در ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی با بنرساز آنلاین نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر داشت. شما می‌توانید بنرهای تبلیغاتی خود را در سایزهای مختلف در بهترین بنرساز آنلاین ایرانی طراحی و اجرا کنید. این اندازه به فضای تبلیغاتی که در نظر دارید نیز بستگی دارد. 
بنرهای تبلیغاتی در اندازه‌های استاندارد مختلفی ارائه می‌شوند، اما باید ببینید کدام یک بهترین کارایی را برای کسب و کار شما و فضایی که قصد تبلیغات در آن را دارید، دارند. 

بهترین اندازه‌های بنری تبلیغاتی در بهترین بنرساز آنلاین ایرانی

•    ۱۲۰ در ۶۰۰ پیکسل (عمودی) 
•    ۷۲۸ در ۹۰ پیکسل (افقی) 
•    ۳۰۰ در ۲۵۰ پیکسل (منظره) 
•    ۹۷۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی) 
•    ۳۰۰ در ۱۰۰ پیکسل (افقی) 
بنرهای تبلیغاتی برای افزایش آگاهی از برند و افزایش ترافیک وب سایت شما طراحی می شوند. بنابراین باید برای طراحی آنها با بنرساز آنلاین، فاکتورهای اساسی زیر را در نظر داشته باشید: 

ارزش پیشنهادی

ارزش پیشنهادی مزایایی است که خدمات یا محصولات شما برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. با ارائه شرایط استثنایی در بنر تبلیغاتی می‌توانید مشتریان را جذب کنید. 
کیفیت بالا، قیمت‌های جذاب، پیشنهادهایی مانند تخفیف ۵۰ درصدی یا محدودیت زمانی برای خرید و… از مواردی است که مشتریان بالقوه را به خود جذب می‌کند. 
این باید فضای بیشتری را در تبلیغات بنری شما پر کند و اولین چیزی باشد که مخاطبان شما می‌بینند. سرفصل‌های تبلیغاتی جذاب نیز می‌توانند به شما در نوشتن پیشنهاد ارزشی خوب کمک کنند. 

دکمه Call To Action برای ساخت بنر تبلیغاتی با بنزساز آنلاین 

دکمه فراخوان، دکمه یا متنی است که کاربر می‌تواند با کلیک بر روی آن وارد صفحه فرود مورد نظر خود شود. این دکمه در بنرهای تبلیغاتی که برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا وب سایت ها ساخته می شود کاربرد دارد.
عباراتی مانند «شروع»، «بیشتر بدانید» یا «اکنون ببینید» نمونه‌های خوبی از نوشته های روی این دکمه ها هستند. این دکمه باید در نقطه کانونی و واضح بنر تبلیغاتی شما باشد. 

هر چه ساده‌تر بهتر

تمام زیبایی، جذابیت و توجه در سادگی است. به همین دلیل هیچکس به تبلیغات شلوغ توجهی نمی‌کند و قطعا نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد. 
برای اینکه بتوانید توجه مخاطب را به خود جلب کنید زمان زیادی ندارید و باید کاری بسیار ساده و سریع انجام دهید تا آن‌ها روی بنر شما کلیک کنند. 
بنابراین، بهتر است مطالب و تصاویر کاملا واضح، جذاب و ساده باشند تا بتوانید بلافاصله کلیک مخاطب را دریافت کنید. 

از دکمه‌ها برای طراحی بنر با بنر ساز آنلاین به درستی استفاده کنید

یکی از مهمترین عناصر در ساخت بنر تبلیغاتی با بنرساز آنلاین دکمه‌هایی هستند که با یک call to action مناسب می‌توان نرخ کلیک بالایی را به دست آورد. 
استفاده از هر دکمه‌ای با هر طرح و محتوایی مشکلی ندارد، اما تجربه نشان داده است که برخی از دکمه‌ها در کنار یک سری مطالب و موقعیت‌های مختلف که برای دکمه در نظر می‌گیرید، در مقایسه با بقیه، عملکرد بهتر و نرخ کلیک بهتری دارند. 

یک چارچوب خاص برای بنر تبلیغاتی خود در بهترین بنرساز آنلاین ایرانی ایجاد کنید

چشم افراد به طور طبیعی آنچه را که در یک قاب خاص وجود دارد می‌بیند. تبلیغات بنری کارآمد که در بهترین بنرساز آنلاین ایرانی تولید می‌کنید باید دارای یک قاب واضح با گرافیک مناسب باشد که تا گسترش یابد. 
به عنوان مثال، اگر تبلیغ شما در پس زمینه سفید - غالب اکثر سایت‌ها سفید است- قرار دارد، معمولاً بهتر است از یک حاشیه خاکستری ۱ پیکسلی در اطراف تبلیغ خود استفاده کنید. 

متن آگهی را باید در یک نگاه خواند

اندازه فونت عنوان و متن اصلی باید متفاوت باشد و متن باید چند اندازه کوچکتر باشد. شما نباید از فونت‌های خیلی کوچک استفاده کنید. نوشتن متن زیاد یا درج مواردی مانند آدرس دفتر، شماره تماس و تصویر، آدرس شبکه‌های اجتماعی و غیره در بنر تبلیغاتی بسیار اشتباه است. نوشتن تمام این اطلاعات با فونت کمتر از ۱۰ اشتباه‌تر است. 
به این نکته توجه کنید که نوشته های شما در بنرتبلیغاتی باید توجه مخاطبین را جلب کند بنابراین برای طراحی بنر ایده آل، از بنرسازهای آنلاین استفاده کنید که فونت های توپر و با اندازه مناسب فارسی را در اختیار شما قرار می دهند.

از تصاویر متحرک استفاده کنید

استفاده از بنرهای متحرک در طراحی تبلیغات بنری موثرتر است اما نباید پیام اصلی تبلیغات را مخدوش کند. چیزی که در بنر تبلیغاتی نشان داده می‌شود باید دکمه تماس باشد یا وارد صفحه فرود سایت خود شوید. 

لینک صفحه فرود را فراموش نکنید

فراموش نکنید که بنر تبلیغاتی اینستاگرام یا وب سایت باید به لینک صفحه فرود که برای این کمپین خاص طراحی کرده‌اید لینک شود و نه صفحه اصلی سایت یا صفحه تماس ما. اگر مشتریان را به صفحه اصلی سایت ببرید، در بیشتر موارد آن‌ها را گیج می‌کنید و ترجیح می‌دهند سریعتر از آن صفحه خارج شوند. 

از تصاویر در بهترین بنرساز آنلاین ایرانی به درستی استفاده کنید 

تصاویر و گرافیک‌هایی که استفاده می‌کنید باید به انتقال پیام شما کمک کنند و دقیقاً با محصول یا خدمات شما مرتبط باشند. مفاهیم انتزاعی در اینجا چندان کاربردی نیستند، بهتر است از مفاهیم بومی استفاده کنید. 
اگر توانایی خرید یک عکاس یا مدل حرفه‌ای را ندارید، از تصاویر آماده (ترجیحا دارای مجوز) استفاده کنید که در بنرساز های آنلاین به صورت آماده در اختیار شما قرار می گیرد.
میلیون‌ها تصویر با کیفیت در بنرسازهای آنلاین مختلف وجود دارد، با این حال بهتر است تصاویر یا گرافیک‌هایی که در تبلیغ خود قرار می‌دهید فقط برای تبلیغ شما طراحی شوند. 
با این حال، همیشه مجبور نیستید از تصاویر در طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام، وب سایت یا چاپی خود استفاده کنید. متن و تایپوگرافی فوق العاده می‌تواند به همان اندازه موثر باشد. 

از رنگ‌های مناسب استفاده کنید

هر رنگ پیام خاصی را منتقل می‌کند. احساس شما نسبت به رنگ خود با هر رنگ بسیار مهم است. رنگ اولین چیزی است که در یک بنر توجه کاربران را به خود جلب می‌کند. 
رنگ‌ها با احساس درونی انسان سروکار دارند و بسته به فرهنگ‌های مختلف پیام‌های متفاوتی را منتقل می‌کنند و شما می‌توانید در بهترین بنرساز آنلاین ایرانی این احساسات درونی را در مخاطب ایجاد کنید.

 

برای ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی با بنرساز آنلاین به چه نکاتی توجه کنیم؟ 

از چه رنگ‌هایی برای طراحی بنرهای تبلیغاتی با بنرساز آنلاین استفاده کنیم؟ 

برای ساخت بنر تبلیغاتی با بنرساز آنلاین بهتر است از رنگ هایی که توجه مخاطب را جلب می کنند استفاده کنید و به خاطر داشته باشید که رنگی که انتخاب می کنید باید با هویت برند شما همخوانی داشته باشد.
بهترین رنگ هایی که می توانید در طراحی بنر خود به کار ببرید عبارتند از:

قرمز

احساسات پرشور، خشم، هیجان و عشق. این رنگ قدرتمند برای بسیاری از مخاطبان جذاب است، اما بهتر است از آن در حد اعتدال استفاده شود. از رنگ قرمز برای یک بنر کلاسیک و جدی در بهترین بنرساز آنلاین ایرانی استفاده نکنید. 

نارنجی

احساس سرزندگی و قدرت. اگرچه به اندازه قرمز قوی نیست، اما هنوز از رنگ‌های دیگر متمایز است و مقدار مشخصی انرژی ساطع می‌کند. این رنگ برای دکمه اکشن فراخوانی عالی است. 

زرد

شادی، آفتاب و صمیمیت. رنگ زرد چشم را خیره می‌کند و نشان دهنده جوانی و شادابی است. برای ارائه چیزی با قیمت مناسب عالی است. 

سبز

سلامتی، طراوت، ثروت، محیط زیست، رشد و تولد دوباره. سبز نرم و چشم نواز است. 

بنفش

لوکس، سلطنتی، ولخرجی، خرد، رویایی، زنانگی و خلاقیت. اثر آرام بخش و تسکین دهنده بر بیننده دارد. 

صورتی

عشق، شیرینی، زنانگی، جوانی و کودکی. صورتی معمولاً با هر چیزی زنانه مرتبط است، اما طیف وسیعی از روشنایی و تن را در بر می‌گیرد. 

سیاه

انحصار، رمز و راز، مدرنیته، قدرت، پرستیژ، تجمل و رسمی. این یک رنگ سنتی است و متن سیاه روی پس زمینه سفید بهترین و خواناترین ترکیب رنگ است که می توانید برای طراحی بنر تبلیغاتی خود با بنر ساز آنلاین از آن استفاده کنید.

سفید 

پاکی، پاکی، مدرنیته، بی‌ثمری، سادگی، صداقت و بی‌گناهی. سفید حس هوش اقتصادی و جوانی را در خواننده ایجاد می‌کند. 

قهوه 

طبیعت، چوب، چرم، جدیت، مردانگی، صلابت و فروتنی. قهوه ای با رنگ‌های قوی‌تر متعادل می‌شود و برای طراحی پس زمینه و بافت بنر تبلیغاتی شما با بنرساز های آنلاین مناسب است. 

خاکستری 

می‌توانید از رنگ خاکستری به عنوان پس زمینه بنر تبلیغاتی خود استفاده کنید تا رنگ‌های دیگر را واضح‌تر نشان دهید. 

جمع بندی

ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی می تواند تاثیر قابل توجهی در افزایش مخاطبین و بالارفتن فروش محصولات شما داشته باشد. اگر می خواهید بنر تبلیغاتی خود را با کمترین هزینه طراحی کنید و تجربه چندانی در استفاده از نرم افزارهای طراحی گرافیکی ندارید، بهتر است بنرساز های آنلاین را مورد استفاده قرار دهید.
حتی اگر هیچگونه تجربه ای در طراحی گرافیک ندارید، بنرساز آنلاین دومینگو به شما کمک میکند که به هزاران طرح و فونت آماده دسترسی داشته باشید و از ابزارهای ویرایشی برای ساخت بنر تبلیغاتی مورد نظر خود استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین