اگر در حال راه اندازی یک سالن زیبایی هستید، باید به فکر تبلیغاتی باشید که شما را از رقبایتان متمایز کند و بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید! در این مقاله چند ایده بازاریابی و طراحی بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه را که باید از آنها در صدر لیست بازاریابی تان استفاده کنید تا پایگاه مشتری تان را افزایش دهید به اشتراک می گذاریم.

 

بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

 

1. بنر تبلیغاتی کسب و کار با پیشنهاد تخفیف

یکی از جذابترین روش های تبلیغاتی برای مشتریان، پیشنهاد تخفیف است. اکثر خانم ها وقتی آرایشگر یا مانیکوریستی را پیدا می کنند که از کار او راضی هستند، او را به همه دوستانشان توصیه می کنند. چرا به مشتریان تان پاداش کوچکی برای انجام این تبلیغات به صورت رایگان و ارسال مشتریان جدید به پیج اینستاگرام تان نمی دهید؟ مثلا یک بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه طراحی کنید و در آن بنویسید، «اگردوستت رو زیر این پست تگ کنی، ۱۵٪ تخفیف در مراجعه بعدی از ما میگیری."

2. ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام برای مشتریان وفاداری

بنرهای تبلیغاتی مخصوص مشتریان وفادار همیشه خوب است. اگر در طراحی بنر به مشتریان خود نشان دهید که نه تنها نظرات آنها را می شنوید بلکه مشتاقانه منتظر آنها هستید تا دوباره به آرایشگاه زنانه شما برگردند، مطمین باشید آنها نیز به این دعوت شما واکنش نشان می دهند! مثلا می توانید به ازای هر 10 بازدید، یک بار در کوتاهی مو تخفیف بدهید یا اگر مدت زیادی است که به شما مراجعه می کنند درصورتیکه قیمت خدمات تان افزایش یافت، با همان قیمت قبلی به آنها خدمات ارائه دهید. وفاداری مشتری برای هر کسب و کاری بسیار مهم است، اما سالن ها می توانند به راحتی روی آن سرمایه گذاری کنند.

3. در مناسبت های مختلف پوستر تبلیغاتی تخفیف ویژه طراحی کنید

اگر اهل تبلیغات برای مشتریان جدید یا وفادار نیستید، حتما باید مشتریان جدیدی را از طریق طراحی بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه در مناسبت های مختلف جذب کنید . اضافه کردن عکس و یک متن ساده تبریک به مناسبت روز زن همراه با یک تخفیف استثنائی در این روز می تواند خانم های زیادی را ترغیب کند که از خدمات شما استفاده کنند. مثلا می‌توانید به خانم هایی که یک جمله برای تبریک روز مادر زیر پست شما کامنت می گذارند، روی خدمات مانیکور و پدیکور ۱۰درصد تخفیف ارائه دهید.

نمونه بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه به مناسبت روز زن

بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

4. تبلیغات محلی را فراموش نکنید

تبلیغات محلی باید بهترین نوع بازاریابی برای آرایشگاه زنانه شما باشد. وقتی سالن شما در غرب تهران است، نمی توانید انتظار داشته باشید که مشتریانی از شرق تهران را جذب کنید! پس بهتر است خدمات تان را در محل سالن زیبایی تبلیغ کنید و هدف بازاریابی تان را مخاطبین هدف در نزدیک محل ارایشگاه تان قرار دهید .

5. طراحی بنر به صورت پست و استوری اینستاگرام را برای تبلیغات موبایل در نظر بگیرید

تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند بسیار سودمند باشد، به‌ویژه وقتی بنرهای تبلیغاتی را به صورت پست و استوری اینستاگرام منتشر می کنید می توانید مطمئن باشید که بسیاری از مشتریان، تبلیغات شما را روی گوشی موبایل شان مشاهده می کنند و ترغیب می شوند که از خدمات شما با تخفیف ویژه استفاده کنند.

6. آرایشگران متخصص خود را در بنر آنلاین معرفی کنید

بعضی از مشتریان، عاشق نشستن در سالن انتظار و آشنایی با خدمات شما در پیج اینستاگرام تان هستند. پس هر پستی که بتواند آنها را بیشتر با سالن زیبایی شما، آرایشگران متخصص و حرفه ای تان و تجهیزاتی که از آن استفاده می کنید، آشنا کند، می تواند برای جلب رضایت آنها مفید باشد! دیگر وقت آن رسیده که به جای قرار دادن مجله روی میز، سعی کنید عکس هایی از نمونه کارهای ارایشگران تان را در پست و استوری اینستا منتشر کنید، تا مشتریان تان با آنها سرگرم شوند!

7. از هشتگ ها برای جذب مخاطبین جدید به بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه استفاده کنید

من شما را نمی دانم، اما من از هشتگ های پربازدید بیشترین بهره را میبرم تا مخاطبین بیشتری را جذب پست و استوری اینستا کنم. شما می توانید تمام نمونه کارها یا بنر تبلیغاتی که مرتبط با یکی از خدمات شما مثل آرایش و گریم عروس هستند، از طریق یک هشتگ در دسترس مخاطبین قرادهید.
هشتگ هایی مثل #تخفیف_کوتاهی_مو نیز می تواند توجه افرادی را که به دنبال استفاده از تخفیف در آرایشگاه ها هستند، جلب کند.

8. تصاویری از سالن زیبایی خود را در پس زمینه بنر تبلیغاتی اینستاگرام قرار دهید

برای جلب توجه بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه می توانید تصاویری از سالن زیبایی خود را در پس زمینه قرار دهید. طراحی پست اینستاگرام با قالب های آماده دومینگو به این روش بسیار ساده است. فقط کافی است یکی از قالب های آماده پست اینستاگرام را انتخاب کنید، تصاویر خود را در نرم افزار آپلود کرده و در پس زمینه قرار دهید.

دانلود قالب آماده پست اینستاگرام برای آریشگاه زنانه

9. امکان رزرو آنلاین را با ساخت پوستر انلاین تبلیغ کنید

اینستاگرام یک پلتفرم واقعا گسترده است! بسیاری از مخاطبین وقتی به دنبال آرایشگاه های جدید می گردند، در اینستاگرام جستجو می کنند تا بتوانند آرایشگران مجرب و حرفه ای را پیدا کنند.
چون مخاطبین به راحتی می توانند نمونه کارهای زیادی را از آرایشگران در پیج اینستاگرام شان ببینند، به بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه که در این پلتفرم منتشر می شود، اهمیت بیشتری می دهند.
بنابراین، اگر سیستم رزرو آنلاین را در سایت خود فعال کنید و به مشتریان تان اطلاع دهید که می توانند به جای مراجعه حضوری و منتظر نشستن در سالن آرایشگاه وقت مناسبی را رزرو کنند و کارشان سریع و بدون معطلی انجام گیرد، حتما از این ویژگی در سایت شما استقبال خواهند کرد.

10. بنر تبلیغاتی ارایشگاه زنانه ویدیویی تهیه کنید

ساخت کلیپ آنلاین ممکن است زمانبر به نظر برسد، اما محتوای ویدئویی می‌تواند بهترین نوع تبلیغ برای آرایشگاه زنانه باشد.
اگر آرایشگران شما با روندهای جدید به روز هستند و دائماً گواهینامه های جدید دریافت می کنند، با یک مصاحبه صمیمانه می توانید تخصص آنها را به مشتریان تان نشان دهید. 
اگر از تجهیزات حرفه ای و به روز در سالن زیبایی خود استفاده می کنید می توانید با تهیه یک کلیپ کوتاه امکانات کامل آرایشگاه تان را برای مشتریان به نمایش بگذارید.
یکی دیگر از ایده های بسیار جذاب، مصاحبه با مشتریان تان است که رضایت خود را از کار شما بیان می کنند. با این کلیپ ویدیویی هم نمونه کارهای خود را به مشتریان جدید نشان می دهید و هم اعتبار برند خود را افزایش خواهید داد.

11. اطلاعیه یک رویداد در آرایشگاه زنانه را به عنوان ایده برای بنر تبلیغاتی به کار ببرید

بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه که در آن اطلاعیه ای برای افتتاح سالن زیبایی تان را اعلام می کنید می تواند سرگرم کننده ترین محتوای بازاریابی شما باشد! میزبانی یک جشن کوچک برای افتتاحیه، سالگرد تاسیس آرایشگاه یا حتی تولد یکی از آرایشگران، می تواند فرصتی عالی برای ارتباط با مشتریان تان و اطلاع رسانی در مورد دریافت خدمات با تخفیف ویژه در آن رویداد خاص در سالن شما باشد.

12.بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه را در پیج اینفلوئنسرها تبلیغ کنید

یک نوع تبلیغ «واقعا موثر» و کاربردی در اینستاگرام وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه را با هزاران فالوو به اشتراک بگذارید! این نوع تبلیغات که به ابنلوئنسر مارکتینگ معروف شده با انتشار بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه در پیج یک اینفلوئنسر تکمیل می شود. اگر لینفلوئنسری را پیدا کنید که کاربران زیادی دارد و اکثر آنها خانم ها یا دختران جوان هستند، به راحتی می توانید انتظار جذب فالوورها و مشتریان جدید را داشته باشید.

13. تخفیف ویژه در مدت محدود را در اینستاگرام تبلیغ کنید

یکی از ایده های بازاریابی برای سالن های زیبایی تخفیف در مدت محدود است! اینستاگرام بهترین مکان برای تبلیغ این نوع تخفیف ویژه است. با طراحی یک بنر تبلیغاتی ارایشگاه زنانه به صورت پست یا استوری اینستاگرام، می توانید یک مسابقه برگزار کنید و به ۱۰ نفر اولی که یک فرد جدید را زیر پست تخفیف شما تگ کنند، روی خدمات کاشت ناخن ۲۵٪ تخفیف بدهید.

نمونه بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای تخفیف ویژه در مدت محدود

بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

14. از ایده بنر تبلیغاتی تولد استفاده کنید

چه کسی دوست ندارد در روز تولدش یک تخفیف ویژه از آرایشگاه دریافت کند؟ اگر از مشتریان تان تاریخ تولد شان را بپرسید، می توانید یک استوری تولد برای آنها در روز تولدشان ارسال کنید و روی خدمات میک اپ یا شینیون تان تخفیف بدهید تا در روز تولدشان سورپرایز شوند. 
از طرف دیگر می توانید سالگر افتتاح سالن زیبایی خود را با یک هفته یا یک ماه تخفیف ویژه روی خدمات تان جشن بگیرید.

قالب آماده استوری تولد

بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

15. ساخت بنر با گوشی را امتحان کنید

یکی از سرگرمی های دختران جوان، تماشای ویدیو در اینستاگرام است. آنها معمولاً ویدئو افرادی که تکنیک های آرایش چهره یا مو را آموزش می دهند، دنبال می کنند و عاشق دیدن موهای یک مدل در آرایشگاه هستند که موهایش کوتاه شده و یا اکستنشن روی آن قرار داده شده است، یا ناخن های او با کاشت ناخن به طرز ماهرانه ای زیباتر شده است. پس بهتر است از مهارت های خود ویدئو تهیه کنید و در پیج تان به اشتراک بگذارید. حتی می توانید از مشتریان خود بخواهید ویدیوها را در صفحات شخصی شان به اشتراک بگذارند تا دوستان خود را به سالن شما جذب کنند! یادتان نرود که برای این کار به آنها تخفیف بدهید تا تشویق شوند و بیشتر سالن زیبایی شما را تبلیغ کنند.

چگونه بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه خود را در 3 مرحله بسازیم؟

دومینگو بهترین انتخاب شما برای ساخت بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه عالی است. تفاوتی ندارد به یک پوستر برای تبلیغ جدیدترین خدمات آرایشگاه، نیاز داشته باشید یک پوستر برای اطلاع رسانی افتتاحیه سالن زیبایی، همیشه می توانید ایده هایی برای الهام گرفتن در بنر ساز آنلاین دومینگو پیدا کنید. 
ویرایش این قالب های آماده پست و استوری اینستاگرام چند دقیقه بیشتر وقت شما را نمی گیرد. فقط کافی است از میان مجموعه گسترده ای از قالب های پوستر زیبا و حرفه ای طراحی شده، یکی را انتخاب کنید و هرطور که می خواهید آن را سفارشی کنید.
ساخت بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه در بنر ساز آنلاین دومینگو در سه مرحله زیر به راحتی امکان پذیر است:

1. یک قالب را انتخاب کنید

برای شروع طراحی بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه، یکی از قالب های آماده پست یا استوری اینستا را انتخاب کنید.

بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

2. با ابزار های رایگان دومینگو، قالب را سفارشی کنید

بنر تبلیغاتی سالن زیبایی خود را با صدها استیکر، فونت و ابزار ویرایش قدرتمند سفارشی کنید.

بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

3. بنر تبلیغاتی را دانلود کنید

پوستر سالن خود را در فرمت های مختلف با بهترین کیفیت ذخیره کنید.

بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

شما هم می توانید طراح خودتان باشید و همین الان شروع به طراحی آنلاین و رایگان بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین