روز ولنتاین تقریباً نزدیک است، و با توجه به آمار منتشر شده توسط NRF که این روز، ششمین رویداد بزرگ برای فروش محصولات در جهان است، بسیار مهم است که در ذهن مشتریان باقی بمانید.
مطمئن شوید که با طراحی پست اینستاگرام ولنتاین یک برنامه بازاریابی موفق در این شبکه اجتماعی را پوشش می دهید. همچنین می توانید از طراحی استوری اینستاگرام برای نشان دادن کمی عشق به مشتریان، افزایش فروش کسب و کار تان و به اشتراک گذاشتن ایده های منحصر به فرد برای خرید هدیه استفاده کنید.
در این مقاله 12 ایده آسان برای طراحی پست اینستاگرام که می توانید امسال برای روز ولنتاین از آنها استفاده کنید با شما به اشتراک می‌گذاریم. به‌علاوه، چند نمونه از قالب‌های آماده را که در عرض چند دقیقه با برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو  ساخته شده‌اند، اضافه کردیم که با کمک آنها می‌توانید خودتان پست‌های جذاب اینستاگرامی روز ولنتاین را طراحی کنید.

 

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام ولنتاین

 

12 ایده برای افزایش فروش روز ولنتاین با طراحی پست اینستاگرام 

اگر به دنبال راه هایی هستید که بتوانید در اینستاگرام بهتر ظاهر شوید و از روز ولنتاین نهایت استفاده را ببرید، این ایده های طراحی پست و استوری اینستا می تواند به شما کمک کند.
پیدا کردن ایده های جدید و انتشار چندین پست و استوری در روز واقعا می تواند طاقت فرسا باشد، بنابراین چند ایده در مورد پست هایی که می توانید به اشتراک بگذارید برای شما آماده کرده ام تا به مشتریان خود نشان دهید که چقدر آنها را دوست دارید. 

ایده شماره 1: فروش محصولات روز ولنتاین را  با طراحی پست اینستا تبلیغ کنید

اگر در حال برنامه ریزی برای تبلیغات یا فروش روز ولنتاین هستید، پست اینستاگرام مکانی عالی برای اعلام آن است. با طراحی پست اینستا با قالب آماده زیر که مربوط به طراحی پست تبلیغاتی روز ولنتاین است، می توانید مشتریان را از تخفیف ویژه در این روز به ازای خرید محصولات خاصی از فروشگاه تان مطلع کنید.
با ویرایش این قالب به راحتی، محصول یا تبلیغات روز ولنتاین خود را به اشتراک بگذارید.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام ولنتاین

آیا پکیجی دارید که می تواند یک هدیه عالی در روز ولنتاین باشد؟ یا شاید شما یک فروش ویژه در این روز دارید؟ اکنون زمان شروع تبلیغات است!
از بسته های هدیه خود در کنار وسایل رمانتیک مانند گل رز، بادکنک، شامپاین، قلب های عاشقانه عکس بگیرید.
یک کد تبلیغاتی منحصر به فرد برای روز ولنتاین ایجاد کنید (در اینجا چند ایده برای شروع شما وجود دارد)
LOVE10
HEARTFULL
MYVALENTINE
BEMINE
LOVEBUG
LOVERSDAY
LOVEYOUMORE
ROSEARERED
LOVEYOU
حالا برای ویرایش قالب پست اینستاگرام ولنتاین، ابتدا تصویر محصول تان را آپلود کنید و سپس کد تخفیف را با یک فونت جذاب به آن اضافه کنید.

ایده شماره 2: با طراحی استوری اینستا به مشتریان خود کمی عشق نشان دهید

روز ولنتاین فرصتی فوق‌العاده برای نشان دادن عشق به مشتریانتان است و هیچ راهی بهتر از نشان دادن آن‌ها در استوری‌هایتان وجود ندارد. با اجازه مشتریان، محتوای تولید شده توسط کاربر UGC را مانند عکس هایی که در رسانه های اجتماعی پست کرده اند، و در آن از محصول یا خدمات شما استفاده کرده اند، به اشتراک بگذارید. از قالب استوری اینستاگرام روز ولنتاین ما استفاده کنید و مشتریان تان را تگ کنید تا تصاویر خودشان رو ببینند و استوری شما را مجددا به اشتراک بگذارند.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام ولنتاین

ایده شماره 3: ایده های خرید هدیه روز ولنتاین را در پست اینستاگرام به اشتراک بگذارید

خرید یک هدیه عاشقانه در روز ولنتاین می تواند به طرز شگفت آوری سخت باشد. همانطور که در قالب لیست روز ولنتاین نشان داده شده است، با تهیه یک راهنمای خرید هدیه به مشتریان خود کمک کنید.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام ولنتاین

برای ویرایش این قالب پست اینستاگرام ولنتاین کلیک کنید

ایده شماره 4: فروش لحظه آخری را با طراحی پست تبلیغاتی افزایش دهید

به عنوان یکی از بهترین ایده های فروش ولنتاین، فروش لحظه آخری را امتحان کنید تا با استفاده از قالب فروش روز ولنتاین، برخی از محصولات تان را درست قبل از (یا حتی در) روز ولنتاین افزایش دهید.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام ولنتاین

ایده شماره 5: یک استوری اینستاگرام ولنتاین برای دوستان تان بسازید

وقتی ساختن استوری برای کسب‌وکارتان تمام شد، چرا یکی از آن‌ها را برای شخصی خاص نسازید؟ از قالب های آماده دومینگو استفاده کنید تا به دوستان، معلمان یا عزیزان تان بفهمانید که چقدر برای شما مهم هستند.
فراموش نکنید که آنها را تگ کنید تا آن را ببینند!
اگر به دنبال ایده های بیشتری برای روز ولنتاین هستید، روی این لینک کلیک کنید و طراحی پست اینستا را رایگان شروع کنید.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام ولنتاین

ایده شماره 6: نقل قول ها یا جملات عاشقانه را به اشتراک بگذارید 

این ایده برای به اشتراک گذاشتن در استوری ها، یا حتی به عنوان اولین پست در یک پست اسلایدی اینستاگرام عالی هستند، زیرا تعامل بسیار بالایی ایجاد می کنند.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام ولنتاین

ایده شماره 7: نظر مشتریان را در روز ولنتاین بخواهید 

شما می توانید یک پست نظرسنجی یا سوال و جواب منتشر کنید و از مخاطبین تان بخواهید که جملاتی که در آن هشتگ #love، #عشق یا #ولنتاین_مبارک وجود دارد را کامنت بگذارند. حتی می توانید از آنها بخواهید یک آهنگ عاشقانه را معرفی کنند تا دیگران در استوریهای تبریک ولنتاین خود از آن استفاده کنند.

ایده شماره 8: یک هدیه خلاقانه برای روز ولنتاین را پیشنهاد دهید 

این ایده بسیار ساده است، آیا محصولی دارید که می تواند یک هدیه عالی برای روز ولنتاین باشد؟
پیشنهاد خرید این محصول را با تخفیف به مخاطبین تان بدهید و فالوورهای خود را وادار کنید تا عشق خود را با خرید این محصول خوشحال کنند.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام ولنتاین

ایده شماره 9: یک پست اینستاگرام اسلایدی ولنتاین برای پیشنهاد هدیه از محصولات فروشگاه تان بسازید 

اگر بیش از یک محصول دارید که می تواند یک هدیه خوب باشد، حتما یک پست اسلایدی ولنتاین ایجاد کنید. برای طراحی پست اسلایدی اینستاگرام روز ولنتاین، چندین قالب را از بین قالب های آماده دومینگو انتخاب کنید:

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام ولنتاین

به هر قالب عکس یکی از محصولات تان را همراه با توضیحاتی درباره اینکه چه کاربردی در روز ولنتاین دارد اضافه کنید. می توانید با کمکم سایر ابزارها اصلاحات دیگری نیز انجام دهید. مثلا از یک فونت فارسی آنلاین جذاب استفاده کنید یا چند استیکر مرتبط با روز ولنتاین مثل گل یا جعبه هدیه را به قالب بیفزایید.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام ولنتاین

پس از اینکه هر یک از قالب ها را ویرایش کردید، آنها را دانلود کنید و وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. حالا می توانید تمام قالب هایی که دانلود کردید را از گالری گوشی خود وارد اپلیکیشن اینستا کنید و به صورت پست اسلایدی منتشر نمایید.

ایده شماره 10: یک چالش روز ولنتاین در اینستاگرام ایجاد کنید

در آستانه روز ولنتاین، یک هشتگ منحصر به فرد ایجاد کنید (به عنوان مثال #هدیه_ولنتاین و فالوورهای خود را تشویق کنید تا عکس های خود را با استفاده از هشتگ شما به اشتراک بگذارند.
برای به حداکثر رساندن مشارکت با این پست، یک قرعه کشی ترتیب دهید و به برنده یک کد تخفیف منحصر به فرد به عنوان تشکر ارسال کنید. به خلاقانه ترین هدیه جایزه بدهید (حتماً آن را در فید / استوری خود به اشتراک بگذارید)
بهتر است تمام تصاویر ارسالی را در استوری اسلایدی ولنتاین به اشتراک بگذارید و مخاطب را تگ کنید (برای تعامل عالی است!) مخاطبین اعلان ها را دوست دارند و این راهی عالی برای گسترش عشق به فالوورهای تان است.

ایده شماره 11:  پشت صحنه تیم خود را در حال آماده شدن برای ولنتاین به اشتراک بگذارید 

اگر بسته بندی هدیه ویژه روز ولنتاین دارید، تایم لپس سفارشات بسته بندی تیم خود را به اشتراک بگذارید.
به عنوان تشکر، آب نبات های قلب عشق را به بسته ها اضافه کنید (و در فید یا استوری های خود به اشتراک بگذارید)
کارت‌های تشکر ویژه LOVE را چاپ کنید و ویدیوهایی از نوشتن یادداشت‌های تشکر برای مشتریان به اشتراک بگذارید
عکس های تیمی بامزه ای از همه کارمندان تان که لباس هایی با مضمون عشق پوشیده اید را در دفترکارتان بگیرید و آن را در استوری های خود به اشتراک بگذارید

ایده شماره 12: با طراحی استوری اسلایدی ولنتاین، خلاقیت به خرج دهید.

استوری ها راهی عالی برای ایجاد رابطه با مخاطبان فعلی شما هستند. در اینجا چند ایده سرگرم کننده برای طراحی استوری اسلایدی روز ولنتاین وجود دارد:
این یا آن (عکس چند هدیه را به استوری اضافه کنید)

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام ولنتاین

استوری نظرسنجی بسازید و یک سوال ساده بپرسید.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام ولنتاین

جملات عاشقانه برای تبریک روز ولنتاین را به اشتراک بگذارید

جمع بندی

از چالش‌های اینستاگرامی روز ولنتاین گرفته تا کدهای تخفیف، ایده‌های خلاقانه زیادی برای کسب‌وکارها وجود دارد تا برندتان را به مخاطبین نشان دهید و با آنها تعامل بیشتری برقرار کنید. 
فراموش نکنید که عکس محصول با تم روز ولنتاین اهمیت زیادی دارد! اگر هنوز به دنبال راهی هستید که برند خود را در این روز متمایز کنید، بهترین ایده این است که چند عکس زیبا از محصولات خود بگیرید و آنها را به قالب های آماده پست و استوری دومینگو اضافه کنید.
ما به شما کمک می‌کنیم تا از این روز سرشار از عشق به نفع برند خود استفاده کنید و عکس محصولات تان را به پست و استوری تبدیل کنید که برند شما را در مرکز توجه قرار دهد. اینجا کلیک کن تا جادو کنی! 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین