با نزدیک شدن به روز بلک فرایدی، زمان مناسبی برای بازاریابی در اینستاگرام فراهم می شود. ننایج تحقیقات سال های گذشته نشان می دهد، اینستاگرام بستر مناسبی برای تبلیغات و افزایش فروش کسب‌وکارهای کوچک در مناسبت ها و تعطیلات مختلف بوده و 50 درصد از مصرف کنندگان نیز بر این باروند که در روز جمعه سیاه آینده از پیج برنرهای مورد علاقه شان در اینستاگرام بازدید می کنند. این فرصت استثنائی برای همه برندها وجود دارد تا با طراحی پست اینستاگرام بلک فرایدی، مخاطبین هدف خود را تحت تاثیر قرار دهند.
بنابراین اکنون بیش از هر زمان دیگری، باید مطمئن شوید که بازاریابی جمعه سیاه خود را برای هدف قرار دادن مخاطب هدف تان بهینه می کنید و پست های تبلیغاتی تان را برای فروش بیشتر به این جشن مرتبط می کنید.
آیا آماده هستید تا بازاریابی اینستاگرام خود را برای جمعه سیاه و سایبر ماندی ارتقا دهید؟ در این مقاله 10 ایده برای کمک به شما آورده شده است:

 

طراحی پست بلک فرایدی با گوشی

 

نکته 1: بازاریابی جمعه سیاه خود را زودتر از رقبا شروع کنید و دیرتر به پایان برسانید

برای بهینه‌سازی استراتژی بازاریابی جمعه سیاه، مهم است که بر روی رویدادهای یک روزه تمرکز کنید.
برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید، با برنامه ریزی تقویم محتوای خود قبل از جمعه سیاه شروع کنید. به عنوان مثال، 2 تا 3 روز قبل از جمعه سیاه، با طراحی استوری تبلیغاتی به دنبال کنندگان خود در مورد فروش ویژه در روز جمعه سیاه اطلاع رسانی کنید. همچنین می‌توانید نگاهی اجمالی به محصولاتی که تخفیف داده می‌شوند و میزان تخفیفی که ارائه دهید، داشته باشید.
اساساً، هدف این است که با به اشتراک گذاشتن جزئیات بزرگ‌ترین فروش ویژه فصل خود، سر و صدای زیادی در روز جمعه سیاه به پا کنید!
به این ترتیب، هنگامی که جمعه سیاه فرا می رسد، دنبال کنندگان شما آماده خرید از شما خواهند بود!
طبق گفته فیسبوک، 62 درصد از خریداران گزارش می دهند که خرید کریسمس آنها معمولاً پس از فصل تعطیلات ادامه دارد. بنابراین، در حالی که به این فکر می‌کنید که چگونه معاملات جمعه سیاه و دوشنبه سایبری خود را تبلیغ کنید، ایده‌هایی در مورد نحوه جذب فالوورهای تان حتی پس از پایان تعطیلات نیز در ذهن داشته باشید.
این ایده ها می تواند طراحی پست اینستا قرعه کشی به مناسبت کریسمس یا عید پاک باشد.

نکته 2: از طراحی پست اسلایدی بلک فرایدی برای جذب فالوورهای خود استفاده کنید

تقریباً از هر 3 خریدار در اینستاگرام 1 نفر معتقد است که پست های اسلایدی بیشتر از پست های تکی، توجه آنها را برای بررسی محصولات جدید جلب می کند.
بنابراین، در طول تعطیلات آخر هفته شکرگزاری، سعی کنید طراحی پست اینستاگرام اسلایدی بلک فرایدی را در استراتژی بازاریابی جمعه سیاه خود بگنجانید. شما می توانید با اشتراک گذاری تصاویری از محصولات پرفروشی که مشتریان تان دوست دارند و به آنها اعتماد دارند با خریداران ارتباط برقرار کنید و در عین حال محصولات خود را به نمایش بگذارید!

طراحی پست بلک فرایدی با گوشی

نکته شماره 3: یک هشتگ سفارشی برای جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری ایجاد کنید

در حال حاضر، بیش از 12 میلیون پست تحت هشتگ #blackfriday در اینستاگرام وجود دارد و این تعداد هر روز در حال افزایش است.
برای جلوگیری از گم شدن پست های بازاریابی جمعه سیاه تان بین این همه پست، یک استراتژی عالی این است که یک هشتگ تعطیلات سفارشی برای برند خود ایجاد کنید.
REI یک هشتگ سفارشی با نام #OptOutside برای کمپین جایگزین جمعه سیاه ایجاد کرد. این کمپین مردم را تشویق می کند که به بیرون بروند و از هوای تازه لذت ببرند.
و در حالی که این کمپین در ابتدا برای جمعه سیاه ایجاد شد، هشتگ #OptOutside اغلب در اینستاگرام استفاده می شود (بیش از 16 میلیون پست!) و یک جامعه مجازی از ماجراجویان و علاقه مندان به فضای باز را دور هم جمع می کند.
با انتشار پست اینستاگرام جمعه سیاه و دوشنبه سایبری خود با یک هشتگ خاص، دنبال کنندگان شما می توانند جزئیات تخفیفات و فروش های شما را راحت تر پیدا کنند!
همچنین با قابلیت فالو کردن یک هشتگ، می‌توانید از فالوورهای خود دعوت کنید تا به طور مرتب از تخفیفات ویژه آخر هفته ها مطلع شوند.
ایجاد یک استراتژی هشتگ قوی برای رشد برند شما در اینستاگرام و افزایش تعامل شما با مشتریان تان پس از طراحی پست اینستاگرام در تمام طول سال بسیار مهم است.

نکته 4: در تعطیلات بیشتر پست و استوری بگذارید

در طول تعطیلات آخر هفته شکرگزاری، خریداران در تمام ساعات در اینستاگرام هستند تا بهترین خرید خود را انجام دهند.
پس باید بیشتر از حد معمول پست کنید و استوری بگذارید تا با مخاطبین درگیر باشید و بتوانید واقعاً از این رویداد حداکثر استفاده را ببرید و تا حد امکان به دنبال‌کنندگان و مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید.
اگر طراحی پست و استوری جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری را خودتان انجام می دهید، مطمئن شوید که از یک برنامه طراحی آنلاین با قالب های آماده عالی کمک می گیرید تا بتوانید راحت تر و سریعتر محتواهای مناسب را تولید کنید.
یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌ها برای طراحی پست و استوری اینستا، استفاده از قالب های آماده دومینگو است که به شما امکان می دهد، بدون استرس، تمام محتواهای تبلیغاتی تان را با چند کلیک بسازید!

طراحی پست بلک فرایدی با گوشی

نکته شماره 5: به پیام ها و نظرات مشتری پاسخ بدهید

هنگامی که جهان در اوایل سال 2020 در قرنطینه قرار گرفت، تعجبی نداشت که خرید آنلاین شاهد افزایش چشمگیر بود.
در واقع، یک نظرسنجی توسط Engine نشان داد که زمانی که فاصله گذاری اجتماعی برای اولین بار در اوایل مارس شروع شد ،مردم به طور متوسط 10 تا 30 درصد بیشتر از قبل، پول خود را در فروشگاه های آنلاین خرج کردند 
با توجه به اینکه خریداران بیشتر و بیشتری برای خرید به اینستاگرام مراجعه می کنند، ایده بدی نیست تا با طراحی پست اینستاگرام بلک فرایدی، محصولات خود را بیش از حد معمول در آخر هفته شکرگزاری تبلیغ کنید!
مطمئن شوید که شما و تیم تان آماده مشارکت و پاسخگویی به هرگونه سؤال و پیامک هستید، به‌ویژه زمانی که کد فروش یا تخفیف جدیدی را منتشر می‌کنید. اگر بتوانید سفر خرید مشتری را تا حد امکان آسان کنید، مطمئناً فروش خود را افزایش خواهید داد!
به ایجاد کتابخانه ای از پاسخ های سریع برای برخی از رایج ترین سوالاتی که در آخر هفته دریافت خواهید کرد فکر کنید. سوالات متداولی که مشتریان می پرسند می تواند شامل "کالاهایتان را به چه کشورهایی ارسال می کنید؟" و «چگونه کد تبلیغاتی شما را هنگام پرداخت به سبد خرید اضافه کنم؟» باشد. هر چه سریعتر بتوانید پاسخ دهید و با مخاطبان خود درگیر شوید، بهتر است!

نکته شماره 6: با قالب های آماده پست اینستاگرام بلک فرایدی، راهنمای خرید محصول طراحی کنید

با ظهور نرم افزارهای طراحی آنلاین مثل دومینگو، کار مدیران کسب و کارهای کوچک و سازندگان برای فروش در اینستاگرام بسیار راحت شده است.
اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای جذب فالوورهای خود و افزایش فروش در اینستاگرام هستید، با استفاده از قالب های آماده پست اینستا، راهنمای خرید محصول طراحی کنید . می توانید این کار را با فیلتر کردن موضوع قالب ها و سپس ویرایش یکی از آنها با ابزارهای طراحی آنلاین و رایگان دومینگو انجام دهید.
اگر تجربه ای در طراحی پست و استوری ندارید - اشکالی ندارد! شما همچنان می توانید از قالب های آماده پست اینستاگرام فروش محصولات در برنامه دومینگو استفاده کنید. قالب های آماده بلک فرایدی به شما این امکان را می دهد که تصاویر و اطلاعات محصول را به پست یا استوری اینستاگرام اضافه کنید.تنها با چند ضربه، می توانید طراحی پست اینستاگرام با گوشی را امتحان کنید و قیمت و سایر جزئیات مربوط به محصولات تان را در یک پست تصویری جذاب به مخاطبین نمایش دهید.
اگر محصولاتی را می فروشید که برای عید بیشتر طرفدار پیدا می کنند، اکنون زمان خوبی است تا از قالهای آماده پست اینستاگرام اسلایدی بلک فرایدی حداکثر استفاده را ببرید. به خصوص از آنجایی که کاربران به زودی می‌توانند تقریباً از هر بخش برنامه - پست‌های فید اینستاگرام، استوری‌های اینستاگرام، لایو اینستاگرام، IGTV و Reels – دسترسی داشته باشند.
در پست اسلایدی اینستاگرام بلک فرایدی می توانید حداکثر 10 عکس که شامل برچسب های محصول است به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که عنوان های جذابی برای پست و استوری تان در نظر بگیرید مثل می "5 هدیه عالی کریسمس برای پدران" یا هر عنوانی که به دنبال کنندگان شما کمک کند تا امسال محصولات شما را خریداری کنند.

طراحی پست بلک فرایدی با گوشی

نکته شماره 7: محتوای تولید شده توسط کاربر از محبوب ترین محصولات خود را به اشتراک بگذارید

اگر محصول پرفروشی دارید که به طور مداوم از قفسه ها خارج می شود، اکنون زمان آن است که آن را در پست های بازاریابی جمعه سیاه خود در اینستاگرام به نمایش بگذارید!
یک راه خلاقانه برای انجام این کار، محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است – این نوع محتوا، معمولاً یک پست یا استوری اینستاگرام است که توسط فالوورها و مشتریان شما ایجاد می شود و می توانید آن را مجدداً در فید خود ارسال کنید .
این پست ها نه تنها به دنبال کنندگان شما اطلاع می دهد که محبوب ترین محصولات شما کدامند، بلکه شما در حال به اشتراک گذاری توصیفات یا نشان دادن محصول خود در عمل هستید، بنابراین برای تبدیل خریداران بلاتکلیف به مشتریان واقعی عالی است.
فقط به یاد داشته باشید که همیشه به صورت قانونی محتوای UGC را بازنشر کنید و قبل از اشتراک‌گذاری از کاربران اجازه بخواهید. 

نکته 8: یک کد تبلیغاتی مخصوص دنبال کنندگان اینستاگرام خود ایجاد کنید

آخر هفته شکرگزاری زمان مناسبی برای پاداش دادن به فالوورها و تشکر از حمایت از کسب و کارهای کوچک و سازندگان، به ویژه در سال 2020 است.
چرا کد تبلیغاتی جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری را که مخصوص دنبال کنندگان شما است به اشتراک نمی گذارید و از آنها دعوت نمی کنید تا با دوستان خود در اینستاگرام نیز به اشتراک بگذارند؟
همچنین می توانید از استوری اینستاگرام برای تبلیغ کد تخفیف استفاده کنید. از آنجایی که استوری اینستاگرام در بالای صفحه مشتریان به اشتراک گذاشته می‌شود، توجه آنها را بیشتر از پست های فید به خود جلب می کند.

نکته 9: برای پست‌های خود کپشن های جذاب با فراخوان‌های قوی بنویسید

دعوت به اقدام در کپشن های اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد!
شاید بسیاری از فالوورهایتان در طول بلک فرایدی اقدام به خرید از پیج شما کنند، اما برخی از آنها ممکن است همچنان در مورد خرید از کسب و کار شما نگران باشند.
برای اینکه مطمئن شوید پست‌های شما به فروش تبدیل می‌شوند، کپشن هایی بنویسید که پیامی قوی ارائه می‌کنند و کاربران شما را برای خرید بیشتر تشویق می کنند.
به عنوان مثال، CTA شما می تواند از بینندگان بخواهد که از کالکشن جدیدتان خرید کنند، روی یک پست نظر بدهند، از یک کد تبلیغاتی در هنگام تسویه حساب استفاده کنند، فروش شما را مرور کنند، یک محصول را پیش خرید کنند، و موارد دیگر!
هر آنچه را که انتخاب می کنید، فقط مطمئن شوید که دنبال کنندگان و بینندگان خود را راهنمایی می کنید تا پس از خواندن کپشن شما، اقدامی را انجام دهند.

نکته شماره 10: پست های جمعه طراحی ایجاد کنید که با تم پیج اینستاگرام شما مطابقت داشته باشد

برای نشان دادن فروش بلک فرایدی خود می توانید با فونت های بزرگ، پررنگ و رنگ های قوی، خیلی راحت توجه فالوورهایتان را جلب کنید، اما مهم است که همیشه به زیبایی اینستاگرام خود وفادار بمانید.
تفاوتی ندارد استوری اینستا طراحی می کنید یا پست‌ اینستا. در هر صورت مطمئن شوید که میزان فروش جمعه سیاه شما همچنان با لحن و سبک کلی فید شما مطابقت دارد.
اگر از قالب‌های استوری اینستاگرام استفاده می‌کنید، طرح‌های مختلف را آزمایش کنید تا محتوای شما از بقیه متمایز شود، اما سعی کنید پالت رنگ یا طرح خود را مکمل هدیت اصلی برندتان نگه دارید.

وقتی صحبت از قالب های استوری اینستاگرام می شود، نمی دانید از کجا شروع کنید؟

برای کمک به شما در شروع کار، ما برنامه محبوب استوری ساز اینستاگرام دومینگو را به شما معرفی می کنیم که امکان طراحی استوری با قالب های رایگان در گوشی اندروید و آیفون را برای شما فراهم کرده است!
مجموعه قالب های پست و استوری بلک فرایدی در دومینگو به طور خاص با در نظر گرفتن حال و هوای کاربران در این روزها طراحی شد، تا به شما کمک کند آنچه را که برای تان مهم است به اشتراک بگذارید!

طراحی پست بلک فرایدی با گوشی

امیدواریم برای ایجاد چند پست عالی برای کمپین بازاریابی جمعه سیاه خود الهام گرفته باشید!
با کمی برنامه ریزی، خلاقیت و همت می توانید در آخر هفته شکرگزاری، پیشرفت های واقعی در تعامل و فروش پیج خود در اینستاگرام را تجربه کنید!
برای شروع طراحی پست اینستاگرام بلک فرایدی آماده اید؟ قالب های آماده و ابزارهای ویرایشی رایگان ما را امتحان کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین