اینستاگرام طی سال های اخیر به جذب کاربران در سراسر جهان ادامه داده و نتایج قابل توجهی نیز گرفته است به طوریکه در حال حاضر اکثر کسب و کارها به دنبال راه هایی برای تبلیغات در این اپلیکیشن هستند.اینستاگرام با استراتژی مناسب، می‌تواند فرصت‌های باورنکردنی برای تقویت برند و جذب مشتریان بیشتر فراهم کند. یکی از این استراتژی‌ها، استفاده از قالب اینستاگرام رایگان در برنامه ساخت بنر تبلیغاتی و طراحی پست و استوری تبلیغاتی است.
اما گاهی اوقات، بهترین راه برای طراحی پست های اینستاگرام که لایک و کامنت زیادی دریافت می‌کنند، ایده گرفتن از محبوب ترین پست های اینستاگرام است. به همین دلیل، در این مقاله 10 پست برتر ورزشی در سال ۲۰۲۳ را که می‌تواند الهام‌بخش طراحی پست و استوری های پربازدید باشد، به شما معرفی می‌کنیم. 
بیایید ببینیم این ۱۰ پست برتر چگونه توانسته است بیشترین لایک و کامنت را دریافت کنند و چگونه می‌توانید با استفاده از قالب اینستاگرام رایگان مثل آنها محتوا تولید کنید؟

 

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

 

10 پست برتر ورزشی سال 2023 در اینستاگرام

۱۰ پست و استوری زیر که به شما معرفی می‌کنیم تقریبا توسط بیش از ۱ میلیون کاربر فعال اینستاگرام دیده شده اند و بالای صدها هزار لایک و کامنت دریافت کرده اند. این پست‌ها که طی چند دقیقه وایرال شدند، موضوعات ورزشی متنوعی را شامل می‌شدند که البته بیشتر درباره دو ستاره برتر فوتبال یعنی لیونل مسی و رونالدو بود.
شما نیز می‌توانید با کمک گرفتن از قالب اینستاگرام رایگان در برنامه ساخت بنر و استفاده از فونت انلاین فارسی و ابزارهای ادیت عکس آنلاین محتواهایی مشابه با آنها تولید کنید که نظر مخاطبین تان را جلب کند.

1. لیونل مسی قهرمان جام جهانی شد

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

پرلایک ترین پست اینستاگرامی تمام دوران متعلق به کسی نیست جز لیونل مسی، کسی که این لحظه نمادین را پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 ثبت کرد. 
تا آوریل 2023، این پست معروف توسط بیش از 75 میلیون کاربر لایک شده بود. به غیر از مشهور بودن شخصیت لیونل مسی، موفقیت این پست به تأثیرگذاری آن بستگی دارد. با طراحی پست آلبومی که در آن تصاویر باکیفیت و نشاط آور، پشت سر هم در رابطه با موضوع قهرمانی و گرفتن جام توسط لیونل مسی به مخاطب نشان داده می‌شد، این پست به دستاوردی باورنکردنی رسید و کاربران روزمره اینستا را وادار کرد که بخواهند به این جشن بپیوندند. 

چطور برای طراحی بنر ورزشی با قالب اینستاگرام رایگان از این پست الهام بگیریم؟

نکته الهام بخش این است که باید چهره برنده هر مسابقه ورزشی را به اشتراک بگذارید! اینستاگرام مکان مناسبی برای جشن گرفتن بزرگ‌ترین موفقیت‌های تیم محبوب تان در کنار سایر طرفداران مجازی آن تیم است.

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

به علاوه، مطمئن شوید که از فرمت‌های پست آلبومی برای بیان داستان پیروزی در چندین تصویر استفاده کنید. راز موفقیت این پست، استفاده از تصاویر جالب توجه است که با یک استوری و کپشن جذاب همراه می‌شود.

2. یک تخم مرغ

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

تعجب کردید نه؟ دومین پست اینستاگرامی که بیشترین لایک را در سال ۲۰۲۳ دریافت کرد، فقط تصویریک تخم مرغ معمولی با پس زمینه سفید بود. اما نقطه عطف این پست، هدفی بود که در کپشن مطرح شده بود و قرار بود برای جمع آوری کمک مالی بیشترین لایک و کامنت را دریافت کند. چون طرفداران ورزشی خودشان را در یک ماموریت برای ثبت جهانی یافتند برایشان اهمیتی نداشت که طرفدار چه تیمی هستند همه آنها به یک نقطه نظر مشترک رسیدند که باید این ماموریت را انجام دهند بنابراین، هرنوع تعاملی که از دستشان بر می‌آمد، برای این پست ساده انجام دادند! 
موفقیت این پست به حدی بود که نسبت به هر پست دیگری در اینستاگرام لایک‌های بیشتری به دست آورد و تا قبل از قهرمانی مسی در جام جهانی، تقریبا 60 میلیون نفر به این ماموریت جهانی پپیوسته بودند و آن را به یک پست بی رقیب تبدیل کرده بودند. 

چطور برای طراحی بنر تبلیغاتی ورزشی با قالب اینستاگرام رایگان از این پست الهام بگیریم؟

هیچ چیز به اندازه یک هدف مشترک که مخاطبان شما را دعوت می‌کند تا بخشی از یک هدف عالی باشند، تعامل مخاطبین را برنمی انگیزد. با نوشتن یک کپشن تاثیربرانگیز و یک فراخوان برای اقدام قوی، حتی یک پست به سادگی تصویر یک تخم مرغ نیز می‌تواند مخاطبان شما را به تعامل با محتوای تان ترغیب کند .

3. جام و مسی

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

دستاوردهای ورزشی وقتی مرتبط با یک شخصیت مشهور باشند، در رسانه های اجتماعی محبوب هستند! مسی جایگاه دیگری را در لیست 10 پست برتر دریافت کرد و به رتبه 3 رسید. این بار، این پست بر روی یک ستاره ورزشی که با آخرین جام خود خوابیده، تمرکز کرد. بیش از 54 میلیون کاربر تاکنون این تصویر را لایک کرده اند. این پست فقط شامل یک عنوان کوتاه و ساده است: "Buen día!" که در اسپانیایی به معنای "صبح بخیر" است.

چطور برای طراحی پوستر تبلیغاتی ورزشی با قالب اینستاگرام رایگان از این پست الهام بگیریم؟

گاهی اوقات، ساده بودن، بهترین انتخاب است. کپشن های خود را کوتاه و سرگرم کننده بنویسید تا اجازه دهید عکس مورد استفاده در پست اینستا با مخاطب شما صحبت کند. 
به علاوه، از اینکه محتوای خود را بدون هیچگونه عنصر اضافه ای به کار ببرید، نترسید! معمولا بهترین محتوای خام، بدون فیلتر و صادقانه است که به ایجاد اعتماد بین مخاطبان شما کمک می‌کند. فقط مطمئن شوید که ابعاد پست اینستاگرام را به درستی رعایت می‌کنید تا تصویر شما برش داده نشود. اگر نمی دانید قالب پست اینستاگرام چند در چند است می‌توانید از قالب پست اینستاگرام در برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید  دومینگو کمک بگیرید.

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

4. رونالدو و مسی شطرنج بازی می‌کنن

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

در چهارمین پست برتر، از یک عکس با مضمون شطرنج استفاده شده که در آن دو نفر از افراد مشهور و محبوب در جهان حضور دارند: کریستیانو رونالدو و لیونل مسی. این تصویر از Louis Vuitton دو بار به اشتراک گذاشته شده است، یک بار توسط رونالدو و یک بار توسط مسی. این دو ستاره ورزشی با گرد هم آوردن مخاطبان خود بیش از 42 میلیون لایک به دست آورده اند - و این عدد فقط مربوط به نسخه به اشتراک گذاری شده رونالدو از پست است!

چطور برای طراحی قالب اینستاگرام ورزشی از این پست الهام بگیریم؟

لازم نیست فقط روی یک ستاره ورزشی تمرکز کنید! با اینفلوئنسرها، برندها و سازندگان دیگر  همکاری کنید و محتوای اینستاگرام تعاملی و چندجانبه ایجاد کنید.
با استفاده از ویژگی تگ کردن افراد یا برندهای مشهور، می‌توانید بدون زحمت تعامل با پست‌های منتشر شده را در اینستاگرام دو برابر کنید تا مخاطبان خود را به طور ارگانیک افزایش دهید. 

5. لیونل مسی و جام جهانی (دوباره)

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

بار دیگر مسی مدعی ستاره شد! پست برتری که در رتبه 5 قرار گرفت بازهم تصویر دیگری از این بازیکن فوق العاده فوتبال با جام جهانی را نشان می‌دهد. این پست حتی توسط افراد مشهور دیگر نیز مورد توجه قرار گرفت و نام های بزرگی، نظرات و تبریک خود را زیر آن کامنت گذاشته اند.  
بیش از 42 میلیون نفر این تصویر ساده اما تاثیرگذار را که مسی و جایزه او را در حال حرکت نشان می‌دهد، لایک کرده اند. این پست، کپشن خاصی نداشت. 

چطور برای طراحی با قالب اینستاگرام رایگان ورزشی از این پست الهام بگیریم؟

از اینکه یک موضوع تکراری را با محتوایی متفاوت به اشتراک بگذارید، نترسید! وقتی موضوع یا سبکی را پیدا کردید که برای مخاطبان شما جالب است، از آن استفاده کنید حتی اگر مربوط به یک موضوع تکراری باشد.

6. رونالدو به النصر پیوست

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

پست ششم، مربوط به رونالدو می‌شود که قرارداد جدید خود را با النصر اعلام کرده است. این پست خبر بزرگی را برای هواداران مشتاق فوتبال به ارمغان آورد که بیش از 34 میلیون نفر از آنها با گذاشتن لایک با آن تعامل برقرار کردند. رونالدو برای این پست از ابزار اشتراک گذاری اشتراکی اینستاگرام استفاده کرده است و این پست در حساب کاربری او و حساب رسمی باشگاه النصر همزمان منتشر شد.

چطور از این پست اینستا ایده بگیریم؟

از ویژگی‌های جدید اینستاگرام برای اشتراک‌گذاری محتوای مشترک نهایت استفاده را ببرید. از یک محتوا در پلتفرم های مختلف استفاده کنید و مطمئن شوید هوشمندانه با مخاطبین هدف ارتباط برقرار می‌کنید.

7. مسی دوباره جشن گرفت

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

تصویری دیگر از مسی و جام جهانی! در این پست که بیش از 34 میلیون نفر آن را لایک کرده اند، این ستاره در آرژانتین، قهرمانی با تیمش را جشن می‌گیرد. این پست از نوع آلبومی است که تصاویر ثابت و فیلم‌های ویدئویی از جمعیت مشتاقی را که برای کمک به جشن پیروزی حضور داشتند، گرد هم آورده است. این پست، یک مثال عالی از انتشار محتوای ترکیبی است می‌تواند بر مخاطبان تأثیر بگذارد.

چطور از این پست برای طراحی قالب اینستاگرام الهام بگیریم؟

راه‌های جدیدی برای استفاده مجدد از ایده‌ها پیدا کنید و سعی کنید محتوا را برای مخاطبان خود تازه و جذاب نگه دارید. 
به پست‌های با عملکرد برتر خود نگاه کنید و راه‌هایی برای تبدیل این موضوعات به پست‌های تازه بیابید، مثلا پست های ساده را تبدیل به پست آلبومی کنید یا درباره آن ریلز منتشر کنید. حتی می‌توانید با ساخت کلیپ استوری با اشتراک‌گذاری مجدد پست، لایک و کامنت بیشتری دریافت کنید.

8. رونالدو زمین را ترک می‌کند

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

در این تصویر کریستیانو رونالدو پس از حذف پرتغال از جام جهانی زمین را ترک می‌کند. در کنار این تصویر ساده، رونالدو شرح داستانی مفصلی را به اشتراک می‌گذارد و از تعهد خود به تیم، کشور و ورزشش توضیح می‌دهد. او گفتگو را برای برقراری ارتباط با طرفداران و جشن گرفتن بردها و در عین حال اذعان به باخت‌ها باز می‌کند. این اصالت است! شاید رونالدو این بازی را نبرد، اما بیش از 34 میلیون لایک به دست آورد.

چطور از این پست الهام بگیریم؟

زندگی همیشه کامل نیست. وقتی از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن پست‌های احساسی و انگیزشی استفاده می‌کنید، مخاطبان برای احساساتی که با آنها به اشتراک می‌گذارد، ارزش قائل می‌شوند.

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

با کپشن های طولانی، می‌توانید داستانی دقیق و خاص، صریح و بدون سانسور را صادقانه با مخاطبین به اشتراک بگذارید. 

9. رونالدو و همسرش جورجینا خبر تولد فرزندشان را اعلام کردند

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

در نهمین پست برتر، کریستیانو رونالدو و همسرش جورجینا خبر مهمی را درباره زندگی مشترکشان اعلام می‌کنند. در سال 2021، این زوج این خبر را به اشتراک گذاشتند که در انتظار تولد فرزندان دوقلویشان هستند. متاسفانه یکی از دوقلوها در حین تولد فوت کرد و این پست اینستاگرام موجی از حمایت را از طرف والدین عزادار دریافت کرد. 

چطور برای طراحی با قالب اینستاگرام رایگان ورزشی از این پست الهام بگیریم؟

اینستاگرام مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن نگاهی اجمالی به زندگی واقعی شماست. این حتی می‌تواند به شما در ایجاد یک برند واقعی تر و متعهدتر کمک کند.
بنابراین، در کنار انتشار پوستر های تبلیغاتی متمرکز بر کسب و کارتان ، مطمئن شوید که به طور منظم چند پست از پشت صحنه نیز به مخاطبین نشان می‌دهید. ایده های مختلفی برای طراحی چنین محتواهای تعاملی وجود دارد. به اشتراک گذاری استوری تولد یکی از کارمندان، یک تصویر دسته جمعی از یک اردوی تفریحی همراه با همکاران و بسیاری موارد دیگر.

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

10. رونالدو به پله احترام می‌گذارد

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

در نهایت، این پست رونالدو با بیش از 32 میلیون لایک، که در آن احترام خود را به پله، فوتبالیست افسانه ای برزیل، نشان می‌دهد، فهرست 10 پست برتر را تکمیل کرد. در این تصویر، رونالدو به یک ورزشکار فوق العاده احترام می‌گذارد که موجب شده از دسامبر 2022، هزاران نفر نظرات خود را زیر آن به اشتراک بگذارند. این پست به عنوان یک پوستر تسلیت منتشر شده و بسیاری از طرفداران فوتبال، تاسف خود را از درگذشت این فونبالیست بزرگ، زیر این پست کامنت کرده اند. 

چطور برای طراحی با قالب اینستاگرام رایگان ورزشی از این پست الهام بگیریم؟

اپلیکیشن اینستاگرام فضایی برای اشتراک گذاری پوستر تسلیت بزرگان و پیش کسوتان ورزشی است. از احترام گذاشتن به دیگران یا به اشتراک گذاشتن افکار خود در مورد رویدادهایی که بر شما یا کسب و کارتان تأثیر می‌گذارد نترسید.
هنگامی که رویدادهای فرهنگی یا نقاط عطف بزرگ اتفاق می‌افتد، مطمئن شوید که به موقع در حساب های رسانه های اجتماعی تان درباره آن پست و استوری به اشتراک میگذارید.
اگر برای طراحی پوستر تسلیت نیاز به کمک دارید می‌توانید از قالب های آماده دومینگو استفاده کنید:

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

ویرایش و دانلود قالب اینستاگرام رایگان ورزشی

دانلود و ویرایش قالب اینستاگرام رایگان روزشی یکی از ویژگی های منحصر به فرد ویرایشگر آنلاین دومینگو است. برای مشاهده این قالب‌ها، کافی است ابتدا به صورت رایگان در برنامه ثبت نام کنید سپس یکی از محتواهای تبلیغاتی مورد نظرتان را انتخاب نمایید:

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

حالا می‌توانید در قسمت موضوعات، گزینه ورزشی را انتخاب کنید تا تمام قالب های آماده موجود که درزمینه ورزشی تهیه شده اند برای شما نمایش داده شود:

دانلود قالب اینستاگرام رایگان برای ساخت پست و استوری ورزشی

برای طراحی با قالب اینستاگرام رایگان آماده اید؟ کلیک کنید

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین