طراحی گرافیک در همه جا کاربرد دارد. از طراحی لوگو گرفته، تا برچسر بسته بندی محصول و پست و استوری اینستاگرام.  طراحی گرافیک با هدف بازاریابی و برندسازی به خصوص در فضای دیجیتال که یک برند را فراموش نشدنی می‌کند، طی چند سال اخیر به شدت پرطرفدار شده است. تقریبا تمام برندها می‌دانند که برای تسلط بر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، به استخدام طراح پست اینستاگرام نیاز دارند که بتواند با گرافیک جادو کند. یک گرافیست با استفاده از ابزارهای مختلف مفاهیم بصری را طوری خلق می‌کند که بربیننده تاثیر قابل توجهی می‌گذارد.
طراح پست اینستاگرام، ایده های گرافیکی متنوعی را به کار می‌گیرد تا با اطلاع رسانی و آموزش مخاطبان، آنها را تشویق کند تا با برند ارتباط برقرار کنند. اما اگر به دنبال طراحی پست های تکی، پازلی یا اسلایدی جذاب برای اینستاگرام خود هستید، استخدام طراح پست اینستاگرام تنها راه حلی نیست که به شما کمک می‌کند تا حداکثر تعامل را داشته باشید. 
یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای طراحی پست اینستا که برای تبلیغ برند شما با هزینه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو است. این نرم افزار حتی به طراحان گرافیک حرفه‌ای نیز کمک می‌کند تا به راحتی بتوانند پست و استوری بسازند! 
آیا برند در حال رشد شما به طراحی پست و استوری تعاملب نیاز دارد تا هویت برند شما را تقویت کند، مخاطبان هدف را به طور فعال درگیر کند و راه حل های جذاب بصری ایجاد کند که با برند شما و همچنین دیدگاه مشتری شما همسو باشد؟ آیا پرداخت هزینه استخدام طراحی پست اینستاگرام برای شما مقرون به صرفه نیست؟ نگران نباشید. نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو اینجا است تا به شما کمک کند با قالب های آماده پست و استوری اینستا و ابزارهای ویرایشی رایگان، خودتان شروع به جذب مشتریان بالقوه کنید.
در ادامه مقاله، درباره مزایای استخدام طراح پست اینستاگرام و استفاده از برنامه طراحی آنلاین دومینگو به عنوان بهترین و مقرون به صرفه ترین جایگزین آن، صحبت می‌کنیم.

 

چطور هزینه استخدام طراح پست اینستاگرام را کاهش دهیم؟

 

چرا طراح گرافیک استخدام کنیم؟

استخدام یک گرافیست که توانایی هدایت ایده های شما را به صورت تعاملی داشته باشد، می‌تواند یک دارایی بزرگ برای برند شما باشد. از این رو، استخدام یک طراح پست اینستاگرام که بتواند به خوبی با مخاطبین شما ارتباط برقرار کند، بسیار مهم است. 
یک طراح گرافیک حرفه ای می‌تواند با فعالیت های زیر در بهبود هویت برند شما نقش داشته باشد:
ایجاد طرح های بصری جذاب و محتوای دیجیتالی که هدف مورد نظر شما را انجام دهد.
کار بر روی طیف گسترده ای از پروژه‌ها در رسانه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام 
طراحی پست و استوری جذاب با با کمک نرم افزارهای مختلف، برای تجسم و توسعه طرح های گرافیکی خلاقانه که اهداف کسب و کار شما را برآورده می‌کند.
دریافت اطلاعات از مدیریت و اطمینان از اینکه طراحی پست‌ها و استکری‌ها مطابق با نیازها و انتظارات برند شما است.
به کار گرفتن ایده‌های خلاقانه برای جذب مشتری و همکاری با تیم بازاریابی تان
رعایت مهلت‌ها، محدودیت‌های بودجه و مدیریت چندین پروژه به طور همزمان.
ارزیابی نیازهای مخاطبین و ارائه راه‌حل‌هایی برای تقویت ارتباط با مشتری. 
به روز رسانی پیج اینستاگرام و استفاده از به روزترین و باکیفیت ترین طرح‌ها، عکس‌ها، ویدئوها و ...

هزینه استخدام یک طراح پست اینستاگرام چقدر است؟

هزینه استخدام طراح پست اینستاگرام به میزان مهارت و تجربه آنها بستگی دارد. هرچقدر تجربه کاری طراح بیشتر باشد مطمئنا هزینه استخدام نیز بالاتر می‌رود. 
عامل دیگری که روی هزینه استخدام طراح پست اینستاگرام تاثیر می‌گذارد، وظایفی است که به آنها می‌سپارید. به طور کلی طراحان گرافیک می‌توانند نقش های زیر را برای پیج اینستاگرام شما ایفا کنند:
ادمین اینستاگرام: وظایف ادمین اینستاگرام علاوه بر طراحی پست و استوری، پاسخگویی به کامنت‌ها، دایرکت‌ها و به طور کلی مدیریت پیج اینستا است.
طراح پست و استوری: وظایف این نقش فقط طراحی پست و استوری است و شما خدتان باید مست‌ها و استوری‌ها را در پیج تان منتشر کنید.
بازاریاب دیجیتال: این طراحان به شما کمک می‌کنند تا برای طراحی مست و استوری،ایده های جدید داشته باشید اما کار طراحی را خودتان باید انجام دهید.
بازاریاب تبلیغاتی: این طراحان با روش های مختلف برای برند شما تبلیغ می‌کنند. آنها ممکن است به طور منظم برای شما پست و استوری طراحی نکنند.  اما پست‌ها یا استوری های تبلیغاتی را در پیج اینفلوئنسرها منتشر می‌کنند تا برای شما فالوورجذب کنند. 
برای اینکه هزینه طراح پست اینستاگرام را کاهش دهید، دو روش زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

فریلنسر استخدام کنید

هنگام استخدام یک گرافیست، می‌توانید به جای استخدام طراح پست اینستاگرام از یک آژانس بازاریابی دیجیتال،یک فریلنسر استخدام کنید. هزینه استخدام فریلنسر نسبت به طراحان حرفه ای مقرون به صرفه تر است و شما این امکان را دارید تا از چندین فریلنسر قیمت بگیرید، نمونه کارهای آنها را مقایسه کنید و در نهایت یکی از آنها را که با اهداف بازایابی اینستاگرام شما هماهنگ است، استخدام کنید.

از نرم افزار طراحی پست اینستاگرام استفاده کنید

یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای کاهش هزینه استخدام طراح پست اینستاگرام، استفاده از برنامه طراحی آنلاین دومینگو است. در این برنامه، صدها قالب آماده پست اینستاگرام توسط طراحان حرفه ای طراحی شده و برای راحت تر کردن کار طراحی در اختیار مبتدیان قرار گرفته است. یک رابط کاربری بسیار ساده نیز در این نرم افزار طراحی شده که تمام ابزارهای لازم برای ویرایش و سفارشی سازی قالب های پست و استوری را در خود دارد. کار با این ابزارها بسیار ساده است و حتی افرادی که هیچگونه تجربه ای در طراحی ندارند می‌توانند در چند دقیقه محتوای جذابی طراحی کنند.
برای اینکه از این روش برای کاهش هزینه استخدام طراح گرافیک استفاده کنید، باید مراحل زیر را طی کنید:

ساخت حساب کاربری در اینستاگرام

اولین مرحله ایجاد یک اکانت اینستاگرام است. اگر می‌خواهید تعاملات و رشد معناداری را در سراسر پلتفرم مشاهده کنید، معرفی کسب و کارتان در بیو مهم است.
روند ساخت اکانت در اینستا بسیار ساده است. شما یک حساب کاربری اینستاگرام ایجاد می‌کنید و شروع به انتشار پست می‌کنید. پس از ایجاد حساب کاربری خود، می‌توانید شروع به اضافه کردن تصاویر و ویدیوهای جالب به آن کنید. برای اینکه محتوای تولید شده را ارزشمند کنید، باید در نحوه استفاده از تصاویر و ویدیوهای خود خلاق و استراتژیک باشید. عکس های باکیفیت بگیرید و با کمک نرم افزار ساخت پست اینستاگرام دومینگو تعامل با مخاطبین را افزایش دهید.

طراحی پست اینستاگرام 

مرحله بعدی برای اینکه مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار بگیرید، طراحی پست اینستاگرامی است. پست اینستا یک ویدیو یا تصویری است که محصول یا خدمات شما را تبلیغ یا معرفی می‌کند. برای ساخت این اثر باید تیتر جذابی داشته باشید. عنوان پست یا استوری نیز باید نقطه کانونی طراحی شما باشد. می‌توانید از قالب های آماده پست اینستاگرام دومینگو استفاده کنید یا می‌توانید خودتان یک طرح جدید خلق کنید. یک پست حرفه ای شامل یک لوگو، توضیحی در مورد محصول/خدمت، مزایا، دعوت به اقدام و غیره است.

چطور هزینه استخدام طراح پست اینستاگرام را کاهش دهیم؟

طراحی استوری اینستاگرام 

ایجاد استوری اینستاگرام یک فرآیند آسان است و تقریبا شبیه ساخت پست اینستا است. نکته اصلی این است که یاد بگیرید چگونه آن را به درستی انجام دهید. ایده هایی که برای بازاریابی در استوری اینستاگرام به کار می‌رود سرگرم کننده تر و تعاملی تر از پست اینستا است. 
در هر حال، ابتدا باید یک طرح محتوا و چیدمان برای استوری اینستاگرام خود در نظر بگیرید. ابزار مفیدی که می‌تواند به شما در این فرآیند کمک کند، استوری ساز آنلاین دومینگو است. از این ابزار می‌توان برای ساخت استوری های جدید و سفارشی سازی قالب های آماده استوری استفاده کرد.

چطور هزینه استخدام طراح پست اینستاگرام را کاهش دهیم؟

ویرایش و سفارشی سازی پست و استوری اینستاگرام با نرم افزار دومینگو

بهترین روشی که می‌توانید پست‌های اینستاگرام خود را همانطور که دوست دارید، طراحی کنید از طریق برنامه طراحی آنلاین دومینگو است. اگر با این برنامه آشنایی دارید، می‌دانید که یک راه عالی برای افزودن عناصر به قالب های آماده پست و استوری است. 
برای مثال می‌توانید برای طراحی پست تبلیغاتی با گوشی مراحل زیر را طی کنید:
وارد سایت domingo.ir شوید و ثبت نام کنید
روی محتوایی که می‌خواهید طراحی کنید، ضربه بزنید تا قالب های آماده به شما نمایش داده شود.

چطور هزینه استخدام طراح پست اینستاگرام را کاهش دهیم؟

در پنل سمت راست، می‌توانید قالب‌ها را با گزینه های زیر فیلتر کنید:
-    موضوع: در این قسمت می‌توانید موضوع مورد نظرتان را در باکس جستجو وارد کنید و با انتخاب آن، قالب های آماده مربوط به آن را ببینید. مثلا اگر موضوع آموزش را انتخاب کنید تمام قالبهای آماده پست اینستاگرام آموزشی به شما نمایش داده می‌شود.
-    رنگ: اگر به دنبال قالب های آماده با تم رنگی خاصی هستید می‌توانید رنگ مورد نظرتان را در این قسمت تیک بزنید.
-    قیمت: برای مشاهده پست های رایگان یا پولی می‌توانید از این گزینه استفاده کنید
-    نوع: اگر به دنبال طراحی پست تکی، اسلایدی یا پازلی هستید می‌توانید قالب های آماده مرتبط را با انتخاب گزینه مورد نظرتان ببینید.

چطور هزینه استخدام طراح پست اینستاگرام را کاهش دهیم؟

مزایای طراحی پست اینستا با دومینگو

یکی از اصلی ترین مزایای طراحی پست اینستا با دومینگو آزاد کردن زمان بیشتر است. با استفاده از پست ساز اینستاگرام دومینگو، می‌توانید زمان بیشتری را برای تمرکز بر روی مسائل دیگر آزاد کنید.
اگر به دنبال کاهش زمان ساخت پست و استوری در اینستاگرام و سرعت بخشیدن به روند ایجاد پست های جذاب و جالب در رسانه های اجتماعی برای مخاطبان تان هستید، این برنامه واقعا عالی است. 
دلیل دیگری که این برنامه را پیشنهاد می‌دهیم این است که به شما امکان می‌دهد تصاویر خود را مستقیماً از گوشی همراه یا دسکتاپ آملود کنید و به قالب های اضافه کنید. 
برخی از بهترین ویژگی های این ابزار ویرایش آنلاین عبارتند از:
هزینه کم
ساخت پست سریع و جذاب
پیشنهاد خودکار عنوان های جالب و خلاقانه.
رابط کاربری آسان برای استفاده.
پشتیبانی از کامپیوتر و موبایل

جمع بندی

اگر می‌خواهید در اینستاگرام شروع به فعالیت کنید و تصاویر یا عکس‌ها را با مخاطبین تان به اشتراک بگذارید، بهترین راه برای انجام این کار به جای استخدام طراح پست اینستاگرام، استفاده از قالب های آماده نرم افزار دومینگو است. فقط کافی است یکی از قالب های آماده را که دوست دارید پیدا کنید و شروع کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین