فید پازل اینستاگرام یکی از طرح بندی فید اینستاگرام مورد علاقه همه ما است. شاید ساخت آن پیچیده به نظر برسد، اما در واقع بسیار ساده است. اگر می‌خواهید فید اینستاگرام تان را به شکل پازلی طراحی کنید، می‌توانید از قالب های زیبای فید پازل اینستاگرام که برای شما آماده کردیم، استفاده کنید. با این قالب‌ها، برای پازلي كردن عكس در اينستاگرام به Adobe Photoshop یا Illustrator نیاز ندارید. شما می‌توانید به طور کامل قالب‌ها را در برنامه ساخت پست اینستگرام دومینگو سفارشی کنید.
همه ی ابزارهایی که نیاز دارید در ویرایشگر آنلاین دومینگو در اختیار شما قرار گرفته است. به راحتی می‌توانید رنگ های مورد نظر خود را انتخاب کنید، عکس های خود را آپلود کنید و هر نوع فونت فارسی که دوست دارید برای متن پست های خود مورد استفاده قرار دهید.
ما قالب های اماده پست اینستاگرام را رایگان طراحی می‌کنیم و می‌خواهیم مطمئن شویم که هیچ کسب و کاری برای طراحی پست اینستاگرام پازلی دچار مشکل نمی شود. 
اگر به ایجاد فید پازلی علاقه مند هستید، این مراحل ساده را دنبال کنید:

 

پازلي كردن عكس در اينستاگرام

 

1. با استفاده از یک برنامه طراحی، تصویر خود را به چند قسمت 3، 6 ، یا 9) تقسیم کنید

Thepreviewapp پر استفاده ترین برنامه پازلی کردن عکس در اینستاگرام است که دارای ابزار تقسیم کننده تصویر می‌باشد. می‌توانید از Preview در رایانه و گوشی همراه استفاده کنید. 
بیایید از اپلیکیشن گوشی آن برای پازلی کردن عکس در اینستاگرام استفاده کنیم:
thepreviewapp را باز کنید.
دکمه "+" را فشار دهید.

پازلي كردن عكس در اينستاگرام

روی "Split image" کلیک کنید.

پازلي كردن عكس در اينستاگرام

تصویر تان را از رول / گالری دوربین خود انتخاب کنید.

پازلي كردن عكس در اينستاگرام

تعداد پازل‌ها را انتخاب کنید و تمام!
هر تصویر جداگانه قابل دانلود شدن است. حالا می‌توانید به مرحله بعد بروید تا قالب های پست اینستاگرام را با پازلی کردن عکس در اینستاگرام آماده کنید.

پازلي كردن عكس در اينستاگرام

2. یک حساب کاربری در دومینگو ایجاد کنید

برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو یک ابزار طراحی ساده تحت وب است. 
برای ساده کردن طراحی پست اینستاگرام با گوشی، شما می‌توانید از برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو در تلفن همراه خود نیز استفاده کنید. 
اگر هنوز در برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو حسابی ندارید، برای ایجاد آن اینجا را کلیک کنید.
اگر قبلا یک حساب کاربری ایجاد کردید، همین حالا وارد شوید.
سپس، به مرحله 2 بروید.

3. برای دریافت قالب پازل فید روی لینک کلیک کنید

پس از اینکه وارد نرم افزار شدید، ابتدا از بین محتواهایی که میتوانید طراحی کنید، پست اینستاگرام را انتخاب کنید.

پازلي كردن عكس در اينستاگرام

حالا از پنل سمت راست، گزینه پک پازلی را فیلتر کنید:

پازلي كردن عكس در اينستاگرام

صدها قالب آماده با طرح پازلی برای شما دسته بندی شده که می‌توانید براساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

4. قالب پازلی کردن عکس در اینستاگرام خود را ویرایش کنید

هنگامی که روی یکی از پک های پازلی کلیک کنید، مجموعه این قالب‌ها در ویرایشگر به شما نمایش داده می‌شود:

پازلي كردن عكس در اينستاگرام

حالا می‌توانید در پنل سمت راست روی یکی از قالب‌ها کلیک کنید و شروع به ویرایش آن کنید.
تصاویری را که در مرحبه قبل چند تکه کرده بودید، آپلود کنید و هر کدام را در یکی از قالب‌ها قرار دهید. 
سپس:
•    رنگ های پس زمینه را تغییر دهید
•    متن خود را روی هر قالب بنویسید
•    شکلک و ایموجی اضافه کنید 
•    و ...
ابزارهای متنوعی در دسترس شما است که می‌توانید از آنها برای ویرایش قالب خود استفاده کنید!

پازلي كردن عكس در اينستاگرام

هنگامی که از ظاهر پازلی کردن عکس در اینستاگرام راضی بودید، وقت آن است که آن را ذخیره کنید.

5. فید پازلی کردن عکس در اینستاگرام را در رایانه خود ذخیره کنید

برای دانلود فید پازلی ، روی دکمه دانلود در گوشه سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید.
می‌توانید آن را به صورت PNG یا JPG دانلود کنید. 

پازلي كردن عكس در اينستاگرام

6. قالب های دانلود شده را به گوشی خود منتقل کنید

اکنون قالب های ویرایش شده را که دانلود کردید با یکی از روش های زیر به گوشی خود ارسال کنید. 
•    در یک پیام رسان مثل واتس اپ
•    از طریق ایمیل
•    از طریق برنامه های اشتراک گذاری با گوشی مثل شیرایت
یا هر راه دیگری که فکرش را بکنید.

7. قالب های پازلی کردن عکس در اینستاگرام را آپلود کنید

برای انتشار پست های پازلی در اینستاگرام، دو انتخاب دارید:
به صورت دستی، یکی یکی پست‌ها را منتشر کنید کنید، یا از یک اپلیکیشن برنامه ریزی و زمانبندی انتشار پست در اینستا استفاده کنید.
برای ارسال دستی پست، پس از پازلی کردن عکس در اینستاگرام، وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید، گزینه post را انتخاب کنید، روی پستی که می‌خواهید منتشر کنید در گالری کلیک کنید و دکمه "share" را انتخاب کنید.
برای ارسال پست زمانبندی شده، یک برنامه را انتخاب کنید و یک روز و ساعت را تنظیم کنید. برنامه‌ها به طور خودکار تصویر و کپشن شما را در اینستاگرام پست می‌کند.
هر روشی را که انتخاب می کنید باید دقت کنید که پست ها را به ترتیب بارگذاری کند و زمانبندی مناسبی را برای انتشار آنها در نظر بگیرید. برای شروع، اولین پستی که در پایین سمت راست قرار می گیرد را منتشر کنید و سپس همانطور که در تصویر زیر می دهید ادامه پست ها را به ترتیب بارگذاری کنید. مسیر شما به سمت چپ و بالا است. با رعایت ترتیب درست، فید پازل شما به طور کامل دوباره در اینستاگرام ایجاد می‌شود.

پازلي كردن عكس در اينستاگرام

چگونه تعامل با پست های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

اگر از دیدن پست‌های اینستاگرام خود خسته شده‌اید، یا در تلاش هستید که لایک‌ها و فالوورهای بیشتری در پروفایل خود به دست آورید، باید سعی کنید محتواهای جذاب تری طراحی کنید و با ایده های خلاقانه تعامل با پست های اینستا را افزایش دهید.
اگر با تعامل در اینستاگرام مشکل دارید، ممکن است بخواهید نگاهی دقیق تری به پست های خود بیندازید. پازلی کردن عکس در اینستاگرام می‌تواند ابزاری فوق‌العاده قدرتمند برای ایجاد تعامل و افزایش فالوورهای شما در این پلتفرم باشد، اما اکثر برندها به درستی از آن استفاده نمی‌کنند. 
مثلا پست های اسلایدی به شما این امکان را می‌دهند که شخصیت و خلاقیت خود را به گونه ای متفاوت از پست های معمولی به نمایش بگذارید. می‌توانید از استیکرها، گیف‌ها، متن و فیلترها استفاده کنید تا پست های اسلایدی خود را برجسته کنید و توجه مخاطبان را به خود جلب کنید. با پازلی کردن عکس در اینستاگرام نیز می‌توانید سبک منحصر به فرد خود را بسازید و علاوه بر جذب فالوورهای جدید،فالوورهای فعلی خود را درگیر نگه دارید.
پازلی کردن عکس در پست اینستاگرام یکی از ساده ترین و موثرترین راه‌ها برای دریافت لایک و تعامل در پروفایل شما است. در اینجا چند نکته در مورد نحوه استفاده از آنها به نفع برندتان آورده شده است:

#1 به‌طور منظم پست بگذارید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای جلب توجه بیشتر در پست های اینستاگرام خود انجام دهید، پست گذاشتن مداوم است. به طور منظم پست‌ها را به اشتراک بگذارید تا در صفحه جستجوی فالوورهای خود ظاهر شوید. هرچقدر بیشتر پست های جذاب بگذارید، بیشتر دیده می شوید. پازلی کردن عکس دراینستاگرام و انتشار پست های پشت سر هم، مخاطبین را را تشویق می‌کند تا روی نمایه شما کلیک کنند و محتوای شما را بررسی کنند.

چند اسلاید در هر پست های اسلایدی طراحی کنیم؟

‍توصیه می‌کنیم هر بار که پست می‌کنید حداقل 8 اسلاید پست کنید. چون به شما کمک می‌کند داستانی کامل‌تر و جذاب‌تر را برای مخاطبان خود تعریف کنید... بدون اینکه آنها را با تعداد زیادی اسلاید و محتوا غرق کنید، یا به اندازه کافی جذاب یا به یاد ماندنی نباشید. با اشتراک گذاری پست های اسلایدی اینستاگرام، فضای بیشتری برای نمایش جنبه های مختلف محتوا یا پیام خود دارید که می‌تواند به جلب توجه مخاطبان شما کمک کند و آنها را برای مدت طولانی تری با محتوای شما درگیر کند. 
ارسال این تعداد اسلاید می‌تواند شانس شما را برای کشف شدن توسط فالوورهای جدید افزایش دهد. الگوریتم اینستاگرام پپج هایی را که به طور مداوم و منظم پست می گذارند، ترجیح می‌دهد، بنابراین ارسال اسلایدهای بیشتر می‌تواند به افزایش دیده شدن شما در این اپلیکیشن کمک کند. در نهایت، اشتراک‌گذاری حداقل 8 اسلاید می‌تواند به شما در پیگیری تعامل و جمع‌آوری بینش درباره مخاطبانتان کمک کند. اینستاگرام در هر اسلاید تجزیه و تحلیل ارائه می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که ببینید کدام یک بیشتر با مخاطبان شما ارتباط برقرار کرده و استراتژی محتوای خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

#2 مطمئن شوید که زمان درستی پست های اینستاگرام را منتشر می‌کنید

باور کنید یا نه، زمان "درست" ارسال پست های اینستاگرام روی میزان تعامل مخاطبین با آنها تاثیر می گذارذ. قبل از اشتراک گذاری پست هایی که با پازلی کردن عکس در اینستاگرام ایجاد کردید، باید تحقیق کنید و ببینید مخاطبین شما در چه ساعت هایی بیشتر در اینستاگرام فعالیت می کنند. انتشار پست در زمان درست این احتمال را بیشتر می‌کند که فالوورهایتان محتوای شما را ببینند و با آن درگیر شوند.

#3 با استفاده از استیکرها برای پازلی کردن عکس در اینستاگرام، تعامل را افزایش دهید

پست های اینستاگرام دارای استیکرهای مختلفی هستند که می‌توانید برای تشویق فالوورهای خود از آنها استفاده کنید. سعی کنید از پست نظرسنجی یا ایموجی ها استفاده کنید تا آنها را وادار به تعامل با محتوای خودتان کنید. حتما مطمئن شوید که اسلاید اول پست شما شامل یکی از این استیکرها یا ایموجی ها است تا توجه مخاطبین را جلب کند.

#4 به لایک‌ها و کامنت های مخاطبین پاسخ بدهید

شاید تصور کنید صحبت کردن با مخاطبین در کامنت پست های اینستاگرام وقت زیادی از شما می گیرد و نخواهید واکنشی به کامنت های فالوورهایتان نشان دهید اما تعامل برقرار کردن با مخاطبین، شخصیت شما را نشان می‌دهد و باعث می‌شود که دنبال‌کنندگان شما بیشتر روی نمایه شما ضربه بزنند و با محتوای شما درگیر شوند.

#5با  پازلی کردن عکس در اینستاگرام، فید خود را سرگرم کننده تر کنید

نمایش فید پازلی به طور طبیعی جذاب‌تر از فید معمولی است، بنابراین مطمئن شوید که عکس ها را ترکیب می کنید و جذابیت بیشتری را به پست های اینستاگرام خود اضافه می‌کنید. این باعث می‌شود بیننده در پیج شما بماند و دنبال کنندگان بیشتری به محتوای شما علاقه مند شوند.

#6 از پست های سوال و جواب برای تعامل بیشتر استفاده کنید

از پست پرسش و پاسخ استفاده کنید تا دنبال کنندگان خود را تشویق کنید تا به محتوای شما پاسخ دهند و مطمئن شوید که تنظیمات اینستاگرام خود را طوری تنظیم کرده‌اید که اجازه پاسخ‌گویی به پست هایتان را می‌دهد، بنابراین می‌توانید مکالمات را در DM خود شروع کنید و با دنبال‌کنندگان خود ارتباط برقرار کنید

اینها برخی از ساده ترین و موثرترین راه‌ها برای دریافت لایک و تعامل در پروفایل اینستاگرام شما هستند. از انتشار پست های یکنواخت و کسل کننده در اینستاگرام دست بردارید و از همین امروز شروع به استفاده از پازلی کردن عکس در اینستاگرام به نفع خود کنید!

آیا آماده اید که از قالب های آماده رایگان برای پازلی کردن عکس در اینستاگرام استفاده کنید؟

برای ایجاد یک فید پازلی می توانید پس از پازلی کردن عکس مورد نظرتان آنها را در قالب های آماده پست اینستاگرام دومینگو آپلود کنید.
خیلی راحت و سریع!
خیلی دوست داریم خلاقیت های شما را ببینیم! اگر از قالب های آماده ما برای پازلی کردن فید اینستاگرام استفاده کردید، پیج اینستاگرام مان را تگ کنید تا بتوانیم فید پازل زیبای شما را دوباره به اشتراک بگذاریم.
برای دانلود قالب های فید پازل اینستاگرام اینجا کلیک کنید.
لذت ببرید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین