آیا به دنبال پلتفرمی هستید که به شما امکان ساخت بنر های جذاب تبلیغاتی اینستاگرام، پوسترها و انواع محتواهای تبلیغاتی جدید را بدهد؟ خوب، در این مقاله ما در مورد بهترین برنامه های آنلاین ساخت بنر به شما خواهیم گفت!
در این لیست، همه چیز را درباره برنامه‌هایی که نیازی به داشتن دانش حرفه‌ای برای طراحی در آنها ندارید تا کامل‌ترین و جامع‌ترین ابزارهایی که توسط بهترین و مشهورترین بازاریابان استفاده می‌شوند، پیدا خواهید کرد. مطمئناً حداقل یکی از آنها نیازهای شما را برای ساخت بنر های جذاب تبلیغاتی اینستاگرام برآورده می کند.

بنرساز آنلاین Canva برای ساخت بنر های جذاب تبلیغاتی اینستاگرام

Canva قطعا یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های سازنده بنر است که از طریق آن می توانید پوستر، تبلیغات و محتواهای دیگر را خلق کنید. استفاده از آن واقعاً آسان است و رابط کاربری آن نسبتاً بصری است.
این ابزار به شما امکان می دهد متنی را به عکس اضافه کنید و از الگوهای از پیش ساخته یا سفارشی شده برای هر چیزی که می سازید استفاده کنید. به غیر از آن، Canva حتی می تواند به عنوان یک برنامه برای ویرایش عکس ها و به عنوان یک کلاژ ساز استفاده شود. با دنبال کردن این لینک می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید!

بنرساز آنلاین Adobe Spark

Adobe Spark یکی از جالب‌ترین برنامه‌های سازنده بنر است که با جستجو در اینترنت پیدا می‌کنید، و همچنین یکی از بهترین برنامه‌ها برای ساخت کاورهای هایلایت اینستاگرام است. به غیر از بنرها، می‌توانید ویدیوهای متحرک ایجاد کنید، از فیلترها استفاده کنید و متن را به فیلم‌ها و تصاویر اضافه کنید. استفاده از این برنامه واقعا آسان است و نیازی به دانستن هیچ مهارتی در مورد طراحی ندارد.
این برنامه باعث می شود تا بتوانید پوسترهایی با لوگوی شرکت خود ایجاد کنید، الگوهای از پیش ساخته شده را انتخاب کنید و حتی از طریق خود برنامه به دنبال الهام باشید! Adobe Spark همچنین به شما امکان می‌دهد آنچه را که می‌سازید با دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی کنید و قابلیت اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد. 

 برنامه طراحی حرفه ای Adobe Illustrator برای ساخت بنر های جذاب تبلیغاتی اینستاگرام

اگر در جستجوی بهترین برنامه های طراحی می خواهید راه حلی واقعا جامع برای طراحان حرفه ای پیدا کنید، Adobe Illustrator بهترین گزینه برای شماست. این نرم افزار تمام ابزارهای لازم را برای ایجاد هر نوع تبلیغات، از بنرها گرفته تا محتواهای سه بعدی و حتی ساخت لوگو را ارائه می دهد.
با این حال، استفاده از آن می تواند برای تازه واردان تا حدودی چالش برانگیز باشد، بنابراین ساخت بنر با آن برای افراد با تجربه بیشتر توصیه می شود. اگر می خواهید به یک طراح حرفه ای با نرم افزار ایلوستریتور تبدیل شوید، می توانید ویدئوهای آموزشی سایت لوگونومی را دنبال کنید.

ساخت بنر های جذاب تبلیغاتی اینستاگرام با بنر اسنک

Bannersnack یک پلت فرم قوی است که به طور خاص با هدف ساخت بنر ایجاد شده است. این برنامه قالب های شخصی، قالب های گروهی و حتی قالب های شرکتی را ارائه می دهد و به همین دلیل یک ابزار حرفه ای است.
در این برنامه، سه ویژگی اصلی را خواهید یافت: ایجاد بنرهای جدید، متحرک سازی آنها، و پلتفرمی که به چندین کاربر و اعضای یک پروژه اجازه می دهد تا برای ایجاد یک بنر همکاری کنند. این نرم افزار به کاربران رایگان خود اجازه می دهد تا حداکثر 10 بنر ایجاد کنند تا ابزار آن را امتحان کنند. 

بنر ساز آنلاین Poster Maker

Poster Maker bt Photo Cool Apps یک اپلیکیشن واقعا ساده و سبک در میان بهترین برنامه های سازنده بنر است. این برنامه اندرویدی، مجموعه گسترده ای از تصاویر و قالب های آماده برای استفاده را برای پس زمینه به شما ارائه می دهد. البته، شما همچنین می توانید یک تصویر را از گالری دستگاه خود انتخاب کنید. کاربران آن می توانند به راحتی متن و استیکر اضافه کنند و آنچه را که می سازند ویرایش کنند.
به غیر از آن، شما همچنین می توانید تقریباً هر آنچه را که ساخته اید در بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. استفاده از این برنامه رایگان است با چند ویژگی اضافی که می توانید برای استفاده از آنها نسخه پرو برنامه را خریداری کنید. 
دانلود Poster Maker برای اندروید

بنر ساز آنلاین Desygner

Desygner یکی از شناخته شده ترین برنامه هایی است که به شما امکان ایجاد بنر می دهد. در این برنامه، تعداد زیادی الگو، برچسب و تصاویر برای ساخت بنر اینستاگرام وجود دارد که می توانید به صورت رایگان با توجه به خلاقیت های خود از آن استفاده کنید. علاوه بر این، با رابط کاربری بسیار خوبی ساخته شده است که منجر به تجربه کاربری شگفت انگیزی می شود.
برای ایجاد بنرهایی با ظاهر حرفه ای با Desygner، نیازی به طراح بودن ندارید. این برنامه رایگان است و برخی از ابزار های پولی را ارائه می دهد که قفل ویژگی های اضافی را باز می کند. این برنامه به صورت آنلاین در وب در دسترس است و می‌توانید آن را در اپ استور و پلی استور نیز دانلود کنید.

 

10 بنرساز آنلاین برای ساخت بنر های جذاب تبلیغاتی اینستاگرام

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با اپلیکیشن Cover Photo Maker

اپلیکیشن Cover Photo Maker یکی دیگر از برنامه های Photo Cool Apps است که می تواند به راحتی به عنوان یکی از بهترین برنامه های سازنده بنر استفاده شود. این برنامه چندین تصویر پس زمینه و ابزارهای ویرایش را به شما ارائه می دهد تا بتوانید اندازه بنرها و پوسترهای خود را بهتر تنظیم کنید.
به غیر از آن، شما همچنین می توانید تصاویر همپوشانی شده ایجاد کنید و از استیکرها استفاده کنید، و همچنین با استفاده از بیش از 100 فونتی که دارد، متن اضافه کنید. واقعاً می توان تقریباً هر چیزی را در این برنامه کاربردی رایگان ایجاد کرد که می تواند از فروشگاه Play Store دانلود شود.

بنر ساز آنلاین Poster Maker & Poster Designer

Poster Maker امکانات زیادی را برای ساختن بنرها و پوسترها به شما ارائه می دهد. در این برنامه آنلاین، می‌توانید از بین چندین نوع پس‌زمینه و قالب‌های از پیش طراحی شده، و همچنین بسیاری از عناصر گرافیکی که می‌توانید روی تصاویر قرار دهید، طرح بنر اینستاگرام خود را انتخاب کنید.
به غیر از آن، Poster Maker همچنین ابزارهای شگفت انگیزی را برای گنجاندن و ویرایش متن ارائه می دهد. استفاده از آن رایگان است، اما بسیاری از تصاویر و قالب ها تنها با خرید یک بسته قابل استفاده هستند. اگر علاقه مند هستید، آن را برای اندروید و iOS دانلود کنید، روی لینک های زیر کلیک کنید!
دانلود Poster Maker برای اندروید
دانلود Poster Maker برای iOS

برنامه طراحی حرفه ای کورل دراو

اگر مدتی است که به دنبال بهترین برنامه های سازنده بنر می گردید، مطمئناً در مورد CorelDRAW، رقیب بزرگ Adobe Illustrator، شنیده اید. این یک برنامه کامل برای ساخت تصاویر، بنرها، پوسترها و اساساً هر چیزی است که شما نیاز دارید!
استفاده از Corel در مقایسه با Adobe Illustrator تا حدودی ساده تر است، اما با این وجود، فقط برای حرفه ای ها و دانشجویان طراحی توصیه می شود. نسخه فعلی CorelDRAW Graphics Suite 2020 است و یک نسخه آزمایشی را نیز به شما ارائه می دهد. برای مشاهده بیشتر به وب سایت رسمی Corel (Corel’s official website) بروید!

برنامه طراحی بنر اینستاگرام GIMP

در پایان لیست ما، GIMP یک جایگزین عالی بعد از Adobe Illustrator و Corel است. این بنرساز کاملا رایگان است و مجموعه عظیمی از ویژگی ها و ابزارها را برای ساخت بنرها، پوسترها و بسیاری موارد دیگر ارائه می دهد. استفاده از آن نسبت به دو برنامه قبلی دیگر تا حدودی ساده تر است، اما همچنان برای حرفه ای ها طراحی شده است.
با GIMP، کاربران همچنین می توانند تصاویر با کیفیت بالا را به راحتی دستکاری کنند، با تایپوگرافی کار کنند و حتی الگوریتم هایی برای ویرایش عکس های خود ایجاد کنند. مطمئناً سزاوار جایگاهی در بین بهترین برنامه های سازنده بنر است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد یکی از بهترین نرم افزارهای رایانه شخصی، به وب سایت رسمی (GIMP official website) بروید!

نظر شما در مورد این برنامه های سازنده بنر چیست؟

آیا قبلاً این برنامه ها را می شناختید؟ در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید که کدام یک از این برنامه ها مورد علاقه شماست و اگر فکر می کنید ما موردی را فراموش کرده ایم، حتما به ما معرفی کنید! فراموش نکنید که اگر قصد طراحی بنر اینستاگرام با فونت فارسی را دارید می توانید از بنرساز آنلاین دومینگو با ابزارهای رایگان و کاربرپسند استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین