اگر به تازگی یک پیج برای تبلیغ خدمات کلینیک زیبایی یا پوست و مو در اینستاگرام راه اندازی کرده باشید، احتمالا زمان زیادی را صرف کرده اید تا با اینستاگرام آشنا شوید و به دنبال راهکارهایی برای طراحی بنر پاکسازی پوست هستید تا فالوورهای خود را درگیر و علاقه مند به خدمات تان کنید.
حتما می‌دانید که جذب فالوور با سخت کوشی و تولید محتوای خوب به دست می‌آید. شما باید تعداد زیادی حساب‌های اینستاگرامی در زمینه پاکسازی پوست را ببینید و نقاط ضعف و قوت آنها را تشحیص دهید تا بتوانید بهترین عملکرد را در پیج خود داشته باشید.
در این 10 نکته برتر برای افزایش فالور و کسب درامد بیشتر از طریق طراحی پست و استوری اینستا را با شما به اشتراک می‌گذاریم و چند قالب آماده بنر پاکسازی پوست را نیز که امکان ویرایش و سفارشی سازی آنها در نرم افزار ویرایش انلاین دومینگو وجود دارد، به شما معرفی می‌کنیم:

 

10 نکته برای طراحی پست و استوری و بنر پاکسازی پوست

 

1. هویت برند تان را به وضوح در پست و استوری اینستا نشان دهید

اگر می‌خواهد مخاطبین به برند شما اعتماد کنند باید هویت برند تان را به آنها نشان دهید. مثلا لوگوی کلینیک تان چیست؟ آیا هنگام نمایش بر روی صفحه موبایل قابل مشاهده است؟توجه کنید که فقط یک شیشه لوسیون را به عنوان لوگو در بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست قرار ندهید، مطمئن شوید که یک طرح یا عکس به یاد ماندنی در آن گنجانده اید که در ذهن باقی می‌ماند. بهتر است متن را از لوگوی خود حذف کنید و فقط با یک تصویر کوچک خودتان را نمایش دهید. اگر لوگوی بزرگی دارید حتما نسخه کوچک آن را طراحی کنید که برای گوشی موبایل مناسب باشد.
چند نمونه لوگوی حرفه ای که برای بنر پاکسازی پوست با لوگوساز آنلاین لوگونومی طراحی شده را در ادامه می‌بینید:

10 نکته برای طراحی پست و استوری و بنر پاکسازی پوست

رنگ های برند شما چیست؟ سعی کنید از رنگ‌های ثابت در طراحی پست و استوری اینستاگرام و بنر تبلیغاتی فیشیال پوست استفاده کنید.
در قالب پست اینستا آماده زیر به خوبی از یک لوگو و ترکیب رنگ های مکمل برای طراحی بنر پاکسازی پوست استفاده شده، ویرایش این قالب می‌تواند نشان‌دهنده اعتبار برند و  کیفیت بالای خدمات شما باشد.

10 نکته برای طراحی پست و استوری و بنر پاکسازی پوست

این بنر تبلیغاتی نشان می‌دهد که کلینیک شما دارای یک نام تجاری بسیار قوی است. اگر از محصولات، فرمولاسیون و ایده های خلاقانه ای که برای مراقبت از پوست و موی مشتریان تان به کار می‌برید، عکس های زیبایی بگیرید می‌توانید این قالب آماده را با آملود کررن عکس‌ها به راحتی سفارشی سازی کنید.

2. از هشتگ های مناسب برای انتشار پست و استوری اینستا استفاده کنید 

شما به هشتگ نیاز دارید، امیدوار نباشید که بدون آنها فالوور به دست آورید. شما فقط می‌توانید حداکثر 30 هشتگ روی هر عکس ارسال کنید، اما باید آن هشتگ‌ها را بهینه کنید. زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد بهترین هشتگ‌ها برای برند خود و مشتریان هدف تان کنید و سپس لیستی از آنها را تهیه کنید.
اگر فقط 50 فالوور دارید، هشتگ هایی را انتخاب نکنید که میلیون‌ها عکس دارند - عکس شما در دریایی از عکس های دیگر گم می‌شود. هشتگ های مرتبط را انتخاب کنید و به تدریج آن را زیاد کنید. اگر 1.2 کا فالوور دارید، حالا  می‌توانید از هشتگ #پاکسازی_پوست استفاده کنید و موفق شوید. قبل از آن، هشتگ هایی با تعداد فالوورهای کمتر مانند #پاکسازی_پوست_گیاهی یا #فیشال_صورت_طبیعی دا۱۱شته باشید.

3. از عکس های مرتبط و باکیفیت برای تبلیغ پاکسازی پوست استفاده کنید

لطفاً به یاد داشته باشید که نام تجاری شما در مورد شما و خدمات تان است، پس لزومی ندارد درباره مطالب بی ربط پست و استوری بگذارید. شما سعی می‌کنید برندی از محصولات مراقبت از پوست را به مردم بفروشید، نه اینکه حیوان خانگی خود را به آنها نشان دهید. ممکن است فکر کنید شام شما طعم خوبی داشته است، اما این یک واقعیت تاسف بار است که بسیاری از پیج های مربوط به مراقبت از پوست و مو، عکس هایی از وعده های غذایی را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند.
بنابراین، اگر می‌خواهید یک برند لوکس و درجه یک ایجاد کنید، جایی برای عکس های خانوادگی، حیوانات خانگی و شام لذیذتان باقی نمی ماند. البته عکس‌های «پشت صحنه» عالی هستند، اما باید با هدف معرفی اعضای تیم، متخصصین یا مشتریانی که با برند شما مرتبط هستند، ایجاد شوند و به دنبال‌کنندگانتان اجازه دهند تا با شما به‌عنوان مالک برند ارتباط برقرار کنند. 
طراحی بنر پاکسازی پوست باعکس های خیره کننده از خدمات زیبایی، محصولات طبیعی شگفت انگیز و نقل قول های الهام بخش در کنار استفاده از هشتگ های مناسب به افزایش فالوورهای شما کمک می‌کند.
شما می‌توانید از قالب های آماده زیر برای ساخت پست و استوری اینستاگرام با عکس‌های پشت صحنه استفاده کنید. این قالب‌ها، به طرز درخشانی محتوای شما را به نمایش می‌گذارند و در عین حال به وضوح نشان می‌دهند که این برند درباره چیست.

10 نکته برای طراحی پست و استوری و بنر پاکسازی پوست

به طور کلی،عکس برای تبلیغ پاکسازی پوست اهمیت زیادی دارد. عکس های شما باید خوب باشند. فقط روی صفحه اشاره نکنید، عکس بگیرید و آپلود کنید. برای عکس گرفتن وقت بگذارید. اکانت های اینستاگرام مربوط به کسب و کار تان را  با میلیون‌ها فالوور و هزاران لایک در هر عکس، به دقت بررسی کنید می‌بینید که برای درست کردن آن وقت می‌گذارند. مطمئن شوید که نور خوب، رنگ های خوب، کادربندی خوبی دارید. 
 لطفاً از گذاشتن عکس های بی کیفیت در بنر پاکسازی پوست خودداری کنید - مردم اکانت های اینستاگرام را فالو نمی کنند تا هر روز در مورد تخفیف های شما بدانند. آنها می‌خواهند سرگرم شوند و از دیدن تصاویر یا ویدئوها لذت ببرند.
اگر نمی دانید چطکور عکس بگیرید یا وقت آن را ندارید می‌توانید از تصاویر گالری برنامه طراحی آنلاین دومینگو استفاده کنید. ما صدها عکس باکیفیت در زمینه پوست و مو داریم که برای طراحی پست و استوری اینستاگرام قطعا بخ دردتان می‌خورد.

4. فید اینستاگرام را به عنوان یک مجله در نظر بگیرید

دنبال کنندگان شما می‌خواهند اطلاعات کاملی درباره پست و مو و محصولات مناسب برای پاکسازی پوست داشته باشند. از این فرصت استفاده کنید و یک مجله زیبایی ایجاد کنید که دقیقاً همان چیزی را که آنها می‌خواهند، نشان می‌دهد. استفاده از رنگ‌های تازه و مدرن و محتوای سرگرم کننده و جذاب، دقیقاً موجب می‌شود شما بتوانید فالوورهای بیشتری را جذب پیج تان کنید.

5. طراحی بنر پاکسازی پوست با فروش ویژه در مناسبت های خاص را امتحان کنید

هر روز برای ارسال بنر پاکسازی پوست مناسب نیست. اگر می‌خواهید بدانید کدام زمان برای تعامل موفق‌تر است می‌توانید از قالب های پست و استوری اینستاگرام دومینگو که برای مناسبت های مختلف طراحی شده اند ایده بگیرید. 
چند نمونه از بنرهای تبلیغاتی مناسبتی برای پاکسازی پوست را در ادامه مبیینید:

10 نکته برای طراحی پست و استوری و بنر پاکسازی پوست

تمام این بنرها قابل ویرایش هستند و شما می‌توانید از ابزارهای ویرایش انلاین و رایگان این نرم افزار برای سفارشی سازی آنها استفاده کنید.

6. محصولات تان را در بنر پاکسازی پوست تبلیغ کنید

اگر در کلینیک خود، محصولات مراقبت از پوست می‌فروشید، بنابراین باید آنها را به دنبال کنندگان خود نشان دهید. البته بهتر است از طراحی پست اینستاگرام کسب و کار تان، به عنوان کاتالوگ محصولات استفاده نکنید ، در عوض به کاربران خود سبک زندگی را که هنگام خرید محصولات شما خواهند داشت نشان دهید.
مطمئن شوید که محصولات شما واقعاً در زندگی روزمره برای مشتریان تان کاربرد دارد و این کاربرد را در عمل به آنها نشان دهید.
 از نشان دادن محصولات تان و نتایجی که روی پوست صورت دارد، خجالت نکشید و مطمئن شوید که نتیجه استفاده از محصولات خود را در پست و استوری اینستا و بنر پاکسازی پوست به نمایش می‌گذارید.
چند نمونه بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست را که کاربرد محصولات در زندگی را نشان می‌دهد در ادامه می‌بینید:

10 نکته برای طراحی پست و استوری و بنر پاکسازی پوست

برای ویرایش این قالب‌ها فقط کافی است در برنامه طراحی آنلاین دومینگو ثبت نام کنید.

7. به متن داخل بنر پاکسازی پوست و محتوای کپشن پست اینستا توجه کنید

عکس های زیبا مهم هستند، اما باید متن را نیز در نظر بگیرید. درباره عکس خود به مردم چه می‌گویید؟ چگونه به فالوورهای می‌گویید که استفاده از خدمات شما براشان سود دارد؟
متن تان را مستقیماً در برنامه اینستاگرام تایپ نکنید، مطمئن شوید که ابتدا یک داستان سرگرم کننده با ساختار جذاب در ذهن دارید و آن را روی کاغذ به یک متن سرگرم کننده تبدیل کنید که می‌توانید مستقیماً در زیر عکس محصول تان جایگذاری کنید.

10 نکته برای طراحی پست و استوری و بنر پاکسازی پوست

زمانیکه اطلاعات را در زیر هر عکس محصول به اشتراک می‌گذارید، به مخاطبین فرصتی می‌دهید تا در مورد آنها بیشتر بدانند.

8. از استوری پاکسازی پوست برای تعامل با مخاطبین تان استفاده کنید

استوری های تعاملی راهی عالی برای به اشتراک گذاری محتوا با مخاطبین تان هستند. شما می‌توانید از برچسب های مختلف مثل پرسیدن سوال، این یا آن، نوار لغزنده ایموجی، Add yours و صدها برچست تعاملی دیگر استفاده کنید و با خلاقیت خودتان استوری های تعاملی طراحی کنید که مخاطبین را درگیر برندتان می‌کند.
چند نمونه بنر پاکسازی پوست که به صورت استوری تعاملی اینستا طراحی شده در ادامه می‌بینید:

10 نکته برای طراحی پست و استوری و بنر پاکسازی پوست

این قالب های آماده را می‌توانید در بنرساز آنلاین دومینگو ویرایش و سفارشی سازی کنید.

9. از قالب پست و استوری اینستاگرام آماده برای طراحی بنر پاکسازی پوست کمک بگیرید

رشد پروفایل اینستاگرام شما زمان و تلاش زیادی می‌برد، اما پاداش آن فوق العاده است. تعداد فالوورهای شما افزایش می‌یابد و فروش بیشتری خواهید دید.
 تنها راه برای درگیر کردن مخاطبین و کسب درامد بیشتر از طریق تبلیغات بنری و انتشار مست و استوری منظم در اینستاگرام است. بسیاری از برندهای نوپا بودجه بازاریابی بسیار کمی در اختیار دارند و نمی توانند هزینه های گزاف برای طراحی بنر پاکسازی پوست بپردازند.

10 نکته برای طراحی پست و استوری و بنر پاکسازی پوست

اینجاست که بنرساز آنلاین دومینگو به کمک شما می‌آید. صدها قالب پست و استوری و بنر تبلیغاتی اینستا که توسط طراحان حرفه ای ما ساخته شده کار شما را آسان می‌کند تا بدون نیاز به داشتن مهارت طراحی، محتواهای جذاو تعاملی بسازید که فالوورهای زیادی را جذب برند شما کند.

مراحل ساخت بنر پاکسازی پوست در بنرساز آنلاین دومینگو 

ساخت بنر پاکسازی پوست با بنرساز آنلاین دومینگو بسیار راحت و سریع است. 
ابتدا باید وارد حساب کاربریتان شوید یا اگر هنوز حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید.

سپس از بین انواع محتوایی که می‌توانید تولید کنید، یک مورد را انتخاب نمایید:

10 نکته برای طراحی پست و استوری و بنر پاکسازی پوست

به عنوان مثال، اگر پست اینستاگرام را انتخاب کنید، تمام قالب های آماده پست اینستا به شما نشان داده خواهد شد.
حالا می‌توانید از پنل سمت راست گزینه آرایشی و بهداشتی را انتخاب کنید:

10 نکته برای طراحی پست و استوری و بنر پاکسازی پوست

به این ترتیب بنرهایی که مرتبط با پاکسازی پوست هستند به شما نمایش داده خواهد شد.
اگر تم رنگی خاصی مدنظرتان باشد می‌توانید از بین رنگ های موجود در پنل سمت راست هر کدام را که برای شما مناسب تر بود، انتخاب کنید.
در نهایت با اسکرول کردن می‌توانید روی بنری که می‌خواهید ویرایش و سفارشی سازی کنید، کلیک کنید:

10 نکته برای طراحی پست و استوری و بنر پاکسازی پوست

در صفحه ویرایشگر دومینگو می‌توانید از ابزارهای متنوع ما برای ویرایش بنر پاکسازی پوست خود استفاده کنید که شامل موارد زیر است:
قالب: می‌توانید سایر قالب های مرتبط را مشاهده کرده و قالب دیگری برای ساخت بنر پاکسازی پوست انتخاب کنید.
متن: تیتر یا متن معمولی را به بنر خود اضافه کنید.
ایموجی: شکلک های متنوع را به بنر پاکسازی پوست اضافه کنید.
اتیکت: اتیکت هایی را برای فروش ویژه یا تخفیف درصدی به بنر بیفزایید.
عکس: از گالری عکس دومینگو، تصویر مناسبی را انتخاب کنید یا تصاویر خود را برای اضافه کردن به بنر آپلود کنید.
حروف: حروف انگلیسی را با طراحی خاص به بنر اضافه کنید. اگر لوگو ندارید می‌توانید از این حروف برای ساخت لوگو حرف استفاده کنید.
سایر: در این گزینه امکان اضافه کردن متن به صورت دستخطی، یک خط صاف یا موارد دیگر به بنر وجود دارد.
استایل: با این ابزار می‌توانید تم رنگی قالب را تغییر دهید.
بیشتر: در این گزینه، آیتم های خریداری شده را مشاهده می‌کنید.

در نهایت پس از ویرایش بنر پاکسازی پوست با کلیک روی گزینه دانلود، آن را ذخیره کرده و در پلتفرم مناسب، منتشر کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین