آیا می‌دانستید که اینستاگرام اکنون به شما امکان می‌دهد استوری‌هایی را تا یک دقیقه منتشر کنید؟ درست است، یک دقیقه! این یک خبر عالی برای کسانی است که می خواهند تولد دیگران را در اینستاگرام به روشی واقعاً سرگرم کننده و منحصر به فرد تبریک بگویند. در این پست وبلاگ به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از اینستاگرام یک استوری تولد شگفت انگیز بسازید. پس برای ایده متن تبریک تولد در استوری آماده شوید!

 

ایده متن تبریک تولد در استوری

 

ایده استوری عکس خودم در طراحی استوری تولد اینستا

امروز تولد بهترین دوست شماست و شما می خواهید آنها را به یک استوری ویژه اینستاگرام تبدیل کنید. بهترین ایده متن تبریک تولد در استوری چیست؟ ابتدا به برخی از خاطرات مورد علاقه تان با هم فکر کنید. آیا خاطره خنده دار یا جوکی هست که بتوانید به اشتراک بگذارید؟ 
همچنین می‌توانید چند عکس یا ویدیو از زمانی که برای اولین بار با هم ملاقات کردید یا از زمان‌های اخیری که با هم گذرانده‌اید، به قالب اماده استوری تولد زیر اضافه کنید. 

ایده متن تبریک تولد در استوری

یکی دیگر از ایده های خوب این است که یک متن تبریک تولد صمیمانه برای آنها در این روز خاص در استوری بنویسید. هر ایده متن تبریک تولد در استوری که تصمیم به استفاده از آن را دارید، می تواند به یک محتوای خارق العاده تبدیل شود، فقط مطمئن شوید که از دل بر می آید و صمیمیت فوق العاده ای را که بین شما وجود دارد نشان می دهد.

ایده استوری ریپلای خور با اضافه کردن متن تبریک تولد خلاقانه

یک ایده متن تبریک تولد در استوری، این است که یک قالب استوری تولد سرگرم کننده را انتخاب کنید. عکس‌هایی از خودتان با دوستتان به آن اضافه کنید و برای اضافه کردن متن به عکس استوری، از ابزار دستخط استفاده کنید. حالا می توانید با دستخط خودتان یک متن تبریک بنویسید و در استوری به اشتراک بگذارید.

ایده متن تبریک تولد در استوری

اگر به دنبال راهی سرگرم کننده برای تبریک تولد رفیق تان هستید، پس به مکان مناسبی آمده اید! مجموعه گسترده ای از عکس ها و استیکر های جشن تولد در دومینگو وجود دارد، که به شما کمک می کند محتوای مناسبی را برای استوری اینستاگرام تولدت مبارک طراحی کنید و استوری خود را به یاد ماندنی کنید.
فرقی نمی‌کند طرح های کلاسیک تولد را بخواهید یا تصاویری از بادکنک‌ و کلاه‌های تولد، ما همه ابزارهایی را که برای طراحی استوری اینستاگرام شگفت‌انگیز نیاز دارید، در اختیار شما می گذاریم. پس چرا منتظر هستید؟ امروز قالب های آماده استوری تولد ما را بررسی کنید و شروع به ساخت استوری اینستاگرام تبریک تولد خود کنید! 

ایده ساخت استوری عاشقانه تولد

ساختن استوری تولد برای شخص دیگری می تواند راهی سرگرم کننده و معنادار برای جشن گرفتن این روز خاص باشد. راه های زیادی وجود دارد که می توانید روز تولد عشق تان را فراموش نشدنی کنید. یکی از عناصر کلیدی ثبت بهترین لحظات آنها در طول سال، با اضافه کردن عکس هایی است که علایق و شخصیت آنها را به نمایش می گذارد. 
همچنین می‌توانید نقل قول‌های متفکرانه یا پیام‌های نوشته شده بر روی تکه‌های کاغذ یا برش عکس، و همچنین استفاده از برچسب‌های جشن یا سایر تزئینات خلاقانه را به عنوان ایده متن تبریک تولد در استوری در نظر بگیرید. 
وقتی نوبت به انتخاب محتوای عالی برای تبریک تولد به عشق تان می رسد، سعی کنید خارج از چارچوب فکر کنید! مثلا می توانید تصمیم بگیرید که عکس هدیه خود را در استوری اینستاگرام پست کنید، فقط مطمئن شوید که در این روز بزرگ برای آنها آرزوهای خوب کنید و با چند جمله عشقانه آنها را خوشحال کنید. به هر حال، چه راه بهتری برای خاص کردن تولد یک نفر از این که او را به ستاره استوری تولد خودش تبدیل کنید؟

تزیین استوری اینستاگرام تولد

زیبایی استوری اینستاگرام این است که می‌توانید برای ایده متن تبریک تولد در استوری، هر چقدر که می‌خواهید خلاق باشید. ممکن است انتخاب کنید که عکس‌ها و ویدیوهای مربوط به جشن‌ تولد های قبلی را  به استوری اضافه کنید، یا شاید به جای آن تعداد زیادی برچسب و فونت‌های سرگرم‌کننده را انتخاب کنید. هر تصمیمی که می گیرید، نکته کلیدی این است که از آن لذت ببرید و استوری تولدت مبارک را واقعا منحصر به فرد کنید!
 قالب های آماده استوری دومینگو، ایده های الهام‌بخش عالی هستند، با ابزارهای رایگان دومینگو می توانید خلاقیت به خرج دهید و کاری کنید که رفیق تان این تولد را برای همیشه به یاد بیاورد. به هر حال، چه راهی بهتر از یک استوری جذاب و شیک اینستا برای جشن گرفتن یک روز مهم وجود دارد؟
اگر نیاز به خلاقیت بیشتری برای ایده متن تبریک تولد در استوری دارید، ادامه مقاله را بخوانید:

برای شخصی سازی ایده متن تبریک تولد در استوری، ایموجی و فیلتر را اضافه کنید.

امروز تولد بهترین دوست شماست و شما می خواهید مطمئن شوید که استوری اینستاگرام آنها بسیار خاص است. 
شما با افزودن یک پیام صمیمانه شروع می کنید و برای آنها بهترین ها را در این روز خاص آرزو می کنید. سپس، چند ایموجی سرگرم کننده اضافه می کنید تا شخصیت آنها را به تصویر بکشید. در نهایت، یک فیلتر تولد مبارک را انتخاب می‌کنید تا کمی طعم جشن را به آن اضافه کنید. تنها با چند کلیک، یک استوری شخصی سازی شده و به یاد ماندنی اینستاگرام ایجاد کرده اید که مطمئناً موجب می‌شود دوست شما در این روز بزرگ تولد خود لبخند بزند.

ایده متن تبریک تولد در استوری

از رنگ های شاد، بادکنک، گل، یا شکلک کیک در استوری جذاب و شیک استفاده کنید. 

همانطور که هر کسی که تا به حال به یک جشن تولد رفته است می داند، واقعا هیچ چیز جذاب تر از رنگ های روشن و زنده نیست. بهترین راه برای ساخت استوری تولد شیک و سرزنده، انتخاب رنگ های شاد است. چه راه بهتری برای جشن گرفتن این مناسبت سراغ دارید؟ با ترکیب چند بادکنک سرگرم‌کننده، گوی رنگی و شکلک کیک به ایده متن تبریک تولد در استوری می توانید خاطره این روز خوش را برای همیشه باقی بگذارید.
در استوری ساز آنلاین دومینگو همه این عناصر جشن تولد در اختیار شما است و هیچ محدودیتی برای خلاقیت شما وجود ندارد. می‌توانید از بادکنک‌های رنگی در قالب های سرگرم‌کننده استفاده کنید، روی کیک‌ها رنگ بپاشید، یا گل های خوش رنگ را به ایده متن تبریک تولد در استوری اضافه کنید. البته، اگر استوری تان خیلی به هم ریخته به نظر می‌رسد، می‌توانید یک قالب آماده ساده‌تر و شیک‌تر را انتخاب کنید و با اضافه کردن چند بادکنک یا چند حلقه‌های تزئینی آن را زیباتر کنید.

ایده متن تبریک تولد در استوری

اگر می خواهید یک متن کوتاه یا طولانی، صمیمانه یا طنز بنویسید، مهم است که از فونت مناسب استفاده کنید تا واقعاً احساسات شما را نسبت به عشق تان نشان دهد.
 با استفاده از ابزار متن و باز کردن باکس فونت آنلاین فارسی می توانید بهترین فونت را برای اضافه کردن ایده متن تبریک تولد در استوری انتخاب کنید.
چند متن آماده نیز در پنل سمت راست به شما نمایش داده می شود که می توانید برای تبریک گفتن این روز خاص، از آنها استفاده کنید!

عکس تولدهای قبلی را در ایده استوری اینستا به اشتراک بگذارید.

تولد یک روز ویژه برای جشن گرفتن یک سال دیگر از زندگی است و چه راهی بهتر از به اشتراک گذاشتن عکس های تولدهای قبلی برای بزرگداشت این مناسبت؟ عکس استوری می تواند خاطره ای از اولین جشن تولد شما باشد یا عکسی که اخیراً از شما در حال فوت کردن شمع ها گرفته شده، اضافه کردن عکس به ایده متن تبریک تولد در استوری راهی سرگرم کننده برای نشان دادن روحیه شاد شماست. به علاوه، این یک راه عالی برای مشارکت دوستان و دنبال کنندگان شما در جشن است. 
اگر به‌دنبال منبعی برای الهام گرفتن هستید، در دومینگو چند قالب آماده برای ساخت استوری با عکس تولدهای قبلی وجود دارد.

ایده متن تبریک تولد در استوری

رفیق تان را در استوری تولد خودش تگ کنید.

استوری های تولد یک راه محبوب برای جشن گرفتن روز خاص یک دوست یا یکی از عزیزان است. اگرچه ممکن است استوری ها راهی ساده برای ابراز عشق به نظر برسند، اما برای ساخت استوری تولد ایده آل به کمی خلاقیت و البته ابزار مناسب نیاز دارید. 
ابتدا باید عکس های مناسب را انتخاب کنید. آنها باید جدید باشند و دوست شما را در حالتی شاد و آرام به تصویر بکشند. در مرحله بعد، باید کمی استعداد و خلاقیت به خرج دهید تا فیلترها، ایده متن تبریک تولد در استوری و برچسب ها را اضافه کنید. 
در نهایت، فراموش نکنید که باید دوست تان را در استوری تولد خودش تگ کنید. 
با کمی خلاقیت و تلاش می توانید با کمک قالب های آماده دومینگو به راحتی یک استوری اینستاگرام بسازید که به هر کسی احساس دوست داشتن و خاص بودن بدهد.

از متن های آماده «تولدت مبارک» استفاده کنید.

گاهی اوقات یافتن ایده متن تبریک تولد در استوری می تواند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، اکنون یک راه حل آسان وجود دارد: متن های آماده تولدت مبارک در استوری ساز آنلاین دومینگو.
تنها با چند کلیک، می توانید متن های آماده را برای تبریک تولد پیدا کنید و آن را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید و با فونت زیبا و برچسب لذت بخش یک تبریک تولد جذاب ایجاد کنید. 
فرقی ندارد بخواهید تولد بهترین دوست یا یکی از اعضای نزدیک خانواده تان را تبریک بگویید، این متن های آماده به شما کمک می کند تا افکار خود را به راحتی و بی نقص بیان کنید.
پس چرا آن را امتحان نمی کنید تا با طراحی استوری اینستاگرام روز خاص دوست تان را خاص تر کنید؟

ایده متن تبریک تولد در استوری

از موسیقی برای بیان احساسات تان در استوری تولد اینستا استفاده کنید.

موسیقی این قدرت را دارد که احساسات قوی را برانگیزد و پیام عاشقانه یا صمیمانه شما را برای هر موقعیت یا تجربه ای به دوست تان نشان دهد. هیچ راهی بهتر از اضافه کردن موسیقی به ایده متن تبریک تولد دراستوری اینستاگرام برای ایجاد یک روحیه شاد و پرنشاط وجود ندارد. 
چه آهنگ کلاسیکی باشد که خاطرات دوران خوش را تداعی کند یا یک آهنگ پاپ امروزی که مرا دوست تان را به رقص وا می دارد، انتخاب صحیح موسیقی می تواند فوراً او را به یاد لحظات ارزشمندی که غرق در شادی و خوشبختی بود، بیندازد. 
چه راه بهتری برای تبریک تولد به یک شخص خاص از طراحی یک استوری زیبا و جذاب در اینستاگرام که با تمام احساسات شما همراه است؟ 
بنابراین دفعه بعد که تولد یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود را در اینستاگرام تبریک می گویید، اضافه کردن موسیقی به ایده متن تبریک تولد در استوری را فراموش نکنید – انتخاب یک آهنگ عالی می تواند استوری اینستا شما را خاص کند!

با استوری ساز آنلاین دومینگو از طراحی استوری تولد لذت ببرید و خلاق باشید!

وقتی نوبت به تبریک گفتن تولد به دوستان و خانواده می رسد، بهتر است آنها را کمی سرگرم کنید و خلاق باشید. به هر حال، تولدها زمانی برای جشن گرفتن و لذت بردن از این روز بزرگ است، پس چرا از تمام ابزارهای ویرایش عکس و متن شگفت انگیزی که در استوری ساز آنلاین دومینگو در دسترس است استفاده نکنید؟
مثلا، شاید دوست داشته باشید یک آلبوم خاص به صورت استوری تولد اسلایدی مخصوص عکس های تولد ایجاد کنید. خیلی رلحا می توانید چند قالب استوری تولد را انتخاب کنید و عکس هایتان را در این قالب ها آپلود کنید. حالا آنها را دانلود کنید و پشت سرهم در استوری اینستا آپلود کنید.

ایده متن تبریک تولد در استوری

اگر نمی دانید چطور استوری تولد بسازید، از ایده ساخت استوری جذاب تولد در قالب های آماده استوری ساز دومینگو الهام بگیرید.
با قالبهای آماده استوری اینستاگرام دومینگو، می توانید خلاقیت به خرج دهید و محتوایی خاص برای دوستان و خانواده خود بسازید. برای مثال، می‌توانید از دیگر استوری‌های تولد اینستاگرام برای ایجاد یک پیام منحصر به فرد و شخصی الهام بگیرید. برای تبریک تولد عزیزانتان می توانید از عکس، استیکر و متن استفاده کنید. حتی می توانید فیلترها، استیکرها و موسیقی اضافه کنید تا داستان خود را سرگرم کننده تر و هیجان انگیزتر کنید. با کمی خلاقیت، می توانید یک استوری شگفت انگیز برای تولد در اینستاگرام بسازید که باعث لبخند دوستان و خانواده شما شود. پس برای چی منتظرید؟ الهام بگیرید و شروع به طراحی استوری اینستا تولد کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین