اگر شما هم جزو افرادی محسوب می‌شوید که به فکر بیشتر کردن دنبال کنندگان  صفحه شخصی یا کاریتان در سوپر اپلیکیشن اینستاگرام هستید و به کیفیت و زیبایی بصری پست‌هایتان اهمیت می‌دهید و نمی‌خواهید که از رقیبان بیشمار موجود عقب بمانید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید. ما سعی داریم در این مقاله بهترین سایت‌ها برای ساخت پست اینستاگرام به صورت رایگان را به شما معرفی کنیم.

ساخت پست اینستاگرام با سایت Compressor

یکی از دغدغه‌های مهم و رایج کاربران، برای ساخت پست اینستاگرام کم کردن حجم تصاویر انتخابی بدون پایین آمدن کیفیت آنها برای آپلود است. شما با استفاده از سایت compressor می‌توانید به راحتی و بدون افت کیفیت حجم تصاویر انتخابی خود را کم کنید. حالا با استفاده از تصاویر با کیفیت بالا می‌توانید نظر کاربران زیادی را جلب کنید.

سایت ساخت پست رایگان اینستاگرام slazzer

برای حذف پس زمینه عکس خود دیگر نیاز نیست از راه سخت آن، یعنی به صورت دستی که به تمرکز و تبحر زیادی نیاز دارد، متوسل شوید. با استفاده از سایت slazzer می‌توانید به راحتی در عرض چند ثانیه پس زمینه عکس را حذف کنید.
این سایت به صورت کاملا اتوماتیک و با دقت بالا کارش را انجام داده و هیچ آسیبی به کیفیت و شفافیت 
تصویر شما وارد نمی‌کند.

سایت photopea

همانطور که می‌دانید  فتوشاپ  یکی از محبوب‌ترین و قدرتمند ترین نرم افزار‌های ویرایش عکس موجود در جهان است که قابلیت‌های فراوانی دارد و با استفاده از این قابلیت ها می‌توانید پست ‌های اینستاگرام خود را طراحی و ادیت کنید. البته استفاده حرفه‌ای از فتوشاپ نیاز به کسب مهارت و تجربه دارد و برای آن که بتوانید از این نرم افزار به منظور زیباتر و حرفه‌ای تر شدن پست های ایستاگرامیتان  استفاده کنید، توصیه می‌کنیم از سایت photopea که نسخه آنلاین و غیر نصبی ادیت تصاویر است، مدتی استفاده کرده و با قابلیت‌های فتوشاپ تا حدی آشنا شده و بعد به سراغ خود نرم افزار فتوشاپ بروید.

دیگر سایت قدرتمند ساخت پست اینستاگرام canva

این وب سایت یک برنامه طراحی رایگان و قدرتمند است. که در سال 2012 در استرالیا راه اندازی شد. این ابزار ادیت تصاویر حرفه‌ای با روش ساده کشیدن و رها کردن کار می‌کند  و شما به محض ورود با بیش از چهل دسته‌بندی مواجه می‌شوید که از طراحی رایگان ساخت پست اینستاگرام گرفته تا طراحی جلد کتاب، مجلات و نشریات، تبلیغات، طراحی بنر، اینفوگرافی، بیزینس کارت و... را شامل می‌شود. و به شما این امکان را می‌دهد که از صدها هزار قالب، طرح، فونت و تصویر به صورت کاملا رایگان استفاده کنید. و همین امکانات عالی و بستر گسترده و فراهم بود که در سال اول تاسیس این سایت باعث شد که هزاران کاربر به آن جذب شده و هر روز به محبوبیت روزافزونش در جهان اضافه شود.
از دیگر امکاناتی که سایت canva از آن برخوردار است میتوان به قابلیت اشتراک گذاری تصاویر طراحی شده شما اشاره کرد. این سایت مانند Google Docs شما را قادر می سازد تا  طراحی‌تان را با دیگران به اشتراک گذاشته و به راحتی با دیگران همکاری کنید. برای این کار از گزینه Share در نوار ابزار استفاده کرده  و در ادامه یک آدرس ایمیل اضافه کنید.

سایت visme

این سایت طراحی پست رایگان اینستاگرام توانسته طی سال های اخیر با توسعه بسترها و قابلیت‌های خود،  افراد زیادی را به سمت خود جذب کند. این سایت می‌تواند با اینفوگرافی‌ها، آگهی های تبلیغاتی، طراحی پست رایگان و بسیاری از طرح های دیگر شما را در ساخت پست اینستاگرام و ویرایش آن یاری کند. استفاده از اغلب قابلیت‌ها و امکانات این سایت، رایگان است. فقط برای برخی از امکانات ویژه باید هزینه‌ای پرداخت کنید.

سایت creatopy

سایت طراحی پست رایگان اینستاگرام creatopy در سال 2008 آغاز به کار کرد. در ابتدا به نام Bannersnack معروف بود. در حال حاضر، این سایت به بیش از 4 میلیون صنایع مختلف در سراسر جهان و بسیاری از شرکت ها برای ساختن تصاویرهای مورد نیاز کمپین های خود، کمک میکند. بسیاری از طراحان، توسعه دهندگان و ذهن های خلاقی که با تصاویر سر و کار دارند از این سایت و امکانات تولید، طراحی و ادیت این سایت به صورت رایگان استفاده می‌کنند، شاید بد نباشد که سری به این سایت زده و از امکاناتش برای ساخت پست اینستاگرام استفاده کنید. 

سایت Picmaker

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان Picmaker اولین پلتفرم طراحی جهان است که به هر کسی اجازه می دهد در عرض چند دقیقه طرح های حرفه‌‌‌ای خیره کننده‌ای تولید کند. همچنین اولین تجربه طراحی است که تمام سیستم عامل های رسانه های دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. در استفاده از این سایت، تفاوتی ندارد که شما جزو مبتدیان و یا متخصصان محسوب می‌شوید، این پلتفرم این امکان را به شما می‌دهد که طرح های هیجان انگیز موردنظر خود را تولید کنند. خواه تصویر کوچک یوتیوب، پست های اینستاگرام، تبلیغات فیس بوک، بنر، کارت تبریک، پوستر، بروشور، دعوتنامه، طرح کارت ویزیت، لوگو، برچسب و... باشد و خواه ده ها هزار قالب آماده برای همه سبک طراحی که این سایت برای رفاه حال کاربرانش در خود جای داده است. Picmaker با دسترسی به بیش از صد میلیون تصویر طراحی، آپلود دو میلیون طرح در ماه و قابلیت استفاده از پیشنهادات هوش مصنوعی، کاربران را قادر می سازد تا طرح هایشان را حتی با حداقل تجربه و مهارت به صورت آثار هنری بی‌نظیری ایجاد کنند.

 

بهترین سایت ها برای ساخت پست اینستاگرام

 

یکی از بهترین سایت های ساخت پست اینستاگرام سایت freepik

تا اینجا با تعدادی از سایت‌های ساخت پست اینستاگرام رایگان آشنا شدیم اما سایت Freepik یکی از مهمترین و کامل‌ترین سایت های موجود برای طراحی در کل جهان است. این سایت علاوه بر برترین بودن در میان موتورهای جستجوگر برای طراحی وکتورهای رایگان و لایه باز، دارای بزرگترین انجمن طراحان گرافیک در سراسر جهان نیز می‌باشد. این وب سایت منبع مهم و شناخته شده‌ای برای هر طراحی در جهان است که مجموعه ای از تصاویر بی‌نظیر و منحصر به فرد و البته طرح های گرافیکی با کیفیت بسیار بالا را برای تمام کاربران فراهم می کند. فری پیک در میان همه قشرهای جامعه گرافیک و کسب و کار مشهور است و در حال حاضر هفتصد میلیون بارگیری و دانلود از این وب سایت ثبت شده است. برای ساخت پست‌ اینستاگرام خود به صورت رایگان و همچنین حرفه‌ای می‌توانید به این سایت مراجعه کرده و از نتیجه‌ی آن لذت ببرید.

سایت PicMonkey

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان PicMonkey (پیک مانکی) یک سرویس ویرایش عکس و طراحی آنلاین است. این پلتفرم از طریق مرورگر وب یا اپلیکیشن موبایل قابل دسترسی است. مرکز اصلی این کمپانی در سیاتل واشنگتن قرار دارد. سایت PicMonkey علاوه بر ابزارهای طراحی گرافیکی و ویرایش عکس،  قالب‌های دعوت‌نامه‌ی عروسی، اعلامیه‌ها، کارت‌های تشکر، کارت ویزیت و غیره را ارائه می‌دهد.
شما با ساخت اکانت، به صورت کاملا رایگان امکان دسترسی به اغلب ابزارها و امکانات سایت را خواهید داشت. و با عضویت در سایت نیز، دسترسی کامل به تمام امکانات سایت شامل ذخیره‌سازی، به اشتراک‌گذاری با اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس بوک و توییتر و همچنین دسترسی به هاب (Hub) را خواهید داشت.  هاب، فضای ذخیره‌ی ابری قرارگرفته در PicMonkey است. عکس‌ها و طراحی‌های ذخیره ‌شده در هاب، قابل ویرایش مجدد بوده و از طریق موبایل و دسکتاپ قابل دسترسی هستند. با استفاده از PicMonkey، شما می‌توانید زمینه‌ی تصاویر مختلف را ویرایش کنید، به عکس، متن‌های مختلف اضافه کنید، عناصر را اضافه کنید و … . در کنار تمام این موارد، این سایت همچنین کاربران را قادر به تنظیم حالت‌های رنگ و اعمال فیلترهای مختلف بر روی تصاویر می‌کند. این سرویس نیز یکی از بهترین گزینه‌های فتوشاپ آنلاین است که شما می‌توانید برای ایجاد و ویرایش تصاویر جهت به اشتراک گذاری در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی و همچنین ساخت پست اینستاگرام استفاده کنید.

سایت Artfia

روزانه میلیون ها کاربر در حال تماشای محتواهای ارائه شده در اینستاگرام هستند. با استفاده از الگوهای پست اینستاگرام سایت Artfia ، می توانید در یک بازه زمانی کوتاه پست های اینستاگرامی جذابی ایجاد کنید و آنها را در تبلیغات بعدی یا بازاریابی محصولات خود کاملاً رایگان اعمال کنید. این سایت، برای ساخت پست اینستاگرام قالب های متفاوت و مختلفی را ارائه می دهد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید که تمامی آن‌ها توسط طراحان خبره طراحی شده‌اند. شما می توانید یکی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد و آن را برای خودتان شخصی سازی کنید.
همانطور که می‌دانید اینستاگرام جایی است که می‌توانید خلاقیت خود را بروز دهید. بسیاری از طراحان گرافیک آثار خود را در این فضا بارگذاری کرده و برای خود فرصت هایی را در اینستاگرام ایجاد می‌کنند. بستر بسیار آسان استفاده‌ از سایت Artfia قطعاً می تواند در کنار طیف گسترده ای از تصاویر که به صورت رایگان در دسترس شما قرار گرفته است، به شما در ساخت پست اینستاگرام به صورت رایگان کمک کند.
علاوه بر آن، عکس‌ها، تصاویر و آیکونهای جدید، به طور مرتب، مداوم و با دقت توسط تیم اختصاصی این سایت، به سایت اضافه می شود تا پست اینستاگرام شما بتواند بهترین و به‌روزترین در نوع خود باشد.

سایت Fotor

شما می‌توانید با کمک رایگان این سایت، لایک ها، نظرات و بازدیدهای بیشتری در پست های اینستاگرام خود کسب کرده و برای ایجاد و ساخت پست اینستاگرام پربازدید، از بین قالب ها و چیدمان‌های حرفه ای از قبل طراحی شده به سلیقه خود انتخاب کنید و با تحت تاثیر قراردادن مخاطبان خود، تعامل اینستاگرام خود را به مرور افزایش دهید.

لذت ساخت پست اینستاگرام در سایت Adobe Spark

این سایت نمیگذارد شما از صفر شروع کنید، شما را با هزاران الگو طراحی شده به صورت حرفه‌ای آشنا می کند. از امکانات بی‌نظیر این سایت، امکان جستجو بر اساس پلتفرم، وظیفه و رنگ است. هنگامی که طرح مورد نظر خود را برای شروع پیدا کردید، کافی است روی آن کلیک کنید تا سند در ویرایشگر باز شود.
روش های زیادی برای شخصی سازی قالب های پست اینستاگرام وجود دارد، مانند: کپی کردن و فونت را تغییر دادن، یا تصاویر و عکس هایی که کار خودتان است را آپلود و ادیت کردن یا هزاران تصویر رایگان را مستقیماً در Adobe Spark مرور کردن و طرح مورد نظر را پیدا کردن و ... شما می‌توانید با زمان کمی که صرف می‌کنید، طراحی خاص خود را با کیفیت قابل قبول داشته باشید و حتی می‌توانید لوگو، رنگ ها و فونت های نام تجاری خود را به صورت خودکار بر روی تصاویر و طرح ها اعمال کنید.

سایت mixkit

با توجه به آنکه فایل های ویدئویی کاربران بیشتری را به خود جذب می‌کند و طرفداران بسیاری دارد، یکی از کاربردی‌ترین سایت ها برای تولید محتوا در شبکه‌ها‌ی اجتماعی و ساخت پست اینستاگرام، سایت mixkit است. این سایت دسته بندی‌های بسیار و متفاوتی از موزیکها و ویدیوها دارد که شما می توانید از میان آن‌ها محتوای موردنظر خود را انتخاب و از آن‌ها در پست های اینستاگرامی‌تان استفاده کنید. 

سایت icons8

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده است که بعد از انتشار پستی در اینستاگرام به دلیل نقض حق کپی رایت، پست تان حذف و اکانتتان بلاک شده باشد. برای حل این مشکل شایع می‌توانید از سایت icons8 جدیدترین موزیک ها را دریافت و بدون نگرانی درباره‌ی حق کپی رایت، آن ها را در پست ها و ویدئوهای خود استفاده کنید.

سخن پایانی

با استفاده از سایت هایی که در این مقاله معرفی شد به آسانی می‌توانید پست های رایگان اینستاگرامی با کیفیت بسیار بالا و با امضای شخصی خود بسازید و با اضافه کردن برند، لوگو و دیگر موارد دلخواه خود در ساخت پست اینستاگرام، کاربران بیشتری را به صفحه شخصی و کاری تان جذب کنید.

منابع:

https://darabi.net/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86/

https://zapier.com/blog/graphic-design-tools-for-social-media-images/ 

https://create.vista.com/create/instagram-post/ 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین