بازاریابی دیجیتال دنیای بسیار گسترده ای دارد و انتخاب بهترین روش بازایابی در کسب و کار شما واقعا یک چالش است. با این حال، این روزها با افزایش تعداد کاربران اینستاگرام، تبلیغات در این پلتفرم تقریبا برای تمام کسب و کارها به یک اندازه موثر است. اما آیا می دانید چطور با طراحی پست اینستاگرام مبلمان، برندتان را به مخاطبین معرفی کنید و مشتریان بیشتری جذب کنید؟
ایده های بازاریابی دیجیتال با طراحی پست اینستا برای مبلمان بسیار زیاد است. اما، برخی از تاکتیک‌های بازاریابی در این پلتفرم برای صنایع خاصی مثل فروش مبل و لوازم چوبی بهتر عمل می‌کنند. برخی از این ایده ها نیاز به صرف زمان یا پول دارند، اما چون بازگشت سرمایه کسب‌وکار شما را تضمین می کنند، ارزش امتحان کردن را دارند. حالا بیایید ببینیم باید از کجا شروع کنیم؟
فروش آنلاین مبلمان در حال حاضر نوعی صنعت نوپا است. تا زمانی که مردم هنکز آنقدر به خ ید آلاین مبلمان اعتماد نکرده اند که حاضرند ساعت ها وقت خود را برای رفتن به فروشگاه های حضوری صرف کنند تا انواع مبلمان را از نزدیک ببینند، آن‌ها را تست کنند، و قبل از اینکه پول زیادی برای خرید مبلمان بپردازند متریال آن‌ها را از نزدیک بررسی کنند، نمی توانید روی فروش آنلاین این محصولات حساب کنید. پس راه حل شما چیست؟
امروزه، اکثر خانواده ها به فکر کاهش هزینه های زندگی هستند و سرمایه کافی برای خرید مبلمان بزرگ و گران‌قیمت را ندارند. بنابراین، شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و از طراحی پست اینستاگرام برای تبلیغ مبلمان کوچک‌تر و چند منظوره استفاده کنید که به نظر مصرف‌ کنندگان، ارزش خرید بیشتری دارد.
با هدف قرار دادن این قشر از جامعه به راحتی می توانید آنها را تشویق کنید که از طریق بازاریابی دیجیتال با برند شما آشنا شده و از فروشگاه شما بازدید کنند. 
اگر جزو تولید کنندگان مبلمان باکیفیت و ارزان هستید، نباید مخاطبین هدف تان را در اینستاگرام نادیده بگیرید. تولید کنندگانی که از رونق تجارت الکترونیک در صنعت خود استفاده نمی کنند، احتمالاً به زودی از سایرین عقب خواهند ماند. 
اگر مطمئن نیستید که چگونه برای بازاریابی محصولات مبلمان و فروش آنلاین شروع به طراحی پست کنید، ایده های این مقاله به شما کمک می کند. 

 

راهنمای طراحی پست اینستاگرام مبلمان با گوشی

 

ایده های بازاریابی برای دستیابی به مشتریان جدید

اگر هدف کسب و کار شما گسترش پایگاه مشتریان فعلی و دستیابی به خریداران جدید است، این استراتژی های بازاریابی را امتحان کنید.

بازاریابی از طریق پست اینستاگرام مبلمان

در عصر اینترنت، تقریباً همه از رسانه‌های اجتماعی به شکلی استفاده می‌کنند، که آن را به روشی قدرتمند برای برندها برای دستیابی به مخاطبان جدید و تعامل با خریداران خود تبدیل می‌کند. از آنجایی که صنعت مبلمان به شدت به جلوه های بصری متکی است، اینستاگرام پلتفرمی است که فروشگاه شما باید از آن استفاده کند. با طراحی پست اینستا به راحتی می توانید مشتریان را تشویق کنید تا از فروشگاه شما دیدن کنند و عکس‌هایی را که مبلمان شما را در خانه‌های مختلف نشان می‌دهند، دوباره ارسال کنند.

طراحی استوری اینستاگرام تبلیغاتی برای فروش مبلمان

پوسترهای تبلیغاتی آنلاین در مکان هایی که تعداد زیادی از مردم تبلیغات شما را می بینند، استراتژی خوبی به نظر می رسد، اما اغلب به جذب مشتریان جدید کمکی نمی کند. آنچه مؤثرتر است، طراحی استوری تبلیغاتی با هدف جذب مشتری هدف شما و سپس انتشار آن در پیج اینفلوئنسرهایی است که مشتری هدف احتمالاً در آن‌ها جستجو می‌کند. این یک استراتژی بسیار مفید برای فروش یک نوع مبلمان خاص است. به عنوان مثال، مبلمان کم جا احتمالاً برای افرادی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند، جذاب است، بنابراین شما ممکن است آن جایگاه را با تبلیغات خود هدف قرار دهید.

پست اینستاگرام پیشنهاد ویژه برای فروش مبلمان

پست اینستاگرام پیشنهاد ویژه، پست هایی هستند که خریداران را به حضور در فروشگاه شما برای دریافت تخفیف ترغیب می کند. پیشنهاد ویژه می تواند یک کوپن، یک کالای رایگان، و یک کالای انحصاری با تعداد محدود یا ایده های طراحی دکوراسیون رایگان قابل دانلود باشد. این نوع پیشنهادها ارزش افزوده ایجاد می‌کنند و می‌توانند با جذب مشتریان جدید به سایت شما برای استفاده از پیشنهادات، تقویت‌کننده فروش قدرتمندی باشند.

راهنمای طراحی پست اینستاگرام مبلمان با گوشی

بازاریابی برای ایجاد وفاداری مشتری با طراحی استوری نظرسنجی

ایجاد وفاداری مشتری باید بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی هر پیج فروش مبلمانی باشد-مطالعات نشان داده‌اند که 65 درصد از کسب‌وکار یک شرکت از مشتریان فعلی است نه مشتریان جدید. اگر می‌خواهید وفاداری مشتریان خود را افزایش دهید و خریداران تکراری را بازگردانید، می توانید تاکتیک‌ طراحی استوری نظرسنجی را امتحان کنید.

پست اینستا قرعه کشی و جایزه

هنگامی که مشتریان جایزه دریافت می کنند، احتمالاً به برند شما وفادار خواهند بود. ممکن است اجرای یک برنامه وفاداری سنتی برای پیج مبلمان سخت باشد، زیرا اکثر خریداران، تعداد زیادی مبلمان نمی خرند. اما اگر با طراحی چند پست قرعه کشی، هدیه‌هایی مانند تخفیف یا اقلام رایگان ارائه دهید، ممکن است آنها را ترعیب کنید شما را به دوستان و آشنایان شان معرفی کنند.
بنابراین، شما می توانید به مشتریانی که دیگران را به فروشگاه شما می فرستند، جوایزی مانند بازپرداخت نقدی یا تخفیف ارائه دهید – این کار مشتریان جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد و وفاداری مشتریان موجود را افزایش می دهد.

استوری اینستا درباره طرح های پرداخت انعطاف پذیر

مبلمان ممکن است گران باشد. هر مشتری بالقوه ای پول نقد را ندارد که به یکباره برای خرید یک دست مبل بپردازد. به همین دلیل است که اگر شرایط پرداخت انعطاف پذیر مثل خرید اقساطی را ارائه دهید که خریدهای عمده را برای مشتری آسان تر می کند، می توانید وفاداری را به طور جدی افزایش دهید. طرح‌های پرداختی که در چند ماه اول بدون بهره باقی می‌مانند، محبوب هستند و به مشتری امکان می‌دهند با خیال راحت خرید خود را از فروشگاه شما تکمیل کند و در عین حال او را تشویق می‌کنند تا هزینه خرید مبل را سریعتر پرداخت کند.

خدمات مشتری عالی و شفاف در استوری اینستاگرام

وقتی صحبت از ایجاد وفاداری مشتری می شود، هیچ چیز بهتر از خدمات خوب و قدیمی به مشتریان نیست. مشتریان انتظارات بالایی از برندها دارند، بنابراین هنگام ارائه خدمات، نه تنها باید به دنبال برآورده کردن انتظارات آنها، بلکه فراتر از آنها باشید. مشتریان خود را با خدماتی فراتر از انتظارشان در یک استوری جذاب اینستا آشنا کنید و آنها بارها و بارها به فروشگاه شما باز خواهند گشت.

طراحی پست اینستاگرام نظر مشتری

به مشتریان راضی خود اجازه دهید به ایجاد محتوایی کمک کنند که برند شما را بازاریابی کند. یک مثال عالی: مسابقه ای را برگزار کنید که مشتریان را تشویق می کند تا بهترین تجربیات های شخصی خود را در ارتباط با مبلمانی که از فروشگاه شما خریداری کرده اند ارسال کنند. این تجربیات در دل مشتریان بالقوه جدید تاثیر می‌گذارد و محرک قدرتمندی برای خریدهای بیشتر است.

ساخت پست اینستاگرام با تصاویر مبلمان 

مبلمان اغلب نقطه عطف هر خانه ای است. به همین دلیل است که به طور سنتی برای خریداران بسیار مهم است که برای انتخاب مبلمان خانه شان به یک فروشگاه بروند - تا بتوانند آنها را شخصا ببینند و تجسم کنند که چگونه در خانه شان قرار می گیرند.

راهنمای طراحی پست اینستاگرام مبلمان با گوشی

فروشندگان مبلمان آنلاین باید به خریداران خود کمک کنند تا محصولاتشان را به خوبی در تصاویر باکیفیت ببینند و به راحتی نحوه چیدمان آنها را در خانه شان تجسم کنند. هر محصولی که می فروشید باید چندین عکس با کیفیت بالا و حرفه ای داشته باشد که مبلمان را از زوایای مختلف نشان دهد و در حالت ایده آل، مبلمان را در چندین اتاق مختلف نشان دهد. طراحی پست اسلایدی مبلمان بهترین روش برای نمایش تصاویر مختلف از یک محصول است.

طراحی پست رضایت مشتری

مردم تجربیات خوب را دوست دارند. به همین دلیل است که کسب و کار شما باید با پست هایی درباره رضایت مشتریان خوب و قدیمی، مشتریان جدید را جذب کند. این نوع پست ها، نه تنها شما را از رقبای خود متمایز می کند، بلکه باعث ایجاد واکنش احساسی در خوانندگان می شود که می تواند به خرید تبدیل شود.
برای طراحی پست رصایت مشتری، نکات زیر را به خاطر بسپارید:
توجه مشتری را جلب کنید: خواننده را در همان جمله اول درگیر کنید که او را وادار به دانستن بیشتر می کند.
علاقه مند کنید: از قدرت داستان خود برای علاقه مند کردن خواننده به کسب و کار یا محصول خود استفاده کنید.
او را ترغیب کنید: در طول داستان تمایل به خرید ایجاد کنید.
کال تو اکشن مناسب بنویسید: از خواننده بخواهید تا اقدام خاصی انجام دهد، مانند بازدید از وب سایت شما یا بررسی یک محصول خاص.

انیمیشن آموزشی مونتاژ قطعات مبلمان در استوری اینستا 

یکی از کارهایی که برند محبوب مبلمان IKEA به خوبی انجام می دهد ارائه فیلم های متحرک برای کمک به مونتاژ قطعات آن است، چیزی که می تواند بسیار دشوار باشد. اگر مبلمانی دارید که چند منظوره هستند یا نیاز به مونتاژ دارند، یک ویدیوی متحرک می‌تواند به خریداران بالقوه کمک کند تا قبل از خرید، تمام ویژگی‌ها و آنچه را که لازم است ببینند.

بازاریابی با استوری تبلیغاتی در پیج اینفلوئنسرها

یکی از راه های منحصر به فرد برای بازاریابی محصولات خود در رسانه های اجتماعی، مشارکت با اینفلوئنسرها یا افرادی است که فالوورهای زیادی دارند و در پلتفرم های مختلف نفوذ دارند. بسیاری از برندهای D2C با این استراتژی موفق عمل کرده اند، زیرا مصرف کنندگان توصیه یک اینفلوئنسر را به اندازه توصیه یک عضو خانواده یا دوست، قابل اعتماد می دانند.

تبلیغات پولی در اینستاگرام

در حالی که ویژگی‌های ارگانیک رسانه‌های اجتماعی می‌تواند واقعاً به تقویت یک برند کمک کند، هنوز چیزی برای گفتن در مورد تبلیغات رسانه‌های اجتماعی پولی وجود دارد. پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام تبلیغات پولی را در فیدهای کاربران امکان پذیر می‌کنند. پست های تبلیغاتی پولی نیز مانند پست‌های معمولی محصولات شما را در مقابل چشمان مشتریان بالقوه قرار می‌دهند، که می‌تواند به معنای جلب توجه آنها در هنگام آماده شدن برای خرید باشد.

بازاریابی ویدیویی با طراحی استوری اینستا

ویدئو یکی از محبوب ترین استراتژی های بازاریابی نوظهور است که فروشندگان مبلمان باید از آن برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش استفاده کنند.

راهنمای طراحی پست اینستاگرام مبلمان با گوشی

تبلیغات ویدیویی در ریلز اینستاگرام 

پلتفرم هایی مانند یوتیوب و اینستاگرام اکنون ویدیوهایی را ارائه می دهند که دارای پاپ آپ های قابل کلیک هستند که خریداران را مستقیماً به وب سایت ها یا صفحات محصول می برد. این بدان معناست که می‌توانید ویدیوهایی ایجاد کنید (مثلا راهنمای چیدمان مبل در خانه) که در آن خریداران می‌توانند مستقیماً روی محصولاتی که دوست دارند کلیک کنند تا به جایی که می‌توانند آن‌ها را بخرند هدایت شوند.

طراحی پست اینستاگرام آموزشی

ویدیوهای آموزشی در پلتفرم‌هایی مانند Masterclass و Skillshare جذابیت زیادی پیدا کرده اند، بنابراین به روش‌هایی فکر کنید که می‌توانید آموزش را در استراتژی بازاریابی مبلمان خود بگنجانید. ویدیوهای آموزشی در مورد سبک دکوراسیون اتاق پذیرایی، نحوه انتخاب روکش داخلی مناسب، نحوه تمیز کردن مبل، موضوعات مفیدی هستند که می توانند بازدیدهای ارگانیک زیادی داشته باشند و همچنین بینندگان را به سایت شما هدایت کنند.

راهنمای طراحی پست اینستاگرام مبلمان با گوشی

طراحی پست اسلایدی مبلمان برای معرفی محصول

خریداران دوست دارند تا جایی که می توانند یک محصول را قبل از اینکه متعهد به خرید آنلاین شوند، ببینند. به همین دلیل است که طراحی پست اینستا اسلایدی می تواند یک استراتژی بازاریابی عالی برای پیج فروش مبلمان باشد. این نوع پست اینستاگرام به خریداران کمک می‌کند تا مبلمانی را که قصد خرید آن را دارند تجسم کنند، به‌علاوه یک بررسی خوب می‌تواند آنها را به سمت خرید سوق دهد.

راهنمای طراحی پست اینستاگرام مبلمان با گوشی

طراحی پست پازلی آموزش استفاده از مبلمان

همانطور که ویدیوهای متحرک به مشتریان کمک می کند تا مبلمان را نصب کنند، پست های پازلی نیز می توانند راهنمای آموزشی مناسبی باشند. این نوع پست های پازلی به ویژه برای مبلمان تختخواب شو یا مبلمان کم جا که به قطعات چند منظوره تبدیل می شوند یا هدف منحصر به فردی دارند مفید هستند. برای مثال، یک ویدیوی نمایشی که نحوه تغییر حالت مبل را از حالت خوابیده به ایستاده نشان می‌دهد، می‌تواند برای خریدارانی که به طور کامل نمی‌دانند چگونه می‌توانند از سطح کاری با ارتفاع قابل تبدیل استفاده کنند، مفید باشد.

دانلود قالب های آماده دومینگو برای طراحی پست اینستاگرام مبلمان با گوشی

هیچ برنامه بازاریابی خوبی فقط یکی از این استراتژی ها را شامل نمی شود. برای رقابتی ماندن در دنیای رو به رشد تجارت الکترونیک مبلمان، به یک برنامه بازاریابی جامع و یکپارچه نیاز دارید و برای انجام این کار، می توانید از قالب های آماده نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو کمک بگیرید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین