امروزه با توجه به محبوبیت روز‌افزون شبکه های مجازی و شبکه های جهانی تحت وب، داشتن توانایی تبلیغ و جذب مخاطب در این فضا بسیار مهم و با اهمیت است. و تمام افراد حقیقی و حقوقی و مشاغل برای شناخته شدن و رونق کسب کار خود نیازمند استفاده گسترده از این پتانسیل موجود را دارند. پیش از هر چیزی باید بدانید که تبلیغات به صورت ویدئو از تاثیر گذاری بیشتری نسبت به باقی اشکال تبلیغات اینترنتی  دارد و راحت تر می‌تواند مخاطب را جذب و یا مجاب به خرید محصول معرفی شده کرده و او را تشویق به برقراری ارتباط با شما نماید. برای ساخت بنر‌های تبلیغاتی، حتما نیازی به داشتن مهارت و سیستم خاص نیست، شما با داشتن ایده جدید می‌توانید به راحتی شروع به ساخت بنر تبلیغاتی متحرک با گوشی کنید.
در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن های ساخت بنر متحرک با گوشی می‌پردازیم، با ما همراه باشید

Video Banner Maker

اولین و در دسترس‌ترین اپلیکیشن ساخت بنر تبلیغاتی متحرک با گوشی این لیست است.
این نرم افزار علاوه بر دارا بودن از مجموعه بزرگ و متنوعی از قالب های مخصوص تبلیغات حرفه ای، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید با فونت‌های مختلف بر تصاویرتان متن اضافه کرده و آن را با جلوه های متنوع زیبا کنید. امکان اضافه کردن ویدئو و موسیقی از گالری گوشی و ادیت آن در چند لایه‌ی مختلف نیز از امکانات کاربردی این نرم افزار است.
در مرحله‌ی بعد از ساخت و یا ادیت ویدئوی تبلیغاتی خود، می،توانید بنر خود را در قالب MP4 و یا GIF خروجی گرفته و ذخیره کنید. البته این اپلیکیشن از فرمت استیکرها هم پشتیبانی می‌کند.
این برنامه یکی از بهترین انتخاب ها برای طراحی بنرهای تبلیغاتی در کمترین زمان ممکن است که بر روی اندروید 4.2 به بالا قابلیت اجرا دارد.

معرفی نرم افزار Canva

این نرم افزار علاوه بر اینکه قابلیت های بیشماری را در اختیار شما قرار می‌دهد برای ویرایش و تولید بنرهای تبلیغاتی، این امکان را هم به شما می‌دهد که از انواع مختلف طراحی بنر که بیش از 60هزار گزینه مختلف است در اندروید گوشی خود استفاده کنید. و البته این تمایز جالب را با رقیبانش دارد که شما برای استفاده از این نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی متحرک با گوشی لزوما نیاز به دانلود آن ندارید و می‌توانید به طور آنلاین از آن نیز استفاده کنید.

اپلیکیشن معروف و قدرتمند ساخت بنر تبلیغاتی متحرک با گوشیPicsart

بعید است کسی با دنیای مجازی مبتنی با عکس مانند اینستاگرام آشنا باشد و اسم این نرم افزار را نشنیده باشد. Picsart با قابلیت های بسیاری مانند انواع قالب های بنر و تبلیغاتی، افکت ها و جلوه های ویژه، استیکرها و... جزو محبوب ترین برنامه های طراحی بنر تبلیغاتی اندروید است و حتی کاربران ios هم آن را دنبال می کنند. این اپلیکیشن ساخت بنر تبلیغاتی اندروید امکانات بی‌نظیری در طراحی بنر تبلیغاتی  متحرک اینستاگرام در اختیارتان قرار می دهد که نیازهای شما را به خوبی برطرف می‌کند.

نرم افزار EximiousSoft Banner Makerh

در نگاه اول به نظر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آید که این نرم افزار پیچیدگی زیادی دارد اما کافی است فقط یک بار از آن استفاده کنید تا متوجه شوید که فضای کاربری بسیار ساده و روانی دارد که حتی اگر تا به حال تجربه ویرایش هیچ عکسی را نداشته باشید به راحتی می‌توانید با کمک این اپلیکیشن بنرهای زیبا و منحصربه فردی را طراحی و یا ویرایش کنید و  یا بنرهای متحرکی در قالب ویدئو و انیمیشن با بیش از 30 مورد افکت آماده و خاصی که در نرم افزار وجود دارد، ساخته و ذخیره کنید تا در زمان لازم با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، این نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی متحرک اینستاگرام تصاویر گرافیکی را با فرمت های GIF، JPG ،PGN نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی متحرک با گوشی Animation Creator Hd Free

این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با استفاده از قابلیت‌های ارائه شده در آن که به صورت کاملا ساده اما قدرتمند در یک چارچوب مناسب سازماندهی شده‌اند و با استفاده از تخیل و خلاقیت شخصی‌تان خالق انیمیشن و ویدئوهای تبلیغاتی حرفه‌ای شوید. شما می‌توانید فیلم‌های ذخیره شده در گالری خود را در این نرم افزار آپلود کرده و با ابزارهای طراحی، ویرایش صدا، شفافیت تصاویر و رنگ ها، براش های متفاوت آن را ادیت و ویرایش کرده و به شکل مورد نظر و ایده خود تبدیل کنید.

اپلیکیشن تخصصی ساخت انیمیشن و بنر های تبلیغاتی iStopMotion

این برنامه توسط حرفه ای ها و آماتورها در سراسر جهان برای ایجاد انیمیشن  و ویدئوهای تبلیغاتی استفاده می شود. iStopMotion شامل یک پلتفرم مجازی است که اجازه می دهد اشیاء را بر روی یک پس زمینه از پیش طراحی شده قرار دهید. علاوه بر این، راهنمایی های ویدئویی، پشتیبانی از دوربین های ویدئویی HD، و خیلی امکانات بیشتر  در این اپلیکیشن وجود دارد که به شما ایده های خوبی برای ساخت ویدئو ها و یا ساخت بنر تبلیغاتی توسط گوشی شخصی‌تان میدهد. البته این برنامه کاملا رایگان نبوده و نیاز به خریدهای درون برنامه برای دسترسی بیشتر به امکانات موجود در اپلیکیشن دارد.

 

10 ایده جدید برای ساخت بنر تبلیغاتی متحرک با گوشی

 

نرم افزار LookSee Animator

این برنامه با استفاده از فن آوری های انیمیشن مانند دور آهسته و یا معکوس کردن زمان به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر گرفته شده با دوربین خود را به یک ویدئوی متحرک حرفه‌ای تبدیل کنید. شما در این اپلیکیشن امکان کنترل مستقیم و یا غیر مستقیم دوربین از راه دور با تنظیم یک تایمر یا فشار دکمه را دارید و همچنین می‌توانید از قاب های مختلف استفاده کرده و یا حرکت و صدا را متوقف کنید.
در مرحله بعد، پس از آماده شدن بنر یا انیمیشن تبلیغاتی خود، می توانید آن را به یک نمونه مشابه متصل کنید. همچنین ممکن به یک سری از تصاویر ویدئویی موجود در روند تولید احتیاج پیدا کنید که می‌توانید آن‌ها را به راحتی به یک ویدیو جدید و یا متحرک تبدیل کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

نرم افزار make web video ابزار قدرتمند ساخت بنر تبلیغاتی متحرک با گوشی

این اپلیکیشن برای ارائه هرچه بهتر برنامه در تلفن همراه طراحی شده است. این نرم افزار با دقت و ظرافت بالایش و امکان اضافه کردن متن‌های توصیفی و البته قابلیت متحرک سازی سه بعدی، خود را به گزینه ای غیر قابل چشم پوشی برای هر طراح و سازنده ای بدل کرده است. طراحی سه بعدی، روشنایی و شفافیت و زیبایی عناصر متحرک این برنامه هر بیننده ای را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 
اگر به دنبال گزینه خوبی برای کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی هستید، make web video بهترین گزینه برای ترویج محصول شما بین مشتریان بالقوه است. هر کسی که ویدئوی ساخته شده شما توسط این اپلیکیشن را تماشا کند، ایده مناسبی برای استفاده از برنامه یا محصول شما خواهد داشت و به ویژگی های آن پی خواهد برد. تصاویر سه بعدی باعث می شود همه چیز بسیار حرفه ای تر و هوشمندانه تر  به نظر برسد. تماشای ویدئویی با چنین مزایا، پیامی که به ذهن مخاطب می‌فرستد این خواهد بود که این محصول چقدر مفید و تازه به نظر می رسد و اینگونه فرد احساس علاقه به استفاده از آن پیدا خواهد کرد.

اپلیکیشن FlipaClip

FlipaClip برنامه ای است که در آن شما می توانید ایده های خود را به داستان های بصری خیره کننده آن هم تنها در چند دقیقه تبدیل کنید. همانطور که ذکر شد، شما می توانید از این برنامه برای ایجاد انیمیشن و ویدئوهای تبلیغاتی یا آموزشی از طرح های خودتان استفاده کرده و خلاقیت‌تان را به تماشا بگذارید. این برنامه به شما امکان دسترسی به انواع قاب ها و قالب ها، برس، lasso، خط کش های مختلف و ... را می‌دهد.
این برنامه تنها برای گوشی های هوشمند و تبلت ها رایگان و در دسترس است. البته اگر می خواهید از تمام ویژگی های پیشرفته این برنامه برای رسیدن به نتایج خاص و بهتر استفاده کنید باید خریدهای داخل برنامه انجام بدهید.

Stop Motion Studio برنامه ساخت بنر تبلیغاتی متحرک با گوشی

این نرم افزار می‌تواند به شما برای ایجاد ویدئو یا انیمیشن های تبلیغاتی کمک کند. از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه فضای کاربری ساده و یک رابط کاربری تمیز است.
Stop Motion Studio کنترل کامل دوربین (چه به صورت دستی و چه به صورت خودکار) و تنظیمات حرفه‌ای ‌دوربین مانند: فوکوس، نوردهی، ایزو، و تعادل نقاط سفید را در اختیار شما قرار می دهد.
این اپلیکیشن تلفن همراه هم برای دسکتاپ  و هم برای دستگاه های تلفن همراه (اندروید، iOS، و ویندوز) به صورت کاملا رایگان کار می کند.

نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی متحرک با گوشی Adobe Spark

Adobe Spark ابزار قدرتمندی است که به شما اجازه می دهد تا در کمترین زمان ممکن ایده مورد نظرتان را پیاده سازی و ایجاد کنید. این برنامه ساخت انیمیشن و ویدئو در دسترس هر دو نسخه تلفن همراه هوشمند و دسکتاپ است، به طوری که شما می توانید به صورت یکپارچه در هر کدام از نسخه ها و  هر زمان که بخواهید از آن استفاده کنید.
شما می توانید تصاویر، طرح ها و یا ویدئو ها را از دستگاه خود آپلود کرده و یا به سادگی از آنچه در دسته بندی های خود اپلیکیشن وجود دارد استفاده کنید. این ابزار به شما اجازه سفارشی یا شخصی سازی کردن،  اضافه کردن موسیقی متن و جلوه های صوتی  را نیز می‌دهد. علاوه بر آن، یک دسته از قالب های متحرک برای راحتی کار کاربران نیز وجود دارد، بنابراین شما می توانید از آنها برای ایده گرفتن و یا به صورت الهام بخش برای ویدئوهای خود استفاده کنید.

اپلیکیشن ساخت انیمیشن و بنر تبلیغاتی با گوشی LookSee Animator

زمانی بود که افراد و سازمان ها مجبور بودند با یک شرکت تولید ویدئو یا انیمیشن تماس برقرار کنند تا انیمیشن ویدئویی کامل یا یک ویدئو ساده و آهسته  همراه با حرکت را با کیفیت بالا دریافت کنند. اما اکنون LookSee Animator یکی از بهترین اپلیکیشن های سازنده ویدئو متحرک یا انیمیشن برای اندروید است و آن را کاملا مناسب برای انیماتورها و یا هر فردی که برای اولین بار یا حتی اتفاقی نیاز به ساخت یک ویدئو متحرک و یا انیمیشن پیدا کرده است، ساخته اند. این برنامه با ابزار کارآمدش به شما برای شروع به ساخت بنرهای متحرک یا ویدئوهای تبلیغاتی کمک می‌کند. این نرم افزار را که یکی از بهترین انیمیشن سازها و ویدئو سازهای موجود برای گوشی های هوشمند است را می‌توانید به صورت  کاملا رایگان دانلود و استفاده کنید.

حرف آخر

همانطور که می‌دانید، استخدام یک فرد یا شرکت انیمیشن ساز حرفه ای آشکارا هزینه زیادی در بر خواهد داشت. از سوی دیگر ساخت انیمیشن های ویدئویی خیره کننده، ویدئو های تبلیغاتی جذب کننده مخاطب و بنرهای متحرک، به صورت خود ساخته و  آپلودشان در رسانه های اجتماعی، وب سایت ها یا به اشتراک گذاری با دوستان از کار های چالش برانگیز است.
به منظور حل این موضوع و دشواری های موجود، بسیاری از شرکت های حرفه ای توسعه برنامه تلفن همراه، برنامه هایی کاربردی، ساده و حرفه‌ای به منظور ساخت بنر، ویدئو و انیمیشن برای تلفن های همراه طراحی کرده و در اختیار عموم علاقمند قرار داده اند که در این مقاله سعی شد بهترین‌ها در نوع خود برای رفاه حال شما معرفی شوند.
درصورتیکه با استفاده از این اپلیکیشن های تلفن همراه نتوانستید به نتیجه مطلوب برسید، می توانید از نرم افزار بنزساز آنلاین دومینگو استفاده کنید و با استفاده از قالب های آماده و صدها فونت و تصویر رایگان، بنر تبلیغاتی مورد نظر خود را طراحی کنید.

منابع

https://www.techjockey.com/blog/9-amazing-mobile-apps-create-spectacular-animated-videos

https://m.reactshare.cn/p/476

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین