طراحی بنر آنلاین موضوع بسیار جالبی است که در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل جزئیات بپردازیم تا شما عزیزان بهتر بتوانید تصمیمات مهم خود را بگیرید. بهترین بنرساز آنلاین ایرانی این روزها طرفداران زیادی دارد. بهترین بنرساز آنلاین ایرانی از آنجایی که نیازی به دانش و اطلاعات حرفه‌ای در این زمینه ندارد، در بین طراحان به خصوص آماتورها بسیار محبوب است. 
همانطور که می‌دانید در بازار کسب و کار امروزی راه‌های مختلفی برای تبلیغات گسترده وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها بنر است. 

بنر تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات بنری به دو صورت تبلیغات آنلاین و تبلیغات محیطی قابل نمایش است. بنرها به عنوان نوعی پیام تجاری برای اکثر شرکت ها، وب سایت‌ها و مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

تبلیغات آنلاین

در اینترنت می‌توانید تبلیغات ویدیویی خود را با بودجه‌ای خاص و تنوع زیاد به نمایش بگذارید و همچنین، در بحث تبلیغات شاهد تغییرات زیادی هستیم. 

تبلیغات محیطی

تبلیغاتی که ما با آن آشنا هستیم، هر روز تعداد زیادی از اینگونه تبلیغات را در سطح شهر مشاهده می‌کنید، بیلبوردها، طرح‌های گرافیکی در اتوبوس‌های شهری، ایستگاه‌های ایستگاه و… از دسته بنرهای تبلیغاتی هستند که در قالب‌های متعددی نمایش داده می‌شوند. 
این مقوله یکی از قدیمی‌ترین انواع تبلیغات است که با پیشرفت صنعت چاپ و تبلیغات امروزه شاهد شکل گسترده و متنوع‌تری نسبت به گذشته هستیم. 

بنر ساز آنلاین چیست؟

بهترین بنرساز آنلاین ایرانی ابزاری است که با استفاده از آن می‌توانید بنرهایی در اندازه‌های مختلف ایجاد کنید تا در موقعیت‌های مختلف بنر نمایش داده شوند. 
فقط تصویر مورد نظر خود را آپلود کنید، عنوان و متن تبلیغ خود را مشخص کنید و رنگ برند خود را مشخص کنید. 
ابزار یکتانت که یکی از بهترین بنرساز آنلاین ایرانی به شمار می‌آید به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد و شما هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌کنید. 
علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از این ابزار روی زمان اضافی که برای خود خریده‌اید حساب کنید. زیرا دیگر قرار نیست ساعت‌ها وقت صرف طراحی بنر کنید و با چند کلیک و سریع می‌توانید انواع بنرها را داشته باشید. 

چرا بنر ساز آنلاین؟

ایده ارائه بنرساز آنلاین زمانی در ذهن ما جرقه زد که متوجه شدیم ساخت بنر کار ساده‌ای نیست و زحمت زیادی دارد. 
مثلا در یک پروژه برای نمایش در موقعیت‌های مختلف لازم بود ۷ نوع بنر با اندازه‌های مختلف طراحی شود و همچنین به حجم فایل‌ها نیز توجه شود تا از حجم مجاز بارگذاری در پنل بیشتر نشود. 
این امر محدودیت‌هایی را برای ما ایجاد کرد و متوجه شدیم برای برخی از افراد که با نرم افزارهای گرافیکی آشنایی ندارند،  طراحی بنر هزینه های گزافی را به کسب و کارشان تحمیل می کند.
حتی افرادی که با این نرم افزارها آشنایی داشته باشند و بخواهند بنرهایی در هر اندازه بسازند، باید زمان زیادی را صرف اندازه بنر و اندازه فایل بنر کنند. 
استفاده از بهترین بنرساز آنلاین ایرانی ما برای تبلیغات در کنار بازاریابی منطبق به شما این امکان را می‌دهد که از تمام قابلیت‌های منحصر به فرد خود استفاده کنید و تبلیغات خود را در موقعیت‌های بیشتری به نمایش بگذارید. با این کار هم آگاهی از برند خود را افزایش می‌دهید و هم فروش خود را افزایش می‌دهید. 

بهترین بنر ساز آنلاین ایرانی چگونه کار می‌کند؟

با استفاده از قالب های موجود در سایت می توانید بنر خود را به راحتی بسازید و زمانی که وارد حساب کاربری بهترین بنرساز آنلاین ایرانی شوید می توانید بنرهایی را که ساخته‌اید مشاهده و ویرایش کنید. 
ابزارهای متنوع دیگری نیز برای ساخت بنر برای شما فعال می شود که با انتخاب این گزینه چندین فیلد مختلف برای شما باز می‌شود و می توانید از هر کدام برای ویرایش و اصلاح بنر تبلیغاتی خود استفاده کنید.

معرفی بهترین بنر ساز آنلاین ایرانی

معرفی بهترین بنرساز آنلاین ایرانی و خارجی

کانوا

کانوا یکی از بهترین بنرساز آنلاین خارجی رایگان است. با حدود ۸۰۰۰ قالب و طرح‌های قابل ویرایش، Canva یک پلت فرم عالی برای ساخت بنر وب سایت شما است. 
حتی افرادی که تجربه کمی در طراحی دارند می‌توانند به راحتی با رابط کاربری جذاب و بسیار آسان Canva استفاده کنند و طراحی بنر را با سایت Canova انجام دهند. 
با Canva، می‌توانید بنر خود را با افزودن رنگ‌های جدید به عناصر موجود، تغییر و افزودن فونت‌های منحصربه‌فرد، آزمایش بنرهایی با رنگ‌های پس‌زمینه مختلف و افزودن اشکال و تصاویر سفارشی کنید. 

بنراسنک

اولین چیزی که هنگام نگاه کردن به بنرساز آنلاین Bannersnack به ذهن می‌رسد، مرتب بودن این بنرساز است. 
در مرحله اول، هنگام شروع، می‌توانید از بین طیف گسترده‌ای از قالب‌های موجود انتخاب کنید. شما می‌توانید اشکال، تصاویر، متن و حتی انیمیشن‌های مختلف را به بنر خود اضافه کنید تا یک طرح منحصر به فرد ایجاد کنید. 
این وب سایت همچنین به شما امکان می‌دهد برای حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود بنر ایجاد کنید. اما نکته جالب در مورد طراحی بنر با سایت Bannersnack فرمت‌های مختلفی است که برای ذخیره طرح‌های خود استفاده می‌کنید. می‌توانید بنر خود را با فرمت‌های JPG، PNG، MP4، HTML5 و حتی GIF ذخیره کنید. 

پیتوچارت

Pictochart در اصل یک وب سایت طراحی اینفوگرافیک است. رابط کاربری و طراحی وب سایت به هر کسی اجازه می‌دهد تا به راحتی اینفوگرافیک جذاب ایجاد کند. 
دلیل انتخاب Piktochart در این لیست در دسترس بودن طرح‌های مختلف حتی به صورت رایگان و بدون نیاز به ثبت نام می‌باشد. 
به عنوان مثال، شما به تمام آیکون‌ها و تصاویری که وب سایت ارائه می‌دهد دسترسی رایگان خواهید داشت. 
شما می‌توانید تعداد نامحدودی اینفوگرافیک طراحی کنید و حتی بنرهای خود را به صورت رایگان دانلود کنید. 
این وب سایت بیش از ۶۰۰ قالب حرفه‌ای را ارائه می‌دهد که می‌توانید برای طراحی‌های خود از آن‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید نمودارها، انیمیشن ها، تصاویر و حتی ویدئو را به طرح خود اضافه کنید. 

فوتور

فوتور یکی از بهترین بنرساز آنلاین ایرانی است که حتی در سیستم عامل‌های تلفن همراه نیز قابل استفاده است. این ابزار برای کمک به غلبه بر موانع در مسیر خلاقانه‌ای که هر طراحی ممکن است با آن روبرو شود طراحی شده است. 
فوتور با تم‌های مختلف خود یک ابزار عالی برای طراحی سریع بنر است. ابزارهای ویرایش عکس آن شبیه فتوشاپ است. بسیاری از فوتور به عنوان نسخه آنلاین فتوشاپ یاد می‌کنند. 
می‌توانید به راحتی رنگ، اندازه، نور و سایر ویژگی‌های طراحی را با این ابزار تنظیم کرده و حرفه‌ای جلوه دهید. 
جدا از همه اینها، شما به صدها ابزار در فوتور دسترسی دارید، از طیف گسترده‌ای از نمادها، کلیپ‌های هنری همه با انواع تم‌ها و سبک‌های مختلف که می‌توانید برای ایجاد بنرهای بهتر انتخاب کنید. 
علاوه بر طراحی بنر با سایت فوتور، می‌توانید از آموزش‌های ارائه شده توسط این وب سایت برای طراحی بهتر و ساخت بنرهای حرفه‌ای به شما کمک کند. 

بنراسنو

بنر اسنور کی دیگر از بهترین بنرساز آنلاین ایرانی مبتنی بر وب با ویژگی‌های بسیاری است. با انتخاب سایز، طراحی بنر درب را با سایت بنرنو شروع کنید تا بنر در اندازه دلخواه بسازید. 
سپس به صفحه ویرایش این وب سایت هدایت می‌شوید که می‌توانید اسلایدها، رنگ‌ها و پس زمینه ها، جلوه‌های ویژه، دکمه ها، نمادها و فونت‌ها را انتخاب کرده و بنر خود را ویرایش کنید. 
هر اسلاید به طور کامل قابل تنظیم و ویرایش به صورت جداگانه است. در نهایت می‌توانید فایل swf را برای استفاده دانلود کنید. 

کادرنو

یکی از بهترین بنرساز آنلاین ایرانی کادرنو است. طراحی بنر گیف برای افرادی که هرگز طراحی بنر را انجام نداده‌اند بسیار دشوار است و ممکن است خروجی آن اصلا خوب کار نکند. 
برای اینکه بهترین نتیجه را از بنر گیف بگیرید و در کمپین تبلیغاتی خود موفق باشید، باید طراحی بنر گیف را به متخصصان آن بسپارید. 
بنرهای گیف با بنرهای ابزار آنلاین ممکن است خوب کار نکنند و بسیار رایج شوند. طراحی بنر گیف کادرنو به دلیل رعایت تمامی ضوابط و اصول طراحی بنر از پویایی و جذابیت برخوردار بوده و به بهترین نحو و مستقیم در بازدهی تبلیغات تاثیر بسزایی دارد. 

سخن پایانی

اینها تنها بخشی از بهترین بنرساز آنلاین ایرانی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای طراحی تبلیغات بنری استفاده کنید. 
مهمترین نکته در ساخت بنر تبلیغاتی صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام یا وب سایت، سادگی و داشتن call to action مناسب برای افزایش تعداد کلیک بر روی آن است. 
همچنین، اندازه به فضای تبلیغاتی شما بستگی دارد. مانند رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و بنری در اندازه‌های استاندارد مختلفی ارائه می‌شوند. 
همچنین، شما می‌توانید برای طراحی تبلیغات بنری خود از بنرساز آنلاین ایرانی دومینگو استفاده کنید و از قالب‌های آماده برای پست، استوری و بنر تبلیغاتی خود بهره ببرید. امکان اضافه کردن فونت های فارسی در این بنرساز آنلاین از ویژگی هایی است که کمتر آن را در برنامه ها و نرم افزارهای مشابه مشاهده می کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین