آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

در این پست، نگاهی گذرا به نحوه ساخت یک قالب پست اینستاگرام در برنامه فتوشاپ خواهیم داشت! تفاوتی ندارد برای یک فروش داغ در سایت خود می خواهید پست تبلیغاتی در اینستاگرام منتشر کنید یا شروع یک دوره آموزشی را اعلام می کنید، یا شاید فقط می خواهید تعطیلات خوبی را برای فالوورهای خود آرزو کنید، با داشتن یک قالب پست اینستاگرام خالی که آماده پر کردن و سفارشی شدن است، تنها با چند کلیک می تواند به نتیجه برسید. 
از آنجاییکه ساخت پست اینستا برای رونق گرفتن هر کسب و کاری ضروری است،  امروز ما یک قالب اینستاگرام را که نمونه های زیادی از آن در دومینگو یافت می شود دوباره ایجاد می کنیم! اگر به دنبال ویرایش قالب های آماده و طراحی پست و استوری با سفارشی سازی آنها بدون نیاز فتوشاپ هستید، به نرم افزار طراحی پست دومینگو بروید. با ابزارهای ما می توانید در طراحی قالب های پست اینستاگرام قابل ویرایش خلاق باشید و تنها با چند کلیک به نتایج حرفه ای برسید. 
در این آموزش، ده قالب جالب پست اینستاگرام مانند شکل زیر را نیز مرور خواهیم کرد:

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

دومینگو به شما این امکان را می دهد که قالب های جالب پست اینستاگرام مانند این تصویر را بدون هیچ نرم افزاری سفارشی کنید. 
همچنین اگر تماشای ویدئوهای آموزش فتوشاپ را به خواندن این پست ترجیح می دهید، می توانید به وب سایت لوگونومی مراجعه کنید.

 

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

 

یک صفحه کاری با ابعاد پست اینستاگرام در برنامه فتوشاپ ایجاد کنید

در گام اول،‌ یک سند جدید با ابعاد 1080 در 1080 پیکسل با 72 DPI/رزولوشن در برنامه فتوشاپ ایجاد کنید که ابعاد بهینه برای ساخت پست اینستاگرام است. با این حال، اگر تصویر شما بزرگتر باشد، بازهم امکان استفاده از آن وجود خواهد داشت! فقط مطمئن شوید که بوم شما دارای نسبت 1:1 (مربع) باشد! در غیر این صورت اینستاگرام پست شما را برش می دهد.
در گام دوم، تصویر تبلیغاتی یا موضوع خود را در وسط بوم بیندازید و در مرکز قرار دهید.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

یک حاشیه در فتوشاپ بسازید

ابتدا، ابزار Rectangle را انتخاب کنید و تنظیمات نوار ابزار بالا را مطابق آنچه  تصویر زیر می بینید تنظیم کنید. 
•    تنظیمات ابزار Rectangle
•    شکل: مستطیل
•    Fill: ندارد 
•    Stroke  5px  سفید بولد
•    ارتفاع: 988 پیکسل (ممکن است متفاوت باشد) 
•    عرض: 988 پیکسل (ممکن است متفاوت باشد) 
سپس، حاشیه مربع خود را ایجاد کنید و آن را به وسط بوم منتقل کنید. مطمئن شوید که در هر چهار طرف فضای مساوی وجود دارد.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

در مرحله بعد، ابزار Line را انتخاب کنید، یک بار دیگر تنظیمات نوار ابزار بالا را با آنچه در تصویر زیر می بینید تنظیم کنید. 

تنظیمات ابزار line

•    Fil: سفید 
•    Stroke: ندارد
•    Size: 5 پیکسل 
با استفاده از ابزارLine ، یک خط افقی 75 پیکسلی ایجاد کنید. یک خط عمودی دیگر نیز ایجاد کنید، دو خط را به هم وصل کنید تا یک شکل گوشه دار بسازید. شکل گوشه را 10 پیکسل از لبه حاشیه سفید حرکت دهید. دو خط را با هم گروپ کنید و نام آن را گوشه بگذارید.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

از گروه گوشه، یک کپی بگیرید. گروه گوشه جدید را طوری تراز کنید که در گروه قبلی قرار داشته باشد. هر دو خط داخل گروه جدید را از 75 پیکسل به 25 پیکسل کوتاه کنید تا شکل گوشه‌ای کوتاه‌تر ایجاد کنید. این گروه را 10 پیکسل از گروه گوشه قبلی فاصله دهید.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

هر دو گروه گوشه را در یک گروه جدید، گروه بندی کنید. گروه جدید را چهار بار کپی کنید و گروه ها را در چهار گوشه قرار دهید. با کلیک راست، از فرمان های و Flip Horizontal و Flip Vertical برای برگرداندن اشکال گوشه استفاده کنید.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

روی تصویر در فتوشاپ، قابی برای نوشتن متن ایجاد کنید

ابتدا یک لایه جدید روی تصویر سوژه/تبلیغ خود، اما در زیر گروه های گوشه ایجاد کنید. ابزار Rectangle را انتخاب کنید و تنظیمات نوار ابزار بالا را مطابق اطلاعات زیر تنظیم کنید. 
تنظیمات ابزار Rectangle
شکل: مستطیل 
Fill: آبی تیره   
Stroke: ندارد  
عرض: 988 پیکسل (ممکن است متفاوت باشد) 
ارتفاع: 269 پیکسل (ممکن است متفاوت باشد) 
مستطیل آبی تیره را در پایین حاشیه خود قرار دهید.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

سپس، با ابزار Rectangle یک مستطیل دیگر ایجاد کنید.

تنظیمات ابزار Rectangle
o    شکل: مستطیل
o    Fill: نارنجی
o    Stroke: ندارد
o    عرض: 987 پیکسل (ممکن است متفاوت باشد) 
o    ارتفاع: 62 پیکسل (ممکن است متفاوت باشد) 
مستطیل نارنجی را روی مستطیل آبی تیره ببرید، مستطیل نارنجی را تا لبه پایینی مستطیل آبی پایین بیاورید.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

در مرحله بعد آنوزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ، با استفاده از قلم باتلر، آنچه را که می خواهید بیننده شما ابتدا ببیند، تایپ کنید. در این مورد، "FLASH SALE!" را در مرکز و بالای مستطیل آبی تیره و ‌با فونت بسیار بزرگ قرار دهید!

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

سپس، اطلاعات بعدی خود را درست زیر خط اول اطلاعات خود قرار دهید. در مثال آموزش طراحی پست ما با فتوشاپ، "15٪ تخفیف برای تمام تاپ ها و کلاه ها" است. که از فونت کوچکتری نسبت به فونت اول استفاده شده است.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

در نهایت، کم اهمیت ترین اطلاعات خود را اضافه کنید. منظورم از کم اهمیت ترین، اطلاعاتی است که باید کمتر در چشم باشد! 
در این مثال، می خواهیم کد تخفیف را به مشتریان بدهیم. در این مورد، "Code: Summertime" است. من متن را درست در وسط مستطیل نارنجی با استفاده از همان فونت جورجیا با اندازه 39.35 pt قرار دادم.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ به پایان رسید اکنون شما می توانید با استفاده از ابزارهای مختلف، قالب پست مورد نظر خودتان را خلق کنید! زمانیکه یک قالب پست اینستاگرام کاملاً قابل ویرایش داشته باشید، آماده استفاده از آن در هر زمانی که به آن نیاز داشتید، هستید و می توانید هر آنچه که به آن نیاز دارید را با مخاطبین در میان بگذارید. 
با وجود این قالب آماده، تنها چیزی که نیاز دارید چند کلیک ساده برای تغییر کلمات، رنگ ها، فونت یا حتی ضخامت حاشیه و عکس زمینه است! 
چنذ نمونه از قالب های جذاب پست اینستاگرام که در ادامه آنها را مرور می کنیم را می توانید با استفاده از ابزارهای فوتوشاپ که در این مقاله به شما آموزش دادیم، بسازید:

قالب استوری اینستاگرام برای فروش محصولات جدید

در تصویر زیر یک قالب واقعاً مدرن پست اینستاگرام به فرمت PNG وجود دارد. استفاده خوبی از رنگ و دو کلاژ در قالب شده است. متن خود را نیز می توانید برای تبلیغ آخرین کالکشن یا فروش فوق العاده کنار تصاویر محصولات اضافه کنید.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

نمونه قالب پست اینستاگرام برای فروش فوق العاده

متن و گرافیک انتزاعی این قالب پست اینستاگرام، بسیار جالب است و عناصر به کار رفته در تصویر به این طراحی اصالت خاصی می بخشد. شکی نیست که پس از شخصی سازی این قالب برای پست اینستاگرام، فالوورهای شما تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

طراحی پست اینستاگرام برای فروش بهتر

شیک، ساده و مینیمال، این قالب پست اینستا، شما را در مرکز دید نگه می دارد. عکس های حرفه ای خود را آپلود کنید تا به سرعت چیدمان را مطابق با برند خود سفارشی کنید. مانند سایر قالب های جالب پست اینستاگرام در این لیست، این یکی نیز کاملاً قابل ویرایش است.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

طراحی پست اینستاگرام  برای دلنوشته

آیا دوست دارید به دنبال کنندگان خود انگیزه بدهید؟ پس این قالب پست اینستاگرام را بررسی کنید. به‌طور پیش‌فرض، پیامی نشاط ‌آور را روی یک مزرعه از گل نشان می‌دهد. می توانید متن، فونت، رنگ ها و بسیاری موارد دیگر را ویرایش کنید. این سطح از سفارشی سازی مانند استفاده از چندین قالب پست اینستاگرام قابل ویرایش است.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

ساخت پست اینستا برای اطلاع رسانی

گاهی اوقات نیاز دارید که فالوورهای شما در چند ثانیه به اطلاعات مورد نیازشان در فیدهای شما دست یابند. به همین دلیل است که به طراحی که پیام را واضح نشان دهد نیاز دارید که در این قالب پست اینستاگرام با فرمت PNG وجود دارد. به دنبال کنندگان خود یک تصویر خوب و یک فراخوان کوتاه و شیرین برای اقدام بدهید.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

طراحی قالب پست اینستاگرام  برای پیج های انگیزشی

رنگ های چشم نواز هرگز به کسی آسیب نمی رسانند. اگر وبلاگ سبک زندگی یا صفحه اجتماعی دارید، این قالب پست اینستاگرام سلامت محور برای شما عالی است. می توانید فونت ها و تصویر پس زمینه را ویرایش کنید. حتی می توانید لوگوی برند خود را آپلود کنید!

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

ساخت پست اینستاگرام برای Coming soon

راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید مژده «Coming soon»، را به مشتریان خود بدهید اما راه‌های بسیار بیشتری برای به تصویر کشیدن خلاقانه آن وجود دارد. این قالب پست اینستاگرام سرگرم‌کننده PNG به شما امکان می‌دهد با استفاده از رنگ‌های صورتی، بنفش و آبی سرد روی درب گاراژ، پیام خود را اعلام کنید. و بله، می‌توانید رنگ‌ها را در صورتی که با برند شما مطابقت ندارند، سفارشی کنید.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

ساخت پست اینستاگرام برای به اشتراک گذاری پست های قبلی

آیا به دنبال طراحی مد روز هستید؟ پس شما این قالب ویژه با طراحی خاص می خواهید که قوانین طراحی را بازنویسی می کند اما به زیبایی طراحی شده است. می توانید حداکثر دو تصویر اضافه کنید تا اخبار خود را با آنها به اشتراک بگذارید. این قالب برای پست اینستاگرام از اضافه کردن لوگو و متن بیشتر نیز پشتیبانی می کند.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

ساخت پست اینستاگرام با طراحی فانتزی

بیایید لیست قالب های پست اینستاگرام قابل ویرایش خود را با این گزینه مدرن جمع کنیم که دارای عناصر تزئینی انتزاعی و همچنین استفاده عالی از رنگ ها است. همه این کارها برای کمک به کادربندی تصویر شما بدون اینکه شلوغ به نظر برسد، انجام می شود. اگر از قالب‌های پست اینستاگرام جسور و جالبی که در سال 2021 ترند هستند، خوشتان آمده، این قالب را امتحان کنید.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ در این مقاله فقط شروع کار بود. مثل همیشه، به استفاده از تکنیک های مختلف و تمرین ادامه دهید و فراموش نکنید که باید خلاق باشید!

آموزش ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ

پلتفرم اینستاگرام همیشه در حال تحول است، و همینطور ترندهایی که خواهید یافت محبوب و مؤثر هستند. در مورد ترندهای اینستاگرام در سال 2022 به روز باشید. این به شما کمک می کند تا بدانید امسال چه مدل طراحی برای کاربران اینستاگرام و دنبال کنندگان شما مفید است که یک منبع عالی الهام و برنامه ریزی است!
اگر برای ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ، وقت ندارید از قالب های آماده سال 2022 دومینگو برای قالب پست بعدی اینستاگرام خود الهام بگیرید! در نرم افزار ما می توانید الگوهای خلاقانه ای را بیابید که همگی به صورت آنلاین قابل ویرایش هستند. نیازی به هیچ نرم افزاری دیگری ندارید و نتایج آن شگفت انگیز است. 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین