هنگامی که یک کسب و کار کوچک یا فروشگاه آنلاین راه اندازی می کنید، اولین قدم مهم برای رسیدن به موفقیت، تبلیغات است. چندین روش مختلف برای جذب این بازدیدکنندگان به سایت شما وجود دارد و این روزها، برخی از بهترین تکنیک های تبلیغاتی شامل ایجاد یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی است. در واقع، یکی از بهترین روش های بازاریابی، طراحی قالب اینستاگرام برای پست و استوری تبلیغاتی است.
بازاریابی و تبلیغات در اینستا روش موثری برای جذب بازدیدکنندگانی است که به مشتریان وفادار تبدیل می شوند. به گفته کارشناسان بازاریابی، کسب و کارهایی که با طراحی قالب اینستاگرام از طریق پست و استوری تبلیغات می کنند، ۲.۳ برابر بازدیدکنندگان بیشتری را جذب وب‌سایت‌های خود می کنند.
اینستاگرام با بیش از 140 میلیون کاربر، یکی از پلتفرم های شبکه اجتماعی است که همچنان قلب شرکت ها و مشتریان را در سراسر جهان تسخیر می کند. این پلتفرم پر جنب و جوش برای ایجاد آگاهی از برند و به عنوان یک ابزار بازاریابی تقریباً بی رقیب است.
برای استفاده از استراتژی بازاریابی در اینستاگرام، باید محتوای بصری جذابی منتشر کنید که مخاطبان با آن تعامل برقرار کنند. در این مقاله، با دنیای شگفت‌انگیز طراحی قالب‌ اینستاگرام آماده برای پست و استوری اینستا آشنا می شوید و چند نمونه‌ قالب پست اینستاگرام را که برای اهداف مختلف در برنامه ساخت پست و استوری دومینگو طراحی شده، می بینید. شما می‌توانید از آنها استفاده کرده و به دلخواه خود سفارشی کنید تا مخاطبان تان را کاملا شگفت‌زده کنید.

 

طراحی قالب اینستاگرام برای پست و استوری تبلیغاتی

 

قالب پست اینستاگرام چیست؟

قالب پست اینستاگرام، طرح های از پیش ساخته شده ای هستند که قابل ویرایش و سفارشی سازی می باشند. طراحی قالب اینستاگرام یک ابزار عالی برای بازاریابی در این پلتفرم است زیرا استفاده از آنها آسان است، بسیار حرفه ای به نظر می رسند و می توان از روی دسکتاپ یا گوشی موبایل به آنها دسترسی داشت.
در واقع، برای ساخت پست اینستاگرام جذاب و خیره کننده، حتی لازم نیست یک طراح با تجربه باشید. بسیاری از برندها اگر منابع لازم برای طراحی قالب اینستاگرام خود را نداشته باشند، به استفاده از قالب‌ آماده پست اینستاگرام در برنامه‌های طراحی آنلاین مثل دومینگو روی می‌آورند.

نمونه طراحی قالب اینستاگرام

طراحی قالب اینستاگرام برای پست و استوری تبلیغاتی

چرا باید از طراحی قالب اینستاگرام استفاده کنید؟

طراحی قالب اینستاگرام یک کار هنری است که نیاز به آشنایی با اصول طراحی گرافیک و نرم افزارهای تخصصی دارد. اگر قالب پست اینستاگرام به درستی طراحی شده باشد، تعامل با فالوورها را راحت می کند. این کار با ایجاد ترکیبی عالی از محتوای بصری جذاب و محتوای متنی انجام می شود، اما زمانیکه طراحی پست اینستاگرام را با قالب های آماده تکمیل می کنید می توانید هویت برندتان را در تمام پست های خود ثابت نگه دارید. 
بنابراین، اگر طراح حرفه ای نیستید، استفاده از طراحی قالب اینستاگرام آماده به شما این امکان را می دهد که به راحتی پست های جذاب و حرفه ای بسازید. هرچه بیشتر مخاطبان را با تصاویر زیبا مجذوب کنید، شانس بیشتری برای لایک کردن پست ها، فالو کردن فید و بازدید از لینک وب سایت تان خواهید داشت.
دلیل دیگر استفاده از قالب پست اینستاگرام، حفظ ظاهر یکسان  و ثابت است که یکی از جنبه های کلیدی برای برندسازی است. استفاده از رنگ برند، نوع فونت یا قاب مشابه در تمام پست ها با طراحی قالب اینستاگرام امکان پذیر است. در نتیجه، برای استفاده مکرر از این ویژگی‌های متمایز که باعث بهبود حضور شما در این شبکه اجتماعی، نیازی به صرف وقت زیادی ندارید. فقط با یک بار طراحی قالب پست اینستا می توانید بینهایت پست جدید طراحی کنید که در آنها فقط تصویر و متن را تغییر بدهید. این کار به شناخت برند و کمک به مخاطبان برای برقراری ارتباط با محتوای اینستاگرام شما کمک می کند.
با رعایت ابعاد پست اینستاگرام می‌توانید تغییرات هیجان‌انگیزی در پست‌های فید، پست های تبلیغاتی یا کروسل ایجاد کنید و در عین حال نظم و انسجام اکانت خود را حفظ کنید. با توجه به این نکته، زمانی که چندین نفر حساب کاربری اینستاگرام شما را مدیریت می کنند، قالب آماده پست اینستاگرام، شناسایی سبک برند شما را برای همه کاربران آسان می کند.

11 قالب پست اینستاگرام آماده

قالب های آماده پست اینستاگرام در دومینگو مرتبا به روز می‌شوند تا از آخرین ترندها در انها استفاده شود. طراحی این قالب‌ های اینستاگرام توسط طراحان حرفه‌ای انجام گرفته و برای مطابقت با نیازهای کسب و کار شما قابل ویرایش هستند.
بیایید چند نمونه از این قالب پست اینستاگرام اماده را با هم ببینیم:

01.  طراحی قالب اینستاگرام فروش

اگر کسب و کار شما، یک فروشگاه آنلاین است ، باید برنامه فروش تان را در طول سال سازماندهی کنید. یک قالب چشم نواز مانند نمونه زیر برای جلب توجه بازدیدکنندگان عالی است. تضاد شدید رنگ ها، تصاویر شیک و چینش منحصر به فرد متن به شما کمک می کند تا یک پست تبلیغاتی بسیار چشمگیر طراحی کنید.

نمونه قالب پست اینستاگرام برای فروش

طراحی قالب اینستاگرام برای پست و استوری تبلیغاتی

02. قالب اینستاگرام دانلود اپلیکیشن

این قالب اینستاگرام به شما امکان می دهد پست اینستا را طوری طراحی کنید که به فالوورهایتان یادآوری کند که اپلیکیشن شما را دانلود کنند. تصویر پس‌زمینه شخصی است که یک گوشی هوشمند در دست دارد، که روی فراخوانی برای اقدام پست تأکید می‌کند. به‌علاوه، شکلک‌های پراکنده در سراسر طراحی قالب اینستاگرام، حسی صمیمی و دوستانه دارد که به کاربران کمک می‌کند تا احساس کنند با برند شما ارتباط نزدیکی دارند.

نمونه طراحی قالب اینستاگرام تبلیغ اپلیکیشن موبایل

طراحی قالب اینستاگرام برای پست و استوری تبلیغاتی

03. قالب پست اینستاگرام محصول جدید

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک با یک حساب تجاری اینستاگرام ، مهم است که هنگام معرفی محصولات یا خدمات جدید، فالوورها را تشویق به خرید کنید. این قالب آماده نیاز به یک طراحی ویژه دارد تا به شما کمک کند محصول جدیدتان را معرفی کنید. این قالب فریاد می زند "یک محصول جدید در راه است!" با اضافه کردن کادرهای متنی برای معرفی محصولتان، سفارشی کردن این پست چند دقیقه بیشتر وقت شما را نمی گیرد. با طراحی قالب اینستاگرام معرفی محصول جدید نه تنها در زمان خود صرفه جویی می کنید بلکه به سرعت توجه مخاطب را جلب کرده و فروش تان را افزایش می دهید.
برای جلب توجه بیشتر، متن را با رنگ هایی که با طرح وب سایت شما مطابقت دارد برجسته کنید و از تصویری از محصول خود به عنوان پس زمینه استفاده کنید.

نمونه قالب پست اینستاگرام برای معرفی محصول جدید

طراحی قالب اینستاگرام برای پست و استوری تبلیغاتی

04. قالب اینستاگرام تخفیف مناسبتی

فرض کنید رویدادی در راه است که می‌خواهید به مناسبت آن محصولات خود را با تخفیفات ویژه تبلیغ کنید. چه راهی بهتر از ویرایش قالب پست اینستاگرام برای افزایش فروش خود در این مناسبت خاص سراغ دارید؟ طراحی قالب اینستاگرام دوستانه تا حد زیادی به شما کمک خواهد کرد تا یک پست سرگرم کننده و منحصر به فرد با تصاویر هوشمندانه بسازید که پیام شما را به وضوح به دنبال کنندگان منتقل می کند.
می توانید با قرار دادن لینک صفحه فرود در بیواینستاگرام و یک کال تواکشن مناسب در کپشن پست خود ترافیک را به وب سایتتان هدایت کنید.

نمونه قالب پست اینستاگرام تخفیف ویژه به مناسبت روز مادر

طراحی قالب اینستاگرام برای پست و استوری تبلیغاتی

05. قالب اینستاگرام شب یلدا

از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم تصویر محور است، یک تصویر باکیفیت و عالی باعث می‌شود تا کاربران اسکرول کردن را متوقف کنند تا نگاه دقیق‌تر به پست شما بیندازند. برای ساخت پست اینستاگرام مناسب برای شب یلدا می توانید یکی از قالب های آماده پست اینستا دومینگو را دانلود کرده و یک جمله یا نقل قول انگیزشی، به آن اضافه کنید. این نوع پست ها راهی فوق‌العاده برای به دست آوردن دنبال‌کنندگان جدید هستند .

نمونه قالب اینستاگرام برای تبریک شب یلدا

طراحی قالب اینستاگرام برای پست و استوری تبلیغاتی

06. طراحی قالب اینستاگرام آخرین فرصت خرید

طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی با فرصت محدود بسیار مفید است، در این پست ها باید یک پیام واضح را با تصاویر جذاب ترکیب کنید و به فالوورها نشان دهید که زمان محدودی برای استفاده از یک پیشنهاد ویژه دارند.
ایده های زیادی برای طراحی این نوع پست اینستا وجود دارد که برای برندسازی بیشتر می توانید از آنها استفاده کنید فراموش نکنید که لوگوی خود را نیز به قالب پست آماده اضافه کنید .

نمونه قالب اینستاگرام فروش ویژه در فرصت محدود

طراحی قالب اینستاگرام برای پست و استوری تبلیغاتی

07. طراحی قالب اینستاگرام نقل قول 

پست های نقل قول، روشی هوشمندانه برای جذب کاربران به فید اینستاگرام شما هستند. حوزه کاری شما هر چه باشد، می‌توانید از قالبی شبیه به این استفاده کنید تا به فالورهای خود اطلاعات کاربردی از زبان کارشناسان بدهید یا کلمات الهام‌بخش و انگیزشی را با آنها به اشتراک بگذارید.

نمونه قالب اینستاگرام نقل قول

طراحی قالب اینستاگرام برای پست و استوری تبلیغاتی

08. قالب اینستاگرام انگیزشی

پست های انگیزشی معمولا یک جمله آرام بخش یا امیدوار کننده را با یک طراحی ساده و مینیمالیستی به کاربر نمایش می دهند، جملاتی مثل، <به خدا توکل کن و ادامه بده> در کنار یک تصویر زیبا از طبیعت می تواند حال کاربران را خوب کند.
بسیاری از کسب و کارها می توانند از این قالب های آماده به صورت خلاقانه برای ساخت پست‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکار شما و کمک به کسب درآمد در اینستاگرام سازگار شود. فرض کنید شما یک مربی یوگا هستید - می توانید این قالب را با جایگزین کردن رنگین کمان با تصویری از حالت میانی یوگی و نوشتن "آرام باشید و یوگا انجام دهید" را در پایین سفارشی کنید.

نمونه قالب پست اینستاگرام انگیزشی

طراحی قالب اینستاگرام برای پست و استوری تبلیغاتی

09. قالب اینستاگرام رضایت مشتری

هیچ چیز به اندازه رضایت مشتریان وفادارتان به فالوورهای اینستاگرام نشان نمی دهد که چقدر برند معتبری هستید. یک قالب جسورانه که «لبخند رضایت مشتری» را نشان می دهد و یک جمله محاوره‌ای از زبان او برای انتقال احساس سپاسگزاری با لحنی صمیمی به آن اضافه شده، نمی تواند مشتریان را به سمت فروشگاه شما جلب کند. این قالب را می توانید با استفاده از یک تصویر پس‌زمینه که کاملاً نشان‌دهنده برند شما است، یا با تغییر رنگ و اضافه کردن لوگو برندتان، شخصی‌سازی کنید.

نمونه قالب اینستاگرام رضایت مشتری

طراحی قالب اینستاگرام برای پست و استوری تبلیغاتی

10. قالب اینستاگرام مسابقه یا قرعه کشی

پست های اینستاگرام با موضوع مشابقه یا قرعه کشی راهی عالی برای جذب فالوور هستند. بهتر است در این مست ها از هشتگ های پربازدید مثل #جایزه استفاده کنید، تا کاربران اینستاگرام که فالوور شما نیستند بتوانند محتوای شما را مشاهده کنند. برخی از هشتگ‌ها بیشتر از بقیه فالوور جذب می کنند مثلا # جایزه_میلیونی (با بیش از 1 میلیون پست تا به امروز) یک هشتگ محبوب است که می‌تواند تعامل با مخاطبین را افزایش دهد، به خصوص اگر از اینستاگرام برای تبلیغ محصول یا خدمات خود استفاده می‌کنید.

11. قالب اینستاگرامی چالش

همه ما به یک چالش هیجان انگیز گاه به گاه نیاز داریم تا یک تجربه دسته جمعی داشته باشیم و از آن لذت ببریم. یک پست "چالشی" به دنبال کنندگان شما می گوید که باید دقیقاً چه کاری را انجام دهند. یک نمونه طراحی قالب اینستاگرام با همین موضوع را در ادامه می بینید.
اگر از این قالب استفاده می کنید، عنوان هیجان انگیزی به آن اضافه کنید که مشارکت مخاطبان شما را تشویق می کند. سوالی مانند "شما برای تعطیلات آخر هفته چه می کنید؟" به کامنت ها و پاسخ هایی منجر می شود که تعامل با پست شما را افزایش می دهد.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با قالب های آماده دومینگو

•    به سایت دومینگو بروید و وارد حساب کاربری خودتان شوید.
•    از بین محتواهایی که می توانید تولید کنید که شامل
o    پست اینستاگرام 
o    استوری اینستاگرام 
o    کارت ویزیت
o    طراحی لوگو
o    بنر تبلیغاتی 
•    می شود روی محتوای مورد نظرتان کلیک کنید.
•    قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید یا از ابتدا شروع به طراحی کنید.
•    پس زمینه، متن و گرافیک را با ابزارهای رایگان سفارشی کنید.
•    پست یا استوری را ذخیره کنید تا در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
برای شروع آماده اید؟ کلیک کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین