امروزه، اگر کسی بخواهد الگوهای خود را بسازد، می‌تواند آنها را از Canva Templates داشته باشد. به عنوان مثال، اگر شخصی یک الگو برای دعوت به عروسی می خواهد، می تواند الگو را با زمان، مکان، رنگ و غیره تغییر دهد، اما موضوع یکسان باقی می ماند. بنابراین این روشی است که باعث می شود کاربران با آن ارتباط برقرار کنند.
در این مقاله، ما یک قالب در canva ایجاد می کنیم که کاربران می توانند آن را ویرایش کنند، اما موضوع یکسان باقی می ماند.
ابتدا یک قالب Canva برای استوری های اینستاگرام ایجاد می کنیم و دوم اینکه یک قالب دعوت نامه برای تولد ایجاد می کنیم.

نمای کلی Canva

این یک ابزار آنلاین فوق العاده برای طراحی همه چیز از پوستر گرفته تا کارت ویزیت و بروشور و دعوت نامه عروسی است.
Canva مبتنی بر ابر است، به این معنی که طرح‌ها و پروژه‌هایی که روی یک رایانه شروع می‌کنید، از هر رایانه دیگری که به اینترنت و وب‌سایت دسترسی دارد قابل دسترسی است.
Canva به شما این امکان را می دهد که همه چیز را به سرعت و به راحتی بدون نیاز به تجربه طراحی گرافیکی در مقیاس بزرگ طراحی کنید.

مراحل ایجاد یک قالب برای استوری اینستاگرام

مرحله 1:

ابتدا باید روی پنل ایجاد طراحی در سمت راست بالای صفحه کلیک کنیم و اینستاگرام را جستجو می کنیم، یک لیست کشویی در آنجا باز می شود و شما می توانید هر اندازه ای از استوری خود را انتخاب کنید. 

مرحله 2:

اکنون می توانیم در نوار جستجو الگو را جستجو کنیم که در آن پست مربوط به جستجوی خود را ببینیم و بتوانیم یکی را انتخاب کنیم.
پس از انتخاب یک تصویر، پالت تم مربوط به آن تصویر را فقط دریافت خواهیم کرد.

مرحله 3:

در اینجا ما یک رنگ قهوه ای مرتبط با تصویر یا تم خود را انتخاب می کنیم. و پس از انتخاب رنگ، عناصری را درج می کنیم تا این صفحه جذاب تر به نظر برسد.
پس از این، تصاویر بیشتری مرتبط با موضوع را به عنوان اثر واترمارک اضافه می کنیم.

مرحله 4:

اکنون در اینجا عکس دیگری را انتخاب می کنیم که در داخل قاب نگه می داریم زیرا می توانیم هر شکلی از قاب را انتخاب کنیم سپس می توانیم آن تصویر را با توجه به نیاز خود در آن قاب قرار دهیم.
تصویر: با توجه به نیاز، تصاویر و اشکال بیشتری اضافه کنید

مرحله 5:

پس از انتخاب یک فریم با توجه به نیاز خود، می توانیم تصاویر را جستجو کرده و آنها را به داخل کادر بکشیم که تصویر را به شکل دقیق قاب تبدیل می کند.

مرحله 6:

در اینجا می توانیم یک روبان اضافه کنیم زیرا به نظر جذاب می رسد و متنی را در بالای آن قرار می دهیم و همچنین جزئیات بیشتری را قرار می دهیم، همانطور که در اینجا مکان کافه را ذکر می کنیم.

مرحله 7:

همانطور که در تصویر توسط پیشنهاد ذکر شده است، می توانیم از طریق بنرها یا متن جزئیات بیشتری در مورد محتوای خود ارائه دهیم.  
این آخرین قالب برای استوری های اینستاگرام است. همانطور که اشاره کردیم، کافی شاپ دارای بنر، زمان، مکان و تصاویر مربوط به قهوه است.
پس از درک نحوه ایجاد قالب برای رسانه های اجتماعی ، یک قالب Canva دیگر برای دعوت نامه تولد ایجاد خواهیم کرد.

 

آموزش دانلود قالب استوری تولد در برنامه ساخت استوری تولد دومینگو 

 

مراحل ایجاد قالب برای دعوت تولد

مرحله 1:

ابتدا روی نوار جستجو کلیک می‌کنیم تا رنگ پس‌زمینه احوالپرسی خود را همانطور که در شکل نشان داده شده است دریافت کنیم. زیر

مرحله 2:

پس از آن چند تصویر مربوط به تولدها را اضافه می کنیم. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، ما از بادکنک برای زیباتر کردن قالب خود استفاده می کنیم.

مرحله 3:

اکنون برای جذاب‌تر جلوه دادن پس‌زمینه چند لایه را انتخاب می‌کنیم که همرنگ پس‌زمینه هستند.

مرحله 4: 

در مرحله بعد، از عناصر مرتبط با تولد استفاده می کنیم، بنابراین از روبان طلایی برای تزئین الگو استفاده می کنیم و آن را کپی پیست می کنیم و در مکان های مختلف روی هم قرار می دهیم.

مرحله 5: 

اکنون اقلام هدیه را در جاهای مختلف قالب با اندازه های کوچک اضافه می کنیم.

مرحله 6:

حالا به تب گرافیک بیایید، یک عنصر را جستجو کنید و سپس یک قاب دایره ای با حاشیه را جستجو کنید که برای ساخت یک قاب تزئینی مناسب باشد.

مرحله 7: 

در اینجا عکس را به صورت تصادفی جستجو می کنیم و آن را به کادری که ایجاد کرده ایم می کشیم و بعد از آن می توانیم متنی با نام شخص b'day همانطور که در زیر در تصویر ذکر کردیم روی طرح دعوت نامه قرار دهیم.

مرحله 8: 

اکنون "R" را روی صفحه کلید خود فشار می دهیم تا مستطیل را وارد کنیم و سپس به آن رنگ روشن می دهیم زیرا زمان و روز جشن روز را برجسته می کنیم.

مرحله 9: 

مرحله آخر ذکر زمان، تاریخ و مکان در آن کادر مستطیل است.
بنابراین این آخرین قالب برای دعوت نامه های تولد با برخی از ویژگی هایی است که در بالا ذکر کردیم که در آن می توانیم زمان، مکان، تصویر و مکان را با توجه به نیاز خود تغییر دهیم.
بنابراین این مقاله را در مورد قالب های Canva به پایان می رساند.

جمع بندی

امیدواریم این مقاله در مورد "قالب های Canva" به شما کمک کرده باشد تا نحوه عملکرد Canva را بهتر درک کنید. در این آموزش، Canva به ما اجازه می‌دهد با استفاده از تصاویری که با پس‌زمینه، موضوع، و جایی که تاریخ، زمان و مکان ذکر شده است، چند الگوی طراحی خلاقانه برای رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنیم. همچنین، ما یک الگوی دیگر برای دعوت نامه تولد ایجاد کردیم که در آن از تصاویر چشم نواز مختلف مانند بادکنک، جلوه های کهکشانی و غیره استفاده کردیم. می توانیم مکان، زمان و مکان خود را در هر دو قالب بر اساس نیاز خود ویرایش کنیم.
اگر به دنبال تقویت بیشتر مهارت های طراحی UI/UX خود هستید، به شما توصیه می کنیم برنامه کارشناسی ارشد طراحی UI/UX Simplilearn را بررسی کنید . این برنامه می تواند به شما کمک کند تا مهارت های مناسب را تقویت کنید و شما را در کمترین زمان برای کار آماده کند.
اگر سوال یا ابهامی در مورد قالب‌های Canva دارید، لطفاً آن‌ها را در بخش نظرات زیر ارسال کنید. تیم ما در اولین فرصت با شما تماس خواهد گرفت.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین