برای یک دندانپزشک مهم است که در رسانه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام درگیر و فعال باشد. انتشار پست های تاثیرگذار در اینستا، تعامل مخاطبین با متخصصین را تقویت می‌کند و ارتباطات ارزشمندی با بیماران بالقوه ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، افرادی که به طور منظم پست های آموزنده از یک متخصص دندانپزشکی در اینستاگرام می‌بینند، به او بیشتر از سایر متخصصان اعتماد می‌کنند، زیرا او را به عنوان یک متخصص واقعی می‌بینند و نه چیز دیگری. با توجه به اینکه دندانپزشکی حرفه ای است که عمدتاً مبتنی بر اعتماد است، سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای دندانپزشکی به متخصص کمک می‌کنند تا با انتشار پست های خلاقانه و متنوع، قبل از اینکه بیمار حتی وارد کلینیک شود، این سطح از اعتماد را القا کند.
در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چطور از سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان دومینگو برای اهداف بازاریابی دندانپزشکی خود استفاده کنید.

 

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای دندانپزشکی

 

نکات طراحی پست اینستاگرام رایگان برای دندانپزشکی

اینستاگرام برای کلینیک دندانپزشکی یک بستر فوق العاده است که می‌توان در آن محتواهای بسیار متنوع و خلاقانه ای که به راحتی توجه مخاطبین را جلب کند منتشر کرد. اگر می‌خواهید از سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای دندانپزشکی به نحو احسن برای اهداف بازاریابی خود استفاده کنید، نکات زیر را حتما در نظر بگیرید:
•    از عکس های جذاب استفاده کنید. اگر تصاویرتان خیلی باکیفیت و واضح نیستند، آنها را کنار بگذارید
•    پست‌های معمولی عالی هستند اما ارسال بیش از حد پست های ساده و بی روح نتیجه معکوس دارد
•    از کپشن های جذاب استفاده کنید که باعث جلب علاقه و تعامل فالوورهای شما شود.
•    از هشتگ های مناسب برای دستیابی به افراد نزدیک کلینیک دندانپزشکی و هدف قرار دادن موضوع مناسب استفاده کنید، به این فکر کنید که کدام هشتگ برای پستی که طراحی می‌کنید مناسب است و از تعداد زیادی هشتگ استفاده نکنید. پنج مورد برای هر پست کافی است. 
•    پیج هایی با هشتگ های مشابه را فالور کنید تا بازدید از پست هایتان بیشتر شود.
•    فقط به دلیل اینکه شما یک دندانپزشک هستید، حتما نباید از سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای دندانپزشکی استفاده کنید. خلاق باشید، موضوع پست های تان را برای فالوورها جالب و سرگرم کننده کنید.
در ادامه چند ایده جالب برای طراحی پست اینستاگرام دندانپزشکی به شما می‌دهیم:
•    اگر می‌توانید سعی کنید عکس های واقعی پست کنید، نه تصاویر استوک.
•    پشت صحنه واقعی، شخصیت کلینیک خود را نشان دهید، نه فقط نتایج نهایی.
•    بیماران، نظرات شان، ویدئوهای رضایت بیماران، واکنش آنها بعد از اصلاح طرح لبخند را به نمایش بگذارید.
•    به نظرات و سوالات پاسخ دهید.
•    مسابقه و چالش برگزار کنید، مناسبت های مختلف را تبریک بگویید و با کسب و کارهای محلی در منطقه خود تعامل داشته باشید.

دندانپزشکان چگونه از اینستاگرام استفاده می‌کنند؟

دندانپزشکانی که به دنبال راهی برای بازاریابی مطب خود در رسانه های اجتماعی هستند ممکن است بخواهند از مزایای اینستاگرام استفاده کنند. این پلتفرم بصری می‌تواند به آنها کمک کند تا نشان دهند چگونه لبخند بیماران را به زیبایی به آنها برمی گردانند.
پزشکان می‌توانند با اشتراک گذاری تصاویر درمان های تکمیل شده، از جمله تصاویر قبل و بعد، پیشنهادات جدید، رویدادها، روش های درمانی، نظر بیماران بعد از درمان و موارد دیگر، با جامعه خود در اینستاگرام درگیر شوند. مردم اغلب به طور منظم از رسانه های اجتماعی استفاده می‌کنند، بنابراین مهم است که دندانپزشکان در این پلتفرم دیده شوند و محتوای قابل اعتمادی ارائه دهند که راه حل هایی را از بیماران بالقوه ارائه دهد.
بیایید رایج ترین پست هایی که پزشکان با استفاده از سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان می‌سازند را با هم مرور کنیم:

طراحی پست های ساده

همانطور که اینترنت به تکامل خود ادامه می‌دهد، رسانه های اجتماعی همچنان نقش مهمی در نحوه بازاریابی کلینیک‌ها و اینکه چگونه می‌توانند کلینیک دندانپزشکی خود را توسعه دهند، ایفا می‌کند.
طراحی پست های ساده که شامل یک یا چند عکس و توضیحات مرتبط می‌شوند می‌توانند به شما امکان دسترسی به مخاطبینی را بدهند که در غیر این صورت غیرقابل دسترس هستند.
طراحی پست های ساده با کمک قالب های آماده سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان دومینگو یک راه عالی برای دریافت بازخورد از بیماران در مورد خدمات جدید کلینیک‌ها است.

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای دندانپزشکی

محتوای تولید شده توسط کاربر

محتوای تولید شده توسط کاربر که به نام UGC نیز شناخته می‌شود، محتوایی است که بیماران شما برای شما ارسال می‌کنند. اشتراک گذاشتن این محتوا بسیار عالی است زیرا نشان می‌دهد که بیماران تان از کار شما کاملا راضی هستند و یک بازخورد واقعی است که اعتماد سایر بیماران را به شما افزایش می‌دهد.

پست‌های آموزشی

از این پست‌ها برای آموزش بینندگان استفاده می‌شود، موضوع این پست‌ها می‌تواند در مورد یک موضوع مرتبط با سلامتی، یک روش درمانی، مزایای خدمات شما یا یک مناسبت باشد. محتوای این پست‌ها برای خواننده مفید است، و به همین دلیل، کاربر همچنان شما را دنبال می‌کند تا اطلاعات بیشتری بیاموزد.

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای دندانپزشکی

با ویرایش قالب آماده پست اینستاگرام آموزشی در سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان می‌توانید اطلاعاتی در مورد موضوعاتی مانند مراقبت از دندان یا به طور کلی بهداشت دهان و دندان ارائه دهید. ایده های دیگر می‌تواند شامل دستورالعمل های گام به گام برای مراقبت از دندان‌ها بعد از لمینت یا ایمپلنت و سایر درمان های دندانپزشکی باشد.

پست های مناسبتی

پست های حساس به زمان، مانند روز پزشک، روز آگاهی از سرطان و غیره، راه بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن پیام و برقراری تعامل با مخاطبین هستند.

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای دندانپزشکی

پست های خنده دار

فراموش نکنید که در بازاریابی دندانپزشکی جنبه سرگرم کننده بودن را هم باید در نظربگیرید. دنبال کنندگان شما می‌خواهند چند پست سرگرم کننده را در کنار پست های جدی ببینند.

تغییرات قبل و بعد

 عکس های قبل و بعد مانند طلا هستند. شما باید همیشه آنها را به اشتراک بگذارید تا مهارت خود را به بیماران نشان دهید.
قالب های آماده در سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان دومینگو به شما کمک می‌کند به راحتی این پست‌ها را طراحی کنید:

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای دندانپزشکی

طراحی پست های اسلایدی

در سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان دومینگو می‌توانید با فیلتر کردن موضوع دندانپزشکی و نوع اسلایدی و هارمونیک، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ایده های مختلفی برای پست های اینستاگرام خود پیدا کنید.

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای دندانپزشکی

طراحی استوری اینستاگرام رایگان برای دندانپزشکی

استوری های اینستاگرام راهی سرگرم کننده و تعاملی برای به اشتراک گذاشتن محتوای سرگرم کننده یا اخباری درباره کلینیک دندانپزشکی شما با بیماران و مخاطبین تان هستند. استوری های اینستاگرام به شما فرصت خلاقیت و همچنین خودانگیختگی را می‌دهند که معمولاً در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی دیده نمی شود.
یکی از ویژگی های جالب استوری اینستا این است که پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند و در بالای پیج مخاطبین ظاهر می‌شوند! با ابزارهای تعاملی مانند استیکرها یا نظرسنجی‌ها، می‌توانید این استوری‌ها را تعاملی تر کنید.
برای بازاریابی با استوری اینستاگرام به نکات زیر توجه کنید:
استفاده از استیکر‌ها یک راه فوق العاده برای بهبود پست‌ها و جذاب تر کردن آنها هستند.
از هشتگ هایی استفاده کنید که به پست، مکان، موضوع، روش های درمانی، اثر و حرفه شما مربوط می‌شود.
موقعیت مکانی خود را به پست اضافه کنید و آن را تگ کنید.
اگر ویدیویی را پست می‌کنید، زیرنویس/کپشن اضافه کنید، مگر اینکه بخواهید 60 درصد افرادی که استوری اینستاگرام را بدون صدا مشاهده می‌کنند، از دست بدهید.
سوالات، نظرسنجی‌ها، کوئسشن باکس را به طراحی استوری اینستا اضافه کنید تا فالوورهای خود را وادار به تعامل کنید و اطلاعات ارزشمندی از آنها به دست آورید.
اگر کلینیک شما اعتبار خوبی کسب کرده و بیش از 10000 دنبال کننده دارد، می‌توانید به استوری‌ها لینک اضافه کنید تا با کشیدن به سمت بالا، وارد لینک شوند.
اگر دنبال کننده های کمتری دارید، همچنان می‌توانید به تبلیغات اینستاگرام لینک اضافه کنید
از ابعاد مناسب برای پست‌های خود استفاده کنید، اینستاگرام تمام تلاش خود را می‌کند تا محتوای شما را تغییر اندازه دهد تا در گوشی موبایل بهترین نمایش را داشته باشد، اما اگر از قبل برای آن برنامه‌ریزی کنید، محتوای بهتری خواهید داشت.
مانند هر تبلیغات تعاملی، 5 ثانیه اول در جلب توجه مخاطب حیاتی است، مطمئن شوید که استوری درباره چیست، برای چه کسی است، بنابراین اگر مردم بدانند که برای آنها نوشتید، با آن تعامل برقرار خواهند کرد. 
نکته نهایی ما این است که اطمینان حاصل کنیم که کسی سؤالات و نظرات را زیر نظر دارد و به آنها پاسخ می‌دهد، زیرا این افراد احتمالاً بیماران بالقوه ای هستند که قبل از تصمیم گیری برای انتخاب شما برای کلینیک دندانپزشکی خود به اطلاعاتی نیاز دارند.

ایده برای طراحی استوری اینستاگرام دندانپزشکی 

اگر به دنبال ایده های خلاقانه برای طراحی استوری با سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان می‌توانید از قالب های آماده زیر الهام بگیرید:

پیشنهادات ویژه در مناسبت های مرتبط

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای دندانپزشکی

توضیح و معرفی روش های درمانی

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای دندانپزشکی

معرفی متخصصین کلینیک

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای دندانپزشکی

سوالات متداول که توسط دندانپزشک پاسخ داده می‌شود

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان برای دندانپزشکی

چگونه فعالیت در اینستاگرام می‌تواند مشتریان کلینیک دندانپزشکی را افزایش دهد؟

من با تعریف اصطلاح تبلیغ دهان به دهان شروع می‌کنم. تبلیغ دهان به دهان به این معنی است که یک بیمار آنقدر از خدمات شما راضی است که تبدیل به مبلغ شما می‌شود. فعالیت تبلیغاتی دهان به دهان آنها بیماران جدیدی را به سمت کلینیک شما سوق می‌دهد. ارزش توصیه آنها که خدمات شما را نسبت به گزینه های دیگری که ممکن است هنگام تصمیم گیری در دسترس داشته باشند، ترجیح داده اند، به بیماران یادآوری می‌کند که شما بهتر از رقبایتان هستید و این نوع تبلیغ بیشتری تاثیر را در جذب بیماران جدید دارد.
فعالیت در اینستاگرام می‌تواند به شدت تبلیغات دهان به دهان را افزایش دهد و فرصت های بیشتری برای ارتباط با مخاطبین بالقوه و فعلی ایجاد کند. شما می‌توانید با طراحی پست اینستاگرام دندانپزشکی با مخاظبین تان ارتباط مستقیم برقرار کنید.
فراموش نکنید که موفقیت ابزارهای بازاریابی اینستاگرام در این است که به طور منظم بررسی کنید کدام موضوعات و محتواهای پرطرفدار از نظر مخاطبین شما جذاب هستند. سپس می‌توانید با کمک قالب های آماده سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان دومینگو این موضوعات را به پست های جذاب و تعاملی تبدیل کنید که اعتبار شما را بهبود می‌بخشد.

چگونه برای کلینیک دندانپزشکی خود در اینستاگرام تبلیغ کنید؟

بهترین راه برای بازاریابی کلینیک دندانپزشکی خود در اینستاگرام این است که به طور منظم پست و استوری بگذارید. البته محتوای پست و استوری شما مهم است و باید ظاهر جذاب و سرگرم کننده ای داشته باشد.
موضوعات رایجی که کلینیک های دندانپزشکی برای طراحی پست اینستا از آن استفاده می‌کنند شامل این شامل چهره‌های خندان یا فیلم‌هایی از بیمارانی است که لیمنیت یا ایمپلنت کردند و رضایت خود را با یک لبخند زیبا نشان میدهد. 
شما می‌توانید با کمک سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان دومینگو، عکس های قبل و بعد بیماران را پست کنید تا مخاظبین با دیدن مهارت شما و رضایت بیماران تمایل بیشتری به استفاده از خدمات شما پیدا کنند. 
تحقیقات نشان داده است که نظرات مثبت بیماران تا حد زیادی روی انتخاب دندانپزشک توسط مخاطبین تاثیر گذار است.
معرفی متخصصین کلینیک نیز می‌تواند ایده دیگری برای طراحی پست اینستا باشد، بنابراین با گرفتن تعدادی عکس از دندانپزشکان و سایر کارکنان در فواصل زمانی کاری، به احتمال زیاد تیم شما را در دلسوزانه ترین و دلسوزترین حالت خود نشان می‌دهد. 
اگر می‌خواهید بازاریابی در اینستاگرام نتیجه مثبتی برای کلینیک دندانپزشکی شما داشته باشد، این کارهای مهم را انجام دهید:
قبل از شروع طراحی پست و استوری با سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان دومینگو یک برنامه در ذهن داشته باشید
هدف خود را از داشتن یک حساب کاربری در سایت درک کنید.
اطمینان حاصل کنید که از هشتگ‌ها و لینک های مرتبط به سایت های دیگر در پست های خود استفاده می‌کنید.
زیاد پست نگذارید! درعوض، پست هایی با محتوای جالب و جذاب منتشر کنید که مخاطبین را وادار به تعامل با شما می‌کند.
برای طراحی پست های جذاب آماده اید؟ در سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان دومینگو ثبت نام کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین