برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو یک ابزار طراحی گرافیک آنلاین است که با هزاران قالب از قبل بارگذاری شده است تا خلاقیت شما را برانگیزد. تفاوتی ندارد بخواهید برای پیج خودتان پست و استوری طراحی کنید یا برای یک مشتری، مزایای فراوان استفاده از برنامه طراحی پست اینستا دومینگو باعث می‌شود که در کوتاه‌ترین زمان، ساخت تصاویری خیره‌کننده را از همیشه آسان‌تر کنید. با استفاده از این نرم افزار تحت وب، قیمت طراحی پست اینستاگرام تقریبا رایگان می شود، زیرا قالب های رایگان آن، کار طراحی را برای هر کسی ساده و کارآمد می کند.
برای طراحی پست اینستا در دومینگو نیازی به تجربه در طراحی گرافیک یا استفاده از ابزارهای پیچیده مثل فتوشاپ را ندارید. در این پست، تمام مزایای نرم افزار طراحی آنلاین و رایگان دومینگو را به شما معرفی خواهیم کرد تا ببینید چطور می توانید قیمت طراحی پست اینستاگرام را به حداقل برسانید.

مزایای برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو 

قالب های آماده متنوع در زمینه موضوعات مختلف برای ساخت پست و استوری اینستاگرام
•    امکان استفاده از ابزار طراحی و ویرایش به صورت رایگان
•    صدها عنصر، نماد و گرافیک برای اضافه کردن به قالب ها.
•    امکان افزودن قاب به تصاویر.
•    رابط کاربر پسند و آسان
•    امکان طراحی سریع 
•    کاهش قیمت طراحی پست اینستاگرام با قالب های رایگان.
•    دسترسی به تصاویر استوک رایگان 
•    امکان طراحی پست اینستاگرام با گوشی، تبلت و سیستم کامپیوتری

 

طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت و تعرفه

 

ابزراهای رایگان دومینگو برای کاهش قیمت طراحی پست اینستاگرام

در طول این پست، ما این مزایای برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو را با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد، و به شما نشان می دهیم که چطور قیمت طراحی پست اینستاگرام در این برنامه به عنوان یک منبع عالی برای طراحی گرافیک، رایگان است. البته، هر برنامه حرفه ای مشکلانی هم دارد، بنابراین ما مزایا و معایب نرم افزار ساخت پست اینستاگرام دومینگو را در کنار بررسی می کنیم. در نهایت، به شما خواهیم گفت که چرا فکر می کنیم برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو برای همه کسب و کارها مناسب است.

امکانات نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو 

تصاویر استوک رایگان برای کاهش قیمت طراحی پست اینستاگرام 

تصاویر استوک رایگان بخش مهمی از فرآیند طراحی پست اینستا هستند، زیرا به شما این امکان را می‌دهند تا یک پست باکیفیت طراحی کنید که مخاطبین از دیدن آن لذت ببرند. یک مزیت فوق العاده استفاده از برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو این است که صدها عکس استوک رایگان در آن وجود دارد. 

طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت و تعرفه

با مراجعه به بخش گالری دویمنگو می توانید تصاویر مربوط به هر موضوعی را جستجو کنید و از آنها برای به صورت رایگان استفاده کنید. با وجود این تصاویر دیگر نیازی نیست برای دانلود عکس از سایت هایی مثل فری پایک یا واتراسپلش هزینه های بالایی بپردازید. دومینگو هر آنچه که برای کاهش تعرفه طراحی پست اینستا نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهید.

قالب های آماده برای طراحی پست و استوری رایگان اینستاگرام 

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو انواع قالب های از پیش ساخته شده وجود دارد که هما آنها توسط طراحان حرفه ای برای شما آماده اند.
اکثر این قالب ها رایگان هستند و با کمک آنها می توانید مطمئن باشید که محتوای جذابی تهیه می کنید شما کاملاً متناسب با نیاز مخاطبین هدف شما است. 

طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت و تعرفه

این مزیت مفید استوری ساز آنلاین دومینگو برای کسب‌وکارهای کوچک است که با کمک قالب های آماده رایگان می توانند قیمت طراحی پست اینستاگرام را به حداقل برسانند. 

ابزار های رایگان

اگر شما هم عاشق کارهای گرافیکی زیبا و ظریف هستید، برای استفاده از ابزارهای رایگان دومینگو هیجان زده خواهید شد. بر خلاف هر نرم افزار طراحی گرافیک دیگری از جمله فتوشاپ، مزیت برنامه طراحی آنلاین دومینگو این است که نرم افزار آن به شما اجازه می دهد تا کاملا رایگان از ابزارهایی مثل فیلتر تصویر، کاهش یا افزایش شفافیت، اضافه کردن متن به عکس آنلاین، فونت فارسی آنلاین  رایگان، استیکر ها و ایموجی های متنوع و صدها ابزار دیگر برای طراحی پست اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت و تعرفه

تمام امکانات و ابزارهای این نرم افزار از پس‌زمینه‌ها و تصاویر گرفته تا نمادها و قاب های، رایگان هستند  و نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از آنها ندارید. حتی اگر هیچ تجربه ای در طراحی ندازید به راحتی می توانید خودتان با کمترین تعرفه و قیمت، در نرم افزار دومینگو پست و استوری جذاب طراحی کنید.

صدها نماد، شکلک، استیکر، ایموجی و تیکت رایگان

گاهی اوقات کلمات ناکافی هستند، بنابراین برای انتقال پیام خود، ممکن است لازم باشد از تصاویر بصری استفاده کنید. جستجو در کتابخانه نمادها در برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو می تواند به شما کمک کند نماد بصری کاملی را برای محتوای خود پیدا کنید. آیکون ها را می توان روی لوگوها، اینفوگرافیک ها یا هر چیزی که دوست دارید استفاده کرد! اجازه دهید تخیل خود را اجرا کند. هنگام ایجاد بنرهای تبلیغاتی، عناصری را برای نمادهای رسانه های اجتماعی مفید می یابیم. منویی به نام عناصر در سمت راست وجود دارد که می توانید از میان هزاران آیکون رایگان در آن جستجو کنید.

طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت و تعرفه

قاب و فونت فارسی رایگان

هنگامی که یک تصویر استاندارد کافی نیست، می‌توانید برای ایجاد جلوه مورد نظر به افزودن فریم‌ها و فیلترهای رنگارنگ متوسل شوید، چه برای افزودن یک لبه یکپارچهسازی با سیستمعامل و چه برای دراماتیک کردن یک تصویر. فیلترهای Vignette برای زنده کردن تصاویر قدیمی فوق العاده هستند، بنابراین می توانید خاطرات مورد علاقه خود را دوباره زنده کنید، ترکیب بندی را بهبود ببخشید و حس عتیقه را به پست های خود اضافه کنید. اگر اینستاگرام شما مضمونی دارد و می‌خواهید مطمئن شوید که همه پست‌های شما دارای فیلتر رنگی یکسانی هستند، مزیت منحصر به فرد برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو این است که می‌توانید کدهای فیلتر را در برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو یادداشت کنید و از یکپارچگی اطمینان حاصل کنید.

طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت و تعرفه

رابط کاربر پسند

مزایای برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو زیادی وجود دارد. با این حال، ما معتقدیم که این مهمترین است. ما مطمئن هستیم که حتی کم‌تجربه‌ترین کاربران نیز می‌توانند به راحتی برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو را پیمایش کنند. قالب‌ها، استیکرها و عکس‌های بسیار آسان آن‌ها، در کنار ویژگی کشیدن و رها کردن آن‌ها، ایجاد محتوای زیبا را آسان می‌کند. علاوه بر این، ما پیمایش را آسان می‌یابیم، به طوری که در سمت چپ همه عناصر طراحی اصلی شما و نوار بالایی همه عناصر طراحی جزئی (فونت، رنگ‌ها) قرار دارد.

مزایای طراحی پست اینستاگرام با دومینگو

طراحی پست اینستا وقتی هیچ ایده ای ندارید واقعا می تواند دلهره آور باشد و اغلب شما را به فکر فرو می برد که «از کجا شروع کنم؟». مزیت استفاده از برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو این است که این نگرانی را از بین می برد زیرا صدها قالب طراحی رایگان برای موضوعات مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا آن را مطابق میل خود سفارشی کنید. قالب های از پیش ساخته شده پست و استوری اینستا به الهام بخشیدن و کمک کردن به طراحی سریعتر و راحت تر شما کمک می کنند. چه طرحی را کاملاً متعلق به خودتان بسازید، چه به سادگی چند رنگ را تغییر دهید، برنامه طراحی آنلاین و رایگان دومینگو این کار را برای شما آسان می‌کند تا با چند کلیک بتوانید به طرح مورد نظرتان برسید و قیمت طراحی پست اینستاگرام را تا جاییکه می توانید کاهش دهید.
چند نمونه از قالب های آماده دومینگو را با هم مرور می کنیم:

قالب آماده طراحی پست اینستاگرام آموزش

طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت و تعرفه

قالب آماده پست اینستاگرام رستوران

طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت و تعرفه

قالب آماده ایده استوری تولد

طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت و تعرفه

تصاویر باکیفیت رایگان برای کاهش قیمت طراحی پست اینستا

یکی از مزایای نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو این است که دیگر نگران پرداخت هزینه برای تصاویر استوک نخواهید بود. گالری تصاویر این نرم افزار  کاملا رایگان است، بنابراین لازم نیست نگران دریافت پرداخت هزینه و افزایش قیمت طراحی پست اینستاگرام باشید. برای یافتن تصاویری که نشان دهنده برند شما هستند یا با موضوع طزاحی پست اینستا شما مطابقت دارند، می توانید موضوع مورد نظرتان را در باکس جستجو وارد کنید تا تصاویر را فیلتر کنید.

ذخیره فایل محلی برای ویرایش پست اینستا در آینده

هنگام استفاده از نرم‌افزاری که به صورت آنلاین کار می‌کند، ممکن است مشکلات زیادی ایجاد شود، مانند خرابی وب‌سایت یا قطع شدن اتصال اینترنت. اگر این اتفاق در برنامه ای بیفتد که امکان دخیره فایل ها در حساب کاربریتان را نمی دهد، ممکن است طرحی را که ساعت ها برای ساخت آن وقت گذاشتید به راحتی از دست بدهید. اما نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو این مزیت را دارد که تمام طرح های شما را در فضای ابری داخل حساب کاربریتان ذخیره می کند. پس هر زمان و هرکجا وارد حساب کاربریتان شوید به تمام طرح های خودتان دسترسی دارید و می توانید آنها را ویرایش کنید.

طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت و تعرفه

ابزارهای کاربردی برای طراحی پست اینستاگرام با گوشی

اگرچه اپلیکیشن موبایل برای برنامه طراحی دومینگو وجود ندارد اما نیازی به آن نیست. نرم افزار تحت وب این سایت طوری طراحی شده که شما به راحتی می توانید برای طراحی پست اینستاگرام با گوشی از آن استفاده کنید.
دسترسی به ابزارها و رابط کاربری نرم افزار هم در گوشی و هم در دستکتاپ بسیار منظم و بسیار راحت است و هیچ محدودیتی در برنامه تلفن همراه آن نسبت به سیستم کامپوتری وجود ندارد. 

معایب برنامه طراحی پست اینستاگرام دومینگو

در نرم افزار ساخت پست اینستا دومینگو تمام ابزارهای حرفه ای برای طراحی پست اینستاگرام و کاهش تعرفه و قیمت طراحی در اختیار شما وجود دارد. امکانات بی پایانی برای یاخت انواع دیگر محتوا مانند استوری اینستا، بنر تبلیغاتی، کارت ویزیت، بروشور و غیره نیز در این برنامه گنجانده شده است. با اینحال، این نرم افزار معایبی نیز دارد. مثلا امکان ساخت بنرهایی متحرک یا نمایش تصویر متحرک، گیف‌ها و ویدئوها در آن وجود ندارد.
از دیگر معایب این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده بیش از حد از طرح ها

در حالی که ممکن است استفاده از قالب های آماده به صورت رایگان امکان پذیر است که قیمت طراحی پست اینستاگرام را به طور قابل توجهی کاهش می دهد، اما ممکن است پس از انتشار پست تان متوجه شوید که طراحی شما به طرز وحشتناکی شبیه به کار برندهای دیگر شده است. 
از آنجایی که قالب ها رایگان و آسان در دسترس هستند، برند های دیگر ممکن است از همان قالب طراحی برای کار خود استفاده کنند. شما می توانید با خلاقیت بیشتر در طراحی خود و سفارشی سازی قالب های پست اینستاگرام دومینگو از این مشکل جلوگیری کنید. 

فرمت محدود دانلود پست و استوری اینستاگرام

از آنجایی که برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو به اندازه بسیاری از برنامه های دیگر طراحی گرافیکی تخصصی نیست، تنظیمات فرمت فایل آن برای دانلود محدود است و ممکن است به اندازه نرم افزارهایی مثل فتوشاپ دقیق نباشد. به عنوان مثال، برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو نمی تواند فایل هایی مانند PowerPoint را که برای ایجاد اسناد چند صفحه ای مفید است، دانلود کند. به طور مشابه، نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو فقط با رنگ RGB  کار می کند که محدودتر از CMYK است.

مراحل ساخت پست اینستاگرام دومینگو با کمترین قیمت

اگر از طراحی پست و استوری با نرم افزارهای حرفه ای مثل قتوشاپ ناامید شدید و تعرفه طراحی پست اینستاگرام توسط طراحان حرفه ای برای شما بسیار گران است، نگران نباشید با دنبال کردن چند مرحله ساده زیر به احتی می توانید طراح خودتان باشید و قیمت طراحی پست اینستاگرام را تا حد رایگان کاهش دهید.
وارد برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو شوید، گزینه پست اینستاگرام را انتخاب کنید و یک قالب را انتخاب کنید. برای فیلتر کردن قالب ها می توانید یک موضوع را از منوی سمت راست انتخاب کنید. اگر می خواهید قیمت طراحی پست اینستاگرام را به حداقل برسانید، گزینه رایگان را نیز تیک بزنید.

طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت و تعرفه

متن را با کلیک بر روی آن و استفاده از ابزارهایی مانند فونت آنلاین فارسی رایگان، رنگ، چرخش ، تغییر اندازه اصلاح کنید. رنگ ها را متناسب با تم رنگی فید خود تغییر دهید.

طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت و تعرفه

تصویر مورد نطرتان را آپلود کنید و با ابزارهای رایگان مثل فیلتر، شفافیت، چرخش و غیره، فایل مورد نظر را ویرایش کنید.

طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت و تعرفه

هر تعداد استیکر، ایموجی، شکل، یا تیکت که می خواهید به قالب اضافه کنید.

طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت و تعرفه

زمانیکه طراحی پست اینستاگرام را به پایان رسانده اید آن را رایگان دانلود کنید.

طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت و تعرفه

قیمت طراحی پست اینستاگرام با دومینگو

همانطور که گفتیم برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو رایگان است، اما برخی از قالب های آماده آن پولی هستید و برای دانلود آنها باید هزینه کمی بپردازید.
ما معتقدیم که برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو ابزاری درخشان است و مزایای استفاده از آن کاملاً قابل واضح است و می تواند برای طراحی پست های تبلیغاتی، استوری تولد، بنر نسلیت، کارت ویزیت و هر نوع محتوای تجاری یا شخصی دیگری مناسب باشد.
همین امروز، کسب و کار خود را از طریق طراحی پست اینستاگرام با کمترین قیمت ارتقا دهید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین