگان صدها نمونه از آن موجود است، ساخت. 
بنر تبلیغاتی که در یک صفحه وب یا شبکه اجتماعی منتشر می شود به همه کاربران آن پلتفرم نشان داده می شود. بنر تبلیغاتی مجازی با هدف قرار دادن مخاطبان آنلاین مناسب و ترغیب کاربران به کلیک بر روی آنها به ایجاد فروش یا هدایت ترافیک به سایت عمل می کند.
تبلیغات بنری در سایت‌های پر بازدید یا پیج اینفلوئنسرها قرار می‌گیرند تا بهترین شانس را برای ایجاد کلیک، بازدید، سرنخ یا خرید محصول با توجه به اهداف شما به آن‌ها بدهد. به احتمال زیاد خودتان هم در معرض تبلیغات بنری قرار گرفته اید و حتی ممکن است روی چند نمونه بنر تبلیغاتی کلیک کرده باشید. بیایید به این نکته فکر کنیم که آن بنرها چه ویژگی داشته اند که شما را ترغیب به کلیک کرده اند؟ تبلیغات بنری باید پر جنب و جوش و چشم نواز باشند و برای کاربران مختلف جذاب باشند تا حداکثر تأثیر را داشته باشند، بنابراین استفاده از سایت طراحی بنر رایگان با قالب پست اینستاگرام، نکته کلیدی است.

 

مزایای طراحی و دانلود قالب پست اینستاگرام آماده با بنر ساز آنلاین

 

مزایای استفاده از قالب پست اینستاگرام برای طراحی بنر تبلیغاتی 

استفاده از قالب پست اینستاگرام در سایت ساخت پوستر رایگان برای مدیریت کمپین تبلیغاتی شما مزایای زیادی دارد. استفاده از قالب های آماده با ویژگی های حرفه ای به تیم های بازاریابی و صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا تبلیغات بنر خود را به سادگی مدیریت کنند.
علاوه بر این، سایت طراحی بنر دومینگو، به شما امکان می دهد: 

تبلیغات بنری را سریعتر طراحی کنید

سایت طراحی پوستر، نرم افزار تحت وب است که در طراحی تبلیغات چشمگیر هم برای طراحان با تجربه و هم برای کسانی که به تازگی ساخت پست و استوری تبلیغاتی را شروع کرده اند، کاربرد دارد. این برنامه های بنر ساز حرفه ای معمولاً کتابخانه‌های گسترده‌ای از قالب‌های بنر تبلیغاتی دارند که به صورت حرفه ای طراحی شده‌اند. با استفاده از این قالب های بنر آماده می توانید در کمتر از چند دقیقه تبلیغات جذاب و موثری برای پلتفرم های مختلف مثل اینستاگرام، تلگرام یا ایتا ایجاد کنید.

تبلیغات پویا بسازید

تبلیغات پویا به معنی استفاده از محتوای متحرک در تبلیغات بنری است که می تواند پیام مناسب را در زمان مناسب به مخاطب منتقل کنند. محتوای پویا می تواند شامل یک ویدئوی تبلیغاتی، اسلاید شو از تصاویر یا استیکرهای متحرک و گیف باشد که به تبلیغات اجازه می‌دهد با خلق و خوی مخاطب هدف مطابقت داشته باشد و احتمال کلیک روی کال تو اکشن را افزایش می‌دهد.

تبلیغات فید را در کوتاهترین زمان ممکن طراحی کنید

تبلیغات فید یا تبلیغات پست اینستاگرام به بازاریابان این قابلیت را می دهد که محصولات و خدمات یک کسب و کار را به مخاطبین معرفی کنند. 
زمانیکه از قالب پست اینستاگرام در سایت طراحی آنلاین دومینگو استفاده می کنید، امکان طراحی بنر در کوتاهترین زمان ممکن برای شما وجود دارد.
چند نمونه از بنر های تبلیغاتی که در قالب پست اینستاگرام در سایت دومینگو موجودند را در ادامه معرفی می کنیم:

قالب پست اینستاگرام برای فروش

مزایای طراحی و دانلود قالب پست اینستاگرام آماده با بنر ساز آنلاین

قالب پست اینستا برای فروشگاه

مزایای طراحی و دانلود قالب پست اینستاگرام آماده با بنر ساز آنلاین

قالب پست اینستا برای رستوران

مزایای طراحی و دانلود قالب پست اینستاگرام آماده با بنر ساز آنلاین

قالب پست اینستاگرام برای تولد

مزایای طراحی و دانلود قالب پست اینستاگرام آماده با بنر ساز آنلاین

تبلیغات هدفمند بسازید

دانستن اینکه کجا بهترین تبلیغات خود را قرار دهید می تواند مشکل باشد. شما می‌خواهید مشتری ایده‌آل خود را هدف قرار دهید، اما یافتن بهترین پلتفرم برای قرار دادن بنر تبلیغاتی چیزی نیست که بتوانید در یک لحظه آن را شناسایی کنید. 
انتخاب یک پلتفرم تبلیغاتی که در بازاریابی و تقویت جایگاه برند شما موثر باشد، باید با بررسی کاربران شبکه های اجتماعی موجود مانند اینستاگرام، تلگرام و ایتا، انجام گیرد.
راه های زیادی برای هدف قرار دادن مخاطب در این پلتفرم ها وجود دارد، از جمله سن، جنسیت، سابقه جستجو و رفتار آنلاین آنها در گذشته.
اگر نمی دانید تبلیغ در کدام پلتفرم برای شما مناسب تر است بد نیست به تبلیغات برندهای رقیب تان نگاهی بیندازید و ببینید برندهای موفق در کدام پلتفرم تبلیغ می کنند.

برای هدف گذاری مجدد تبلیغات از قالب پست اینستاگرام استفاده کنید

همه می دانند که بعید است، اولین بازدید از بنر به فروش تبدیل شود. در واقع تعداد قابل توجهی از کاربران باید روی بنر تبلیغاتی کلیک کنند، تا یکی از آنها  خرید خود را از سایت شما انجام دهد. بنر تبلیغاتی می‌تواند به هدف‌گیری مجدد مخاطبین شما کند.
با استفاده از قالب پست‌ اینستاگرام آماده می توانید بنر هایی مطابق با رفتارها و انتخاب‌های کاربر بسازید و یک تبلیغ قانع‌کننده ایجاد کنید که علاقه آنها را نسبت به خرید محصولات شما بیشتر کند. 
 شما می توانید به ساخت و انتشار بنر تبلیغاتی تا زمانی که نتیجه مورد نظرتان را بگیرید ادامه دهید. بنرها همیشه قابل مشاهده و جذاب خواهند بود.

به افزایش کلیک، سرنخ و فروش کمک می کند

هیچ کسب و کاری دوست ندارد هزینه زیادی برای تبلیغاتی که عملکرد ضعیفی دارد بپردازد. یک سایت ساخت پوستر جامع با ارائه قالبهای آمادا به شما کمک می کند تبلیغات تان را درست در جایی که باید باشد در زمان مناسب منتشر کنید. این نوع تبلیغات نتایج اثبات شده و بازاریابی هدفمند را تضمین می کند. قرار دادن تبلیغات پویا مستلزم آن است که ویدیو یا اسلاید شو به محتوای خود اضافه کنید. اما بنر موفق لزوما بنری متحرک نیست تا زمانیکه مطمئن باشید بنر شما دقیقاً آنچه را که کاربران باید ببینند به آنها نشان می دهد، بنر شما نتیجه خوبی خواهد داشت و مخاطبین روی آن کلیک می کنند.
اگر می خواهید حدس و گمان را از تبلیغات هدفمند خود حذف کنید، بنر ساز آنلاین می تواند به شما این قدرت را بدهد که نه تنها به راحتی پست و استوری تبلیغاتی با کارایی بالا ایجاد کنید، بلکه تبلیغات خود را به کلیک ها، سرنخ ها یا فروش تبدیل کنید.

موجب بهبود تجربه کاربری می شود

کاربران از تبلیغات بیش از حد مزاحم که برای آنها بی ربط است اصلا خوششان نمی آید. شاید خودتان هم بتوانید آخرین باری که یک پست اینستا تبلیغاتی دیدید و فکر کردید که چقدر بی ربط است، فکر کنید. هدف قرار گرفتن برای چیزهایی که به آنها علاقه ای ندارید، خسته کننده است. زمانیکه شروع به ساخت بنر تبلیغاتی می کنید باید سعی کنید آن را سرگرم کننده و جذاب طراحی کنید تا برای هر مخاطبی چشمنواز باشد.
تجربه کاربری بهتر به این معنی است که هر کسی تبلیغات شما را می‌بینند از تجربه‌ای مناسب بهره می‌برند و تصاویر یا متنی به آنها نشان داده می شود که فکر می‌کنند برایشان مفید است. اما چطور باید چنین بنری طراحی کنید؟
قالب پست‌ اینستاگرام تبلیغاتی در بنرساز آنلاین دومینگو به شما کمک می کند.
این قالب ها بر اساس انواع محصولاتی که تبلیغ می‌کنند، با توجه به انچه که مخاطبین آن محصولات قبلا به آن علاقه نشان داده اند، طراحی شده اند. 

مزایای استفاده از بنر ساز آنلاین دومینگو

در دنیای دیجیتال امروزی، بنر تبلیغاتی معمولا اولین برداشتی است که بازدیدکنندگان از یک کسب و کار یا سازمان دارند. بنابراین، داشتن بنری که به طور دقیق تصویر و ارزش های برند را نشان دهد، بسیار مهم است. با این حال، ایجاد یک بنر چشم نواز و موثر می تواند یک کار وقت گیر و چالش برانگیز باشد، به خصوص برای کسانی که تجربه طراحی ندارند. اینجاست که یک بنر ساز به کارتان می آید. بیایید با مزایای استفاده از بنر ساز آنلاین  دومینگو آشنا شویم.

قالب پست اینستاگرام آماده باعث صرفه جویی در زمان و انرژی می شود

طراحی بنر از ابتدا می تواند فرآیندی زمان بر و چالش برانگیز باشد، به خصوص برای کسانی که تجربه کافی در طراحی گرافیک ندارند. بنر ساز دومینگو می تواند با ارائه قالب پست اینستاگرام از پیش ساخته شده که می تواند با تصاویر، متن و طرح رنگ برند سفارشی شود، در زمان و انرژی شما صرفه جویی کند. این قالب ها به گونه ای طراحی شده اند که از نظر بصری جذاب و موثر باشند، به این معنی که صاحب هر کسب و کاری می تواند تنها در چند دقیقه یک بنر حرفه ای داشته باشد.
چند نمونه از بنر های تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف را که به صورت قالب پست اینستاگرام آماده طراحی شده اند با هم میبینیم:

قالب فروش ویژه در بلک فرایدی

مزایای طراحی و دانلود قالب پست اینستاگرام آماده با بنر ساز آنلاین

قالب پست اینستاگرام برای تبلیغ تعمیر ماشین

مزایای طراحی و دانلود قالب پست اینستاگرام آماده با بنر ساز آنلاین

طراحی با قالب پست اینستاگرام آماده در بنر ساز آنلاین مقرون به صرفه است

استخدام یک طراح حرفه ای برای ساخت یک بنر می تواند گران باشد، به خصوص برای کسب و کارهای کوچک یا استارت آپ ها. سایت طراحی پوستر دومینگو یک جایگزین مقرون به صرفه است که می تواند امکان ساخت بنرهای باکیفیت را با کمترین هزینه به شما دهد. با نرم افزار ساخت بنر دومینگو، هیچ هزینه ای برای طراحی نمی پردازید و می توانید هر چند بار که نیاز است بنر خود را بدون متحمل شدن هزینه اضافی ویرایش کرده و تغییر دهید.

امکان ویرایش و سفارشی سازی قالب پست اینستاگرام تبلیغاتی در بنر ساز آنلاین وجود دارد

بنر ساز دومینگو قالب های مختلفی را ارائه می دهد که می توانند متناسب با نیازهای برند شما سفارشی شوند. این سفارشی‌سازی می‌تواند شامل اضافه کردن متن، تصاویر، لوگو و تغییر طرح رنگ باشد. با انجام این تنظیمات، به راحتی می تواند مطمئن باشید که قالب پست اینستاگرام به طور دقیق تصویر و ارزش های نام تجاری شما را نشان می دهد. علاوه بر این، در سایت طراحی بنر دومینگو طیف وسیعی از ابزار های طراحی برای ویرایش سبک فونت، اندازه و مکان وجود دارد که به شما اجازه می دهد یک بنر منحصر به فرد و موثر ایجاد کنید.

می توان بنرهایی با ظاهری حرفه ای تولید کرد

یک بنر با طراحی خوب می تواند تاثیر قابل توجهی بر بازدیدکنندگان اینستاگرام بگذارد. بنر ساز دومینگو قالب های پست اینستاگرام از پیش طراحی شده ای را ارائه می دهد که از نظر بصری جذاب و در جلب توجه بازدید کننده موثر هستند. این قالب ها توسط طراحان حرفه ای طراحی شده اند تا اطمینان حاصل شود که جذابیت بصری بنر به خطر نمی افتد. علاوه بر این، در سایت دومینگو امکان ویرایش تمام عناصر قالب های آماده وجود دارد پس می توانید از خلاقیت خود نیز برای جلوه دادن به بنرتان کمک بگیرید.

امکان اصلاح سریع و آسان قالب پست اینستاگرام وجود دارد

بنر ساز آنلاین دومینگو به صاحبان کسب و کارها اجازه می دهد تا تغییرات سریع و آسانی را در قالب پست اینستاگرام انجام دهند. این قالب های آماده پست و استوری اینستا به ویژه هنگام معرفی یا تبلیغ یک محصول یا تبلیغات در مناسبت های مختلف مفید است، زیرا مدیر هر کسب و کاری می تواند چند نمونه بنر تبلیغاتی را مشاهده کند و طراحی و محتوای بنر را در صورت نیاز تغییر دهد.
اگر برای شروع کار با بنر ساز آنلاین دومینگو آماده اید، روی این لینک کلیک کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین