بسیار شنیده‌ایم که می‌گویند کارکنان سفیر اصلی یک برند هستند. یعنی اگر کارکنان یک سازمان رضایت کافی از آن داشته باشند، میزان رشد آن سازمان به صورت نمایی خواهد بود. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که برای هر یک از کارکنان خود کارت ویزیت مخصوص طراحی کنید و در اختیار آن‌ها قرار دهید؟ کارت ویزیتی که با هویت بصری برند شما آمیخته باشد و کارکنان‌تان را سفیر برند شما معرفی کند؟!

کارت ویزیت ابزاری ارتباطی است که در پیشرفت و ساخت نام تجاری، کمک به شروع کسب‌وکار، بازاریابی، تبلیغات و ... کمک‌های هنگفتی می‌کند. کارت ویزیت جزئیات تماس سریع برای شماست و در حقیقت یک روش بازاریابی، برندینگ و تبلیغات است که به کسب وکار و برند شما جهت می‌دهد.

در واقع کارت ویزیت یک یادآور است که به دیگران یادآور می‌شود که شما هنوز پا بر جا هستید و این شانس را به شما می‌دهد که حتی کسی که دو سال پیش از شما کارت ویزیت دریافت کرده باشد هنوز به شما فکر کند تا در مواقعی که نیاز به کمک داشته باشد از شما بهره بگیرد.

در این‌جا ۵ دلیل مطرح می‌کنیم که چرا باید همواره باید یک بسته کارت ویزیت در اختیار کارکنان‌تان قرار دهید تا در موقعیت‌های مختلف از آن‌ استفاده کنند.

۱) کارت ویزیت نشانه‌ای از اعتماد شما به کارکنان‌تان است

همیشه کسب‌وکارهایی موفق می‌شوند که اعتماد پایه و اساس آن‌ها باشد. وجود کارت ویزیت شما در کارکنان‌تان نشانه‌ی اعتماد کافی شما به آن‌ها و هم‌‌چنین نشانه اعطای نمایندگی شرکت به آن‌هاست. به عبارت ساده‌تر، یادآور اینست که شما جزوی از ما هستید.

۲) به گسترش کسب وکار شما کمک می‌کند

با توجه به این‌که کارکنان هنگامی که از کارت ویزیت استفاده می‌کنند، افتخار می‌کنند. این مقوله‌ی بازاریابی را برای شما و هم‌چنین به نوبت خود تجارت و تبلیغات شما به ارمغان می‌آورند. کارکنان‌تان اولین مبلغان کسب وکار شما خواهند بود.

وجود یک بسته کارت ویزیت ابزاری است که کارکنان‌تان هر جا بروند، نمایندگان شما در آن‌جا باشند.

۳) باعث افزایش روحیه و اعتماد به نفس کارکنان‌تان می‌شود

همه‌ی کارکنان دوست دارند در جایی کار کنند که به آن‌ها ارزش قائل باشند و آن‌ها را جزوی از پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها بدانند. دسترسی به کارت ویزیت نه تنها باعث تقویت روحیه بلکه باعث بهبود اعتماد به نفس آن‌ها می‌شود. البته لازم نیست همه‌ی اعضای شرکت کارت ویزیت داشته باشند، بلکه کسانی که شغل‌شان در رشد شرکت تاثیرگذار است و از شبکه‌ی ارتباطی قدرتمندی برخوردارند.

۴) بدون کارت ویزیت کارکنان‌تان یکی از رفتارهای زیر را انجام خواهند داد

- به بهانه‌ی این‌که کارت ویزیت ندارند، فرصت‌های بازاریابی برای کسب‌وکار شما را می‌سوزانند.

- از فرصت‌های شبکه‌سازی برای اهداف شخصی خود استفاده خواهند کرد.

  • قادر به برقراری ارتباطات ادامه‌دار نخواهند بود. آن‌ها ممکن است اطلاعات تماس خود را روی کاغذ بنویسند، یا در حین صحبت اطلاعات خود را به صورت کلامی منتقل کنند که باز هم بعید است، بازخورد مناسبی دریافت کنند. حتی اگر بتوانند اطلاعات خود را منتقل کنند، نام برند شما در این میان کم‌رنگ خواهد شد.

۵) با کارت ویزیت برای کارکنان از فرصت‌های بازاریابی خود به نحو بهینه استفاده خواهید کرد

زمانی‌که در ابتدای راه‌اندازی کسب‌وکار خود هستید، باید از هر فرصتی برای بازاریابی کسب وکار خود استفاده کنید. در این شرایط مفهومی با عنوان بازاریابی بیش از حد وجود ندارد. شما باید از هر فرصتی برایی بازاریابی کسب‌وکار خود استفاده کنید و تعداد تماس افراد با کسب‌وکارتان را افزایش دهید.

چاپ کارت ویزیت برای کارکنان به شما کمک خواهد کرد تا هیچ فرصتی را برای بازاریابی از دست ندهید.

همان‌طور که می‌بینید با یک کارت ویزیت ساده می‌توانید رضایت کارکنان را جلب کنید، به آن‌ها نشان دهید که بهشان اعتماد دارید و برای آن‌ها ارزش قائل هستید. یک بسته کارت ویزیت برای هر یک از کارکنان ارشد خود چاپ کنید و شاهد بازاریابی به شیوه‌ی جدید باشید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین