برنامه های متنوعی برای ساخت استوری متحرک در اندروید و آیفون وجود دارد اما هنگامی که با نحوه عملکرد هر برنامه آشنا شدید، لذت واقعی شروع می شود.
در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم چگونه استفاده از چندین برنامه در اندروید یا آیفون با هم که به عنوان "App Smashing" نیز شناخته می ششد می تواند بهترین راه برای طراحی استوری های اینستاگرام فوق العاده جذاب باشد.
هر یک از این برنامه‌ها به روش خود جالب هستند، اما جادوی واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که شما چشم‌اندازی برای استوری‌های اینستاگرام خود داشته باشید و بتوانید آن را با استفاده از چند برنامه آسان طراحی کنید. 
آماده‌اید تا استفاده از برنامه‌هایی که استوری‌های اینستاگرام متحرک را خلق می‌کنند، شروع کنید؟ بیایید چند نمونه از آنها را با هم بررسی کنیم:
استفاده ترکیبی از اپلیکیشن های  App Smash و StoryBoostبرای ساخت استوری متحرک اینستاگرام 
فرض کنید به استوری‌های اینستاگرام برای تبلیغ وبلاگ خود نیاز دارید و می خواهید فالووهای تان را هیجان زده کنید.
ابتدا با استفاده از فونت اصلی خود، اسلایدهای زیبا ایجاد کنید، که می توانید آنها را در برنامه Over وارد کنید، و سپس چند تصویر و رنگ های مرتبط با برند خود را اضافه کنید، این قالب را می توانید  برای استفاده مجدد ذخیره کنید."
برای اینکه ترنزیشن بین هر اسلاید پویاتر و جالب تر شود، این طرح ها را وارد StoryBoost کنید و یک افکت ترنزیشن کشویی از چپ به راست را به اسلایدها اضافه کنید.
حتی می توانید با ضربه زدن روی نماد «+» یک اسلاید خالی، اضافه کرده و به جای طرح قالب خود از قالب های آماده StoryBoost کمک بگیرید یا طرح های از پیش ساخته شده خود را به اسلایدهای خالی اضافه کنید، اسلایدهای ناخواسته را حذف کنید و ساخت استوری متحرک خود را تمام کنید.

چگونه از چندین برنامه برای ساخت استوری متحرک و جذاب اینستاگرام در اندروید و آیفون استفاده کنیم؟

پس می توانید از چندین برنامه به ترتیب زیر برای افزودن افکت های زیر به استوری متحرک استفاده کنید:
1. Over برای طراحی اسلاید های مارک دار
2. Storyboost برای اضافه کردن افکت ترنزیشن کشویی

ساخت استوری متحرک اینستاگرام با استفاده از برنامه های Over، InStories و Mojo

بسیاری از استوری های اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن اخبار یا اطلاعات جدید ایجاد می شود. برای اینکار می توانید از برنامه Over برای ایجاد یک قالب استوری متحرک به صورت ویدیو در اسلاید اول استفاده کنید.
برای کاور ویدیو می توانید یک فایل PNG را با ابزارهای هر برنامه طراحی عکسی مانند دومینگو بسازید و سپس آن را روی ویدیو در Over قرار دهید.
سپس، از اپلیکیشن استوری ساز InStories در اندروید یا آیفون برای افزودن گرافیک پاپ آپ «پیام متنی» در اسلاید بعدی استفاده کنید.
در اسلایدهای پایانی از اپلیکیشن Mojo برای افزودن همپوشانی متن متحرک استفاده کرد.
پس می توانید از چندین برنامه به ترتیب زیر برای افزودن افکت های زیر به استوری متحرک استفاده کنید:
1. Over برای طراحی اسلاید مارک دار
2. InStories برای گرافیک متنی پاپ آپ
3. Mojo برای همپوشانی متن متحرک

ساخت استوری موشن اینستاگرام با اپلیکیشن های Mojo، GIPHY و InShot

زمانی که محصولات جدیدی به فروشگاه آنلاین شما اضافه می شود، باید آنها را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و تازه در استوری‌ها به اشتراک بگذارید. برای اینکار بد نیست از یک GIF در اپلیکیشن GIPHY برای هیجان انگیز تر کردن استوری متحرک استفاده کنید. از InStories و Mojo نیز می توانید برای افزودن عناصر متحرک جالب توجه بهره ببرید.
برای ساخت استوری های جذاب و متحرک اینستاگرام در مجموع به 4 اپلیکیشن مختلف انیمیشنی نیاز دارید. در اسلاید اول، با استفاده از InStories، گرافیک‌های پاپ‌آپ کوچک زیبای «پیام متنی» را ایجاد کنید. عنوان متحرک و برجسته مکان را در Mojo ایجاد کنید، و یک GIF از برنامه GIPHY به آن اضافهکنید. سپس برای افزودن موسیقی به این اسلاید از InShot استفاده کنید.
برای اسلاید نهایی، دوبارل از Mojo برای اعمال یک افکت ترنزیشن استفاده کنید که عمل " swipe up " را ایجاد می کند.
پس می توانید از چندین برنامه به ترتیب زیر برای افزودن افکت های زیر به استوری متحرک استفاده کنید:
1. InStories برای گرافیک های پاپ آپ "پیام متنی".
2. Mojo برای همپوشانی عنوان متحرک
3. GIPHY برای GIF
4. InShot برای اضافه کردن موسیقی
5. Mojo برای افکت "swipe up" در اسلاید نهایی

 

چگونه از چندین برنامه برای ساخت استوری متحرک و جذاب اینستاگرام در اندروید و آیفون استفاده کنیم؟

 

ساخت گرافیک های سفارشی و جذاب برای استوری موشن اینستاگرام با InStories در گوشی آیفون

آیا به دنبال این هستید که به استوری های اینستاگرام خود پویایی اضافه کنید؟ سعی کنید با InStories گرافیک متنی متحرک ایجاد کنید.
InStories مملو از قالب‌های از پیش طراحی‌شده، بیش از 100 فونت (یا می‌توانید فونت خود را اضافه کنید) و هزاران آیکون، استیکر و افکت‌هایی است که می‌تواند مخاطبان تان را مجبور کند در مسیر دیدت استوری های اینستاگرام متوقف شوند و از عبور کردن از استوری شما خودداری کنند.
برای شروع ساخت استوری متحرک اینستاگرام کافی است، فقط یک قالب انتخاب کنید. سپس میتوانید رنگ‌ها، فونت‌ها، انیمیشن‌ها یا حاشیه‌ها را ویرایش کنید – گزینه‌های سفارشی سازی واقعاً بی‌پایان هستند. اپلیکیشن استوری ساز InStories کاملا رایگان است و اشتراک های ماهانه یا سالانه تمدید خودکار نیز برای دسترسی به ابزارهای بیشتر در آن ارائه می شود.
دانلود: iOS 

اضافه کردن انیمیشن به فیلم های عمودی استوری اینستاگرام با برنامه InShot در اندروید

InShot یک برنامه ویرایش عکس و ویدیو است که بیشتر به دلیل توانایی خود در ایجاد محتوای مناسب برای استوری اینستاگرام (یا هر پلتفرم ویدیویی دیگر) شناخته شده است. اما آیا می‌دانستید این اپلیکیشن ویژگی‌های خود را گسترش داده است؟
اکنون می‌توانید استیکرها، انیمیشن‌، اشکال، موسیقی و موارد دیگر را به محتوای ویدیوی خود اضافه کنید.
امسال، غوطه ور شدن در محتوای ویدیویی در اینستاگرام مهمتر از همیشه است و InShot برنامه عالی برای کمک به شما برای شروع این کار است.
دانلود: iOS & Android

ساخت استوری متحرک اینستاگرام شماره 11با Patternator در اندروید

اپلیکیشن Patternator واقعا برنامه ای بیش از یک سازنده والپیپر است. با بیرون کشیدن عناصر کلیدی از عکس‌های خود، مانند لوگو، ایموجی یا استیکر برند، می‌توانید تصاویر سرگرم‌کننده و به سبک GIF ایجاد کنید که فوراً توجه بینندگان استوری اینستاگرام شما را به خود جلب کند.

چگونه از چندین برنامه برای ساخت استوری متحرک و جذاب اینستاگرام در اندروید و آیفون استفاده کنیم؟

از Patternator برای ایجاد پس‌زمینه‌های متحرک سرگرم‌کننده برای پست‌های استوری اینستاگرام خود استفاده کنید.
Patternator یک راه فوق العاده آسان و سرگرم کننده برای افزودن پویانمایی به استوری اینستاگرام است. به علاوه، اگر برچسب‌های GIF برند خود را در کتابخانه GIPHY دارید، می‌توانید تنها با یک کلیک آنها را جستجو کرده و به طرح Patternator خود اضافه کنید.
دانلود: iOS and Android

برنامه ریزی انتشار محتوای استوری های متحرک اینستاگرام

پست کردن منظم استوری های اینستاگرام کلید اصلی جذب مخاطب و افزایش بازدیدهای شما است. بنابراین، باید بتوانید استوری های خود را درست مانند سایر پست های اجتماعی در تقویم محتوای خود برنامه ریزی کنید.
اکنون به جای اینکه روزانه استوری های جدیدی ارائه کنید، می توانید عکس ها و متن های خود را مستقیماً به یکی از برنامه های زمان بندی استوری اینستاگرام خود مانند  Instagram Stories scheduler اضافه کنید.
با برنامه‌ریزی محتوای خود از قبل، می‌توانید مطمئن شوید که به طور مداوم پست می‌کنید و در ذهن دنبال‌کنندگان خود قرار می‌گیرید.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که استوری های خود را روی ابزار استوری بورد بکشید و رها کنید و سپس آنها را به ترتیب و ظاهری که می خواهید مرتب کنید.
در مرحله بعد، می‌توانید لینک‌ها یا زیرنویس‌هایی را به استوری های برنامه‌ریزی‌شده خود اضافه کنید، که وقتی زمان ارسال می شود، در تلفن شما کپی می‌شوند. به این ترتیب، وقتی زمان ارسال می رسد، یک اعلان در تلفن خود دریافت خواهید کرد. و هنگامی که اعلان را باز کردید، استوری های شما در تلفن شما دانلود می شود و کپشن یا لینک ها در کلیپ بورد شما کپی می شوند و پست کردن استوری اینستاگرام را در چند ثانیه آسان می کنند.

جمع بندی

برنامه های ویرایش بسیار زیادی وجود دارد که ساخت استوری های متحرک اینستاگرام را آسان می کند، بنابراین می توانید واقعاً اجازه دهید خلاقیت تان شکوفا شود.
فقط به یاد داشته باشید که در حین ساختن و ایجاد برنامه‌هایی برای استوری اینستاگرام، محتوایی ایجاد کنید که با برند شما و اهداف بازاریابی اینستاگرام مطابقت داشته باشد.
آیا می خواهید استوری های اینستاگرام خود را بهتر جلوه دهید؟ از ابزارهای رایگان دومینگو استفاده کنید و با طراحی استوری های اینستاگرام، مخاطبان تان را مجذوب خود کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین