امروزه بیش از 700 میلیون نفر از اینستاگرام استفاده می کنند و روزانه 400 میلیون نفر از آن کاربران این برنامه را بررسی می کنند. اینستاگرام با چنین مخاطبان بی‌شمار و برخی بروز رسانی های فوق العاده کسب و کار پسند، مانند تبلیغات اینستاگرام، داستان ها و ابزارهای تجاری، در حال تبدیل شدن به یک کانال مهم در بسیاری از استراتژی های بازاریابی رسانه ای می باشد؛ با توجه به اهمیت این شبکه اجتماعی در دنیای امروز، دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام خوب و با کیفیت که هم در ساخت پست اینستاگرام حرفه ای برای پیچ به شما کمک کند و هم سرعت کار را بالا ببرد بسیار مهم است.
در این مقاله بهترین برنامه های ساخت پست اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم، با ما همراه باشید.

ویرایشگر عکس Aviary

ویرایشگر عکس Aviary یکی از جامع ترین و توصیه شده ترین برنامه های ویرایش عکس است. با این برنامه, شما می توانید به راحتی به عکس های خود، برچسب، متن، افکت و... اضافه کنید. بیش از 1000 عکس، برچسب، فریم و... به صورت کاملا رایگان در برنامه وجود دارد. و البته طرح های بیشتر برای خرید هم در دسترس شما هستند که در صورت لزوم می توانید از آن ها استفاده کنید.
از قابلیت های خوب این برنامه که دسترسی به آن را آسان کرده این است که، ویرایشگر عکس Aviary در اندروید، iOS، و ویندوز قابلیت اجرا دارد، به این معنی که شما بدون در نظر گرفتن اینکه از چه نوع گوشی هوشمندی استفاده می کنید، می توانید از این برنامه استفاده کنید.
ویرایشگر عکس توسط Aviary در آندروید، iOS، و ویندوز در دسترس است، به این معنی که شما به احتمال زیاد می توانید آن را بدون در نظر گرفتن کدام گوشی هوشمند شما با استفاده از استفاده از استفاده کنید.

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام PicFlow

با PicFlow، شما به راحتی می توانید اسلاید شوهای ویدئویی ۱۵ ثانیه ای را برای اینستاگرام در سه مرحله سریع ایجاد کنید:
1.    عکس های خود را انتخاب کنید.
2.    انتخاب یک موسیقی دلخواه.
3.    تنظیم زمان بندی هر عکس با ضربه زدن.
اگر می خواهید فیلم های طولانی تری بسازید، واترمارک (کوچک) را حذف کنید.
Pic Flow در اندروید و iOS در دسترس است.

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام حرفه ای canava

بوم یکی از ابزارهای طراحی رایگان مورد علاقه اکثر طراحان برای ایجاد تصاویر رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها، و ... است. تیم کانوا قالب های استوری شگفت انگیز اینستاگرام زیادی ایجاد کرده است که می توانید آن ها را با تغییرات مد نظرتان سفارشی سازی و شخصی سازی کنید. تمام قالب ها در ابعاد ایده آل  استوری اینستاگرام بوده، بنابراین شما می توانید بر روی طراحی تمرکز کرده و نگران گرفتن نسبت ها و اندازه های درست نباشید. فقط یک الگو انتخاب کرده و متن، تصاویر و پس زمینه را به میل خودتان تغییر دهید.
کانوا دارای یک برنامه iOS برای کسانی است که دوست دارند در همه حال و همه جا طراحی کنند. یا می توانید از آن برای دانلود مستقیم طرح های خود در تلفن همراه تان استفاده کنید.

StoriesAds

StoriesAds یک ابزار آنلاین برای ایجاد تبلیغات استوری های اینستاگرام (و فیلم های عمودی) است.
این برنامه این امکان را فراهم می کند که ویدئوی خود را از همان ابتدا با قالب های متفاوت و جذاب آغاز کنید. این برنامه با دارا بودن ویرایشگر ویدئویی دیداری باعث می‌ شود که شما بتوانید تغییرات مورد نظرتان را ایجاد کرده و به سفارشی کردن ویدیوتان کمک کنید.
سازندگان این نرم افزار همانطور که در سایت خود اعلام کرده اند، این برنامه رایگان است اما برای مدت مشخص و اگر از این برنامه و کارکردش راضی بوده باشید، می توانید حق اشتراک آن را پرداخت کرده و از قابلیت های بی نظیرش استفاده کنید. 

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام  AutoHash

AutoHash از الگوریتم های کامپیوتری برای توصیه‌ی بهترین هشتگ ها برای استفاده در پست شما استفاده می کند. عکسی را در برنامه انتخاب و یا آپلود کنید، AutoHash اشیاء و کلیت عکس شما را تجزیه و تحلیل کرده و هشتگ های مربوطه را یافته و پیشنهاد می کند. اگر شما GPS خود را روشن کنید, بر اساس آن، هشتگ های مبتنی بر مکان شما را نیز پیشنهاد خواهد داد.
این نرم افزار در حال حاضر در اندروید و مسنجر در دسترس بوده و اجرا می شود.

UNUM

UNUM برنامه ای است که به شما در طراحی صفحه اینستاگرامی تان به صورت یک گالری عکس بی نظیر و متناسب کمک کند.
این برنامه ریز بصری، قابلیت این را دارد که به شما اجازه دهد تا ببینید که صفحه اینستاگرامی شما بعد از پست کردن چند عکسی که مدنظر دارید برای پست های آینده‌ی پیج تان چگونه خواهد بود و چگونه به نظر خواهد رسید. همچنین با کمک این نرم افزار می توانید عکس ها و فیلم های خود را ویرایش کنید، شرح یا کپشن پست و هشتگ های خود را پیش نویس یا ویرایش کنید و فعالیت های آینده‌ی صفحه شخصی یا کاری خود را از قبل برنامه ریزی کنید. 
برای دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام، از این برنامه فوق کاربردی می توانید استفاده کنید. این برنامه در طرح رایگان خود، به شما 18 شبکه برای برنامه ریزی فعالیت های اینستاگرام خود می دهد و همچنین امکان آپلود 500 عکس و ویدیو در هر ماه، که من معتقدم برای کسب و کارهای کوچک و متوسط قطعا کافی است را می دهد. اگر شما می خواهید به شبکه های برنامه ریزی بیشتر و تعداد آپلود های بالاتر دسترسی داشته باشید، می توانید اشتراک ماهیانه‌ی UNUM را تهیه کنید که از 3دلار تا 7 دلار در دو طرح مختلف موجود است.
این نرم افزار در حال حاضر در دو نسخه‌ی iOS و Android در دسترس شما است.

 

دانلود برنامه برای ساخت پست اینستاگرام حرفه ای برای پیج

 

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام Repost

این برنامه مخصوص اینستاگرام که احتمالا اسم آن را زیاد شنیده اید، به شما این امکان را می دهد که تنها با چند کلیک یک پست اینستاگرام را در حساب اینستاگرام خود بازنشر کنید و در عین حال به صاحب پست نیز ارجاع بدهید. این برنامه در حال حاضر برای اندروید و iOS موجود است.
البته قبل از هر کاری، به یاد داشته باشید که قبل از بازنشر عکس یا ویدیو از صاحب پست اجازه بگیرید و در عنوان باز نشر خود به او ارجاع  بدهید. این مورد طبق شرایط  و قوانین استفاده اینستاگرام است و توسط سازندگان و مشاغل باید به درستی در اینستاگرام رعایت شود.
برای دریافت مجوز برای ارسال مجدد پست، می توانید از هر یک از راه های زیر استفاده کنید:
1.    ارسال پیام مستقیم به صاحب پست
2.    نظر در مورد آن
3.    اتصال از طریق ایمیل به آن
چون برخی از افراد برای بازنشر و استفاده شما از عکس ها و یا مطالب آنها در خواست هزینه می کنند و بخشی از معیشت شان به این مقوله بستگی دارد. مطمئن باشید که قبل از ارسال مجدد هر پست اینستاگرامی چنین جزئیاتی را رعایت کنید.

buffer

این نرم افزار با برنامه ریزی اینستاگرام  شما از قبل می تواند به شما کمک کند تا در زمان صرفه جویی کنید و اطمینان حاصل کنید که پروفایل شما به خوبی اداره و نظارت می شود و سازگار با شرایط و قوانین اینستاگرام است. شما از همین حالا می توانید با دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام بافر، تصاویر و ویدئوهای خود را برنامه ریزی کنید.
این نرم افزار در نسخه رایگان خود به شما این امکان را می دهد که بتوانید برای بازاریابی و تبلیغات، اینستاگرام خود را تا سه حساب برنامه ریزی کنید. اگر می خواهید حساب های اینستاگرام بیشتری را به هم متصل کرده و یا تجزیه و تحلیل بیشتری دریافت کنید، می توانید به نسخه‌ی قابل خریداری این برنامه مراجعه کنید.

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام Adobe Spark Post

این نرم افزار، محصولی از پیشگامان تولید نرم‌افزار های ویرایش، تولید عکس، کارهای گرافیکی و ویدئویی در جهان، یعنی شرکت ادوبی است. این برنامه هم قابلیت اجرا در دسکتاپ را دارد و هم گوشی موبایل. استفاده از این برنامه، برای کسانی که دانش و تجربه کافی گرافیکی ندارند، بسیار آسان و کاربردی است. استفاده آسان از این نرم افزار به شما این امکان را می ‌دهد تا پست‌ ها و استوری ‌های چشمگیر و زیبایی بسازید که به مرور، همین امر موجب افزایش دنبال کنندگان صفحه شخصی یا تجاری شما خواهد شد.
همچنین با این برنامه به راحتی می ‌توانید پست ‌های متحرک با فونت ها و قالب‌ های متنوعی طراحی کرده و منتشر کنید.
 این اپلیکیشن در نسخه های Web, IOS, Android رایگان است. اما اگر به امکانات بیشتر و حرفه ‌ای تر نیاز دارید میتوانید اشتراک ماهیانه‌ی این برنامه را پرداخت کنید و از قابلیت های فوق العاده آن استفاده کنید. هرچند به نظر می رسد، نسخه رایگان این اپلیکیشن برای استفاده معمول و روزانه کافی است.

A Design Kit

این برنامه با استفاده از لایه ‌بندی برچسب ‌ها، فونت ها، قالب ها، طرح ‌ها و بافت ‌ها روی عکس ‌ها، به شما اجازه می دهد که محتوای اینستاگرام خود را شخصی‌سازی کرده و بی نظیر باشید.
سازندگان این نرم افزار که همان سازندگان اپلیکیشن معروف A Color Story نیز هستند، در این برنامه  بیش از 60 فونت متفاوت، بیش از 200 طرح کلاژ و بیش از 200 گزینه طراحی برای استفاده شما در نظر گرفته اند. ویژگی خوب A Design Kit این است که با فونت ‌های متنوعی که در اختیار شما قرار می‌دهد، این امکان را فراهم می کند که متن دلخواه خود را بر روی تصاویر مورد علاقه تان بدون دردسر و دشواری بنویسید. برای استفاده از ویژگی‌ های این اپلیکیشن نیازی به پرداخت هزینه نبوده و نسخه رایگان این برنامه برای استفاده روزانه کافیست. این نرم افزار در حال حاضر در نسخه IOS ارائه شده است.

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام با InShot

اگر اهل اینستاگرام گردی باشید قطعا اسم برنامه این‌شات را بیشتر یک بار شنیده اید و با آن آشنایی دارید.
این نرم افزار یکی از بهترین برنامه‌ های اینستاگرام برای ویرایش ویدیو ها می باشد، بیشتر به این دلیل که بسیار کامل بوده و از امکانات جامعی برخوردار است. شما می‌ توانید زمان کلیپ‌ های ویدیویی مد نظرتان را کوتاه یا بلند کرده یا آنها را کات کنید، سرعت آنها را تنظیم کرده و یا آن ها را در هم ادغام کنید.
تنظیمات نور و کنتراست از ساده‌ ترین ویژگی ‌های این برنامه کاربردی است. اما یکی از اصلی‌ ترین و مهم ترین قابلیت های این برنامه، اضافه کردن موزیک به ویدیو هاست. علاوه بر این‌ ها قابلیت بسیار مهم، کاربردی و منحصر به فردی که این برنامه دارد، امکان تنظیم سایز ویدیو ها و تصاویر بر اساس اندازه‌ های  استاندارد اینستاگرام است.
این نرم افزار در دو نسخه iOS , Android در دسترس علاقه مندان است.

سخن پایانی

با استفاده از یک برنامه ساخت پست اینستاگرام حرفه ای و رایگان مانند دومینگو که لیستی از بهترین ها و کاربردی ترین های آن ها در این مقاله به شما معرفی شد، به راحتی می توانید صفحه اینستاگرام شخصی یا کاری خود را زیبا و منحصر به فرد کرده و با ارائه مطالب زیبا، بی نظیر و چشم نواز، دنبال کنندگان خود را هر روز بیشتر کرده و به صفحه مجازی و کسب و کار خود رونق ببخشید. کافی است یک بار از این نرم افزارها استفاده کرده تا تاثیر و کیفیت آن ها را در کارتان ببینید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین