همانطور که می ‌دانید یکی از نیازمندی‌های امروز هر فردی که در بستر اینترنت فعالیت می ‌کند، تبلیغات است و طراحی بنرهای گرافیکی زیبا و با کیفیت برای تبلیغ سایت ، وبلاگ ، محصولات و خدمات از نیازهای اساسی هر کسب و کار است. البته امروزه طراحی بنرهای با کیفیت و زیبا هزینه های زیادی را به همراه دارد که دسترسی به این ابزار اساسی و مهم تبلیغاتی را برای بسیاری سخت می‌ کند. اگر به دنبال ساخت بنر تبلیغاتی رایگان هستید تا انتهای این مطلب را دنبال کنید.
ما اینجاییم تا به شما با آموزش ساخت بنر تبلیغاتی رایگان کمک کنیم.

ساخت بنر تبلیغاتی رایگان با Bannersaz

بنر ساز آنلاین، به عنوان اولین بنر ساز رایگان ایرانی توسط تیم پارس تولز طراحی شده است که به صورت کاملا رایگان، کار طراحی بنر را برای شما انجام می‌ دهد. کافی است که لوگو، متنی که مد نظر دارید و یا عکس و عنوانی که می ‌خواهید وارد کرده و به سادگی، مجموعه ‌ای از بنرهای خود را با سایزهای متفاوت دریافت نمایید.
از مزیت‌های این بنرساز حرفه ای، امکان ویرایش آسان در هر سایز بنر تبلیغاتی است، این امکان فراهم است که شما به راحتی و بدون داشتن کوچک ترین دانش و تجربه‌ی کار گرافیکی بتوانید بنرهای ساده اما  کاملا حرفه‌ای و کاربردی برای خود یا دیگران طراحی و دانلود کنید.

Banner Maker و ساخت بنر تبلیغاتی رایگان

اگر شما هم به دنبال راه تبلیغ کسب و کار شخصی خود، بدون صرف هزینه هستید، این برنامه مختص به شماست که با استفاده از آن به سادگی می ‌توانید بنرهای تبلیغاتی مد نظر خود را بسازید. ساخت بنر تبلیغاتی رایگان علاوه بر ذخیره کردن درآمدهایتان، یک راه عالی برای تبلیغ برند تجاری شما و جذب مشتری می‌ باشد. بنابراین اگر شما به یک سازنده بنر برای تبلیغات نیاز دارید، برای ایجاد آگهی، پوستر، تصاویر بند انگشتی یا هر نوع بیلبورد یا بنر، این نرم افزار به شما کمک می‌ کند. در این برنامه شما می‌ توانید که علاوه بر وارد کردن متن و نوشتن متن بر روی تصاویر، از برچسب های فروش، تخفیف و دیگر برچسب های تبلیغاتی استفاده کرده و طرح خود را سفارشی و شخصی سازی کنید. 

Crear carteles poster publicidad 

آیا ساخت بنر تبلیغاتی رایگان را دوست دارید؟ آیا تا به حال رویای ساخت پوسترهای تبلیغاتی پر زرق و برق را توسط خودتان داشته اید؟ وقت آن است که به این رويا جامه عمل بپوشانید.
این برنامه مجموعه ای متشکل از بیش از 100 قالب طراحی رایگان است. آنها منحصر به فرد و آماده برای استفاده هستند. شما می توانید آنها را با آپلود تصاویر و فونت های خود ترکیب کنید و یک بنر با خلاقیت منحصر به فرد خود بسازید.
هنگامی که شما میزبان یک برنامه و یا یک جلسه هستید می توانید برخی از پوسترها و یا بنرها را خودتان ایجاد کنید، اگر خودتان این کار را انجام دهید، علاوه بر پس انداز کردن پول، از فرایند خلاقانه‌ی آن نیز لذت می برید و یک مهارت جدید نیز می‌ آموزید.

ساخت بنر تبلیغاتی رایگان در VistaCreate

ویستا که (به طور رسمی به عنوان Crello شناخته می شود) در میان بهترین ابزارهای طراحی گرافیک آنلاین جای می ‌گیرد. این برنامه با داشتن بیش از50 قالب حرفه ای، آرم، گرافیک وبلاگ، سربرگ ایمیل،  قالب های استاتیک و متحرک و هزاران کلیپ ویدئویی و صوتی، به شما امکان ایجاد محتوای تصویری برای هر هدفی را به صورت کاملا رایگان می ‌دهد. 
ویستا یک برنامه فوق حرفه ای می ‌باشد که با فضای کار ساده و رایگان و قابلیت انعطاف طرح ها و اندازه‌ی بنرها، به شما این امکان را می‌ دهد که هر بنری در هر اندازه و مضمونی که می‌ خواهید را به آسانی بسازید و از آن چه در فضای تحت وب و یا شبکه های مجازی استفاده کنید و یا با چاپ آنها در اندازه های بزرگ، بر روی آسمان خراش ها و فضای شهری مورد استفاده قرار دهید.

Creatopy

اگر شما یک شخص با هیچ یا کمی دانش از طراحی گرافیک هستید و علاقه به ساخت بنر تبلیغاتی رایگان دارید، این ابزار به شما برای ایجاد بنر های وبلاگ ها و یا وب سایت هایتان کمک می‌کند. با این ویرایشگر، شما نیاز به مهارت های طراحی برای ایجاد بنر ندارید و تنها با کلیک و  مکانیسم معروف به کشیدن و رها کردن صفحه ساخت بصری بنر برای شما باز می ‌شود. چیزی که من بیشتر دوست داشتم راجع به این نرم افزار این است که، شما می توانید تبلیغات بنر متحرک با استفاده از Bannersnack  نیز ایجاد کنید. همچنین، علاوه بر اینکه شما می ‌توانید از طیف وسیعی از قالب های حرفه ای طراحی شده و کتابخانه ای عظیم از عکس های موجود در داخل این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید، قابلیت اضافه کردن کلیپ آرت ها و  فونت نیز در این برنامه موجود بوده که این امر کار کردن با آن و ساخت طرح مورد نظر را بسیار آسان تر می‌ کند.
از امکانات بی ‌نظیر دیگر این نرم افزار این است که می‌ شود طرح ها و بنر های نهایی شده را با فرمت های متفاوتی نظیر JPEG، PNG، GIFHTML5، MP4 و... ذخیره و استفاده کرد.

 

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی رایگان

 

ساخت بنر تبلیغاتی رایگان Venngage

 VENNGAGEیک ابزار طراحی تصویری استاندارد است برای ایجاد اینفوگرافیک، نمودار، بنر تبلیغاتی و گرافیک های بصری دیگر. این اجازه را به شما می دهد تا قالب های از پیش طراحی شده  را  از طریق تغییراتی سفارشی کرده و گرافیک های ساده اما حرفه ای و کاربردی ایجاد کنید. شما فقط نیاز به انتخاب کردن برای یک الگو، اضافه کردن تصاویر و سفارشی کردن طراحی دارید.
این نرم افزار قالب های خوب و کاربردی از پیش طراحی شده ای در خود دارد که متناسب با نیاز های متعدد مانند بنر های تبلیغاتی و یا بنر برای رسانه های اجتماعی نیز می‌ باشد. در این برنامه می‌ توانید از ینفوگرافی های نامحدود, آیکون, نمودار و طیف وسیعی از فونت ها استفاده کنید. از قابلیت های جالب ونگاژ این است که به کاربرانش اجازه ایجاد تیم و کار بر روی پروژه های مشترک را نیز می دهد.
همچنین در پایان کار می توانید بنرها یا طرح های ساخته شده را به صورت فرمت های PNG، PDF ذخیره کنید.

BeFunky 

BeFunky نیز یک پلتفرم خلاق است که در ویرایش تصاویر و ایجاد گرافیک ها جذاب خوب عمل می کند و دارای ویژگی های یک رابط کاربری ساده است که با یک بار کشیدن و رها کردن شروع به ساخت و طراحی می کند.
BeFunky اساسا یک ویرایشگر عکس باور نکردنی است که به یک سازنده بنر و یک سازنده کلاژ نیز گسترش یافته است که این امر تقریبا بر خلاف نمونه های دیگر معرفی شده و البته موجود است. این سهولت استفاده در تمام فرایند طراحی بنر، ویرایش آن، رائه قالب های مختلف، فونت ها، آیکون ها و گرافیک های دیگر از آن جهت در این برنامه تعبیه شده است که شما را به راحتی قادر به شخصی سازی و سفارشی سازی اثرتان کند.
اما چیزی که این نرم افزار را منحصر به فرد می کند این است که، هیچ نیازی به ساخت یک حساب  کاربری برای  استفاده از آن و ایجاد بنر یا هر گرافیک دیگر، بر خلاف ابزارهای دیگر که در این لیست وجود دارند، ندارد. و همچنین ویرایشگر عکس این برنامه به شما اجازه می دهد تا نوشته ها، برچسب ها و... را از تصاویر و طرح های  انتخابی یا بیسیک حذف کرده و بارها به اشکال مختلف از آن ها استفاده کنید. و قابلیت جذاب دیگر این نرم افزار این است که شما می توانید صدها عکس را انتخاب کنید و با استفاده از پردازش دسته ای و همزمان در کمترین زمان ممکن آن ها را ویرایش، روتوش و استفاده کنید. و تمام این قابلیت ها به صورت کاملا رایگان به شما ارائه می شود تا شما را در ساخت بنر تبلیغاتی رایگان یاری کند.

ساخت بنر تبلیغاتی رایگان و اینفوگرافیک در Piktochart

Piktochart یک ابزار طراحی گرافیک مبتنی بر وب و اینفوگرافیک ساز است که اجازه می دهد تا کاربرانش بدون تجربه فشرده و زیاد به عنوان طراحان گرافیک به راحتی تصاویری که می خواهند را ایجاد کنند، مانند: اینفوگرافیک ها، گزارش ها، ارائه، پوستر، بنر، آگهی ها و گرافیک رسانه های اجتماعی، با استفاده از قالب های قابل انعطاف و تنظیم.
این برنامه در اصل یک وب ‌سایت طراحی اینفوگرافیک با رابط و طراحی کاربری آسان است که به هر کس این امکان را می‌ دهد تا به راحتی بتواند طرح های مد نظرش را به جذاب ترین شکل ممکن بسازد. دلیل انتخاب Piktochart در این لیست، در دسترس بودن طراحی‌ های بسیار و  متفاوت اکثرا به صورت رایگان و بدون نیاز به ثبت نام در این برنامه است. شما در هنگام استفاده از این نرم افزار به تمامی نمادها و تصاویری که وب سایت ارائه می ‌کند به صورت  کاملا رایگان دسترسی خواهید داشت. شما می‌ توانید تعداد نا محدودی اینفوگرافیک طراحی کرده و حتی بنرهای خود را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید. این وب‌سایت بیش از 600 قالب حرفه‌ای را به شما ارائه می‌ دهد که می ‌توانید برای طراحی ‌های خود از آنها استفاده کنید. همچنین این قابلیت وجود دارد که به طراحی های خود نمودار، نمادهای متحرک، تصاویر و حتی ویدیو نیز اضافه کنید.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی رایگان با Bannernow

این نرم افزار یک بنر ساز آنلاین مبتنی بر وب است که دارای ویژگی های بسیاری است. اولین قدم برای شروع به طراحی بنر در این سایت انتخاب ابعاد و اندازه‌ی بنر است، پس با انتخاب اندازه در سایت Bannernow طراحی خود را آغاز کنید تا یک بنر با ابعاد سفارشی بسازید. بعد از آن  به صفحه ویرایش این وب‌ سایت منتقل می‌ شوید، جایی که می ‌توانید شروع به ویرایش اسلاید ها، رنگ ‌ها و پس زمینه‌ ها، نمادها و قلم‌ ها و... کنید. از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که هر اسلاید به صورت جداگانه کاملاً قابل تنظیم و ویرایش است و در آخر کار نیز می ‌توانید فایل swf را برای استفاده دانلود کنید.

Canva

کانوا اسم آشنا برای افرادی است که در مقوله طراحی کار می کنند و یکی از بهترین بنر سازهای آنلاین و  البته رایگان است. Canva با حدود 8000 قالب و طراحی های قابل ویرایش، یک بستر فوق العاده برای ساخت بنر تبلیغاتی رایگان است. حتی اگر جزو افرادی محسوب می شوید که تجربه کمی در طراحی دارند، نگران نباشید می‌ توانید به راحتی و با توجه به رابط کاربری جذاب و بسیار آسان Canva از آن استفاده کنید و طراحی بنر مورد نظر و منحصر به فردتان را به آسانی انجام دهید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می‌ توانید با افزودن رنگ‌ های جدید به عناصر موجود در سایت، تغییر و اضافه کردن فونت‌ های مورد علاقه‌ی خود، امتحان بنر و طراحی مد نظرتان با رنگ‌ های مختلف پس زمینه و اضافه کردن اشکال متفاوت و تصاویر، بنر خود را سفارشی و شخصی سازی شده طراحی کنید.

جمع بندی

اپلیکیشن ها و نرم افزارهای آنلاین یکی از بهترین ابزارها برای ساخت بنر تبلیغاتی هستند. اگر به دنبال نرم افزاری هستید که در تمام پلتفرم ها و دستگاه ها از جمله موبایل و تبلت به راحتی با آن طراحی کنید، می توانید از بنرساز آنلاین دومینگو استفاده نمایید.


منابع:

https://virgool.io/@saieh/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%86%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-

https://www.hongkiat.com/blog/tools-to-design-creative-ads/ 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین