در این مقاله 10 وب سایت ساخت بنر تبلیغاتی را که به صورت رایگان می توانید در آنها بنر تبلیغاتی خود را طراحی کنید، به شما معرفی می کنیم. اگر کسب و کاری دارید، باید آن را در شبکه های اجتماعی به ویژه در اینستاگرام تبلیغ کنید. این به شما کمک می کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید و مخاطبان بیشتری به دست آورید.
برای ساخت بنر برای اینستاگرام می توانید از وب سایت های بنر ساز اینستاگرام استفاده کنید. این وب سایت ها قالب های رایگانی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید از آنها برای سفارشی سازی و ساخت بنرهای خود استفاده کنید. همچنین، می توانید با یک بوم خالی شروع کنید و بنا به انتخاب خود یک بنر طراحی کنید. برای ایجاد برخی تغییرات، می توانید از ابزارهای موثر ارائه شده توسط این وب سایت ها استفاده کنید. همچنین می توانید بنرهای متحرک را به صورت آنلاین ایجاد کنید.
پس بیایید شروع به ساخت بنر برای اینستاگرام کنیم.

1. سایت ساخت بنر تبلیغاتی رایگان فوتور Fotor

Fotor یک بنرساز آنلاین اینستاگرام است. این سایت به شما امکان می دهد برای پروفایل های مختلف رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و غیره بنر ایجاد کنید.
به جز ساخت بنر می توانید از گزینه پست اینستاگرام نیز استفاده کنید. در آنجا قالب های از پیش تعریف شده ای را خواهید یافت که می توانید آنها را برای سفارشی سازی انتخاب کنید. یا، می توانید بوم جدیدی ایجاد کرده و با خلاقیت خود آن را طراحی کنید.
این وب سایت به شما امکان می دهد متن و طرح ها را به همراه ابزارهای دیگر مانند استیکرها یا تصویر به پس زمینه اضافه کنید تا یک بنر عالی برای اینستاگرام بسازید. می توانید رنگ متن و سایر عناصری را که در بنر استفاده می کنید، تغییر دهید. تصویر بنر را نیز می توانید در رایانه خود بارگیری کنید. سپس می توانید این بنرها را در اینستاگرام قرار دهید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

2. سایت ساخت بنر تبلیغاتی رایگان دومینگو

دومینگو یکی از بهترین پلتفرم های آنلاین بنرساز اینستاگرام است. با استفاده از این وب سایت، می توانید بنرهایی برای پروفایل های مختلف رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.
برای طراحی بنر می توانید به وب سایت مراجعه کرده و بهترین قالب های آماده را بیابید. دسته بندی هایی برای ایجاد بنرهایی مانند فروش، املاک، مسافرت و غیره وجود دارد. می توانید قالب را انتخاب کنید و با ابزارهای مربوطه شروع به سفارشی سازی کنید.
این سایت عناصر دیگری را برای ساخت بنرهای چشمگیر در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید متن های متنوع فارسی و انگلیسی، تصویر پس زمینه و غیره را نیز به بنر خود اضافه کنید. المان های دیگری مانند اشکال، نمادها، قاب ها و غیره نیز به طور رایگان می توانند استفاده شوند و پس از ذخیره بنر می توانید آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

3. سایت ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اسنپا Snappa

Snappa یک سرویس رایگان برای ساخت بنر اینستاگرام است. این سایت به شما امکان می دهد بنرها و سایر گرافیک های رسانه های اجتماعی را به راحتی بسازید.
ابتدا می توانید ابعاد طرح را انتخاب کنید. پس از این، می توانید قالب های موجود در وب سایت را مرور کنید. سپس، هر یک از الگوهایی را که برای تبلیغات مناسب می‌دانید انتخاب کنید.
پس از آن، می توانید بنر را به روش خود شخصی سازی و طراحی کنید. برای طراحی قالب می توانید سبک تصویر و متن، اندازه متن، تراز بندی و سایر جزئیات مورد نیاز را جایگزین کنید. پس از ذخیره بنر، می توانید آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

4. سایت ساخت بنر تبلیغاتی رایگان FotoJet

 FotoJet وب سایت دیگری است که در آن می توانید بنرهایی برای اینستاگرام ایجاد کنید. این سایت به شما امکان می دهد با کمک قالب ها و ابزارها بنرهای موثر بسازید.
تمام آنچه شما نیاز دارید برای شروع با اندازه بنر و سپس قالب ها را بر اساس اندازه خاص دریافت می کنید. می توانید قالب ها را مرور کنید و هرکدام را که دوست دارید انتخاب کنید.
پس از آن، می توانید بنر را با استفاده از خلاقیت خود شخصی سازی کنید. می‌توانید از سبک متن در تنوع، رنگ، تصویر پس‌زمینه، رنگ متن و کلیپ‌پارت‌های دیگر استفاده کنید. پس از آن، می توانید تصویر بنر را برای اشتراک گذاری در حساب اینستاگرام خود دانلود کنید.

 

معرفی 10 سایت برتر برای ساخت بنر تبلغاتی رایگان

 

5. سایت ساخت بنر تبلیغاتی رایگان کرلو Crello

Crello وب سایت دیگری برای ساخت بنر پروفایل اینستاگرام شما است. این سایت ایده های خلاقانه زیادی دارد که به شما الهام می بخشد و می توانید از آنها الهام بگیرید و سپس بنر خود را ایجاد کنید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.
برای شروع طراحی می توانید ابعاد طراحی خود را انتخاب کنید. سپس می توانید یکی از قالب هایی را که در سمت چپ ظاهر می شود، انتخاب کنید. قالب ها کاملا قابل ویرایش هستند. می توانید متن، تصویر پس زمینه و کل طرح بنر را جایگزین کنید. سپس می توانید بنر را ذخیره کرده و در پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

6. سایت ساخت بنر تبلیغاتی رایگان Venngage

 Venngage یک بنرساز اینستاگرام آنلاین است که با آن می توانید فوراً یک بنر برای اشتراک گذاری در اینستاگرام ایجاد کنید. این کار شما را آسان می کند و به شما کمک می کند مخاطبان بیشتری را جذب کنید.
برای شروع طراحی بنر، می توانید گرافیک رسانه های اجتماعی را جستجو کنید و سپس قالب های بنر موجود برای اینستاگرام را مرور کنید. پس از انتخاب قالب می توانید برای سفارشی سازی بنر بر روی Create کلیک کنید.
اکنون در این مرحله، می توانید متن را جایگزین کرده و متن خود را اضافه کنید. می توانید تصویر را در پس زمینه، سبک فونت، اندازه، رنگ متن و سایر عناصر را تغییر دهید. اگر می خواهید از برخی نمادها، برچسب ها، نقشه ها و غیره استفاده کنید، می توانید آنها را در بنر خود اضافه کنید. پس از آن، می توانید بنر خود را دانلود کرده و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

7. سایت ساخت بنر تبلیغاتی رایگان Visme

Visme یکی دیگر از پلتفرم های آنلاین برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام است. این سایت به شما امکان می دهد بنرهایی را برای تبلیغات فیس بوک، یوتیوب، توییتر و غیره ایجاد کنید.
هنگامی که پست های اینستاگرام را انتخاب می کنید، بوم ساده ای را نشان می دهد که می توانید بنر خود را روی آن ایجاد کنید. در این سایت الگوهایی را نیز خواهید یافت. می‌توانید قالب های اماده را برای سفارشی‌سازی انتخاب کنید یا خلاقیت خود را در یک بنر ساده نشان دهید.
برای افزودن برخی عناصر، می توانید از گرافیک های ارائه شده توسط وب سایت استفاده کنید. می توانید متن را با فونت ها و اندازه های مختلف تایپ کنید. سپس می‌توانید تنظیماتی مانند رنگ، آمار، نمودارها و غیره را تنظیم کنید. پس از آن، می‌توانید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

8. سایت ساخت بنر تبلیغاتی رایگان PosterMyWall

PosterMyWall یک بنر ساز آنلاین برای اینستاگرام است. با استفاده از این وب سایت می توانید بنرهای چشمگیر خلق کنید تا فالوورهای زیادی را جذب کنید.
پس از مرور قالب ها می توانید آن را مشاهده و سفارشی کنید. برای سفارشی سازی قالب می توانید متن را جایگزین کرده و تصویر مربوطه را اضافه کنید. همچنین، می‌توانید طرح‌بندی، رسانه، کلیپ‌پارت و موارد دیگر را اضافه کنید. سپس می توانید بنر را دانلود کرده و تصویر را در اکانت اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

9. سایت ساخت بنر تبلیغاتی رایگان PixTeller

PixTeller می تواند انتخاب دیگری برای شما برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام باشد. این وب سایت قالب هایی را ارائه می دهد که قبلاً طراحی شده اند. شما می توانید با این قالب ها طراحی را شروع کنید و بنر مورد نظر خودتان را بسازید.
وقتی می‌خواهید یک تصویر رسانه اجتماعی ایجاد کنید، قالب‌هایی با ابعاد اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می توانید طرح خود را بسازید یا با قالب های از پیش تعریف شده سفارشی سازی کنید.
برای استفاده از هر قالبی می توانید روی Use Image کلیک کرده و سفارشی سازی آن را شروع کنید. اکنون می توانید شکل، تصاویر، متن و طراحی را در صورت نیاز تغییر دهید. پس از ایجاد بنر، می توانید تصویر را دانلود کنید تا در اینستاگرام منتشر کنید.

10. سایت ساخت بنر تبلیغاتی رایگان Bannersnack

Bannersnack یک بنرساز آنلاین اینستاگرام است. این وب سایت به شما امکان می دهد 10 بنر را به صورت رایگان ایجاد کنید. می توانید ابعاد سفارشی را اضافه کنید و شروع به ایجاد پست کنید.
سپس می توانید متن را با عنوان اصلی و فرعی در بنر اضافه کنید. علاوه بر این، می توانید انواع مختلفی از اشکال، دکمه، پس زمینه، دکمه افزودن، اضافه کردن تصاویر و موارد دیگر را اضافه کنید. این وب سایت تصاویر زیبایی ارائه می دهد که می توانید از آنها برای ساخت بنر استفاده کنید. پس از آن می توانید از بنر برای تبلیغ کسب و کار خود در اینستاگرام استفاده کنید.

جمع بندی

ساخت بنر تبلیغاتر با بنرساز های آنلاین بسیار ساده است. شما می توانید بنرهایی را بر اساس موضوعات مختلف مانند غذا، کتاب، مبلمان یا هر نوع تجارت دیگری طراحی کنید. فقط محتوای روی بنر و سایر عناصر را آماده کنید تا بنر چشمگیرتر به نظر برسد.
دومینگو ابزارهای سفارشی سازی فوق العاده ای را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد که می توانید بنر تبلیغاتی بی نظیر خودتان را بسازید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین