چند بار در اینستاگرام پست می‌گذارید؟ دو بار در هفته؟ سه بار در هفته؟ دیگر ایده ای به ذهنتان نمی رسد و نیاز به الهام گرفتن دارید؟ در این مقاله 12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان را که در برنامه طراحی آنلاین دومینگو می‌توانید آنها را برای برند خود سفارشی کنید به شما معرفی می‌کنیم تا از آنها برای پست بعدی خود کمک بگیرید.
خوب، در سال 2021، هر کسب و کاری به طور متوسط 5.5 بار در هفته یک پست به اینستاگرام اضافه می‌کند! این آمار، بر اساس گزارش معیار صنعت رسانه های اجتماعی 2021 توسط Rival IQ بدست آمده است.

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

آمارهای حتی چشمگیرتر از این هم وجود دارد:
پیج های فروشگاهی اینستاگرام، از جمله فروشگاه های آنلاین، به طور متوسط 5.5 پست در هفته داشتند! این آمار برای برندهای سلامت و زیبایی 6.4 بود که برابر با 332.8 پست اینستاگرام در سال است. 
بنابراین، چگونه می‌توانید محتوای اینستاگرام خود را تازه نگه دارید در حالی که از رقبای خود از نظر تعداد پست‌هایی که در اینستاگرام ارسال می‌کنید پیشی می‌گیرید؟ پاسخ این است که از قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان استفاده کنید.
 در ادامه، 15 پیشنهاد کاربردی و در عین حال خلاقانه برای قالب پست اینستاگرام به شما ارائه می‌دهیم که هر کدام با نمونه ای الهام بخش همراه است.
برای شروع، اجازه دهید نگاهی گذرا به برخی از مزایای استفاده از اینستاگرام و نکاتی برای طراحی قالب اینستاگرام بیندازیم.

 

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

 

قالب های پست اینستاگرام آماده فروشگاهی رایگان

بهترین راه برای ایده گرفتن در طراحی قالب اینستاگرام، بررسی نمونه های واقعی در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو است. از بین صدها قالب پست و استوری با ایده های خلاقانه برای اینستاگرام ما 12 قالب پست اینستاگرام آماده فروشگاهی رایگان را آماده کردیم که می‌توانید از آنها الهام بگیرید:

شماره 1 نگاهی به پشت صحنه

انسانی کردن کسب و کار شما می‌تواند به مشتریان کمک کند تا ارتباط واقعی با برند شما ایجاد کنند. و چه راهی بهتر از نشان دادن آنچه در پشت صحنه می‌گذرد!
مطمئن شوید که تصاویر شما صادقانه و شفاف هستند. یک صحنه با ظاهر مصنوعی در یک دفتر کاملاً مرتب به نظر بی روح می‌رسد. بنابراین محل کار خود را با تمام آشفتگی هایش نشان دهید! هر تصویری که در نهایت انتخاب می‌کنید، سعی کنید سرگرم کننده، معتبر و دوستانه باشد.
قالب پست اینستاگرام زیر تصویری از پشت صحنه یک فروشگاه زنجیره ای را نشان می‌دهد که برای مدی فروشگاه تولد گرفته اند:

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

اگر این نوع پست اینستا با فید فروشگاه شما همخوانی ندارد می‌توانید از قالب های اماده استوری تولد استفاده کنید:

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

شماره 2 در قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان، یک سوال بپرسید

همه دوست دارند نظرات خود را به اشتراک بگذارند. پس چرا با پرسیدن سوال از فالوورهای خود از این فرصت استفاده نکنید؟
در حالت ایده آل، سوال باید به کسب و کار شما مرتبط باشد. برای مثال، اگر یک کافی‌شاپ دارید، می‌توانید از مشتریان خود برای رست یا ترکیب قهوه مورد علاقه‌شان نظر بخواهید:

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

اگر صاحب باشگاه هستید، در مورد تجربیات مربوط به روتین های مختلف تمرین بپرسید:

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

پاسخ‌هایی که دریافت می‌کنید بینش‌های ارزشمندی در مورد مخاطبانتان به شما ارائه می‌کنند (حتی ممکن است ایده‌های جدیدی برای محتوای اینستاگرام آینده ایجاد کنند). اما بهتر از همه، مخاطبان شما دوست دارند به شما بگویند که چه فکر می‌کنند.
برای به حداکثر رساندن تعامل، سؤالات نسبتاً ساده ای که نیازی به تفکر زیاد ندارند، بپرسید. کاربران را تشویق کنید تا دوستان خود را برای دریافت جایزه یا تخفیف بیشتر تگ کنند:

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

شماره 3 یک نقل قول الهام بخش را به اشتراک بگذارید

به اشتراک گذاری نقل قول، یک راه عالی برای نشان دادن هویت برند شما است. بنابراین نقل قول هایی که به شما الهام می‌بخشد را با فالوورهای اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. آنها می‌توانند نقل قول های یک نویسنده، فیلسوف یا کارآفرین معروف باشند. 
یک نکته این است که نقل قول را در خود قالب پست اینستاگرام قرار دهید، نه فقط در کپشن. این کار اشتراک‌گذاری آن را برای مردم آسان‌تر می‌کند.
قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان زیر بر جنبه ذهنی نشاط آور و مثبت بودن خرید محصولات آرایشی و بهداشتی تمرکز کرده است. این تصویر همچنین یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن نقل قول‌ها با توجه به ابعاد پست اینستاگرام را نشان می‌دهد :

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

شماره 4 از قالب پست آموزشی اینستاگرام فروشگاهی رایگان استفاده کنید

طراحی پست اینستاگرام آموزشی ارزش اصلی برند شما را نشان می‌دهد و آنها را به ایده برتر پست تعاملی اینستاگرام تبدیل می‌کنند. 
اگر فروشگاهی با محصولاتی در حوزه سلامت و زیبایی یا غذا و نوشیدنی هستید، قالب های آماده زیادی را برای ساخت پست اینستاگرام آموزشی در برنامه طراحی آنلاین دومینگو پیدا می‌کنید که چند نمونه از آنها را در ادامه می‌بینید:

قالب آماده آموزش ساخت لایه بردار پوستی | پست اینستاگرام

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

قالب آماده آموزش تهیه غذا | پست اینستاگرام

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

البته برندهای فروشگاهی دیگر هم می‌توانند نکات مفیدی که دانند را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.
زمانیکه شروع به تولید محتوای آموزشی کنید از نتیجه آن شگفت‌زده خواهید شد. ساخت کلیپ آنلاین نیز بهترین نتیجه را دارد، اگرچه استفاده از تصاویر همراه با دستورالعمل های نوشته شده نیز می‌تواند همان نتیجه را داشته باشد.

شماره 5 با قالب پست اینستاگرام فانتزی، مردم را بخندانید

پست های طنز برای خاطره انگیزتر کردن برند شما و برقراری تعامل با مخاطبین تان عالی است. اگر بتوانید مردم را بخندانید، احتمالاً پست شما صدها یا هزاران بار به اشتراک گذاشته می‌شود. شاید پست شما حتی تبدیل به یک پست محبوب و وایرال شود!
فقط مطمئن شوید که از محتوای تکراری استفاده نکنید. شما می‌توانید از قالب های آماده پست اینستا صدها بار استفاده کنید اما محتوای تکراری چیزی است که دنیای آنلاین از آن استقبال نخواهد کرد. بنابراین در جریان باشید که مخاطبان شما چه چیزهایی را دوست دارند و چه نوع طنزی را بیشتر به اشتراک می‌گذارند. به این ترتیب می‌توانید از یک قالب چندین بار استفاده کنید و هر بار محتوای متفاوت و سرگرم کننده ای را در آن به اشتراک بگذارید.

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

تصاویر مربوط به کودکان یکی از سرگرم کننده ترین محتواهایی است که می‌توانید تولید کنید.

شماره 6 با قالب پست اینستاگرام "هر چی میخای بپرس" فروشگاهی رایگان، فالوور جذب کنید

پست های ("هر چی میخای بپرس") به شما امکان می‌دهد مستقیماً با دنبال کنندگان خود در ارتباط باشید. این سوالات به هیچ موضوع خاصی محدود نمی شوند، که می‌تواند یک مکالمه جالب و گسترده را ایجاد کند.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که تاریخ مناسبی را اعلام کنید و سوالات دنبال کنندگان خود را در نظرات یک پست جمع آوری کنید. سپس می‌توانید در بخش نظرات به آنها پاسخ دهید یا یک ویدیو جداگانه تهیه کنید.
پست های ("هر چی میخای بپرس") در بازاریابی دیجیتال رایج است. این نوع پست‌ها همچنین برای طیف وسیعی از محصولات تجارت الکترونیک، از جمله سلامت و زیبایی، تناسب اندام، لوازم الکترونیکی مصرفی، و غذا و نوشیدنی مناسب هستند.

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

شماره 7 از قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان استفاده کنید تا میزبان یک مسابقه یا قرعه کشی باشید

مسابقات و قرعه کشی در اینستاگرام به خوبی تعامل برقرار می‌کنند. این پست‌ها روشی هوشمندانه برای ایجاد پایگاه فالوور و قرار دادن محصولات شما در مقابل خریداران جدید است.
مطمئن شوید که رویداد را با قرار دادن اتیکت مسابقه یا قرعه کشی  در بالای پست علامت گذاری کنید و جایزه ای را که به مخاطبان شما مرتبط است ارائه دهید. همچنین می‌توانید با ارائه لینک در بیو مشارکت را ساده کنید.
این قالب پست اینستاگرام برای برگزاری مسابقه جسورانه و جذاب است. توجه داشته باشید که باید از عباراتی مثل فالو کنید، پست کنید و تگ کنید تا جایزه بگیرید، استفاده کنید. به این ترتیب پست شما به صورت ارگانیک به اشتراک گذاشته می‌شود و مخاطبان شما رشد می‌کنند.

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

شماره 8 محتوای تولید شده توسط کاربر را پست کنید

اثبات اجتماعی مهم است. خریداران می‌خواهند ببینند که محصولات شما توسط افراد واقعی استفاده می‌شود. بعلاوه، اگر احساس کنند که محصول مفید و جدیدی را از دست داده اند، تشویق به خرید خواهند شد. محتوای تولید شده توسط کاربر در فید اینستاگرام شما برای اثبات اجتماعی ایده آل است.
پیدا کردن این محتوا بسیار ساده است. شما می‌توانید به مخاطبان تان بگویید که با محصولاتی که از شما خریدند عکس بگیرند و در پیج خودشان منتشر کنند.. اگر شما را زیر پست تگ کنند می‌توانید آنها را در قرعه کشی شرکت بدهد و برایشان تخفیف یا جایزه در نظر بگیرید.
 زمانیکه آنها محتوای مود نظر شما را منتشر کردند از آنها اجازه بگیرید و پست هایشان را در پیج خودتان منتشر کنید.

شماره 9 از قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان در مناسبت های مختلف استفاده کنید

مردم دوست دارند در مناسبت های مختلف به خصوص در تعطیلات خرید کنند، و اغلب خیلی قبل از شروع تعطیلات شروع به خرید می‌کنند. بنابراین تعطیلات و مناسبت‌ها زمان مناسبی برای تبلیغات محصولات مناسبتی هستند.
بهتر است از قبل یک تقویم با تمام مناسبت های سال و تعطیلات مهم تهیه کنید. سپس وقتی نوبت به پست کردن رسید، تا جایی که می‌توانید هشتگ مربوط به تعطیلات مربوطه را به قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان اضافه کنید.
 به عنوان مثال مناسبت محرم را در نظر بگیرید، هشتگ‌هایی مانند #پرچم، #بیرق، #لباس_مشکی، #عزاداری، و بسیاری موارد دیگر را در پست های خود استفاده کنید.
شما می‌توانید محصولات مرتبط را چند روز قبل از دهه اول محرم بفروشید یا قبل از عاشورا و تاسوعا از قالب های پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان ما استفاده کنید و علاوه بر همدردی با مردم عزادار، محصولات مرتبط را نیز بفروشید.

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

اگر در یک ماه تعطیلات یا مناسبتی وجود ندارد، پست های فصلی عمومی (فروش ویژه به مناسبت تعطیلات تابستانی یا فروش زمستانه) نیز به خوبی نتیجه می‌دهند.
فراموش نکنید که تعطیلات و مناسبت‌ها زیاد و متنوع هستند. بهتر است تحقیقاتی در مورد مخاطبان خود انجام دهید و به تعطیلاتی که علاقه مند هستند توجه کنید!
سعی کنید از قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان برای مناسبت‌ها و تعطیلات جهانی نیز استفاده کنید. مناسبت هایی مانند بلک فرایدی ممکن است برای بسیاری ناآشنا باشد، اما فرصتی عالی برای جلب نظر جمعیتی خاص است. به علاوه، همانطور که در پست های زیر می‌بینید امکان به کار بردن خلاقیت بیشتری در این پست‌ها وجود دارد.

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

#10 از کارمندان تان تقدیر و تشکر کنید

یکی دیگر از ایده های محتوای پشت صحنه، و ایده ای که باعث محبوبیت شما در بین مخاطبان می‌شود، نشان دادن قدردانی از کارمندان یا اعضای تیم تان در اینستاگرام است. 
با عکس های سلفی، تصاویر کارمندان خود را که در کار خود مشغول هستند یا مصاحبه های ویدئویی کوتاه به اشتراک بگذارید. 
شما می‌توانید عادت کنید که در روز تولد کارمندان را به کانون توجه قرار دهید. یا می‌توانید اعضای جدید تیم را معرفی کنید - یک عکس، 3 تا 5 واقعیت سرگرم کننده در مورد آنها و لیست کوتاهی از چیزهایی که آنها در مورد شغل خود بیشتر دوست دارند به اشتراک بگذارید.  
شما می‌توانید از اینستاگرام برای نمایش تجربه و مهارت اعضای تیم یا کارمندان تان استفاده کنید. اگر ارائه خدمات در کلینیک تخصصی پوست و مو به مشتریان یکی از مزایای پیج فروشگاهی شماست، پست‌های مربوط به معرفی متخصصین و پزشکان راهی عالی برای نشان دادن این موضوع است.

#11 روز های عید را با قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان تبریک بگویید

تبریک گفتن مناسبت های مختلف با انتشار یک پست اینستاگرامی بسیار آسان است و هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. اما این یک راه عالی برای نشان دادن چهره برندتان و کمک به مخاطبانتان برای ارتباط با شما است.
مثلا اگر پیج فروشگاهی لباس زنانه هستید می‌توانید روز زن را تبریک بگویید و یک تخفیف ویژه به همین مناسبت در نظر بگیرید:

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو صدها قالب پست اینستاگرام آماده برای مناسبت های مختلف مثل ولنتاین، روز پدر، کریسمس، عید فطر، عید نوروز و غیره در نظر گرفته شده که می‌توانید از آنها برای تبلیغ پیج فروشگاهی تان استفاده کنید.

شماره 12 عکس های قبل و بعد را در قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان نمایش دهید

عکس های قبل و بعد، چندین دهه است که یک رویکرد استاندارد در زمینه تبلیغات بوده است. در دیجیتال مارکتینگ نیز نمایش تصاویر تحولات و تغییرات موفقیت آمیز در پست های رسانه های اجتماعی بسیار محبوب هستند. 
اینستاگرام بستر مناسبی برای پست های قبل و بعد است. برای گرفتن ایده، به ارزشی که به مشتریان خود ارائه می‌دهید فکر کنید. 
برای یک برند سلامتی و تناسب اندام، کاهش وزن یا افزایش عضله را نشان دهید .

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

برای مشاغل دکور خانه، تغییر دکوراسیون بعد از بازسازی را نشان دهید.

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

پست‌های قبل و بعد در پیج فروشگاهی اینستاگرام به خوبی فالوور جذب می‌کنند، زیرا کنجکاوی طبیعی ما باعث می‌شود که بخواهیم تغییرات را ببینیم. 
از پست های آلبومی نیز می‌توانید برای ساخت پست های جذاب قبل و بعد استفاده کنید. با نشان دادن چند تصویر از «قبل» در ابتدای آلبوم، کنجکاوی مخاطب را بر می‌انگیزید که تصاویر «بعد» را ببیند. معمولا فقط نشان دادن تصویر "بعد" به تنهایی تأثیر کمتری خواهد داشت.

12 قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو می‌توانید ایده های بسیار بیشتری را برای طراحی قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان پیدا کنید. ما هر روز ده‌ها قالب پست اینستاگرام جدید برای شما طراحی می‌کنیم تا به روز باشید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین