سنجاق کردن یک پست در بالای پروفایل اینستاگرام راهی عالی برای جلب توجه بیشتر مخاطبین به بهترین محتوای پیج تان است. در این راهنما، ما شما را در تمام مراحل ساخت بنر موثر اینستاگرام با 3 پست راهنمایی می‌کنیم و نمونه هایی از بنرهایی را به شما نشان می‌دهیم که می‌توانید از آنها برای افزایش تعامل استفاده کنید.

پست پین شده در اینستاگرام چیست؟

پست پین شده محتوایی است که شما انتخاب کرده اید تا در بالای فیدتان پین شود و همیشه ابتدا برای فالوورها قابل مشاهده باشد. پست پین شده همیشه در بالای فید شما خواهد ماند، حتی اگر محتوای جدیدی داشته باشید که بعد از آن، پست شده باشد.

 

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

 

چگونه پس از ساخت بنر، آن را در اینستاگرام پین می‌کنید؟

برای پین کردن یک پست در اینستاگرام، روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست خود ضربه بزنید. سپس، Pin to Top را از منوی کشویی انتخاب کنید و انتخاب کنید که آیا می‌خواهید این پست به طور دائم پین شود یا خیر.
سنجاق کردن یک پست در بالای پروفایل اینستاگرام راهی عالی برای جلب توجه بیشتر مخاطبین به محتواهای مهم مثل پوستر تبلیغاتی است که می‌تواند برای تبلیغ یک محصول یا خدمات جدید استفاده شود. همچنین برای تبلیغ یک پست وبلاگ جدید، یا مقاله ای که فکر می‌کنید دیگران دوست دارند بخوانند، عالی است.
اگر به پین کردن بنر تبلیغاتی فکر می‌کنید، مطمئن شوید که با استفاده از قالب پست اینستاگرام چند پست خوب طراحی کرده اید! مخاطبان نمی خواهند وقتی روی پروفایل شما کلیک می‌کنند تبلیغ های خسته کننده ای را ببینند که هفته‌های پیش هم همان بالا پین شده بودند و اصلاً هیچ تعاملی ندارند.

بنر 3 تکه اینستاگرام چیست و چگونه ساخته می‌شود؟ 

بنر اینستاگرام، کلاژی از تصاویری است که می‌توانید با کمک قالب اینستاگرام رایگان طراحی کنید تا در بالای پروفایل شما نمایش داده شوند. طراحی قالب اینستاگرام یک راه عالی برای نمایش بهترین محتوای شما است که مخاطبین را به دنبال کردن شما ترغیب میکند.
همچنین می‌توانید با برنامه ادیت عکس آنلاین هر از چند گاهی تصویر بنر را تغییر دهید، و با افزایش فالوور، برای آنها جالب خواهد بود که ببینند پست های شما با گذشت زمان به روز می‌شوند.

چه نوع بنرهایی را می‌توانید در بالای فید اینستاگرام خود پین کنید؟

طراحی بنر باید بسیار جذاب و مخاطب پسند باشد. به همین علت، برای انتخاب نوع بنری که باید در بالای فید اینستاگرام خود پین کنید، می‌توانید گزینه های زیر را در نظر بگیرید:

ساخت بنر تک عکس 

طراحی بنر با یک عکس، راهی عالی برای متمایز شدن و ایجاد طراحی زیبا برای پست های پین شده است که از به هم ریختگی پیج شما نیز جلوگیری می‌کند.
چند نمونه قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان که با یک عکس طراحی شده را در زیر می‌بینید

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

برای ویرایش این قالب پست اینستاگرام در برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو کلیک کنید

ساخت بنر برای تبلیغ برند

بنری بسازید که متمایز باشد و برندتان را به فالوورهای جدیدتان معرفی کند. جزئیاتی در مورد برندتان را نیز در کپشن بنویسید.

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

برای ویرایش این قالب های پست اینستاگرام تبلیغ برند در برنامه ساخت بنر دومینگو کلیک کنید!

ساخت بنر درباره ما

طراحی بنرهای خوش آمدگویی کمک می‌کند تا فالوورهای جدید خود را با نام تجاری تان آشنا کنید و آنها احساس کنند که در آینده می‌توانند از شما چه انتظاری داشته باشند.

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

برای ویرایش این قالب های بنردرباره ما کلیک کنید!

طراحی بنر رویداد یا اعلامیه

اگر رویدادی مثل افتتاحیه یا جشن دارید می‌توانید با ساخت بنر اعلامیه زمان برگزاری رویداد را با مخاطبین تان به اشتراک بگذارید!
تبریک مناسبت  های مختلف نیز می‌تواند ایده فوق العاده ای برای ساخت بنر سه تکه و پین کردن آن به بالای فید اینستاگرام باشد.
در برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید دومینگو، صدها قالب آماده پست اینستاگرام برای اعلام رویدادها و مناسب های مختلف وجود دارد که می‌توانید به دلخواه خودتان آنها را ویرایش کنید. چند نمونه از این بنرهای تبلیغاتی را در ادامه می‌بینید:

قالب پست اینستاگرام تولد

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

قالب پست اینستاگرام عید فطر

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

قالب پست اینستاگرام اربعین

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

قالب پست اینستاگرام رایگان روز پرستار

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

قالب پست اینستاگرام رایگان تبریک عید

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

یکی دیگر از رویدادها مهمی که معمولا برای آن بنر طراحی می‌شود، بنر ترحیم است. شما می‌توانید با استفاده از قالب های پست اینستاگرام دومینگو، یک پوستر تسلیت بسازید و احترام خود را به فردی که تازه درگذشته و بازماندگانش نشان دهید:

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

برای ویرایش این قالب های آماده پوستر تسلیت کلیک کنید!

طراحی بنر برای بهترین محصولات و خدمات

چه راهی بهتر از طراحی بنر برای معرفی محصولات و خدمات تان به مخاطبان وجود دارد؟ اگر می‌خواهید پرفروش ترین محصولات را به آنها معرفی کنید یا یک نمای کلی از بسته‌ها و خدمات خود ارائه دهید، می‌توانید با کمک قالب های آماده پست اینستا دومینگو به راحتی این کار را در عرض چند دقیقه انجام دهید.
حتی اگر به دنبال راه اندازی یک طرح جدید فروش محصول یا معرفی کالکشن جدیدی از محصولات تان هستید، بهتر است یک بنر تبلیغاتی برای آن طراحی کنید و در بالای فید تان نمایش دهید.

نمونه بنر تبلیغاتی مغازه فروش لباس مردانه

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

طراحی پوستر بهترین نظر مشتری 

یکی از بهترین روش هایی که می‌توانید محصول خود را برجسته کنید و اعتماد مشتریان را برای خرید محصولات تان جلب کنید، این است که نظرات مشتریان را در فید اینستاگرام تان به اشتراک بگذارید. برای این کار می‌توانید از نمونه قالب های آماده و رایگان پست اینستاگرام دومینگو استفاده کنید:

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

طراحی پوستر اطلاعات تماس

برای جذب سرنخ های بیشتر، بنری بسازید که شامل اطلاعات تماس شما باشد. در این بنرها می‌توانید آدرس شبکه های اجتماعی، وب سایت، شماره تماس و یا آدرس مغازه تان را درج کنید و از مشتریان بخواهید که در صورت نیاز با هر روشی که برایشان راحت تر است با شما تماس بگیرند.

ساخت بنر پیشنهاد ویژه و تخفیف

یکی از محبوبترین بنرهایی که در اکثر پیج های فروشگاهی اینستاگرام پین می‌شود، بنر تبلیغاتی پیشنهاد ویژه و تخفیف است. این نوع بنر‌ها پرمخاطب ترین محتواهای فروش محصول هستند که توجه خریداران را به خود جلب می‌کنند و فروش دوره ای را افزایش می‌دهند.
بنر های تبلیغاتی پیشنهاد ویژه و تخفیف محصول معمولا در مناسبت های خاص مثل روز مادر، روز پدر، روز ولنتاین و غیره منتشر می‌شوند. در برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو می‌توانید صدها نمونه بنر تبلیغاتی کسب و کار را به مناسبت های مختلف ویرایش کنید تا به صورت بنر سه تکه در فید تان پین کنید.
چند نمونه پوستر تبلیغاتی تخفیف ویژه را که به صورت قالب پست اینستاگرام آماده در دسترس است در ادامه مشاهده می‌کنید:

قالب پست اینستاگرام رایگان برای تخفیف ویژه در روز پدر

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

قالب پست اینستاگرام پیشنهاد ویژه روز ولنتاین

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

قالب پست اینستا برای تخفیف محصول به مناسبت کریسمس

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

برای ویرایش قالب های آماده مناسبتی در برنامه ساخت بنر دومینگو کلیک کنید!

طراحی بنر قرعه کشی و مسابقه

ساخت بنر مسابقه و قرعه کشی یکی از بهترین روش های برقراری تعامل با مخاطبین است. اگر قرعه کشی شما به صورت هفتگی برگزار می‌شود می‌توانید یک بنر سه تکه با استفاده از قالب پست اینستاگرام اماده دومینگو طراحی کنید و در پیج تان پین کنید. سپس با طراحی استوری های اطلاع رسانی درباره قرعه کشی، یک روز قبل از مخاطبین بخواهید که پست های پین شده را مشاهده کنند تا با شرایط شرکت در مسابقه یا قرعه کشی آشنا شوند و در آن شرکت کنند.
چند نمونه قالب پست اینستاگرام رایگان برای قرعه کشی و مسابقه را در ادامه می‌بینید:

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

برای ویرایش این قالب‌ها کلیک کنید.

چگونه با قالب پست اینستاگرام رایگان، یک بنر 3 تکه بسازیم؟

با استفاده از دانلود برنامه قالب پست اینستاگرام دومینگو، می‌توانید با استفاده از انواع فونت انلاین، رنگ‌ها و تصاویر خود را طراحی کنید تا با برندتان مطابقت داشته باشد. تمامی قالب های موجود در نرم افزار ما مطابق با ابعاد پست اینستاگرام طراحی شده بنابراین، نیازی نیست بدانید که قالب پست اینستاگرام چند در چند است. فقط کافی است یکی از قالب های آماده برنامه ما را انتخاب کنید و با ابزارهای ویرایشی رایگان شروع به سفارشی سازی آن کنید.
اگر می‌خواهید با ساخت بنر تبلیغاتی نظر فالوورهایتان را جلب کنید به جای دانلود قالب پست اینستاگرام psd رایگان و کار با ابزارهای پیچیده نرم افزار فتوشاپ، یکی از قالب های آماده نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو را انتخاب کنید و با چند کلیک ساده، طرح موردنظرتان را بسازید.

مراحل ساخت بنر 3 تکه با قالب های آماده پست اینستاگرام دومینگو

بنری که به صورت تصویر سه تکه در اینستاگرام پین می‌شود باید دارای ابعاد 3240 در 1080 پیکسل باشد اما با کمک نرم افزار دومینگو نیازی نیست که به این ابعاد توجه کنید. شما به راحتی می‌توانید 3 قالب آماده جداگانه را از بین قالب های پست اینستاگرام موجود انتخاب کنید:

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

سپس وارد ویرایشگر شده و با ابزارهای آنلاین، آن‌ها را ویرایش کنید:

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

حالا هر کدام را جداگانه در نرم افزار دومینگو  به صورت PNG دانلود کنید

روش ساخت بنر 3 تکه و پین کردن آن در اینستاگرام

در نهایت، هر 3 عکس را با زیرنویس به صورت پست اینستاگرام در فید خود منتشر کنید
به یاد داشته باشید که باید قالب‌ها را به ترتیب معکوس پست کنید. همچنین به یاد داشته باشید که برای هر پست یک عنوان اضافه کنید.
حالا آنها را به ترتیب در بالای پروفایل خود پین کنید. برای این کار، روی سه نقطه در سمت راست بالای هر 3 پست خود کلیک کنید و Pin to profile خود را انتخاب کنید.
امیدوارم قالب های پست اینستاگرام دومینگو به شما کمک کند یک بنر خیره کننده طراحی کرده و در فید خود پین کنید. اگر سؤال یا نظری دارید، لطفاً با ما به اشتراک بگذارید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین