اگر کمی خلاقیت به خرج دهید، طراحی بنر تبلیغاتی در بنر ساز های آنلاین، پویایی کاملی ایجاد می کنند که با افزودن عناصر طراحی خاص و به روز رسانی قالب های آماده موجود در بنر سازهای آنلاین، به شما کمک می کند به راحتی بتوانید محصولات و خدمات خود را با جذاب ترین شیوه ممکن برای مشتریان تان تبلیغ کنید.
امروزه تبلیغات نمایشی به خصوص به اشتراک گذاری بنرهای تبلیغاتی در پلتفرم های تلفن همراه به ویژه اینستاگرام، شانس فروش فروشگاه های اینترنتی و آنلاین را چندین برابر می کند. 
با استفاده از راهکارهایی که در ادامه مقاله به شما معرفی میکنیم، می‌توانید مطمئن شوید که بنرهای تبلیغاتی شما همگام با ترندهای روز دنیا به جذب مشتری بیشتر یا افزایش فالور پیج شما کمک می کنند. 
اگر در حال فروش محصول جدیدی هستید، یا برای تعطیلات، حراج گذاشته اید، طراحی یک بنر تبلیغاتی با بنرساز های آنلاین، ایده فوق العاده ای برای افزایش فروش تان خواهد بود. انتشار این بنرها نه تنها نرخ کلیک شما را افزایش می دهد، بلكه درآمد تان را نیز چند برابر خواهد کرد.

اولین نفری باشید که ایده جدیدی را در برنامه های بنرساز آنلاین امتحان می کنید

اگر می خواهید با طراحی بنرتبلیغاتی با بنرسازهای آنلاین به فروش بیشتری دست پیدا کنید، باید بدانید تبلیغات بنری تکراری و مشابه تأثیری نخواهد داشت. اگر نتوانید در همان چند ثانیه اول پس از مشاهده بنر، مشتری را علاقه مند کنید، هزینه تبلیغات را به هدر داده اید.
ساخت بنر تبلیغاتی با اپلیکیشن های طراحی موبایل یا بنر ساز های آنلاین بسیار آسان است. این برنامه ها به نحوی طراحی شده اند که به شما امکان ساخت بنر با هر ایده ای را می دهند. در حقیقت شما کنترل کاملی روی ابزارهای این برنامه ها دارید تا خلاقیت خود را در طراحی به کار بگیرید.
به بیان دیگر، این بنرسازها به شما کمک می کنند تا با استفاده از ابزارهای ویرایشی، قالب های آماده و عناصر طراحی موجود، در زمان صرفه جویی کنید و بدون نیاز به کدنویسی فقط بر خلاقیت تمرکز کنید. 
پس فکر تان را محدود نکنید، مطمئن باشید اگر ایده مناسبی داشته باشید و از نرم افزار های طراحی و بنرسازهای آنلاین مناسب مثل دومینگو استفاده کنید، می توانید هر کاری را انجام دهید.

 

چطور با طراحی بنر تبلیغاتی در بنرساز آنلاین فروش خود را افزایش دهیم؟

 

طراحی دکمه CTAرا در بنر تبلیغاتی خود جدی بگیرید

طراحی دکمه کال تو اکشن CTAیا فراخوان برای اقدام‌، به بخشی غیر قابل اغماض از طراحی بنر تبلیغاتی تبدیل شده است. با توجه به اینکه بنر های ساخته شده در بنرسازهای آنلاین، قابلیت کلیک کردن بر روی دکمه فراخوان و رفتن به صفحه فرود را به بازدیدکنندگان می دهند که اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می دهد، اضافه کرد دکمه های کال تو اکشن، نحوه تعامل شما را با مشتریان تان متحول خواهد کرد. قرار دادن CTA در بنر تبلیغاتی، رساندت پیام را آسان می کند اما دقت کنید هر طراحی که انتخاب می کنید باید با یک متن فراخوان انگیزه بخش همراه باشد که مخاطب را به سمت کلیک روی آن ترغیب کند.
بهتر است از قالب های آماده بنرسازهای آنلاین استفاده کنید. این قالب ها که معمولا توسط طراحان حرفه ای آماده می شوند، به شکوفایی ایده خلاقانه شما برای طراحی بنر تبلیغاتی جذاب تان کمک می کنند. دیگر روزهای بنرهای تبلیغاتی چاپی با عملکرد ضعیف به پایان رسیده است، مخاطبین منتظر دیدن طراحی منحصر به فرد شما در پلتفرم های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام در گوشی موبایل شان هستند.

تبلیغات بنری خود را در فضای مناسبی تبلیغ کنید

جای تعجب نیست که تبلیغات نمایشی بزرگترین محرک درآمد ناشران دیجیتالی است. در حقیقت، ظهور موبایل، بازاریابی آنلاین با بنرهای تبلیغاتی را در خط مقدم بازاریابی دیجیتال قرار داده است.
پس چرا شما از این فرصت استفاده نکنید؟ اگر می خواهید از غافله رقبای خود عقب نمانید، برای انتشار بنر تبلیغاتی در شبکه های اجتناعی و در سایت خود وقت بگذارید. ساخت بنر های تبلیغاتی، با بنرساز های آنلاین، روشی عالی برای جذب مشتری است اما منتشر کردن تبلیغات بنری در مکان مناسب به همان اندازه ساخت تبلیغات خلاقانه و برجسته مهم است.
بازاریابان دیجیتال معتقدند، برای انتشار بنر تبلیغاتی باید از قبل برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، "ممکن است پلتفرم های مختلفی مثل یوتیوب، فیس بوک، توییتر، اینستاگرام یا حتی وب سایت خودتان برای انتشار بنر در دسترس باشد اما آیا خریداران واقعی به یک اندازه در تمام این پلتفرم ها به بنر شما واکنش نشان می دهند؟ مطمئنا خیر. 
پس شما باید تحقیقات گسترده ای روی مخاطبین هدف و جایی که آنها بیش از همه حضور دارند انجام دهید. پیدا کردن پلتفرمی که مخاطبین هدف تان بیشترین کاربران آن را تشکیل می دهند، ارزش کمی وقت گذاشتن و هزینه کردن را دارد.
این تحقیقات همچنین به شما ایده مناسبی درخصوص استفاده از ایده های مناسب برای طراحی بنر تبلیغاتی با استفاده از بنرسازهای آنلاین را می دهد.
به عنوان مثال، موقعیت جغرافیایی را در نظر بگیرید. شما میتوانید از موقعیت جغرافیایی برای ارتباط با مخاطبین هدف بنر تبلیغاتی خود استفاده کنید.
گوشی های هوشمند بهترین وسیله برای تبلیغات بر اساس مکان و موقعیت جغرافیایی هستند. تبلیغاتی که بر اساس مکان مخاطب هدف، برنامه‌ریزی شده می‌تواند با پیام‌های خاص، بر اساس موقعیت مکانی دقیق، با کاربران ارتباط بهتری برقرار کند. به عنوان مثال، اگر بنر تبلیغاتی برای رستوران خود آماده می کنید، می توانید با آپلود کردن عکس یک مکان آشنا نزدیک محل رستوران خود در پس زمینه، به افرادی را که آن محل زندگی می کنند این پیام را برسانید که امکان دسترسی راحتی به رستوران شما در هر ساعت از شبانه روز دارند.

جمع بندی

با توجه به اینکه برندهای بیشتری در حال استفاده از روش های بازاریابی دیجیتال هستند، اکنون زمان آن رسیده که شما نیز برای این نوع تبلیغات برنامه ریزی کنید. درک اینکه چگونه انتشار بنر تبلیغاتی می تواند کسب و کار شما را متحول کند، انگیزه ای برای استفاده از ابزارهایی مناسب برای طراحی و ساخت بنرهای تبلیغاتی خواهد بود.
با نرم افزار بنر ساز آنلاین دومینگو می توانید بدون نیاز به کدنویسی و با استفاده از قالب های آماده و ابزارهای ویرایش رایگان، تبلیغات بنری خلاقانه خود را بسازید و در هر پلتفرمی منتشر کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین