نرم افزارها و اپلیکیشن های متعددی برای طراحی و انتشار پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام وجود دارد که به کمک ابزارهای ویرایشی آنها می توانید هر نوع محتوایی که برای افزایش تعامل خود نیاز داشته باشید، بسازید. 
نزدیک به یک میلیارد نفر، به طور فعال در حال پست کردن و به اشتراک گذاشتن محتوا در اینستاگرام هستند. این آمار نشان می دهد که اینستاگرام در صدر پلتفرم های شبکه اجتماعی قرار گرفته است. اگر از زمان ظهور این اپلیکیشن یعنی سال 2010 کاربر آن بوده اید، احتمالا از نزدیک مشاهده کرده اید که چگونه طی این سال ها، از یک جامعه آنلاین ساده به یک ابزار قدرتمند تبدیل شده است که می تواند بر همه چیز از جایگاه اجتماعی گرفته تا اداره یک کسب و کار سودآور تأثیر بگذارد.
تعداد حساب های کاربری و پیج های اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است، زیرا ویژگی های جدید آن به برجسته شدن اینستاگرام در تبلیغ برند ها و افزلیش سود و درامد کسب و کارها تبدیل شده است.
در این پست، بهترین نرم افزارها و اپلیکیشن‌های طراحی پست اینستاگرام با گوشی را به شما معرفی می کنیم.

 

از چه نرم افزارها و اپلیکیشن هایی برای طراحی و انتشار پست اینستاگرام با گوشی آیفون استفاده کنیم؟

 

بهترین اپلیکیشن طراحی پست اینستاگرام برای گوشی آیفون

آیا به دنبال فیلترهای منحصر به فرد برای عکس های خود هستید؟ آیا می خواهید کمی خلاقیت به استوری های خود اضافه کنید؟ به چیزی نیاز دارید که به شما در برنامه ریزی پست های آینده کمک کند؟ اپلیکیشن های متعددی برای این کار وجود دارد که ما بهترین ها را برای شما گردآوری کرده ایم.

1. VSCO: محبوب ترین ویرایشگر عکس و ویدیو برای گوشی آیفون

از چه نرم افزارها و اپلیکیشن هایی برای طراحی و انتشار پست اینستاگرام با گوشی آیفون استفاده کنیم؟

وقتی صحبت از برنامه های ویرایش با کیفیت بالا می شود، VSCO برترین اپلیکیشن طراحی و انتشار پست اینستاگرام برای گوشی آیفون است. نسخه رایگان این برنامه شامل ده طرح پیشفرض زیبا و همچنین دسترسی به ابزارهای ویرایش مانند کنتراست، اسپات و بلر می شود. شما حتی می توانید دستور العمل های سفارشی ایجاد و ذخیره کنید تا هر یک از عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام شما با هویت برند تان مرتبط باشد.
عضویت در VSCO به شما دسترسی می دهد تا با بیش از 200 افکت و ویژگی مونتاژ ویدیو کار کنید. پس از دانلود برنامه می توانید از یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه لذت ببرید

دانلود VSCO در اپ استور

2. Gemini Photos: پاک کننده گالری عکس برای اینستاگرامرهای مشتاق

از چه نرم افزارها و اپلیکیشن هایی برای طراحی و انتشار پست اینستاگرام با گوشی آیفون استفاده کنیم؟

جای تعجب نیست که فعال بودن در اینستاگرام نیاز به عکاسی زیادی دارد. بنابراین اگر تا به حال قربانی هشدار وحشتناک «فضای ذخیره‌سازی آیفون پر شده» شده‌اید، خود را برای ملاقات با قهرمان بعدی خود آماده کنید: Gemini Photos.
با فشار دادن یک دکمه، این برنامه رول دوربین شما را اسکن می کند و هر تصویر تکراری، اسکرین شات و عکس تاری که فضای آیفون شما را اشغال کرده ردیابی می کند. سپس می‌توانید انتخاب کنید که آنها را حذف کنید تا فضای گوشی آیفون شما خالی شود.

دانلود Gemini Photos در اپ استور

3.اپلیکیشن A Color Story: یک ویرایشگر عکس و ویدیو با قابلیت طراحی و انتشار پست اینستاگرام

از چه نرم افزارها و اپلیکیشن هایی برای طراحی و انتشار پست اینستاگرام با گوشی آیفون استفاده کنیم؟

یکی از بهترین برنامه های ویرایش موجود، A Color Story با بیش از 400 فیلتر است که توسط عکاسان برتر، خلق شده. در این املیکیشن طراحی و انتشار پست اینستاگرام افکت های متحرک، ابزارهای ویرایش پیشرفته، و توانایی ذخیره مراحل ویرایش شما به عنوان فیلترهای سفارشی در دسترس است.
در حالی که ابزارهای ویرایش آن درجه یک هستند، یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های این برنامه، پیش‌نمایش صفحه اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد صفحه فعلی و آینده خود را برای ایجاد ظاهری منسجم طرح بندی کنید.
برخی از ویژگی ها و فیلترها در نسخه رایگان برنامه گنجانده شده است، در حالی که دسترسی نامحدود فقط با هزینه عضویت سالانه 24.99 دلار در دسترس است.

دانلود اپلیکیشن A Color Story برای گوشی

۴. نرم افزار طراحی و انتشار پست اینستاگرام A Design Kit

اگر به دنبال افزودن کمی طنز به پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام خود هستید، A Design Kit برنامه مورد علاقه بعدی شماست. با ابزارهای منحصربه‌فرد مانند براش‌های واقعی، فونت‌های مدرن، و تعداد زیادی برچسب سرگرم‌کننده، پست اینستاگرام شما به راحتی از بقیه متمایز می‌شود.
برخی از ویژگی‌های این اپلیکیشن در نسخه رایگان برنامه در دسترس هستند، اما با ثبت نام برای یک عضویت یک ساله با قیمت 23.99 دلار، همه دسترسی ها باز می‌شوند.

A Design Kit on the App Store

5. بومرنگ اینستاگرام: اپلیکیشن ساخت مینی ویدیوهای جذاب برای طراحی و انتشار پست اینستاگرام با گوشی

اگر از طرفداران پر و پا قرص قابلیت بومرنگ در استوری اینستاگرام هستید، پس داشتن برنامه بومرنگ ضروری است. به جای استفاده از دوربین استوری اینستاگرام، می‌توانید از دوربین با اپلیکیشن بومرنگ برای ساخت یک ویدیوی کوچک در چند ثانیه استفاده کنید. اپلیکیشن Boomerang  به صورت رایگان در فروشگاه اپل و اندروید دانلوو می شود که به شما امکان می دهد پست و استوری خود را مستقیماً در اینستاگرام یا فیس بوک به اشتراک بگذارید.

Boomerang from Instagram on the App Store

6. LifeLapse: یکی از بهترین اپلیکیشن های اینستاگرام برای استاپ موشن

از چه نرم افزارها و اپلیکیشن هایی برای طراحی و انتشار پست اینستاگرام با گوشی آیفون استفاده کنیم؟

عاشق ویدیوهای استاپ موشن هستید اما نمی دانید چگونه آنها را بسازید؟ LifeLapse باعث می شود که این ویدیوهای چشم نواز را بدون دردسر و ساده بسازید، چه یک حرفه ای باشید یا مبتدی، این اپلیکیشن رایگان نه تنها شامل تمام ابزارهایی است که برای ایجاد یک ویدیوی استاپ موشن با کیفیت بالا نیاز دارید، بلکه دارای گزینه‌های سفارشی‌سازی مانند جلوه‌های صوتی، موسیقی بدون حق امتیاز (در برنامه PRO) و فیلترها است. خریدهای درون‌برنامه‌ای شامل PRO Plan است که با ویدیوهای بدون واترمارک و ویژگی‌های اضافی همراه است.

7. InShot: بهترین ویرایشگر برای طراحی و ساخت پست و استوری اینستاگرام

از زمانی که اینستاگرام مدت زمان ویدیوهای مجاز در این پلتفرم را افزایش داد و IGTV را منتشر کرد، ویدیوها به بخش مهمی از حضور قوی رسانه های اجتماعی تبدیل شده اند. به لطف ویژگی‌های صوتی، گزینه‌های فیلتر و ابزارهای ویرایش ساده، InShot یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای ایجاد ویدیوهای ارزشمند اینستا با گوشی است.
بیشتر ویژگی‌های این نرم افزار در نسخه رایگان در دسترس هستند، اما InShot Pro Unlimited شامل برچسب‌ها، ویدیوهای بدون واترمارک و سایر ابزارهای اضافی است.

InShot on the App Store در اپ استور

8. Clipomatic: بهترین نرم افزار اضافه کردن متن به ویدیوهای اینستاگرام با گوشی

از چه نرم افزارها و اپلیکیشن هایی برای طراحی و انتشار پست اینستاگرام با گوشی آیفون استفاده کنیم؟

تنها مشکل ایجاد ویدیو برای اینستاگرام این است که اغلب اوقات صدای افراد به اندازه کافی بلند نیست و صدای ویدیو برای کاربر قابل فهم نیست. Clipomatic این مشکل را با استفاده از ویژگی ویرایش هوشمند خود حل می کند تا هر آنچه را که در یک ویدیو می گویید به متن زنده تبدیل کند.
با پرداخت یک بار هزینه دانلود 4.99 دلار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه رکورد را فشار دهید، و کلمات شما با فونت شیک مورد نظر تان، ویدیوهای شما را زیبا خواهند کرد.

Clipomatic on the App Store در اپ استور

9. Later: اپلیکیشن طراحی و انتشار پست‌ها برای اینستاگرام 

از چه نرم افزارها و اپلیکیشن هایی برای طراحی و انتشار پست اینستاگرام با گوشی آیفون استفاده کنیم؟

اگر تا به حال شب ها بیدار بوده اید و آرزو می کردید که راهی برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود از قبل داشته باشید، Later این نیاز شما را برطرف می کند.
این اپلیکیشن رایگان برای دانلود در اپ استور، به شما امکان می دهد پست های خود را طبق برنامه ریزی، آپلود و زمان بندی کنید. می‌توانید فید اینستاگرام خود را با گزینه کشیدن و رها کردن برنامه‌ریزی کنید و حتی کاربران و مکان‌ها را از قبل در پست‌های خود تگ کنید.

Later on the App Store در اپ استور

10. Unfold: یکی از بهترین برنامه های اینستاگرام برای ساخت قالب های پست و استوری

از چه نرم افزارها و اپلیکیشن هایی برای طراحی و انتشار پست اینستاگرام با گوشی آیفون استفاده کنیم؟

در حالی که مدیریت پست های زیبای اینستاگرام قطعا ارزش وقت شما را دارد، نمی توانید استوری های خود را نادیده بگیرید. به لطف بیش از 200 قالب استوری اینستاگرام، ابزارهای فونت پیشرفته و ویژگی‌های ویرایش، Unfold به راحتی یکی از برترین نرم افزارهای استوری ساز اینستاگرام است که می توانید آن را به صورت رایگان در اپ استور دانلود کنید یا به Unfold+ ارتقا دهید تا به همه ویژگی‌ها و قالب‌های برنامه دسترسی داشته باشید.

Unfold on the App Store در اپ استور 

جمع بندی

خواه صرفاً برای سرگرمی در فید خود پست می گذارید یا به دنبال افزایش فالوورهای خود هستید، استفاده از یک اچلیکیشن یا نرم افزار شخص ثالث در گوشی آیفون می تواند به شما کمک کند تا پست ها و استوری های اینستاگرام خود را به گونه ای ارتقا دهید که به اهداف بازاریابی و جذب فالور شما کمک کنید.
با استفاده از قالب های آماده دومینگو به راحتی می توانید از هر دستگاهی برای طراحی و ذخیره سازی پست، استوری، بنر تبلیغاتی یا حتی کاتالوگ و بروشور استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین