ساخت استوری متحرک اینستاگرام، قطعا راهی عالی برای ایجاد محتوای فوق‌العاده چشم‌نواز هستند و همچنان روند رو به رشدی در این پلتفرم به شمار می آیند. استوری‌های متحرک اینستاگرام داغ‌ترین روند جدید برای تسلط بر فیدهای شما است چون پویا، جذاب و قطعاً مخاطب پسند هستند.  خبر خوب این است که برای ساخت استوری های متحرک اینستاگرام و شگفت زده کردن مخاطبان خود به دوربین، نرم افزار یا تیم طراحی گران قیمت نیاز ندارید.
هزاران برنامه جدید برای استوری اینستاگرام وجود دارد که اضافه کردن انیمیشن به استوری ها را تنها با چند کلیک، بسیار ساده می کند. اگر نمی دانید برای ساخت استوری های متحرک اینستاگرام از چه برنامه ای استفاده کنید، این مقاله را از دست ندهید.

چرا باید استوری های متحرک برای اینستاگرام بسازید؟

طراحی استوری های متحرک اینستاگرام راهی عالی برای جلب توجه مخاطبان و جلوگیری از عبور آنها از استوری شما است.
بسیاری از کاربران تمایل دارند از استوری های اینستاگرام به سرعت بگذرند، اما بینندگان به احتمال زیاد زمانی که یک انیمیشن پر زرق و برق و متحرک نظر آنها را جلب کند توقف شده و آن را تماشا می کنند.
خوشبختانه، اکنون ساده‌تر از هر زمان دیگری می‌توانید محتوای استوری‌های متحرک اینستاگرام با کیفیت بالا را مستقیماً از تلفن خود با این 11 برنامه ساخت استوری متحرک برای اینستاگرام با آیفون و اندروید ایجاد کنید. 

Over بهترین برنامه برای اضافه کردن گرافیک های متحرک به استوری اینستاگرام

وقتی نوبت به طراحی استوری اینستاگرام می‌رسد، Over مملو از ابزارها، قالب‌ها و گرافیک‌های متحرک است که به شما در ایجاد محتوای استوری با کیفیت بالا کمک می‌کند.
استفاده از قالب‌های آمادل استوری اینستاگرام یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ارتقای استوری‌های شما است. Over اضافه کردن انیمیشن به محتوای ساده شما را آسان کرده است.
کتابخانه ویدیویی Over دارای تعداد زیادی انیمیشن مختلف است تا به استوری های شما جان ببخشد. 
به دنبال الهام از انیمیشن هستید؟ انجمن وفادار Over یک هشتگ #madewithover دارد که به شما کمک می‌کند در صورتی که نمی دانید از چه طراحی استفاده کنید، اطلاعات طراحی را از دیگر سازندگان پیدا کنید.

دانلود: iOS & Android

قالب‌های متحرک جالب با برنامه Mojo طراحی کنید

اگر می‌خواهید استوری‌های اینستاگرام خود را ارتقا دهید، Mojo یک برنامه عالی برای شروع ساخت استوری متحرک اینستاگرام است.
این برنامه همه ابزارهایی را که برای ایجاد استوری های خیره کننده نیاز دارید، با صدها قالب متحرک زیبا برای هر نوع محتوایی که پست می کنید، در خود دارد.
قالب‌های آماده Mojo نیز با ابزارهای برش، چرخش، افزودن جلوه‌ها، عنوان، انیمیشن، سرعت تغییر، رنگ‌ها و موارد دیگر کاملاً قابل تنظیم هستند.
حتی می‌توانید فونت‌های سفارشی را به طرح‌های Mojo خود اضافه کنید، بنابراین می‌توانید تمام تفکرات خلاقانه خود را برای استوری‌های اینستاگرام در یک مکان هماهنگ کنید.
اگر می‌خواهید یک پست وبلاگ را به نمایش بگذارید و از استوری‌های خود «فالوور» بیشتری دریافت کنید، استفاده از قالب‌های متحرک Mojo بسیار مفید است.

دانلود: iOS و  Android

برنامه Adobe Spark برای اضافه کردن موشن گرافیک به استوری های متحرک اینستاگرام

برنامه های Adobe همواره به عنوان نرم افزار ویرایش حرفه ای شناخته می شوند، Adobe Spark نیز یک برنامه حرفه ای ایجاد گرافیک متحرک است که ساخت استوری های متحرک اینستاگرام را بدون نیاز به تجربه طراحی برای هر کسی آسان می کند.
چه قصد اضافه کردن یک انیمیشن به متن خود را داشته باشید یا ایجاد پویایی در طرح گرافیکی خود، Adobe Spark برای چشم نوازتر کردن استوری های شما عالی است:
این برنامه رایگان همچنین دارای هزاران الگو از قبل آماده شده است و میلیون ها عکس استوک رایگان، فیلترها و فونت ها نیز برای کمک به شما در ایجاد محتوای سفارشی استوری اینستاگرام که کاملاً با نام تجاری شما همخوانی دارد، در آن وجود دارد.

دانلود: iOS & Android

ساخت استوری متحرک اینستاگرام با Life Lapse 

اگر به دنبال افزایش محتوای استوری اینستاگرام خود در سال جاری هستید، مطمئناً می خواهید Life Lapse را بررسی کنید. این برنامه ساخت ویدیوهای استاپ موشن با کیفیت بالا را مستقیماً از آیفون و اندروید آسان می کند و آموزش مفید این برنامه نیز شما را در هر مرحله از فرآیند راهنمایی می کند.
با Life Lapse، می‌توانید ویدیوهای استاپ موشن را «10 برابر سریع‌تر از دوربین‌ها، رایانه‌ها و نرم‌افزار ویرایش حرفه‌ای » بسازید. تنها چیزی که برای ساخت ویدیوهای استاپ موشن نیاز دارید دوربین، نور خوب و سه پایه است.
اما Life Lapse چیزی بیش از یک سازنده استاپ موشن است. این برنامه همچنین مملو از ابزارهای ویرایشی است، از جمله ایجاد سرعت‌های مختلف، فیلترها، موزیک های متنوع و تایمر که به شما کمک می‌کند زمان‌بندی ویدیوی خود را به درستی برنامه ریزی کنید.
Life Lapse یک برنامه عالی برای ایجاد محتوای منحصر به فرد و چشم نواز است که به استوری های اینستاگرام شما ظاهری جذاب (بدون هزینه بالا) می دهد.

دانلود: iOS و Android

 

برنامه ساخت استوری متحرک اینستاگرام برای آیفون و اندروید

 

با Enlight Pixaloop حرکت را به تصاویر اضافه کنید

Pixaloop که توسط Lightricks برنامه ساز برنده جایزه عرضه شده، به معنای واقعی کلمه با افزودن حرکت به تصاویر استاتیک شما، عکس های شما را زنده می کند. این اپلیکیشن، یک راه عالی برای اضافه کردن یک عنصر شگفت‌انگیز به استوری‌های اینستاگرام شما و متوقف کردن بازدیدکنندگانتان در عبور از استوری ها است.
برای متحرک سازی یک عکس، فلش هایی را برای تعیین حرکت در تصویر قرار دهید.
سپس، لنگرها را اضافه کنید تا به تدریج سرعت را در ناحیه متحرک کاهش دهید.
ابزارهای ویرایش Pixaloop به شما امکان کنترل دقیق انیمیشن را می دهند تا بتوانید شاهکار خود را کامل کنید. این برنامه قطعاً به تمرین نیاز دارد - اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، به فید آنها بروید تا برخی از خلاقیت های کاربران را بررسی کنید.

دانلود: iOS و Android

ساخت استوری های جذاب و متحرک اینستاگرام با Seen ( StoryBoost سابق)

Seen یکی از بهترین برنامه‌ها برای افزودن تحرک بین هر اسلاید در استوری اینستاگرام شما است.
با بیش از هزاران قالب و ترنزیشن آماده برای انتخاب، Seen به کاربران این امکان را می‌دهد که یک پست یا استوری متحرک جذاب اینستاگرام طراحی کنند. به این فکر کنید که کلیپ های 15 ثانیه ای خود را به هم می چسبانید تا یک پست جذاب و بدون نیاز به ضربه زدن برای مشاهده اسلاید بعدی بسازید.
این برنامه همچنین دارای برچسب، GIF و فونت است تا به شما کمک کند اسلایدهای خود را قبل از انتشار به طور کامل سفارشی کنید. پس از اتمام کار، از ویژگی پیش نمایش Seen برای ضربه زدن روی الگوها استفاده کنید تا ببینید دقیقاً چگونه در استوری شما نمایش داده می شود.
به این ترتیب وقتی بینندگان استوری های شما را تماشا می‌کنند، واضح است که یک داستان واحد ومرتبط را می بینند که آنها را تشویق می‌کند که تا آخر به تماشای آن ادامه دهند.

دانلود: iOS

با ImgPlay در یک لحظه GIF بسازید

اگر به دنبال راهی برای ساخت گیف های و اضافه کردن به استوری های اینستاگرام هستید، ImgPlay ساده‌ترین راه برای ایجاد GIF با استفاده از عکس‌ها و ویدیوها مستقیماً از رول دوربین است.
ImgPlay به شما امکان می دهد بخش هایی از ویدیوی خود را برای ایجاد یک GIF برش دهید، یا چندین عکس را برای ایجاد یک نمایش اسلایدی یا GIF انتخاب کنید. همچنین می توانید GIF های موجود را از دستگاه خود با استفاده از این برنامه ویرایش کنید.
ImgPlay همچنین به شما امکان می دهد یک فیلتر اعمال کنید، نرخ فریم را تنظیم کنید یا جهت پخش را تغییر دهید تا یک افکت "بومرنگ" ایجاد کنید. هنگامی که ساخت گیف شما کامل شد، فقط فایل GIF یا ویدیو را در رول دوربین خود دانلود کنید و آن را برای برنامه ریزی به کتابخانه رسانه اینستای خود اضافه کنید!

دانلود: iOS & Android

گیف های سرگرم کننده را با GIPHY به استوری های متحرک اینستاگرام اضافه کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزودن یک پویانمایی به استوری اینستاگرام، افزودن یک GIF از برنامه GIPHY است.
اینستاگرام در حال حاضر یک کتابخانه داخلی از استیکرهای GIF دارد که می‌توانید آنها را به استوری اضافه کنید، اما اگر به‌دنبال گیف‌های فول فریم هستید، اپلیکیشن GIPHY بهترین گزینه است.
برنامه GIPHY دارای کاتالوگ گسترده‌ای از GIF ها است که به شما امکان انتخاب آنها را به طور منظم در دسته بندی های آسان می دهد.

برنامه ساخت استوری متحرک اینستاگرام برای آیفون و اندروید

هنگامی که GIF عالی خود را پیدا کردید، می‌توانید «اشتراک‌گذاری در اینستاگرام» را انتخاب کنید تا نسخه mp4 بهینه‌سازی شده را مستقیماً در دوربین خود ذخیره کنید – به این ترتیب گیف شما آماده است تا برای ساخت استوری متحرک اینستاگرام از آن استفاده کنید.
افزودن یک گیف به استوری های اینستاگرام راهی عالی برای ترکیب کردن همه چیز و ایجاد یک لحظه سرگرم کننده برای مخاطبان است.
برای صرفه جویی در زمان می توانید از «“Create” mode» اینستاگرام برای مرور سریع کتابخانه عظیم GIFهای GIPHY و ایجاد یک الگوی استوری های اینستاگرام استفاده کنید

برنامه ساخت استوری متحرک اینستاگرام برای آیفون و اندروید

دانلود iOS & Android

جمع بندی

اکنون آماده‌اید که استوری‌های متحرک اینستاگرام خود را با فالوورهای تان به اشتراک بگذارید. اگر هنوز هم تردید دارید برنامه ساخت استوری متحرک دومینگو را امتحان کنید. با استفاده از این استوری ساز آنلاین نیاز به دانلود و نصب هیچ نرم افزاری روی گوشی خود ندارید. به راحتی از مرورگرتان وارد نرم افزار سایت ما شوید و از هزاران گیف و ویدئوی آماده برای طراحی استوری خود بهره ببرید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین