احتمالا برای شما هم پیش آمده که ویدیوهایی را مستقیماً در استوری اینستاگرام خود آپلود کردید (به عنوان مثال، در یک رویداد به صورت پخش زنده شرکت کردید)، و خواستید ویدئوی خود را ذخیره کنید، اما راهکار آن را نمی دانستید. می دانید که استوری ها ظرف 24 ساعت از بین خواهند رفت پس اگر فیلم ارزشمندی دارید و به دنبال دانلود ویدئو از استوری اینستاگرام هستید تا بعداً از آن برای ساخت پیت اینستاگرام یا موارد دیگر به عنوان مثال در برنامه های استوری ساز آنلاین استفاده کنید، چکار باید بکنید؟ 
خبر خوب این است که شما می توانید ویدیوهای استوری را مستقیماً از IG Story خود دانلود کنید. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا این روش را به شما آموزش دهیم.

چگونه یک ویدیو از استوری اینستاگرام خود دانلود کنیم؟

ترفند دانلود ویدئو از استوری اینستاگرام

فقط به ویدیوی موجود در استوری خود بروید، گزینه منو (سه نقطه در گوشه سمت چپ) را انتخاب کنید. در اینجا شما انتخاب می کنید که ویدیو را مستقیماً در رول دوربین خود ذخیره کنید. گزینه ای برای ذخیره کلیپ های جداگانه یا کل استوری وجود دارد.
ذخیره ویدیوها به این معنی است که می‌توانید بعداً آن محتوا را تغییر دهید. می‌توانید ویدیوها را در یوتیوب آپلود کنید، با مطالب آن یک پست وبلاگ بنویسید، یا در نرم افزارهای استوری ساز آنلاین اینستاگرام مثل دومینگو مجددا مورد استفاده قرار دهید.

استوری های اینستاگرام آرشیو شده

اخیرا اینستاگرام، قابلیتی برای دسترسی به آرشیو استوری ها را معرفی کرده است. اکنون هر کاربر اینستاگرام می‌تواند در هر زمانی که بخواهد تمام استوری‌ها را در اکانت خود پیدا کند. می‌توانید این استوری ها را در گوشی خود دانلود کنید و به دلخواه خود آن را تغییر دهید.

چگونه یک ویدیو از استوری اینستاگرام خود دانلود کنیم؟

همچنین می توانید یک استوری را هایلایت کنید تا همیشه در دسترس بازدیدکنندگان حساب شما باشد. 

نمونه های از ویدئوی استوری اینستاگرام برای الهام گرفتن و طراحی با برنامه های استوری ساز آنلاین

ساخت ویدئو برای استوری اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای جذب فالورهای بیشتر است. اگر هنوز نمی دانید که چطور برای پیج اینستای خود ویدئو استوری بسازید، بیایید چند نمونه فوق العاده زیر را با هم بررسی کنیم:

پیج اینستاگرام Travelandleisure

این پیج، در ابتدا تنها به عنوان یک مجله مسافرتی شروع به کار کرد، اما اکنون یک شرکت چند رسانه ای است که به همه چیز در مورد سفر اختصاص دارد. استوری اینستاگرام آن‌ها برای برجسته کردن محتوای جدیدشان استفاده می‌شود، با کشیدن انگشت به سمت بالا، کاربر به مقالات جدیدشان دسترسی خواهد داشت.

چگونه یک ویدیو از استوری اینستاگرام خود دانلود کنیم؟

Travel+Leisure هوشمندانه از ویدیوهای استوری اینستاگرام برای ایجاد تبلیغات متحرک برای محتوای آن روز یا یک ویدیو مونتاژ عکس برای فهرست «7 سفر رویایی برای رزرو کردن در حال حاضر» استفاده می‌کند. سال گذشته، برای جشن گرفتن یک سالگیخود در استوری‌های اینستاگرام، کمپین‌هایی راه‌اندازی کردند که در آن از کاربران می‌خواستند مکان عکس‌ها/فیلم‌ها را حدس بزنند و همچنین استوری‌های IG خود را با استفاده از هشتگ کمپین ارسال کنند.
در این کمپین‌ها نه تنها کاربران خود را درگیر می‌کردند، بلکه سپس می‌توانستند از داده‌های کمپین  در یک پست وبلاگ در مورد اینکه محبوب‌ترین مقاصد سفر کجا بوده‌اند، استفاده کنند.

Converse

Converse بیش از یک قرن است که یک شرکت تولید کفش و نمونه‌ای فوق‌العاده از برندی است که با مشتریان خود در ارتباط باقی می‌ماند. آنها واقعاً با استوری های IG خود، همه کاری می کنند: تبلیغ برند، ارتباط با مخاطبان مناسب و تشویق آنها به خرید.
آنها با دانلود ویدئو از استوری اینستاگرام و تغییر آن به فرمت مناسب آنها را با افزودن یک تصویر گرافیکی یا یک سوال و یک ویدیوی پرسش و پاسخ، پست می کنند.
در اینجا آنها با خواننده رپ، Thutmose با نام مستعار badboythut مصاحبه می کنند. توجه کنید که چگونه رنگ های گرافیکی با رنگ کفش کتانی مطابقت دارند. این تصادفی نیست.
مطمئنا آنها از نرم افزارهای استوری ساز بسیار حرفه ای برای پیج اینستاگرام خود استفاده می کنند.

چگونه یک ویدیو از استوری اینستاگرام خود دانلود کنیم؟

این رپر هنوز "به اوج شهرت نرسیده"، مصاحبه در بروکلین انجام می شود. آنها با انتخاب یک ستاره جدید و نه یک اینفلوئنسر اصلی، استوری خود را تکمیل کرده اند که همه بخشی از استراتژی برند آنهاست که به دقت برنامه ریزی شده تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند.

ناسا

وقتی به بازاریابی فکر می کنید، ناسا اولین پیجی نیست که به ذهنتان خطور می کند. با این حال، سازمان فضایی ملی واقعاً در حال تطبیق با روندهای فعلی رسانه های اجتماعی است.
در حالی که تقریباً کلیشه ای به نظر می رسد که بگوییم «آنها علم را سرگرم کننده می کنند!»، آنها واقعاً سبکی جدید را به محتوای خود اضافه می کنند که مطمئناً نسل جدید را که به شدت از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، هدف قرار می دهد.

چگونه یک ویدیو از استوری اینستاگرام خود دانلود کنیم؟

In their IG story, they posted a scientist’s video, poking fun at a bad chemical reaction, making experiments and science seem more approachable. They also use epic space image videos, but again make it more social media-friendly with text overlays and emojis, all while promoting their latest news and programs!

Instagram Story Video FAQs

Instagram Story Video vs. Highlights?

Instagram Story Highlights are essentially Instagram Stories that you have on your profile in the past, but you want to keep permanently on your profile. You can view Highlight videos and images as a regular Instagram Story video and image, but there won’t be a list of viewers.

Can I add Instagram Story Video to Highlights?

Yes, the Instagram Story videos must have stayed up to twenty-four hours on your profile, and Archive should be enabled.

Can I edit Instagram Story Videos?

No, you cannot edit the caption, video, or photo that you’ve added to your story once it is live. However, you can adjust the privacy settings on the Story, and you can delete each photo or video from the slide.

Who can see my Instagram Story?

If your account is set to private, only your followers can see your stories. But if your account is public, anyone can see your Instagram Stories.

Instagram stories vs. posts?

Instagram Stories offer more features than posts to promote engagement, such as polls, questions, and quizzes. Stories allow you to post multiple videos and photos without messing up your feed.

Over to you

Instagram Story video is a great feature that can help your engage with your audience and help grow your business. What is the first video you are going to post in IG Stories?

در استوری IG خود، آنها ویدیوی یک دانشمند را منتشر کردند، که با یک واکنش شیمیایی شوخی می‌کرد و باعث می‌شد آزمایش‌ها و دانش پیچیده آنها برای همه قابل دسترس‌تر به نظر برسند. آنها همچنین از کلیپ های تصویری فضایی حماسی استفاده می کنند، اما باز هم با استفاده از همپوشانی متن و شکلک ها آن را برای رسانه های اجتماعی مناسب تر می کنند، همه اینها در حالی که آخرین اخبار و برنامه های خود را تبلیغ می کنند، برای یک پیج در اینستاگرام فوق العاده عالی است!

چگونه یک ویدیو از استوری اینستاگرام خود دانلود کنیم؟

سوالات متداول درباره دانلود ویدئو از استوری اینستاگرام

آیا از دانلود ویدئو استوری اینستاگرام می توان به عنوان هایلایت استفاده کرد؟

هایلایت های استوری اینستاگرام اساساً استوری های اینستاگرامی هستند که در گذشته در پروفایل خود داشته اید، اما می خواهید به طور دائم در پروفایل خود نگه دارید. می‌توانید ویدیوها و تصاویر هایلایت را به‌عنوان یک ویدیو و تصویر معمولی استوری اینستاگرام مشاهده کنید، اما فهرستی از بینندگان برای آنها وجود نخواهد داشت.

آیا می توانم ویدئوی دانلود شده از استوری اینستاگرام را به هایلایت اضافه کنم؟

بله، اگر کلیپ های استوری اینستاگرام تا بیست و چهار ساعت در پروفایل شما باقی مانده باشند و Archive نیز فعال باشد، می توانید آنها را به هایلایت خود اضافه کنید.

آیا می توانم ویدئو های استوری اینستاگرام را بعد از دانلود ویرایش کنم؟

شما نمی‌توانید شرح، ویدیو یا عکسی را که به استوری خود اضافه کرده‌اید، زمانیکه آن را منتشر کردید، ویرایش کنید. با این حال، می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی را در استوری تنظیم کنید و می‌توانید هر عکس یا ویدیو را از اسلاید حذف کنید. اما می توانید ویدئو را دانلود کرده و پس از ویرایش دوباره منتشر کنید.

چه کسی می تواند استوری اینستاگرام من را ببیند؟

اگر حساب شما روی حالت خصوصی تنظیم شده باشد، فقط دنبال کنندگان شما می توانند استوری های شما را ببینند. اما اگر حساب کاربری شما عمومی باشد، هر کسی می تواند استوری اینستاگرام شما را ببیند.

استوری اینستاگرام چه تفاوتی با پست اینستاگرام دارد؟

استوری‌های اینستاگرام ویژگی‌های بیشتری نسبت به پست‌ها برای تعامل بهتر با مخاطب دارند، مانند نظرسنجی، سؤال و آزمون. استوری ها به شما این امکان را می دهند که چندین ویدیو و عکس پست کنید بدون اینکه فید خود را خراب کنید.

جمع بندی

ویدیوی استوری اینستاگرام یک ویژگی عالی است که می تواند به شما در تعامل با مخاطبان خود کمک کرده و به رشد کسب و کار شما کمک کند. اولین ویدیویی که قرار است در IG Stories پست کنید چیست؟ اگر تا به حال ویدئویی پست کردید که مخاطبین زیادی را جذب نکرده شاید وقت آن باشد که از یک نرم افزار استوری ساز آنلاین حرفه ای مانند دومینگو استفاده کنید تا آنها را جذاب تر طراحی کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین