استوری اینستاگرام امروزه به ابزار بسیار مهمی برای برقراری تعامل با مشتریان تبدیل شده است. به همین دلیل مهم است که از یک استوری ساز تبلیغاتی با قالب های به روز و ابزارهای حرفه ای استفاده کنید تا استوری هایی جذاب و تاثیرگذار خلق کنید. 
اگر می خواهید استوری های تاثیر گذاری منتشر کنید که به جذب فالور بیشتر کمک کند بهتر است به آخرین ترندهای ساخت استوری در اینستاگرام نیز توجه کنید. تبلیغات در اینستاگرام با استفاده از استوری ساز تبلیغاتی یکی از انواع تبلیغاتی است که امکان تعامل مستقیم با مخاطبین تان را در این پلتفرم پرطرفدار فراهم می‌کند. 
تبلیغات در اینستاگرام این قابلیت را دارند که در استوری ها با ظاهری متفاوت ظاهر شوند که به طور غیرمستقیم مخاطب را درگیر خود می کند. در این مقاله، ما درباره استوری ساز تبلیغاتی صحبت خواهیم کرد. پس، با ما همراه باشید. 

استوری تبلیغاتی اینستاگرام چیست؟

بخش استوری ساز تبلیغاتی اینستاگرام در بالا و در قسمت فیدهای اینستاگرام کاربران قرار دارد و تمامی تصاویر یا ویدئوهای استوری ذخیره شده را به مدت ۲۴ ساعت قابل مشاهده می‌کند. 
روند نمایش استوری‌های اینستاگرام به این صورت است که استوری‌ها به صورت پیوسته از استوری یک کاربر به استوری کاربر دیگر رفته و نمایش داده می‌شوند. موقعیت تبلیغات استوری اینستاگرام بین استوری دو کاربر مختلف که آن‌ها را دنبال می‌کنید، نمایش داده می شوند. 
این تبلیغات فقط برای تلفن‌های همراه ایجاد می‌شوند و در نسخه دسکتاپ رایانه‌های خانگی وجود ندارند. 
این تبلیغات یکپارچه هستند و به عنوان یک ارزش تبلیغاتی ویژه برای بسیاری از مشاغل مرتبط به حساب می‌آیند. 
تصاویر تبلیغاتی در این مدل‌های تبلیغات دیجیتال دارای برچسب Sponsored هستند، اما متن و حروف آنقدر کوچک هستند که درک آن برای بسیاری از کاربران دشوار است. 
بزرگترین ایراد این روش این است که تبلیغات بسیار تار هستند و بر خلاف سایر تبلیغات و استوری ها بینندگان قادر به دیدن مجدد آن نیستند. 
باید در نظر داشته باشید که تبلیغات شما باید یکپارچه باشد و محتوای مورد استفاده باید مرتبط با یکدیگر باشد تا تاثیر خوبی بر روی مخاطب داشته باشد. 
اگرچه استوری‌های اینستاگرام را می‌توان با استفاده از سیستم تبلیغاتی استثنایی فیس بوک (به دلیل هدف‌گذاری منحصر به فرد آن‌ها) ایجاد کرد، اما در ایران به علت فیلتر بودن کمی مشکل است، بنابراین برای دستیابی به آن به راهی متفاوت نیاز دارید و بهترین راه استفاده از استوری ساز تبلیغاتی آنلاین با قالب های آماده و ابزارهای ویرایش پیشرفته است.

چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

اینستاگرام پس از فیس بوک دومین شبکه اجتماعی محبوب دنیاست و در سال‌های اخیر توانسته به سرعت رشد کند. امروزه تبلیغات اینستاگرام برای اکثر شرکت‌ها بسیار مهم است. 
امروزه این رسانه اجتماعی برای بسیاری از مشاغل بسیار مهم است. پست‌های اینستاگرام بالاترین نرخ تبدیل ممکن را دارند. 
بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط NPSK، اینستاگرام نرخ تبدیل ۱.۸۵ درصدی را ثبت کرده است. 

اهمیت استوری ساز تبلیغاتی در اینستاگرام از دیدگاه آماری: 

بعد از اینکه نگاه آماری به شبکه اینستاگرام جذاب بیندازیم، درباره نحوه استوری ساز تبلیغاتی در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.
طبق آمار سایت Statistica:
•     اینستاگرام به تنهایی بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر فعال در ایالات متحده دارد که انتظار می‌رود این تعداد افزایش یابد. 
•    تاکنون بیش از ۴۰ میلیارد عکس در اینستاگرام منتشر شده است. 
•    ۶۸ درصد کاربران اینستاگرام زن و ۳۲ درصد مرد هستند. این امر به ویژه برای مشاغلی که اکثر مشتریان آن زنان را هدف قرار می‌دهند بسیار مهم است. 
•    این شبکه مکان بسیار خوبی برای کشف محتوای جدید دارد. کپشن ها، فیلم ها، عکس‌های دوستان، زندگی روزمره افراد مشهور، پست‌ها و غیره. 

بهترین اپلیکیشن‌های استوری‌سازی تبلیغاتی در اینستاگرام

همانطور که می‌دانید تعداد برنامه‌های استوری ساز تبلیغاتی اینستا بسیار زیاد است. شاید قبلاً در مورد برخی از آن‌ها شنیده باشید، اما بدون شک موارد جدید دیگری برای استوری‌سازی اینستا خواهید یافت. 
فقط ساختن داستان در اینجا کافی نیست. بلکه نیاز به زمان، انرژی و خلاقیت دارید که با ابزارهای مناسب در یک استوری قابل توجه خلق کنید. 
در حال حاضر بسیاری از برنامه‌های ویرایش استوری اینستاگرام در بازار وجود دارد. اگر به دنبال افزایش ترافیک اینستاگرام خود هستید، در ادامه تعدادی از بهترین برنامه‌های استوری ساز تبلیغاتی اینستاگرام و نحوه ایجاد استوری در اینستاگرام آورده شده است. در ادامه شما را با برخی از بهترین استوری ساز های تبلیغاتی آشنا می کنیم.

1. استوری ساز تبلیغاتی Unfold برای اینستا

بد نیست بدانید برخی از طرح‌های کلاژ برنامه Unfold رایگان است در حالی که اگر می‌خواهید کل ابزارهای ویرایشی آن را دریافت کنید باید هزینه آن را بپردازید. 
از ویژگی‌های مهم این استوری ساز تبلیغاتی برای ساخت استوری اینستاگرام در کامپیوتر می‌توان به ۲۵ قالب رایگان، گزینه‌های متن پیشرفته شامل فونت‌های مختلف و سازگاری با ساخت استوری تصویری و عکس اشاره کرد. 

2. استوری ساز تبلیغاتی Canva برای اینستاگرام

تنها کاری که باید با این اپلیکیشن انجام دهید این است که عکس یا ویدیوهای خود را آپلود کنید و متن، تگ و آیکون مورد نظر را اضافه کنید. 
سپس یکی از چندین قالب اولیه را انتخاب و دانلود کنید و بد نیست بدانید Canva از نظر تعداد آیکون‌ها و فونت‌ها بسیار غنی است و می‌تواند در این زمینه مفید باشد. 
همچنین طراحی گرافیکی را برای تازه واردان آسان می‌کند. از ویژگی‌های کلیدی این استوری ساز تبلیغاتی می‌توان به بیش از ۶۰۰۰۰ قالب مختلف، بیش از یک میلیون والپیپر، ابزارهای مختلف طراحی و قاب‌ها و استیکرهای مختلف اشاره کرد. 

3. استوری ساز آنلاین VSCO برای اینستاگرام

اما آیا می‌دانستید که می‌توانید از این برنامه برای ویرایش فیلم‌ها نیز استفاده کنید؟ درست است که ابزارهای ویدیویی این برنامه داستان سرایی اینستا هزینه دارند، اما ارزش آن را دارند. 
طراحی پولی VSCO به شما امکان می‌دهد روشنایی، کنتراست، رنگ و موارد دیگر را تنظیم کنید. علاوه بر این، به شما این امکان را می‌دهد که فیلترهای عکس مورد علاقه خود را روی فیلم‌های خود اعمال کنید. 
این بدان معنی است که شما می‌توانید محتوای منحصر به فرد و زیبایی ایجاد کنید. این برنامه استوری ساز تبلیغاتی شامل ۱۰ ویژگی ویرایش از پیش تعیین شده و بیش از ۱۷۰ تنظیمات اضافی با امکان دسترسی پس از پرداخت درون برنامه‌ای است. 

4. ساخت استوری با Adobe Spark Post برای اینستا

Adobe Spark Post یک برنامه طراحی عالی است که به شما امکان می‌دهد جلوه‌های متحرک شگفت‌انگیزی را در عکس‌های خود ایجاد کنید. 
Spark Post بهترین برنامه استوری ساز تبلیغاتی متحرک است که به شما امکان می‌دهد طرح‌های شگفت‌انگیزی را فقط در چند ثانیه بسازید. 
همچنین، می‌توانید از ابتدا شروع کنید و هر آنچه را که می‌خواهید ایجاد کنید. اگر می‌خواهید متفاوت باشید و داستان سرایی حرفه‌ای را تجربه کنید، این کار را انجام دهید. 
Adobe Spark Post Instagram Story Builder به شما امکان می‌دهد ویدیوها را در استوری‌های خود ترکیب کنید و جلوه‌های سفارشی، صدا و انیمیشن اضافه کنید. 

5. برنامه استوری ساز InShot

InShot یک نرم‌افزار کامل و یک استوری ساز تبلیغاتی اینستاگرام است که بالاترین امتیاز را در بین اپلیکیشن‌های اندروید و آیفون دارد. 
همچنین، به عنوان یکی از برنامه‌های مورد علاقه در اینستاگرام برای تجارت شناخته می‌شود. InShot چندین ویژگی پیشرفته برای عکس و فیلم دارد. 
با این برنامه داستان سرایی فیلم می‌توانید تصاویر را ویرایش کنید، کیفیت عکس‌ها را بهبود بخشید، موسیقی اضافه کنید و موارد دیگر. 
قبل از شروع ویرایش، مطمئن شوید که نسبت تصویر شما روی ۹:۱۶ تنظیم شده است. ویژگی‌های کلیدی InShot شامل ابزارهای گسترده ویرایش ویدیو و عکس، از جمله فیلترها و نمادها، قالب‌های از پیش ساخته شده برای کلاژ عکس، و گزینه‌هایی برای افزودن موسیقی به فیلم‌ها و پس‌زمینه عکس‌ها است. بنابراین شما قادر خواهید بود ساخت یک استوری تبلیغاتی با موسیقی را در InShot تجربه کنید.

 

بهترین استوری ساز تبلیغاتی آنلاین برای اینستاگرام

 

6. برنامه مایکروسافت Hyperlapse برای ساخت استوری اینستاگرام

آیا قصد دارید یک ویدیوی تایم لپس از یک ویدیوی قدیمی ایجاد کنید؟ Microsoft Hyperlapse بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند درخواست شما را برآورده کند. 
این برنامه استوری ساز تبلیغاتی حرفه‌ای به شما این امکان را می‌دهد که سرعت فیلمبرداری را تا ۳۲ بار تنظیم کنید. 
با این برنامه استوری ساز تبلیغاتی، می‌توانید فیلم‌های خود را ویرایش کنید یا فیلم‌های جدید ضبط کنید. سرعتی را انتخاب کنید که در استوری شما خوب به نظر برسد. سپس، برای اشتراک‌گذاری آسان آن را دانلود و ذخیره کنید. 

7. استوری ساز آنلاین Story Luxe

Story Luxe بسیار شبیه Unfold است، اما از جهاتی بهتر است. بسیاری از کاربران اینستاگرام در حال حاضر از Unfold استفاده می‌کنند و این چندان جالب به نظر نمی‌رسد. 
اگر می‌خواهید از دیگران جلوتر باشید، StoryLuxe را دانلود کنید. این برنامه استوری ساز تبلیغاتی اینستاگرام شامل طیف گسترده‌ای از طرح‌ها از فیلم گرفته تا چراغ‌های نئون یا قاب‌های فوق العاده است. 
در واقع StoryLuxe یک برنامه داستان‌نویسی حرفه‌ای رایگان است که گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

8. استوری ساز آنلاین StoryArt

بهترین چیز در مورد StoryArt این است که می‌توانید هر الگوی را سفارشی کنید. شایان ذکر است که هر چند وقت یکبار قالب‌های جدیدی به این برنامه محبوب استوری ساز تبلیغاتی اینستا اضافه می‌شود. 
با کمک این نرم‌افزار استوری ساز حرفه‌ای می‌توانید ساخت یک استوری متحرک اینستاگرام را تجربه کنید. 

9. ساخت استوری تبلیغاتی حرفه ای با Instasize

اگر می‌خواهید یک برنامه استوری ساز با کاربری ساده و عالی در گوشی خود داشته باشید که هر آنچه را که نیاز دارید، از جمله ویرایش ساده، قالب‌هایی برای استوری اینستاگرام، فونت ها، کلاژها، ویرایش ویدیو و موارد دیگر در اختیار شما قرار می‌دهد، اینستاسایز را دانلود کنید. 
این نرم‌افزار استوری ساز تبلیغاتی متحرک یک انتخاب عالی است. Instasize همچنین مجموعه‌های ویژه‌ای را برای رویدادهای مهم ایجاد می‌کند. همچنین، Instasize برای اندروید و iOS در دسترس است. 

10. برنامه ۸ میلی متر برای ساخت استوری به سبک قدیمی

برای ساخت یک فیلم به سبک قدیمی، فقط برنامه ۸ میلی متر را دانلود کنید. از آنجایی که می‌توانید از فیلترهای آن به صورت زنده استفاده کنید، می‌توانید هنگام ضبط ویدیو آن را ویرایش کنید می توانید ساخت استوری زنده را با این برنامه عالی تجربه کنید. 

11. اپلیکیشن استوری ساز Lifelapse

Lifelapse شامل طیف گسترده‌ای از ابزارهای ویرایش است و برنامه‌ای برای ایجاد استوری تبلیغاتی است. با این برنامه می‌توانید موسیقی و فیلترهای موجود را اضافه کنید و سرعت پخش و موارد دیگر را تنظیم کنید. به عبارت دیگر شما قادر خواهید بود با آهنگ مورد علاقه تان، استوری بسازید. 

12. استوری ساز تبلیغاتی آنلاین PhotoGrid برای اینستاگرام

برنامه PhotoGrid Instagram Story دارای چندین قالب به خصوص برای استوری‌های اینستاگرام است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از آن برای ساختن کلیپ برای استوری اینستاگرام خود استفاده کنید. 
این برنامه داستان سرایی اینستاگرام دارای فیلترها، برچسب ها، فونت‌ها و افکت‌های عکس زیادی است که می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد تصاویر دلخواه استفاده کنید. 
همچنین، ویژگی‌های ویرایش عکس مانند حذف یک شی از تصویر یا حذف پس زمینه را ارائه می‌دهد. همچنین دارای ویژگی‌های زیبایی برای افزودن یا حذف آرایش در سلفی است. 
از برنامه PhotoGrid نیز می‌توان برای ایجاد قالب برای استوری‌های اینستاگرام استفاده کرد. علاوه بر این، گزینه‌ای برای اضافه کردن GIF به آن قالب‌ها ارائه می‌دهد. 
این برنامه ویرایش داستان دارای بیش از ۳۰۰ قالب برای کلاژ عکس و بیش از ۹۰ فیلتر برای زیباسازی عکس‌ها می‌باشد. از این رو به عنوان بهترین برنامه استوری ساز اینستاگرام محسوب می‌شود. 

13. Typorama اپلیکیشن آنلاین برای ساخت استوری اینستاگرام

Typorama به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی طرح‌های تایپوگرافی زیبا ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پس زمینه را انتخاب کرده و پیام را تایپ کنید. 
این استوری ساز تبلیغاتی جذاب اینستاگرام دارای طرح‌های تایپوگرافی بسیار متنوع با گزینه‌های مختلف برای فونت و حروف برای نوشتن است. 
این برنامه علاوه بر ابزارهای پیشرفته متن، چندین ویژگی ویرایش عکس را نیز ارائه می‌دهد. از فیلترها گرفته تا گزینه‌های تصحیح تصویر، همه چیز برای زیباسازی تصاویر شما را دارد. 

14. استوری ساز آنلاین Insta Seen Story Builder

این برنامه استوری ساز تبلیغاتی اینستاگرام برای ایجاد استوری‌های پویا و متحرک استفاده می‌شود. با Insta Seen Story Builder به راحتی می‌توانید اسلایدهایی ایجاد کنید که جذابیت و تنوع زیادی دارند. 
بنابراین، مخاطبان شما درگیر آن می‌شوند و به احتمال زیاد نمی‌توانند استوری‌های شما را نادیده بگیرند. 
علاوه بر این، برنامه استوری ساز تبلیغاتی اینستاگرام Insta Seen Story Builder دارای گزینه‌های متن متحرک است که به جذابیت استوری شما کمک می‌کند و حتی یک عکس ساده را فوق العاده جذاب می‌کند. 

سخن پایانی

امیدواریم این مقاله بتواند به شما در استوری‌سازی تبلیغاتی حرفه‌ای کمک کند. استوری‌هایی که به کاربران از زمان مسابقه در پیج، زمان قرعه کشی و همچنین اعلام برندگان اطلاع رسانی می کند را می‌توان به عنوان یک استوری تبلیغاتی به شمار آورد. 
شما می‌توانید با یک استوری ساز تبلیغاتی آنلاین ، تمام موضوعات گفته شده را خود به راحتی بسازید. همچنین، شما می‌توانید برای ساختن استوری تبلیغات خود از ابزار حرفه ای و قالب‌های آماده دومینگو برای ساخت پست و استوری استفاده کنید. 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین