امروزه دیگر خلاق بودن با وجود گوشی های هوشمند، کار سختی نیست و به لطف در دسترس بودن طیف گسترده ای از ابزار ها و اپلیکشن ها، هر روز در حال آسان تر شدن است. یکی از امکان های خوب برای به کار گیری خلاقیت، برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید با اپلیکیشن های موبایل است. 
دیگر لازم نیست برای ایجاد یا ساخت پوستر و بنرهای تبلیغاتی هزینه های گزافی پرداخت کنیم یا به سراغ کامپیوتر برویم. به طور خلاصه، هر محتوای طراحی گرافیکی هم اکنون می تواند با گوشی هوشمند شما ایجاد شود.
در این مقاله، سعی شد که بهترین برنامه های ساخت بنر و پوستر در گوشی های هوشمند علی الخصوص سیستم عامل اندروید، به شما معرفی شود؛ تا انتها همراه ما باشید.

Canva بهترین برنامه بنرساز اندرویدی

این برنامه بسیار خوب بوده و یکی از محبوب ترین ابزارها برای طراحی گرافیک در اکثر زمینه ها است. این برنامه این امکان را برای شما فراهم می کند که به قالب های طراحی بی شماری دسترسی داشته باشید تا بتوانید سبک خاص خود را پیدا کرده و یک بنر بسیار حرفه ای طراحی کرده و ارائه دهید. همچنین تعداد زیادی تم،  انیمیشن های مختلف و ... در این اپلیکیشن موجود است که می توانید از آن ها به صورت رایگان استفاده کنید و خلاقیت خود را پرورش داده و تفاوت هایی بین طراحی هایتان ایجاد کنید. همچنین امکان ساخت ویدئوهای تبلیغاتی برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد.

Desygner اپلیکیشن بنرساز اندرویدی پرطرفدار

Desygner یک برنامه طراحی گرافیکی برای اندروید با بیش از یک میلیون قالب برای طراحی انواع پوستر ها و بنرهای تبلیغاتی است که برای ترویج نام تجاری کسب و کار شما بسیار مهم و مناسب است. شما می توانید متون یا لوگوها را به طرح های بنر یا پوستر خود اضافه کنید که پس از اضافه شدن در اسلاید نهایی منعکس خواهد شد.
ویرایشگر این برنامه با کشیدن و رها کردن به آسانی شروع به کار و به شما برای طراحی هر طرحی که به آن نیاز دارید کمک می کند. همچنین این برنامه دارای کتابخانه ای بزرگ از اشکال، گرافیک، فونت، رنگ و... است که می توانید از آن ها برای ساخت بنر های تبلیغاتی متنوع استفاده کنید.

اپلیکیشن اندروید Maker by Photo Cool Apps برای ساخت بنرتبلیغاتی

این برنامه دارای منوی پس ‌زمینه است که می‌توانید از آن‌ ها برای ساخت بنر ها استفاده کنید و فونت ‌های انتخابی زیاد و مناسبی دارد، اما جالب‌ترین چیز در مورد این برنامه، تنوعی است که به شما ارائه می کند برای انتخاب برچسب ‌هایش. این برچسب ها شامل دسته بندی های مختلف و متنوعی هستند که از حیوانات تا چهره های هندسی ساده  را به شما ارائه می دهند. هر دسته ای از این برچسب ها سبک خاص خود را دارد که استفاده از آن ها به معنای سفارشی سازی طرح شما است.
استفاده از برنامه Poster Maker بسیار آسان است. کافی است پس ‌زمینه ‌ای را که دوست دارید به نسبت نیاز خود انتخاب کنید و متن خود را با فونت ‌های طراحی به بنر یا پوستری که طراحی کرده و یا دوست دارید اضافه کنید، همچنین در ادامه می توانید از برچسب‌ های فوق‌العاده ای که در برنامه موجود است استفاده کنید و تصاویر خود را از گالری اضافه و هر بار یک پوستر متنوع و عالی ایجاد کنید.

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید Adobe Spark Post

Spark Post، ایجاد شده توسط Adobe هیچ محدودیتی در پلتفرم اندروید ندارد. این برنامه به شما این امکان را می دهد که پوستر و بنر هایی با انواع و اشکال مختلف بسازید و در این راه از مجموعه های غنی از رنگ های موجود در برنامه استفاده کنید و به سادگی با انتخاب از بین رنگ های موجود، پالت رنگ زیبای شخصی خود را بسازید و لیست خود را ایجاد کنید. یکی دیگر از امکاناتی که این برنامه به شما می دهد این است که می توانید کار خود را همزمان در گوشی و رایانه شخصی همگام کرده و پیش ببرید.
صرفا کافی است که تصاویر مورد نیاز را انتخاب کنید، متن را روی آن تصاویر اضافه کنید و فیلترهای طراحی مد نظرتان را اعمال کنید تا طرح های گرافیکی زیبا و چشم نواز را فورا ساخته و منتشر کنید. از امکاناتی که در این برنامه وجود دارد، می شود به طرح ‌بندی‌ های کاملاً جدید، پالت ‌های رنگ منحصر به ‌فرد مختلف، سبک‌ های مختلف تایپوگرافی یا فیلترها اشاره کرد که به راحتی قابل دسترسی هستند. بنر های تبلیغاتی خود را به راحتی با امکانات بسیار این برنامه بسازید و به پست های رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید و استوری های اینستاگرام خود را ارتقا دهید. طرح های خود را به راحتی از طریق پلتفرم های اجتماعی، پیام های متنی یا ایمیل مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید تا دنبال کنندگان بیشتری را جذب کرده و به کسب و کار خود رونق ببخشید.

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید Cute Wallpapers استودیو

Cute Wallpapers استودیو به شما اجازه می دهد تا بنر ها و پوستر های تبلیغاتی خودتان را از ابتدا با آن بسازید. قابلیت هایی که این برنامه ارائه می دهد شامل افکت ها، فونت ها و متن ها، امکان انتخاب پس زمینه تصویر، برچسب ها و یا اضافه کردن رنگ میشود. این برنامه دارای قالب هایی است که ما می توانیم  از آن ها به عنوان مرجعی برای پوستر ها، بنر ها و طراحی های خود استفاده کنیم.

اپلیکیشن بنرساز Poster Maker By Stylish App World

این برنامه به صورت خاص برای طراحی پوستر، بنر، آگهی ها و کارت ها است. با یک کلیک، شما می توانید یک تصویر در مقایس و اندازه استاندارد انتخاب کنید و یک قالب کاملا تنظیم شده برای پوستر یا بنر دریافت کنید، به طوری که لازم نیست نگران اندازه گیری مجدد یک تصویر باشید. با استفاده از نرم افزار پوستر ساز، شما به راحتی می توانید بنر ها و پوستر های خود را طراحی کنید و از انتخاب محبوب ترین قاب ها و تصاویر استفاده کرده و لذت ببرید و البته امکان اضافه کردن تصاویر شخصی نیز به برنامه وجود دارد.

از کدام برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید استفاده کنیم؟

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید PostLab

این برنامه به شما اجازه می دهد که حتی با عکس های عادی خود بنر ها و پوستر هایی را بر روی گوشی اندروید تان با لمس بسیار حرفه ای، از طریق دو ویرایشگر این برنامه و قالب های متعددی که در خود دارد، بسازید. به این ترتیب ابزار بسیار مفیدی است که هم در حوزه شخصی و هم در محیط کار می توانید از آن برای ایجاد طراحی بنر ها و پوستر های تبلیغاتی بعدی کسب و کار تان استفاده کنید. این برنامه همچنین می تواند به شما در ایجاد کلاژ های زیبا با قالب های از پیش آماده شده، کمک کند. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به قاب ها، اشکال مختلف، پس زمینه های قابل تنظیم، قالب ها و برچسب های متعدد اشاره کرد.

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید و پوستر ساز Z Mobile Apps

این برنامه دارای مؤثرترین ابزارهایی است که می تواند یک پس زمینه خالی را در عرض چند ثانیه به یک بنر یا پوستر تبلیغاتی بسیار جذاب تبدیل کند. این یک برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید همه ‌جانبه و بسیار حرفه ای است که بیش از 120 انتخاب برای پس‌ زمینه و اندازه های استاندارد و از پیش طراحی شده برای سفارشی‌ و شخصی سازی در نسبت ‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد.
در این برنامه می توانید از قابلیت های فوق العاده ای نظیر پوسترهای تبلیغاتی، بنرها، اعلامیه های معامله، عکس های متحرک با پس زمینه های شگفت انگیز، بافت ها، جلوه ها، فونت ها، برچسب ها و ... استفاده کنید و از نتیجه ترکیب این امکانات با خلاقیت شخصی تان لذت ببرید.

Splendid App Maker برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید

این برنامه به ما این فرصت را می دهد که پوستر و بنر هایی را از ابتدا یا با برخی از الگوهای ارائه شده توسط برنامه ایجاد کنیم. این برنامه دارای محتوای مربوط به هر رویدادی در تقویم است که با استفاده از آن ها میتوانید همیشه به روز و منحصر به فرد بوده و نظرهای بیشتری را به صفحه شخصی یا کاری خود جذب کنید. این رویداد ها می تواند شامل انواع جشن های ملی یا جهانی باشد مانند هالووین، کریسمس یا تغییر فصول سال. این پوستر یا بنر ساز اندروید دارای بیش از 10000 تصویر پس زمینه، استیکر، آیکون، بافت و ... است که به راحتی در دسترس شما است. کافی است برای هر رویدادی که می خواهید و مد نظرتان است، جستجو کنید تا به  تعداد زیادی تصاویر پس زمینه، برچسب های مربوطه، الگوهای از پیش طراحی شده و موجود دست پیدا کرده و بنر خاص خود را طراحی و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. شما با خلاقیت و به روز بودن می توانید منبع باز نشر افراد زیادی شوید و از این طریق مخاطبان بسیاری را برای همراهی با شما و کارتان و دنبال کردن صفحه تان قانع کرده و از خود و کسب و کارتان یک چهره منحصر به فرد و شناخته شده بسازید.

اپلیکیشن بنرساز Flyer

برای استفاده از این برنامه نیاز به هیچ مهارت های خاص یا تجربه طراحی گرافیکی نیست. به راحتی می توانید با این برنامه بنرهای تبلیغاتی یا پوستر های شگفت انگیز بسازید. اگر می خواهید پوسترهای تبلیغاتی، انواع تبلیغات، ارائه اطلاعیه ها، انواع تصاویر برای فروشگاه ها، رستوران ها، دفاتر یا سایت و شبکه های اجتماعی خود ایجاد کنید، این برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید مخصوص شماست. 
 این نرم افزار بنر ساز یک برنامه رایگان به طور خاص برای طراحی پوستر، بنر، آگهی ها و طراحی کارت  ها است که تنها با چند مرحله, این امکان را به شما می دهد که طراحی های گرافیکی شگفت انگیزی را ایجاد کنید، نظیر پوسترهای تبلیغاتی، انواع تبلیغات، ارائه اطلاعیه ها و ... که می توانید با استفاده از افکت ها، بافت ها، پس زمینه ها، فونت ها، برچسب ها، اشکال، تایپوگرافی به آن ها جلوه های بدیع و مختلفی بدهید و به شمار مخاطبان و دنبال کنندگان صفحه و کسب و کار خود بیافزایید. این برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید کاملا حرفه ای و رایگان است که می توانید با خیال راحت و بدون هیچگونه هزینه ای از آن استفاده کنید.

سخن پایانی

بعد از خواندن این مقاله متوجه می شوید که ساخت و طراحی پوستر و بنر تبلیغاتی آنچنان که فکر می کنید سخت نبوده و با استفاده از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید و برنامه های ساخت پوستر ها، می توانید بنر های زیبا و خلاقانه، پوستر و آگهی های مختلف را به سادگی ایجاد کنید و خلاقیت خود را در دامنه بازاریابی برجسته کرده و به رخ بکشید.
شاید از خود بپرسید که اصلا چرا ما نیاز به برنامه های ساخت بنر یا پوستر ساز داریم؟ که باید در پاسخ گفت: پوسترها می توانند ایده ها را به شیوه ای بسیار قانع کننده منتقل کنند، چرا که کلمات قوی را با تصاویری ادغام می کنند که می توانند بیننده را درگیر کنند. برنامه های ساخت بنر و پوستر برای ایجاد پوسترهای تبلیغاتی، ارائه اطلاعیه، تبلیغات، آگهی ها، بنرها ، کارت های کسب و کار و ... به کار می آیند که معمولا نتایج ساخت و طراحی آن ها در وب سایت ها و رسانه های اجتماعی منتشر می شود. با استفاده از این برنامه ها، شما نیاز به استخدام هیچ طراح حرفه ای نداشته و شخصا می توانید پوسترهای خود را به راحتی ایجاد و منتشر کنید.
 فهرستی که در بالا ارائه شد از بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی و پوستر ساز برای اندروید است، که امیدواریم با استفاده از آن ها بنر ها و پوسترهای بی نظیری طراحی کنید و با پس انداز هزینه طراح و انتشار طرح های خود و جذب مخاطب به کسب و کار خودتان رونق ببخشید. اما فراموش نکنید که همیشه می توانید از بنرساز آنلاین دومینگو نیز روی هر دستگاهی بدون نیاز به نصب هیچگونه برنامه اضافی استفاده کنید.

منابع

https://techlog360.com/best-poster-maker-apps-for-android/

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین